Als je meer mensen kiest, gaat je stem niet doorquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:24 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kwiwi, en die freak met die rooie haren.
De rest ben ik alweer vergeten. Sorriejoorrr.
Toetsel +1 der tieten +1quote:
quote:
Wacht, ik trek mijn stem in, en ga voor Lily-Ella, al is het alleen omdat het een plaatsgenoot isquote:
I feel lovedquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, ik trek mijn stem in, en ga voor Lily-Ella, al is het alleen omdat het een plaatsgenoot is
Ja wat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:03 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry hoor, maar NBT?![]()
Boterhamzakje?![]()
Blizzie?
SEMTEXquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja wat?
Als je nog leuke andere hebt sta ik daar voor open hoor
quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wacht, ik trek mijn stem in, en ga voor Lily-Ella, al is het alleen omdat het een plaatsgenoot is
Hm. Doe dan kwiwi maar weer.quote:
Lees onderaan in de OP, als je er niet in wil dan haal ik ze er gewoon uit als je een pm stuurt, wat zit je nou de hele tijd te jammeren in al mijn topics ga lekker ergens anders zeurenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
En zit je nou gewoon ongevraagd allerlei mokkels in die OP te pleuren als een of andere vleeskeuring?
Beetje omgekeerde wereld, niet?quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees onderaan in de OP, als je er niet in wil dan haal ik ze er gewoon uit als je een pm stuurt
O ik moet dus een PM sturenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Lees onderaan in de OP, als je er niet in wil dan haal ik ze er gewoon uit als je een pm stuurt, wat zit je nou de hele tijd te jammeren in al mijn topics ga lekker ergens anders zeuren
Ja dat bedoelde ik dus Paul. Het is beetje omgekeerde wereld dat jij ongevraagd hun foto's hier neer pleurt, en die meiden dan actie moeten gaan ondernemen al ze het NIET willenquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ik moet dus een PM sturenKomt er zo aan
Ik vind eigenlijk wel dat je alle meisjes die je in de OP zet even een PM moet sturen met de info dat hun foto hier staat, want ik kan me zo voorstellen dat ze niet allemaal in ONZ rondhangen en er dus niet eens vanaf weten.
Foto's uit fotoboeken mogen gewoon in topics worden gebruiktquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus Paul. Het is beetje omgekeerde wereld dat jij ongevraagd hun foto's hier neer pleurt, en die meiden dan actie moeten gaan ondernemen al ze het NIET willen
Das bullshit, genoeg mensen worden ervoor genote. En een fobo is nog altijd wat anders dan een ONZ-vleeskeuringquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Paul het volgende:
[..]
Foto's uit fotoboeken mogen gewoon in topics worden gebruikt
Ok ik pm ze wel, wil je nou ophouden dit topic te vullen met je gezeur.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das bullshit, genoeg mensen worden ervoor genote. En een fobo is nog altijd wat anders dan een ONZ-vleeskeuring
Ja ga het nog moeilijker maken voor Paulquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:22 schreef Apebeer het volgende:
Ik verander mijn stem van Chipszak. naar Rainb0ws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |