Nou ja zegquote:
Ik kreeg alleen een pm met de mededeling dat als ik het er niet mee eens was het even aan hem moest doorgeven....quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paul had daarstraks iedereen die met foto in de OP staat alsnog netjes een PM gestuurd
Ik stem er ook voor om jou eruit te halen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een pm met de mededeling dat als ik het er niet mee eens was het even aan hem moest doorgeven....
De foto stond er toen al lang dus niks geen toestemming vragen.
Ik ben verdorie niet eens een meisje maar een vrouw en had in het vorige topic al aangegeven niet van dit soort vleeskeuringen te houden
prima! Des te sneller is die foto wegquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik stem er ook voor om jou eruit te halen.
Nou ja, naar mij luistert niemand hoor. 't Was meer voor de vormquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
prima! Des te sneller is die foto weg
scandalous zag er wel goed uit ja, maar bestaat die nog dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:24 schreef Ripley het volgende:
Ik vind maisnon een leuke poster en ben dus blij verrast dat er zo'n prettige verschijning achter schuilt
Maar de lekkerste fokchicks zijn Scandalous en Jerney
Fraude... Ai...quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
Paul kan trouwens niet tellen want het vorige topic had ik vijf stemmen en dit topic 2.
Je moet Paul even PM'enquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:23 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
prima! Des te sneller is die foto weg
Is je avatar je liever dan je eigen verschijning dan?quote:
Ik heb er veel tijd in gestoken, en ben er best trots op.. dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:27 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Is je avatar je liever dan je eigen verschijning dan?
Kop op. Een avatar is vervangbaar.
je hebt ze nodig zo te horen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:26 schreef wolvendagen het volgende:
Paul kan trouwens niet tellen want het vorige topic had ik vijf stemmen en dit topic 2.
Ze bestaan beiden nog en zijn nog steeds lekkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
scandalous zag er wel goed uit ja, maar bestaat die nog dan?
Jerney zegt me niets.
Zie het als een werk in ontwikkeling. Streef naar perfectie teneinde het aanvaardbare te bereikenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er veel tijd in gestoken, en ben er best trots op.. dus
Dat lijkt me goed nieuwsquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze bestaan beiden nog en zijn nog steeds lekker
Dat heb ik nog eerder gedaan dan mijn post hierquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet Paul even PM'enHeb ik ook gedaan en toen was de foto gelijk weg
Ik vind je avater wel heel mooi hoorquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, egoboost. Dan kan ik vanavond weer fistpumpen in Hollywood.quote:
Owquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog eerder gedaan dan mijn post hier
Als er een avatarverkiezing komt, stem ik op jouquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, egoboost. Dan kan ik vanavond weer fistpumpen in Hollywood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |