Maar je gaat wel naar de Hollywood?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet meen he?!
jij wel?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar de Hollywood?
Ik kom uit A'dam, dus wat mij betreft komt het dak daar brandend naar benedenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:35 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
jij wel?Ik heb echt nog nooit zo veel anita's bij elkaar gezien geloof ik.
_!!1!!11
Ben je helemaal van de pot gerukt. Ik wil daar niet eens dood gevonden worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar je gaat wel naar de Hollywood?
Voor iemand die niet in de OP wil staan ben je wel opmerkelijk veel aanwezig in dit topic.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je moet Paul even PM'enHeb ik ook gedaan en toen was de foto gelijk weg
Daar dood gevonden worden is niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de pot gerukt. Ik wil daar niet eens dood gevonden worden.
Je even doorlaten blaffen door de turkenclub in the basement zeker. Waarna ze je keel doorsnijden omdat ik weigerde. No thanks.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar dood gevonden worden is niet zo moeilijk.
Die valt helemaal in het niets met jou zelfquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn roze/groene kwiwi-avatar is dan ook onweerstaanbaar lekker, ik weet het
Dat komt omdat ik wel hou van topics waarbij het niveau met de minuut daaltquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:39 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Voor iemand die niet in de OP wil staan ben je wel opmerkelijk veel aanwezig in dit topic.
Déjà vuquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik wel hou van topics waarbij het niveau met de minuut daalt
Ja klopt, hij had blijkbaar niet goed gelezenquote:
Dat laatste dat maken we zelf wel uit, oh koene ridderquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef dalaiblama het volgende:
Sommige opmerkingen hier zijn echt heel naar.
Maar ik wilde nog wel even stemmen op Toetsel. Wat een plaatje.
Mijn vriendin, ex fokster, stemt ook 1000 x op Toetsel en op Maisnon![]()
Verder moeten jullie blagen niet zo neerbuigend doen naar deze vrouwen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en voor menigeen hier met een grote muil de snuffel niet waard!.
Het is een mening. Daar maak jij helemaal niets van uit, flapdrol.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat laatste dat maken we zelf wel uit, oh koene ridder
We spelen gewoon hart toe ket.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef dalaiblama het volgende:
Verder moeten jullie blagen niet zo neerbuigend doen naar deze vrouwen. Ze zijn stuk voor stuk prachtig en voor menigeen hier met een grote muil de snuffel niet waard!.
Weet je zeker dan het niet je vriend was?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:55 schreef dalaiblama het volgende:
Sesamzaad of maanzaadquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:01 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Hoi, hou je van zaad in je mond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |