quote:
quote:
Truequote:Op donderdag 13 mei 2010 18:44 schreef _Leto_ het volgende:
Maar ideaal bestaat niet, ik kan me best amuseren met elke maat
Als je lichamelijke klachten ervan hebt, wordt het misschien wel vergoed?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:15 schreef o0girlie0o het volgende:
Ik heb F en moet soms voor BH's uitwijken naar G. Ik vind het echt verschrikkelijk. BH's zoeken is een ramp, bij sport is het ook vervelend.
Ideale maat zou C of D zijn.
Zou ze wel willen laten fixen, maar is duur en nogal scary, dus weet niet of ik dat ooit ga doen. Maar ideal is iig C/D.
Ja, op zich zou ik daar misschien wel iets mee kunnen. Ik heb er ook wel lichamelijke klachten over. Niet echt ernstige ofzo, maar t is toch vaak niet zo prettig. Maar hoe graag ik ook liever wat kleiner heb, ik vind t nu denk ik toch nog een beetje te eng om naar de chirurg te gaan. Misschien als ik wat verder ben in het leven.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Als je lichamelijke klachten ervan hebt, wordt het misschien wel vergoed?
Los van het financiële aspect zullen ook wel de littekens en de pijn tijdens herstel meespelen in haar beslissing om wel of niet te laten opereren. Het lijkt me geen makkelijke beslissing.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:17 schreef Fes1-2 het volgende:
Ben wel een borsten man.. maar groter dan DD hoeft niet zo! Verder kan je bij zo'n grote cup een operatie echt wel vergoed krijgen hoor, als je hard kan maken dat je er rugklachten van krijgt b.v.. Erg moeilijk is dat niet gezien het veel vaker voorkomt dat vrouwen met dergelijke cupmaat hun borsten laten verkleinen.
wat dan? Geen tepels er op?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:08 schreef pisnicht het volgende:
De vorm/stevigheid is veel belangrijker dan de grootte. Daarnaast gaan grote tieten hangen naar mate de dame in kwestie ouder wordt en hebben grote tieten soms ook van die pannekoektepels
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:08 schreef pisnicht het volgende:
De vorm/stevigheid is veel belangrijker dan de grootte. Daarnaast gaan grote tieten hangen naar mate de dame in kwestie ouder wordt en hebben grote tieten soms ook van die pannekoektepels
Wat is daar nou ideaal aan?quote:
ahaah. dus als mijn vriendin weer zegt: ' wat doe je nuquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
leg je hoofd tussen de borsten, schud heen en weer en doe BLBLBLBLBLBL
wat heb jij grote handen danquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat is daar nou ideaal aan?
Dat vult geen eens een hand.
Fungeren zijn handen als dagelijkse BH, als ie er zo druk mee is!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
wat heb jij grote handen dan![]()
ik heb C en daar heeft mijn vriend makkelijk zijn handen vol aan.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:04 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
wat heb jij grote handen dan![]()
ik heb C en daar heeft mijn vriend makkelijk zijn handen vol aan.
Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:31 schreef klootviolen het volgende:
[..]
Fungeren zijn handen als dagelijkse BH, als ie er zo druk mee is!
Christy Marksquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:09 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon H cup(of groter vind ik ook mooi maar dit is ideaal)
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:23 schreef TigOleBitties het volgende:
[..]
Christy Marks![]()
Cup H is wel het meeste lekkere ja
B vind ik heel mooi.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef Nagelak-Removerrr het volgende:
Ik vind C het mooistttttttt helaaaaaaas heb ik maar een klein B'tje![]()
misschien groeien ze nog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |