partyflock?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:54 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Ik weet even de naam niet, maar schijnt 1 of ander kwaliteitsforum te zijn![]()
dan bij gebrek aan bewijs roep ik deze versie uit tot waarheid.quote:
Heb nog wel de hyves van Eline en Mikequote:Op donderdag 6 mei 2010 15:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
dan bij gebrek aan bewijs roep ik deze versie uit tot waarheid.
Wat was die van Eline een matige lemming zeg..
Heb er nog 2 hoor schatquote:
Waarom postte je die hyves?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef elline2 het volgende:
alle 3 de geposte niet![]()
maar neemt niet weg dat mijn topic wel serieus bedoelt was en dat dit ook echt gebeurd is
tuurlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:03 schreef elline2 het volgende:
alle 3 de geposte niet![]()
maar neemt niet weg dat mijn topic wel serieus bedoelt was en dat dit ook echt gebeurd is
Omdat ze nu wanhopig moet gaan ontkennen dat ze 1 van die drie ook daadwerkelijk is .... ze voelt ook wel aan haar vruchtwater aan dat dit geintje met Mike zijn Hyves-pagina koppelen aan een discussie over dat die Mike een aanrander zou zijn nog wel eens grote problemen voor haar kan opleveren.quote:
Uit een andere topicquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Omdat ze nu wanhopig moet gaan ontkennen dat ze 1 van die drie ook daadwerkelijk is .... ze voelt ook wel aan haar vruchtwater aan dat dit geintje met Mike zijn Hyves-pagina koppelen aan een discussie over dat die Mike een aanrander zou zijn nog wel eens grote problemen voor haar kan opleveren.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:06 schreef elline2 het volgende:
mike kusters die etterbuil kan niet genoeg gepost worden
Er zijn ook al dingen gepost op Mike's hyves, zover moet het nou komen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:09 schreef FoK-gebruiker het volgende:
[..]
Omdat ze nu wanhopig moet gaan ontkennen dat ze 1 van die drie ook daadwerkelijk is .... ze voelt ook wel aan haar vruchtwater aan dat dit geintje met Mike zijn Hyves-pagina koppelen aan een discussie over dat die Mike een aanrander zou zijn nog wel eens grote problemen voor haar kan opleveren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |