bron: http://www.mediacourant.nl/?p=63929quote:Bridget Maasland is vanaf donderdag te zien met een nieuw seizoen van Lekker Slim op RTL 5. In deze spelshow van producent Talpa geven niet al te slimme dames antwoord op simpele quizvragen. Hoewel de dames uit het eerste seizoen soms wel heel rare antwoorden gaven, is de show volgens creatief directeur Gijs van Dam van Talpa niet in scène gezet. “Het zijn geen actrices. We hebben op Hyves en Facebook oproepen gedaan voor meisjes die wilden meedoen aan een quiz“, zegt hij.
Van Dam geeft in Televizier wel toe dat er wel wat antwoorden uitgeknipt worden. “Net zoveel goede als foute. Het is voor het spelelement ook niet leuk als er alleen maar foute antwoorden uitkomen. Dan kunnen de mannen in de studio altijd wedden op een fout antwoord.”
Slimme meisjes zijn niet welkom bij Lekker Slim. “Aan hen heb je niet zo veel, nee. Dus die gebruik je dan ook niet“, zegt hij. Alleen niet al te intelligente, mooie dames mogen meedoen. “Ik weet niet of ik alle meisjes die meedoen nou superknap vind. Maar ze moeten wel een beetje leuk zijn om naar te kijken.“
leg je hoofd tussen de borsten, schud heen en weer en doe BLBLBLBLBLBLquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:24 schreef Namoh het volgende:
Cup C vind ik de ideale cupmaat, maar een cup A of F heb ik ook geen probleem mee als ik het bij de vrouw vindt passen.
Motorboating?![]()
Aaaaaaaahhhh, me like!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
leg je hoofd tussen de borsten, schud heen en weer en doe BLBLBLBLBLBL
doet me denken aan:quote:
quote:Een 27-jarige Brit stikte bijna tijdens het vrijen met zijn vriendin: de vrouw met de op één na grootste borsten van Engeland. Hij werd letterlijk onder haar joekels bedolven, kon geen adem meer krijgen en raakte buiten westen. Toen zij aan ’s mans liefste wens voldeed – bedolven worden onder haar borsten – ‘begon hij te spartelen, maar ik dacht dat het opwinding was’, aldus de vrouw. ‘Even later merkte ik dat hij niet meer bewoog.’
Hij ademde niet meer en zij stond op het punt een ambulance te bellen, toen haar vriend weer bijkwam. Hij hoestte en was duizelig, maar overleefde het gebeuren. Het koppel is niet meer bij elkaar: ‘Na dat incident had hij geen zin meer in seks’, vertelde de vrouw. Ze hopt dat ze met haar voorgevel geld kan verdienen als model.
Mannen zijn over het algemeen ook intelligenterquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:01 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Intelligentie..dat is bijvoorbeeld ook erg belangrijk.
Bij mijn vriendje en ik is het niet zo ^^.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:55 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Mannen zijn over het algemeen ook intelligenter
Haha, dat zekerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:28 schreef xBlossomx het volgende:
En het hangt er ook vanaf met wat voor mensen je omgaat.
Ik ga er nu even van uit dat je een vriendin hebt...maar is zij hoog opgeleid? Of als je er een had, was ze hoog opgeleid (vergeleken met jou)?quote:
Ik doe een betere opleidingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:38 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik ga er nu even van uit dat je een vriendin hebt...maar is zij hoog opgeleid? Of als je er een had, was ze hoog opgeleid (vergeleken met jou)?
Ik ga nieuwsgierig doen. Welke opleiding doe je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:45 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Ik doe een betere opleiding
Maar ik kan leuk met haar praten.. En we hebben nog geen gesprek gehad waar ik wel wat van snaptte en zij niet, Of andersom
Ik maak volgend jaar mijn Havo af.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:47 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ik ga nieuwsgierig doen. Welke opleiding doe je?
Kijk, dat is mooi om te horen. Geen onaangename stiltes etc.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:49 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Ik maak volgend jaar mijn Havo af.. En dan waarschijnlijk Flight Academy
En stiltes komen soms voor, maar dan wel op de goede momenten![]()
beste opleidingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:50 schreef xBlossomx het volgende:
[..]Zo zo toe maar. Ik studeer Farmaceutische Wetenschappen.
Haha, oke dan
Ja, gelukkig heb ik een vriend die het niet erg vindt. ^^ Hij is trots op me.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:53 schreef drumminggod het volgende:
[..]
beste opleidingeen intelligente vrouw wil snel de leiding nemen..
dat hoort ookquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik een vriend die het niet erg vind. ^^ Hij is trots op me.
En leiding nemen..dat is sowieso echt mijn ding inderdaad. Maar als we ergens zijn onder (zijn) vrienden laat ik hem de leiding nemen, dat willen mannen graag..het gevoel hebben dat ze de baas zijn.
Ik zou willen dat ik D/E had. Dan had ik veel meer keus.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef Terloops het volgende:
heb heel wat borsten gehad (van A tot F)
Het ligt voornamelijk aan de vorm en de verhouding, ik houd voornamelijk van ferme borsten (dus geen hangers)
B / C / D met toch wel lichte voorkeur naar C (mooie tussenmaat)
Dat vind ik nou zo'n onzin.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:59 schreef drumminggod het volgende:
[..]
dat hoort ookMannen die de baas hebben
En ondanks de geweldige opleiding en de vermeende intelligentie dan toch 'vind' posten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:55 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ja, gelukkig heb ik een vriend die het niet erg vind. ^^ Hij is trots op me.
En leiding nemen..dat is sowieso echt mijn ding inderdaad. Maar als we ergens zijn onder (zijn) vrienden laat ik hem de leiding nemen, dat willen mannen graag..het gevoel hebben dat ze de baas zijn.
Haha, volgens de etiquette......quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:01 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dat vind ik nou zo'n onzin.Als de vrouw beter de baas kan zijn heeft de man dat maar te accepteren. Het gaat erom wie het beste geschikt is, en nergens anders om. En ja het kan dus zo zijn dat de man minder geschikt is!
Oh wat een verschrikkelijke foutquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:02 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
En ondanks de geweldige opleiding en de vermeende intelligentie dan toch 'vind' posten.
Trouwens wel cool dat je nog foto's hebt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |