Als je meer mensen kiest, gaat je stem niet doorquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kwiwi, en die freak met die rooie haren.
De rest ben ik alweer vergeten. Sorriejoorrr.
Toetsel +1 der tieten +1quote:
quote:
Wacht, ik trek mijn stem in, en ga voor Lily-Ella, al is het alleen omdat het een plaatsgenoot isquote:
I feel lovedquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, ik trek mijn stem in, en ga voor Lily-Ella, al is het alleen omdat het een plaatsgenoot is
Ja wat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry hoor, maar NBT?![]()
Boterhamzakje?![]()
Blizzie?
SEMTEXquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja wat?
Als je nog leuke andere hebt sta ik daar voor open hoor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, ik trek mijn stem in, en ga voor Lily-Ella, al is het alleen omdat het een plaatsgenoot is
Hm. Doe dan kwiwi maar weer.quote:
Lees onderaan in de OP, als je er niet in wil dan haal ik ze er gewoon uit als je een pm stuurt, wat zit je nou de hele tijd te jammeren in al mijn topics ga lekker ergens anders zeurenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
En zit je nou gewoon ongevraagd allerlei mokkels in die OP te pleuren als een of andere vleeskeuring?
Beetje omgekeerde wereld, niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees onderaan in de OP, als je er niet in wil dan haal ik ze er gewoon uit als je een pm stuurt
O ik moet dus een PM sturenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees onderaan in de OP, als je er niet in wil dan haal ik ze er gewoon uit als je een pm stuurt, wat zit je nou de hele tijd te jammeren in al mijn topics ga lekker ergens anders zeuren
Ja dat bedoelde ik dus Paul. Het is beetje omgekeerde wereld dat jij ongevraagd hun foto's hier neer pleurt, en die meiden dan actie moeten gaan ondernemen al ze het NIET willenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik moet dus een PM sturenKomt er zo aan
Ik vind eigenlijk wel dat je alle meisjes die je in de OP zet even een PM moet sturen met de info dat hun foto hier staat, want ik kan me zo voorstellen dat ze niet allemaal in ONZ rondhangen en er dus niet eens vanaf weten.
Foto's uit fotoboeken mogen gewoon in topics worden gebruiktquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus Paul. Het is beetje omgekeerde wereld dat jij ongevraagd hun foto's hier neer pleurt, en die meiden dan actie moeten gaan ondernemen al ze het NIET willen
Das bullshit, genoeg mensen worden ervoor genote. En een fobo is nog altijd wat anders dan een ONZ-vleeskeuringquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Foto's uit fotoboeken mogen gewoon in topics worden gebruikt
Ok ik pm ze wel, wil je nou ophouden dit topic te vullen met je gezeur.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das bullshit, genoeg mensen worden ervoor genote. En een fobo is nog altijd wat anders dan een ONZ-vleeskeuring
Ja ga het nog moeilijker maken voor Paulquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:22 schreef Apebeer het volgende:
Ik verander mijn stem van Chipszak. naar Rainb0ws
Ja maar ik wist eerst niet dat er ook nieuwe meisjes bij konden komenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ga het nog moeilijker maken voor PaulHij moet al alles bijhouden, ga je ook nog van stem wisselen
Wie, Vulvasnor?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het vriendinnetje van Penisbaard staat er niet bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:28 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wie, Vulvasnor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:28 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Wie, Vulvasnor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb ook op Kiwi gestemdquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hoi OA!
Ik mis jullie (vooral de gezelligheid) een beetje
Is campagne voeren wel toegestaan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn roze/groene kwiwi-avatar is dan ook onweerstaanbaar lekker, ik weet het
je leeftquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:24 schreef Saaaaab het volgende:
Heu, ik sta erbij.
Edit: Ik stem wolvendagen trouwens.
gast..quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Boterhamzakje had beter chipszakje kunnen heten.
Vadsig wijf!
Liiszle is molliger.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Vadsig wijf!
Naar Ding.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Vadsig wijf!
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:07 schreef Oldenzaal het volgende:
Vadsig wijf!
Niet lelijk, maar ik zou d'r ook niet doen. No offence.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Liiszle is sowieso niet zo babe... Zeker geen lelijke meid, maar word wel enorm opgehemeld
Das het logische gevolg van een vleeskeuring.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Leuk. Kom je zonder jouw toestemming in een soort van vleeskeuring terecht, staan er ook nog mensen klaar om te vertellen wat er allemaal niet leuk aan je is.
Hij PM'de mij of hij mijn foto mag gebruiken hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das het logische gevolg van een vleeskeuring.
Maar verder eens dat het idioot is dat Paul zo weer even tig foto's in een topic pleurt zonder te vragen of die meiden dat uberhaupt goed vinden
He, mijn favo staat er nog niet bijquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:00 schreef Paul het volgende:
Deel 1: Het lekkerste fok-meisje
Tussenstand:
Maisnon - 11
Chipszak - 11
Kwiwi - 10
Yvonne - 4
Wolvendagen -4
Liiszle - 4
Toetsel - 4
Boterhamzakje - 4
Annnet - 3
Schenkstroop -3
Blizzie -2
TearsofJoy - 2
Breathtaking - 2
Myraela - 2
Arrwen -2
Brennie -1
Five_Horizons -1
Saaaab - 1
Afzuigkap - 1
Hyman - 1
Pixie - 1
Marokkaanse18 -1
Linlinlin - 1
DrsPoema -1
She - 1
Rockabella -1
Eitje - 1
Lily-Ella -1
Juzme -1
Tassiepassie -1
NoelGallagher -1
Wat attent.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij PM'de mij of hij mijn foto mag gebruiken hoor.
de meesten zijn toch (redelijk) positiefquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Leuk. Kom je zonder jouw toestemming in een soort van vleeskeuring terecht, staan er ook nog mensen klaar om te vertellen wat er allemaal niet leuk aan je is.
Paul had daarstraks iedereen die met foto in de OP staat alsnog netjes een PM gestuurdquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef Lily-Ella het volgende:
Nadat er hier dus in het topic gezeik over kwam.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij PM'de mij of hij mijn foto mag gebruiken hoor.
Als je foto's of andere informatie op het internet pleurt, moet je ook niet hierom zeiken. Zo werkt internet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das het logische gevolg van een vleeskeuring.
Maar verder eens dat het idioot is dat Paul zo weer even tig foto's in een topic pleurt zonder te vragen of die meiden dat uberhaupt goed vinden
Nee, die is stomquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een pm met de mededeling dat als ik het er niet mee eens was het even aan hem moest doorgeven....quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paul had daarstraks iedereen die met foto in de OP staat alsnog netjes een PM gestuurd
Ik stem er ook voor om jou eruit te halen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een pm met de mededeling dat als ik het er niet mee eens was het even aan hem moest doorgeven....
De foto stond er toen al lang dus niks geen toestemming vragen.
Ik ben verdorie niet eens een meisje maar een vrouw en had in het vorige topic al aangegeven niet van dit soort vleeskeuringen te houden
prima! Des te sneller is die foto wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik stem er ook voor om jou eruit te halen.
Nou ja, naar mij luistert niemand hoor. 't Was meer voor de vormquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
prima! Des te sneller is die foto weg
scandalous zag er wel goed uit ja, maar bestaat die nog dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ik vind maisnon een leuke poster en ben dus blij verrast dat er zo'n prettige verschijning achter schuilt
Maar de lekkerste fokchicks zijn Scandalous en Jerney
Fraude... Ai...quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
Paul kan trouwens niet tellen want het vorige topic had ik vijf stemmen en dit topic 2.
Je moet Paul even PM'enquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
prima! Des te sneller is die foto weg
Is je avatar je liever dan je eigen verschijning dan?quote:
Ik heb er veel tijd in gestoken, en ben er best trots op.. dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Is je avatar je liever dan je eigen verschijning dan?
Kop op. Een avatar is vervangbaar.
je hebt ze nodig zo te horen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
Paul kan trouwens niet tellen want het vorige topic had ik vijf stemmen en dit topic 2.
Ze bestaan beiden nog en zijn nog steeds lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
scandalous zag er wel goed uit ja, maar bestaat die nog dan?
Jerney zegt me niets.
Zie het als een werk in ontwikkeling. Streef naar perfectie teneinde het aanvaardbare te bereikenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er veel tijd in gestoken, en ben er best trots op.. dus
Dat lijkt me goed nieuwsquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze bestaan beiden nog en zijn nog steeds lekker
Dat heb ik nog eerder gedaan dan mijn post hierquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet Paul even PM'enHeb ik ook gedaan en toen was de foto gelijk weg
Ik vind je avater wel heel mooi hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, egoboost. Dan kan ik vanavond weer fistpumpen in Hollywood.quote:
Owquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog eerder gedaan dan mijn post hier
Als er een avatarverkiezing komt, stem ik op jouquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, egoboost. Dan kan ik vanavond weer fistpumpen in Hollywood.
Maar je gaat wel naar de Hollywood?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet meen he?!
jij wel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar de Hollywood?
Ik kom uit A'dam, dus wat mij betreft komt het dak daar brandend naar benedenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij wel?Ik heb echt nog nooit zo veel anita's bij elkaar gezien geloof ik.
_!!1!!11
Ben je helemaal van de pot gerukt. Ik wil daar niet eens dood gevonden worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar de Hollywood?
Voor iemand die niet in de OP wil staan ben je wel opmerkelijk veel aanwezig in dit topic.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet Paul even PM'enHeb ik ook gedaan en toen was de foto gelijk weg
Daar dood gevonden worden is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de pot gerukt. Ik wil daar niet eens dood gevonden worden.
Je even doorlaten blaffen door de turkenclub in the basement zeker. Waarna ze je keel doorsnijden omdat ik weigerde. No thanks.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar dood gevonden worden is niet zo moeilijk.
Die valt helemaal in het niets met jou zelfquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wel hou van topics waarbij het niveau met de minuut daaltquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Voor iemand die niet in de OP wil staan ben je wel opmerkelijk veel aanwezig in dit topic.
Déjà vuquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wel hou van topics waarbij het niveau met de minuut daalt
Dat laatste dat maken we zelf wel uit, oh koene ridderquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef dalaiblama het volgende:
Sommige opmerkingen hier zijn echt heel naar.
Maar ik wilde nog wel even stemmen op Toetsel. Wat een plaatje.
Mijn vriendin, ex fokster, stemt ook 1000 x op Toetsel en op Maisnon![]()
Verder moeten jullie blagen niet zo neerbuigend doen naar deze vrouwen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en voor menigeen hier met een grote muil de snuffel niet waard!.
Het is een mening. Daar maak jij helemaal niets van uit, flapdrol.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat laatste dat maken we zelf wel uit, oh koene ridder
We spelen gewoon hart toe ket.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef dalaiblama het volgende:
Verder moeten jullie blagen niet zo neerbuigend doen naar deze vrouwen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en voor menigeen hier met een grote muil de snuffel niet waard!.
Weet je zeker dan het niet je vriend was?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef dalaiblama het volgende:
Sesamzaad of maanzaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:01 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Hoi, hou je van zaad in je mond?
Nee, en ook geen snel zaad of andere variaties van dat soort zaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:03 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Sta je ook open voor traag zaad?
-> CULquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:03 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Sta je ook open voor traag zaad?
Omdat ik jou foto zaaddodend vind.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
Waarom over zaad praten, ga dat in het centrale zaadtopic doen.
Ik vind jouw gebrekkige Nederlands zaaddodend.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:06 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Omdat ik jou foto zaaddodend vind.
Owhja ik wou me stem graag uitbrengen op kiwi.
En sinds wanneer is de mening van een vrouw interessant?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind jouw gebrekkige Nederlands zaaddodend.
O ja, je was een eenzame rukker. Never mind.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:12 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
En sinds wanneer is de mening van een vrouw interessant?
Jij weet ook echt allesquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O ja, je was een eenzame rukker. Never mind.
Flinke ballen inderdaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stem op Adelante.
Lekker wijf is dat
Mee geboren? of niet...quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het vriendinnetje van Penisbaard staat er niet bij?
ja, zie het topic nu pasquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:19 schreef solaire het volgende:
[..]
komt ie halverwege deeltje 2 mee aanzetten..
ja je vernaggelt het topic wel een beetje met een potentiële winnares halverwege te laten instappenquote:
Oh, daar heb ik dan weer geen moeite meequote:Op donderdag 6 mei 2010 17:28 schreef solaire het volgende:
[..]
ja je vernaggelt het topic wel een beetje met een potentiële winnares halverwege te laten instappen
Ik doe niet mee lieve schat maar dankjewelquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:21 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Mijn laatste twee nominaties worden niet opgenomen?
Tassiepassie en Kwiwi.
+1 toetselquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:42 schreef Paul het volgende:
Ik ga weer een tussenstand maken
Dat kan nie-hiet, I'm off the list! (Dat gevoel ken jij wel he?quote:
leg eens uitquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat kan nie-hiet, I'm off the list! (Dat gevoel ken jij wel he?)
Géén idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:25 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat kan nie-hiet, I'm off the list! (Dat gevoel ken jij wel he?)
Sorry. Ik zag je aan voor iemand anders met Goed Haar. My bad.quote:
Dat krijg je op jouw leeftijd. Dan ga je slecht zien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Sorry. Ik zag je aan voor iemand anders met Goed Haar. My bad.
Je hebt dus toch wel smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Ooooooh, u bent een Narcis?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:45 schreef Chowi het volgende:
Ik stem op mezelf.
Want dat doe je als narcist.
Nee, eerder een waterlelie.quote:
Huh?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef Ripley het volgende:
zeg paul, hoer, waarom staan mijn stemmen er niet bij?
quote:
ik stem meteen op haar danquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:32 schreef Ripley het volgende:
zeg paul, hoer, waarom staan mijn stemmen er niet bij?
Sorry heb niet van iedereen toestemmingquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:29 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ik stem ehh... waar zijn de pics van de rest?Met 5 selectieve pics kan ik niets, beetje onobjectief.
Ga echt niet 130 fobo's langs
Wel in FoBo zetten maar niet mogen posten?quote:
Ik zie haar haar en heel veel honden, daar kan je niet veel mee vrees ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wel in FoBo zetten maar niet mogen posten?Wazig.
Ok eh... ik beraad me nog even over die 5 foto's... pff, dat is lastig zeg. Moet lang nadenken....
Waarom doet Hara niet mee? Fotoboek van User
Wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:58 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik zie haar haar en heel veel honden, daar kan je niet veel mee vrees ik
Dat is lief zegquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Kwiwi. Want ziet er lief uit en doet lief.
Nou inderdaad, ziet er niet naar uit dat die gaat reageren. Sja, jammer dan.quote:
Intussen wél reactie gehad (nog bedankt Haraquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:47 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ziet er niet naar uit dat die gaat reageren. Sja, jammer dan.
Pff, zeg dan nietsquote:Op woensdag 12 mei 2010 06:47 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Ik stem op niemand, ik vul enkel deze leegte
Stem dan op z'n minst op kwiwiquote:Op woensdag 12 mei 2010 06:47 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Ik stem op niemand, ik vul enkel deze leegte
Niet? Van wie mag dit niet dan?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Goede keuze![]()
Maar je kan je stem niet intrekken
Vet irritant als iedereen z'n stem weer gaat wijzigen natuurlijkquote:
Zou je voor één keer een uitzondering willen maken beste überbaas penningmeester?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Vet irritant als iedereen z'n stem weer gaat wijzigen natuurlijk
Hallo, ik ben de penningmeester hoor
Helaas wel ja, meeste vrienden = no.1 positie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:15 schreef Fascination het volgende:
Maisnon stevent af op een overwinning zo te zien.
eindoplossing?quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:19 schreef Paul het volgende:
Ff stil nu anders is dit topic vol voor de einduitslag
Zeg, doe even normaal.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:16 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Helaas wel ja, meeste vrienden = no.1 positie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |