abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81123399
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef cf230 het volgende:
Zelfs in de Randstad is er nog ruimte zat. Juist als er op veel plaatsen in de "weilanden" kleinschalig gebouwd wordt blijft het landschap een open karakter houden. Ik denk dat de gemiddelde nederlander dat veel liever heeft dan een Vinex-wijk in z'n achtertuin.

Sinds de jaren '50 is de overheid er sterk op gericht geweest de mensen in bepaalde gebieden te concentreren, waar we de wrange vruchten nu van plukken. Juist het richten op deconcentratie zal ook veel maatschappelijke problemen (hufterigheid) oplossen.

Maargoed, eerst de vastgoedmaffia omleggen, wie doet er mee?
Die ruimte is er alleen in de 3 noordelijke provincies en op sommige plekken zoals de achterhoek en de omgeving Roosendaal, maar daar wil niemand wonen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81123483
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef cf230 het volgende:

Wat men zich moet afvragen is of een groene, ruim opgezette woonwijk met veel bomen, ruimte, waterpartijen e.d. nou echt zoveel lelijker is als een niet gebruikt weiland wat men nu "natuur" noemt.

Ga eens kijken op de Veluwe, daar staan kasten van huizen midden in het bos, uiteraard word dat alleen gegund aan de rijken der aarde, wie denkt het volk wel dat ze zijn dat zij daar ook aanspraak op kunnen maken
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_81123597
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ga eens kijken op de Veluwe, daar staan kasten van huizen midden in het bos, uiteraard word dat alleen gegund aan de rijken der aarde, wie denkt het volk wel dat ze zijn dat zij daar ook aanspraak op kunnen maken
Gelukkig kan dat het plebs niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_81123799
Neem bijvoorbeeld het gebied tussen Leidschendam, Zoetermeer, Leiden en de N11. Een zeer handige locatie voor woningbouw. Dichtbij de grote steden, strand, Schiphol, noem maar op. De oppervlakte is ca. 40 vierkante kilometer. Het gebied bestaat nu uit ongebruikt weiland en een paar kleine dorpjes. Uitgaande van een benodigd oppervlakte per woning van ca 500 m2 (inclusief infrastructuur, recreatie, voorzieningen) zou je hier (kort door de bocht) 80.000 riante woningen met voldoende ruimte rondom kunnen bouwen. Is dit nou echt zo'n gekke gedachte?
pi_81123879
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:18 schreef cf230 het volgende:
Neem bijvoorbeeld het gebied tussen Leidschendam, Zoetermeer, Leiden en de N11. Een zeer handige locatie voor woningbouw. Dichtbij de grote steden, strand, Schiphol, noem maar op. De oppervlakte is ca. 40 vierkante kilometer. Het gebied bestaat nu uit ongebruikt weiland en een paar kleine dorpjes. Uitgaande van een benodigd oppervlakte per woning van ca 500 m2 (inclusief infrastructuur, recreatie, voorzieningen) zou je hier (kort door de bocht) 80.000 riante woningen met voldoende ruimte rondom kunnen bouwen. Is dit nou echt zo'n gekke gedachte?
En wat doe je met die kleine dorpjes?
pi_81123969
Die gooien we plat...

Daar bouw je natuurlijk netjes omheen. In ieder geval netter dan nu gebeurd bij de aanleg van vinexwijken.
pi_81124096
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:23 schreef cf230 het volgende:
Die gooien we plat...

Daar bouw je natuurlijk netjes omheen. In ieder geval netter dan nu gebeurd bij de aanleg van vinexwijken.
Waarom denk je dat die mensen in die dorpjes zijn gaan wonen?
pi_81124147
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:01 schreef cf230 het volgende:
Maargoed, eerst de vastgoedmaffia omleggen, wie doet er mee?
Psst.... we moeten wel eerst ondergronds gaan totdat we een kritische massa hebben bereik, pas dan zal het volk vatbaar worden voor onze suggesties om deze kwaadaardige vijand te vernietigen. We zullen moeten beginnen met propaganda tegen de banken, projectontwikkelaars, overheid en de allergrootste ratten: "de grondspeculanten", deze laatste groep zullen we verplichten tot het dragen van de NVM ster (Narcistische Verraders van de Maatschappij), daarna zullen we ze samendrijven in VINEX wijken waar ze hetzelfde lijdzame lot moeten ondergaan van het volk dat jarenlang onder hun bewind geleden heeft. God verhoede het, maar als ze dan nog niet tot inzicht zijn gekomen en op hun knieën smeken om vergeving, dan... ja dan.. ik durf het bijna niet te zeggen want het is gewoon een ondenkbare misdaad.... dan zullen we ze moeten afvoeren naar een achterstandswijk
I'll sing you a lullaby.
pi_81124697
Die mensen zijn in dorpjes gaan wonen omdat ze rust en ruimte zoeken. Zoals veel nederlanders, behoudens die graag in de stad willen wonen.

Maar wie zegt dat rust en ruimte verloren gaan als je een weiland omtovert tot woongebied? Mits op de juiste manier aangelegd zal het landschap er juist op vooruit gaan.
pi_81124733
~
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom denk je dat die mensen in die dorpjes zijn gaan wonen?
Omdat pa en ma er wonen, zo simpel liggen de zaken.
Daarom worden er troosteloze woonwijken aan die dorpjes geplakt.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_81124894
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:40 schreef cf230 het volgende:
Die mensen zijn in dorpjes gaan wonen omdat ze rust en ruimte zoeken. Zoals veel nederlanders, behoudens die graag in de stad willen wonen.

Maar wie zegt dat rust en ruimte verloren gaan als je een weiland omtovert tot woongebied? Mits op de juiste manier aangelegd zal het landschap er juist op vooruit gaan.
Als ze in Groot Den Haag willen wonen waren ze wel in Zoetermeer gaan wonen
pi_81125005
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:40 schreef cf230 het volgende:

Ik woon in een gat dat onder een ware invasie gebukt gaat van BB'ers uit de randsteden. Wat een asociaal k#tvolk is het ook, rijden met hun f#cking elektrische karretje tegen je poten aan en zeggen dan geen eens sorry. Gewoon lekker chagrijnig je aangapen alsof ze willen zeggen: "rot eens op, rotjong, ga eens werken voor mijn pensioen". Het is gewoon de zoveelste BB'er strategie om mij te dwingen in de stad te gaan wonen en voor veel centen hun uitgeleefde hokken aan onze generatie over te doen.
I'll sing you a lullaby.
pi_81125035
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:41 schreef Prutzenberg het volgende:

Omdat pa en ma er wonen, zo simpel liggen de zaken.
Daarom worden er troosteloze woonwijken aan die dorpjes geplakt.
Zelfs die troosteloze wijken zijn onbetaalbaar
I'll sing you a lullaby.
pi_81125155
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zelfs die troosteloze wijken zijn onbetaalbaar
Wat een zielig leven moet jij hebben

Afgunst maakt meer kapot dan goed voor je is
pi_81125449
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Wat een zielig leven moet jij hebben

Afgunst maakt meer kapot dan goed voor je is
DAM ik ben heel gelukkig en zeker niet afgunstig. Dat jij het zo interpreteert zegt veel over jouw verbitterde en cynische kijk op de wereld
I'll sing you a lullaby.
pi_81125583
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:57 schreef xenobinol het volgende:

[..]

DAM ik ben heel gelukkig en zeker niet afgunstig. Dat jij het zo interpreteert zegt veel over jouw verbitterde en cynische kijk op de wereld
Nee, van afgunst heb je helemaal geen last
pi_81125838
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Nee, van afgunst heb je helemaal geen last

Jij verward mijn rechtvaardigheidsgevoel met afgunst. Ik geef nl. weinig tot niets om grote huizen, mooie auto's of veel geld. De mooiste dingen in het leven zijn gratis, je moet er alleen maar een oog voor ontwikkelen
I'll sing you a lullaby.
pi_81125883
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:07 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij verward mijn rechtvaardigheidsgevoel met afgunst. Ik geef nl. weinig tot niets om grote huizen, mooie auto's of veel geld. De mooiste dingen in het leven zijn gratis, je moet er alleen maar een oog voor ontwikkelen
Sluit het een het andere uit?
pi_81126075
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Sluit het een het andere uit?
Nee, uiteraard niet, maar de conclusie die jij trekt heeft ook geen enkele basis anders dan jouw mening. Feitelijk is het een interpretatiefout van jouw zijde. Dat geeft niet, dat betekend dat je menselijk bent
I'll sing you a lullaby.
pi_81126277
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:13 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Nee, uiteraard niet, maar de conclusie die jij trekt heeft ook geen enkele basis anders dan jouw mening. Feitelijk is het een interpretatiefout van jouw zijde. Dat geeft niet, dat betekend dat je menselijk bent
Ik vind dat inderdaad, je moet er lekker mee doen wat je zelf wil
pi_81128110
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik vind dat inderdaad, je moet er lekker mee doen wat je zelf wil
Ach... ik deel graag mijn overpeinzingen met jouw DAM
I'll sing you a lullaby.
pi_81130632
Waar het mij om gaat is dat er een kopersgestuurde markt moet ontstaan in plaats van een aanbodsgestuurde markt. De mensen moeten weer wat te kiezen hebben in plaats van genoegen te moeten nemen met een rijtjescontainer van bedenkelijke kwaliteit waar je extragratis een compleet gebrek aan privacy bij krijgt (en waar je tevens alsnog krom voor moet liggen).
pi_81131442
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef cf230 het volgende:
Waar het mij om gaat is dat er een kopersgestuurde markt moet ontstaan in plaats van een aanbodsgestuurde markt. De mensen moeten weer wat te kiezen hebben in plaats van genoegen te moeten nemen met een rijtjescontainer van bedenkelijke kwaliteit waar je extragratis een compleet gebrek aan privacy bij krijgt (en waar je tevens alsnog krom voor moet liggen).
Beetje veel gevraagd voor een automonteur of een kapper vind je ook niet?
pi_81132104
Hoezo? In andere landen kan het wel!

Natuurlijk is het logisch dat een automonteur geen villa kan betalen met een landgoed van 1000 m2 en een verwarmd zwembad eronder. Maar dat 80% van de nederlanders weggestopt wordt in een container vind ik ook niet kunnen.

Waarom is er hier geen middenweg mogelijk? Gewoon een stukje grond van ca. 200 - 300 m2 met daarop een relatief eenvoudig huis. Dat is voor veel mensen voldoende, alleen totaal nergens te koop. Als er al een bouwkavel aangeboden wordt, is het direct een stuk van meer dan 500 m2. Kan dat dan niet anders?
pi_81134218
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:20 schreef cf230 het volgende:

DAM is gewoon afgunstig t.o.v. mensen die dit in de toekomst eventueel wel weten te realiseren. Hij zit ondertussen met zijn onverkoopbare rijtjescontainer en een enorme schuldenberg.
I'll sing you a lullaby.
pi_81134469
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

DAM is gewoon afgunstig t.o.v. mensen die dit in de toekomst eventueel wel weten te realiseren. Hij zit ondertussen met zijn onverkoopbare rijtjescontainer en een enorme schuldenberg.
DAM is Griekenland in het klein ?
pi_81134986
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:04 schreef Bankfurt het volgende:

DAM is Griekenland in het klein ?
Ik heb hem nog niet horen vragen om een bail-out, wel mag er niets aan de HRA verandert worden want anders stort zijn wereld helemaal in. In dat geval zou zijn leven op Griekenland kunnen gaan lijken, dat staat tenslotte ook vol met ruïnes en moet het ook hebben van de vergaande glorie uit het verleden.
I'll sing you a lullaby.
pi_81135906
quote:

[..]

Je blijft reageren als een zwakzinnige
pi_81135951
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Nee, jouw posts getuigen ook altijd van hoogstaand niveau
pi_81135989
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:20 schreef cf230 het volgende:

Natuurlijk is het logisch dat een automonteur geen villa kan betalen met een landgoed van 1000 m2 en een verwarmd zwembad eronder. Maar dat 80% van de nederlanders weggestopt wordt in een container vind ik ook niet kunnen.

Geblaat

Waarom is er hier geen middenweg mogelijk? Gewoon een stukje grond van ca. 200 - 300 m2 met daarop een relatief eenvoudig huis. Dat is voor veel mensen voldoende, alleen totaal nergens te koop. Als er al een bouwkavel aangeboden wordt, is het direct een stuk van meer dan 500 m2. Kan dat dan niet anders?

Iedereen met een beetje fatsoenlijk inkomen of anderhalf inkomen krijgt dat voor elkaar
pi_81136030
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Je moet toch bekennen dat er iets van een glimlach op je gezicht kwam toen je het las
I'll sing you a lullaby.
pi_81136048
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:27 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Nee, jouw posts getuigen ook altijd van hoogstaand niveau
Ach, ik ga niet dingen over mensen verzinnen die je alleen online kent. Zal wel aan het gebrek aan opvoeding liggen
pi_81136085
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:28 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je moet toch bekennen dat er iets van een glimlach op je gezicht kwam toen je het las
Ik vind de Josti band ook leuk
pi_81136217
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 15:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

VET

Kunnen we samen eens die triangle jongens aanmoedigen
I'll sing you a lullaby.
pi_81136247
quote:

Ach, ik ga niet dingen over mensen verzinnen die je alleen online kent. Zal wel aan het gebrek aan opvoeding liggen
I'll sing you a lullaby.
pi_81145121
Ik heb zojuist mijn voorstel tot huurverhoging binnen, een schandalige 1,2%
Dat betekend dat ik dit jaar dus een avondje minder kan stappen, wat zal mijn harem balen
I'll sing you a lullaby.
pi_81147866
Zeg DAM heb je nog wat leuks gedaan op 5 Mei ?
I'll sing you a lullaby.
pi_81149908
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb zojuist mijn voorstel tot huurverhoging binnen, een schandalige 1,2%
Dat betekend dat ik dit jaar dus een avondje minder kan stappen, wat zal mijn harem balen
Hoeveel % zit je onder de marktwaarde?
pi_81149931
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 19:50 schreef xenobinol het volgende:
Zeg DAM heb je nog wat leuks gedaan op 5 Mei ?
Nope
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:33:48 #90
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81150404
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

De zandgronden van de Veluwe en de Utrechtse heuvelrug zijn de beste bouwgronden die ons land telt. Je hoett niet eens te heien. Ik zeg: Pak de kettingzaag!

Als je natuur wil beschermen, dan bescherm je maar wetlands. Dat is slechts een kwestie van een paar dure dijken wegbezuinigen.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_81150588
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:33 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

De zandgronden van de Veluwe en de Utrechtse heuvelrug zijn de beste bouwgronden die ons land telt. Je hoett niet eens te heien. Ik zeg: Pak de kettingzaag!

Als je natuur wil beschermen, dan bescherm je maar wetlands. Dat is slechts een kwestie van een paar dure dijken wegbezuinigen.
Gelukkig maar dat jij slechts een relkloon bent
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:36:48 #92
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_81150634
quote:

[..]

quote:

[..]

Die wonen wel in het groen. Met lieve verzorgers erbij.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_81151925
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoeveel % zit je onder de marktwaarde?
Ik heb ook 1,2% erbij. Da's twee bier per maand.
En volgens mij zit ik precies op de marktwaarde.
De WBV en ik zijn overeengekomen dat de huur 70% van de maximale huur, die gevraagd mag volgens het puntenstelsel, bedraagt.
Dat is gewoon een overeenkomst tussen twee partijen op de huurmarkt, dus de marktwaarde.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:54:33 #94
108367 Gallorini
über alles..
pi_81155666
Ik wil even een (mijn) situatie voorleggen.

Woon zelf 7 jaar in een huurwoning en sinds een jaar of 2 woont mijn vriendin hier ook. Samen een flinke spaarrekening van ong. 45k. Het huurhuis waar wij nu zitten is eigenlijk veel te klein (Woonkamer, keuken, slaapkamer, douche-wc combi). We zijn beide 28, vaste baan en toe aan de volgende stap.

Echter horen wij van verschillende kanten dat een huis kopen nu geen verstandige keuze zou zijn (HRA afschaf, nieuw regeringsplan etc). Helaas is huren ook geen optie, aangezien de wachttijd voor een beetje acceptabele tussenwoning rond de 6 jaar ligt. Tevens gooi ik elke maand zo'n 750 euro in een bodemloze put.

Aan de andere kant zie ik nog wel steeds de huizen in het segment waar wij in zoeken als warme broodjes over de toonbank vliegen. Er hoeft maar een huis van rond de 230k in de door ons gewenste wijk te koop te staan, en in nog geen 2 maanden tijd is deze verkocht. Ik zie ook vrienden die het maandelijks met ong. dezelfde inkomsten als ons moeten doen, samen zo rond de 2800 euro netto p/m, een huis kopen.

Zijn de mensen die nu een huis kopen dan zo naïef en ondoordacht, of zijn juist de mensen die het ons nu afraden een huis te kopen een stel ouwe zanikers? Ik weet het even niet meer.
Hoi mam..
pi_81155814
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Ik heb ook 1,2% erbij. Da's twee bier per maand.
En volgens mij zit ik precies op de marktwaarde.
De WBV en ik zijn overeengekomen dat de huur 70% van de maximale huur, die gevraagd mag volgens het puntenstelsel, bedraagt.
Dat is gewoon een overeenkomst tussen twee partijen op de huurmarkt, dus de marktwaarde.
Puntenstelsel is sws niet de marktwaarde
pi_81155928
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:54 schreef Gallorini het volgende:
Ik wil even een (mijn) situatie voorleggen.

Woon zelf 7 jaar in een huurwoning en sinds een jaar of 2 woont mijn vriendin hier ook. Samen een flinke spaarrekening van ong. 45k. Het huurhuis waar wij nu zitten is eigenlijk veel te klein (Woonkamer, keuken, slaapkamer, douche-wc combi). We zijn beide 28, vaste baan en toe aan de volgende stap.

Echter horen wij van verschillende kanten dat een huis kopen nu geen verstandige keuze zou zijn (HRA afschaf, nieuw regeringsplan etc). Helaas is huren ook geen optie, aangezien de wachttijd voor een beetje acceptabele tussenwoning rond de 6 jaar ligt. Tevens gooi ik elke maand zo'n 750 euro in een bodemloze put.

Aan de andere kant zie ik nog wel steeds de huizen in het segment waar wij in zoeken als warme broodjes over de toonbank vliegen. Er hoeft maar een huis van rond de 230k in de door ons gewenste wijk te koop te staan, en in nog geen 2 maanden tijd is deze verkocht. Ik zie ook vrienden die het maandelijks met ong. dezelfde inkomsten als ons moeten doen, samen zo rond de 2800 euro netto p/m, een huis kopen.

Zijn de mensen die nu een huis kopen dan zo naïef en ondoordacht, of zijn juist de mensen die het ons nu afraden een huis te kopen een stel ouwe zanikers? Ik weet het even niet meer.
Je geeft zelf al het antwoord, huur is geen optie en je gooit 750 euro in het water. De huizen waar je kijkt gaan als warme broodjes over de toonbank

Wat wil je nog meer weten?'
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:04:28 #97
108367 Gallorini
über alles..
pi_81156281
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je geeft zelf al het antwoord, huur is geen optie en je gooit 750 euro in het water. De huizen waar je kijkt gaan als warme broodjes over de toonbank

Wat wil je nog meer weten?'
Waarom die mensen wel het risico durven te nemen om als zij over een jaar of 10 een nog groter huis willen kopen met een restschuld zitten van zo'n 20% omdat de huizenprijzen zijn gaan dalen.
Hoi mam..
pi_81156491
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:04 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Waarom die mensen wel het risico durven te nemen om als zij over een jaar of 10 een nog groter huis willen kopen met een restschuld zitten van zo'n 20% omdat de huizenprijzen zijn gaan dalen.
Als je gewoon 10 jaar aflost en/of spaart kan je over 10 jaar makkelijk een nieuw huis kopen. Een beter inkomen regelen helpt ook mee.

Je nieuwe huis is ook 20% goedkoper
pi_81156580
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:04 schreef Gallorini het volgende:

[..]

Wie dan leeft die dan zorgt.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:26:59 #100
108367 Gallorini
über alles..
pi_81157562
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als je gewoon 10 jaar aflost en/of spaart kan je over 10 jaar makkelijk een nieuw huis kopen. Een beter inkomen regelen helpt ook mee.

Je nieuwe huis is ook 20% goedkoper
Jij zou nu iets kopen voor 230k met de weet dat dit over 10 jaar nog maar 195k waard is? Waanzin, het geld groeit helaas nog niet op mijn rug.
Hoi mam..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')