Ja, maar dat vond ik een treurigere TTquote:
roep je wel als de uitverkoop start bij je in de zaak ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:22 schreef MisterO het volgende:
hoi hoi hoi, ik heb niks te melden tegenwoordig.
die van mij kan geen nederlandsquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dus wegwezen, jullie!
quote:
Bedankt TVquote:
Perfect day van Lou Reed kwam ook niet uit de verf vond ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef Tha_Erik het volgende:
God wat is dat bevrijdingsconcert lelijk. Freek was wel leuk enzo, maar dan komt Edsilia er opeens bij (ok, gaat nog), maar dan gooien ze er twee opera"zangeressen" bij
. Erg lelijk.
quote:
Dat vind ik zon leuk Engels woordquote:
Klinkt leuker dan onze 'hommel'.quote:
Ja absoluutquote:
Edsiliaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
I've got rythm! Gershwin
!
Door Edsilia...
quote:
Erbarme dich is echt niks voor een bevrijdingsfestivalquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu nog een stukje 'Erbarme dich" en ik kan slapen
( Al hoort het erbarme dich bij pasen geloof ik..)
goede vrijdag toch ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:31 schreef Peter het volgende:
[..]
Nu nog een stukje 'Erbarme dich" en ik kan slapen
( Al hoort het erbarme dich bij pasen geloof ik..)
Ja. Net als het bloemenduet uit Lakmequote:
Ja hoor, meer dan dat heb ik toch niet te melden. Its always the same shit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roep je wel als de uitverkoop start bij je in de zaak ?
Vrijgezel zijn kun je ook heel positief opvattenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar dat vond ik een treurigere TT.
He, jij jij begon met 'zielige vrijgezellen'.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn kun je ook heel positief opvatten
Ow wacht kut dat is waar ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
He, jij jij begon met 'zielige vrijgezellen'.
tuurlijk wel, want dan meld je dus dat de uitverkoop begonnen is, en stromen de H fokkers je winkel in om hun slag te slaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja hoor, meer dan dat heb ik toch niet te melden. Its always the same shit.
wat is dat, vrijgezelquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Vrijgezel zijn kun je ook heel positief opvatten
Tuurlijk heb ik die wel, maar Manfield schoenen zijn leuker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, want dan meld je dus dat de uitverkoop begonnen is, en stromen de H fokkers je winkel in om hun slag te slaanof heb je geen van liers in de collectie ?
Ach, dan kan je er wel lekkerder tegenaan zitten, als iemand niet zo scherp is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow wacht kut dat is waar ookik ben niet scherp vandaag!
Ik zou na mijn ervaring van vandaag bijna zeggen: "ik snap wat je bedoelt"quote:
Zit daar meer marge op soms? Manfield's eigen label schoenenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik die wel, maar Manfield schoenen zijn leuker.
Deze is wel lekker fris:
[ afbeelding ]
als je geen vrijgezel bent, kan dat niet meerquote:
Een elfenschoen uit de eftelingquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deze is wel lekker fris:
[ afbeelding ]
Mja, een vriendje hebben heeft ook wel zo zijn voordelen en leuke dingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou na mijn ervaring van vandaag bijna zeggen: "ik snap wat je bedoelt"
Dat laatste stuk was vreselijk jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, een vriendje hebben heeft ook wel zo zijn voordelen en leuke dingen.
God, die oude pruim moet van de televisie.
Dan heb je zoveel verplichtingen, en gezeik, zie Vulturequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:52 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
als je geen vrijgezel bent, kan dat niet meer![]()
wil je een keer daten
Jij kan iig nog wel scherpe opmerkingen makenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach, dan kan je er wel lekkerder tegenaan zitten, als iemand niet zo scherp is.
Aaaah, kom, give me a hug. It helps.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou na mijn ervaring van vandaag bijna zeggen: "ik snap wat je bedoelt"
Tuurlijk zit daar meer marge op. Maar dat is voor mij totaal niet van belang. Ik moet gewoon mijn omzettargets halen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zit daar meer marge op soms? Manfield's eigen label schoenen
maar die zit gewoon met handen en voeten vastgeboden aan de doel van het limburgs symphony orkestquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, een vriendje hebben heeft ook wel zo zijn voordelen en leuke dingen.
God, die oude pruim moet van de televisie.
Kun je altijd vrolijk over straat lopenquote:
is deze ook in staat om mij 3 jaar lang dagelijks overal warme en droge voeten te geven?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deze is wel lekker fris:
[ afbeelding ]
quote:
Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is deze ook in staat om mij 3 jaar lang dagelijks overal warme en droge voeten te geven?
daarom vroeg ik juist naar van Liers, want die waren zo goed bevallen dat ik nadat paar 1 bijna versleten was alvast paar 2 gekocht had in dezelfde kleur en uitvoering
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.quote:
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r grafquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was de lelijkste We'll meet again ooit.
Ja, en als ze nog leeft dan valt ze hier dood bij neerquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r graf
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.
Op zich knap.. iemand doodzingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als ze nog leeft dan valt ze hier dood bij neer.
jaja en die piloot is lekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel verplichtingen, en gezeik, zie Vulture![]()
En daten? Nee, ik hoef geen geroeste fiets.
Ik maak je wel een stadsmensquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof jij in de hoofdstad op een boertje uit Brabant zit te wachen
maar met die van liers ga ik niet pronken maar kan ik wel urenlang per dag op lopen zonder ergens last van te hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigWat je ook zegt over de Manfield schoenen, ze wil per se een van Lier schoen. De kwaliteit is een beetje beter, maar het scheelt niet heel veel.
Dan kun je nog beter deze schoen kopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De geilste schoen die ik heb!!
Ook na de afgelopen 10 minuten?quote:
kunnen we niet ruilenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r graf
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...quote:
Zal deceit gelukkig mee zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.
Voor comfortabele schoenen kun je beter naar de Ecco's gaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar met die van liers ga ik niet pronken maar kan ik wel urenlang per dag op lopen zonder ergens last van te hebben
om te pronken koop ik inderdaad ook andere schoenen![]()
maar ik ga de uitdaging wel aan om mij door u te laten adviseren / op andere gedachen te brengen
Hee hee, wat ben je nou aan het doen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...
ah meneer O heeft een schoenen fetishquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigWat je ook zegt over de Manfield schoenen, ze wil per se een van Lier schoen. De kwaliteit is een beetje beter, maar het scheelt niet heel veel.
Dan kun je nog beter deze schoen kopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De geilste schoen die ik heb!!
de daftigste en oudste van brabo land toch, de heft denk nog steeds dat ze in de middel eeuwen levenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...
Dat zijn toch orthopedische schoenen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor comfortabele schoenen kun je beter naar de Ecco's gaan
het mog nog wel een beetje ogen, en daar heb ik dus die halve boots van geschuurd leer van van lier voorrquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor comfortabele schoenen kun je beter naar de Ecco's gaan
handtasjequote:
wat gezien je films?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
handtasje![]()
heb je het eigenlijk al gezien?
Dat is raar, van Lier schoenen hebben bijna allemaal een leren zool en dat zit eerst meestal voor geen pieeepquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het mog nog wel een beetje ogen, en daar heb ik dus die halve boots van geschuurd leer van van lier voorr
dat is instappen en weglopen, die hoeve niet eens ingelopen te worden![]()
en die houden het ruim 3 jaar bij me vol met zeer intensief gebruik
hij kwam hier vanmiddag al vertellen dat hij redelijk aangschoten was, dus ik denk dat je die boodschap op een later tijdstip als hij weer nuchter is nog eens moet herhalenquote:
bijna goed Yuriquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah meneer O heeft een schoenen fetish WINKEL
Volgens mij raden huisartsen zelfs de eccoquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zijn toch orthopedische schoenen?
maar jouw "grote" geheim weten we hier allemaal al heel lang, dus voor jou geen zorgen, er valt niks meer te hackenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
o ja, waar we het van de week over hadden.
Gelukkig had ik em nog niet aangemaakt.![]()
Anderhalf miljoen Facebook-accounts gehackt
Die shit is toch gehacked?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoi slome![]()
heb je nu al een facebook profiel gemaakt?
Momenteel vermijd ik drama en alles wat gezeik kan veroorzaken, inclusief zeikmensen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij kwam hier vanmiddag al vertellen dat hij redelijk aangschoten was, dus ik denk dat je die boodschap op een later tijdstip als hij weer nuchter is nog eens moet herhalen
LOLquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij raden huisartsen zelfs de ecco![]()
Oeh ik was met Qnight op stap en toen kwam een hele maffe kerel op me afgestormd: Jaaa heeee hoooi!!
dus ik:hij: 'jaaaaa, jij bent de manager vd Manfield, je hebt me toen geholppeennn, weetje niet meeeer?!?1 Heeeeee Hooooo enzo. En ik eh, sry ik onthou niet iedereen, maar jij komt wel gauw terug he! ik wil je snel weer zien!
hi hi, jij bent ook niet in je éérste leugen gestiktquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij raden huisartsen zelfs de ecco![]()
Oeh ik was met Qnight op stap en toen kwam een hele maffe kerel op me afgestormd: Jaaa heeee hoooi!!
dus ik:hij: 'jaaaaa, jij bent de manager vd Manfield, je hebt me toen geholppeennn, weetje niet meeeer?!?1 Heeeeee Hooooo enzo. En ik eh, sry ik onthou niet iedereen, maar jij komt wel gauw terug he! ik wil je snel weer zien!
je had toch al een date?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Momenteel vermijd ik drama en alles wat gezeik kan veroorzaken, inclusief zeikmensen.
Wat doe je hier dan nogquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Momenteel vermijd ik drama en alles wat gezeik kan veroorzaken, inclusief zeikmensen.
ja meneer kan niet naar nederland terugkeren als er niet beschikt kan worden over een ruime voorraad neukertjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die shit is toch gehacked?Nee, moet ik nog doen. Ik ben al wel bezig met Gayromeo account voor als ik in Nederland ben.
Is dit een goede foto?
![]()
[ afbeelding ]
foute work-out.! Gaat om de kwaliteit, niet om kwantiteit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:22 schreef MisterO het volgende:
Goeddd.. genoeg MisterO.
Ik ben weg, ff mn dagelijkse workout doen en ik ben slapen
- 100 keer buikspier
- 60 keer gewichtheffen
- 50 keer opdrukken
er zijn hier in dit topic al verschillende fokkers gekiekt die met een waaier op stap waren, dus daar kan jij dan mooi bij aansluitenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die shit is toch gehacked?Nee, moet ik nog doen. Ik ben al wel bezig met Gayromeo account voor als ik in Nederland ben.
Is dit een goede foto?
![]()
[ afbeelding ]
Ja vrijdag! ik smste hem dat ik wel verwachte dat hij me naar een originele plek mee zou nemen.quote:
nee, we lopen met een groep van het forum.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja meneer kan niet naar nederland terugkeren als er niet beschikt kan worden over een ruime voorraad neukertjes![]()
maar daar heb jij vast pas in september tijd voor
voor die tijd moet jij vast nog op trainingskamp van Maud om de 4 daagse te kunnen uitlopen, en daarna te herstellen
Ik heb best kwaliteiten... maar of me dat lukt...quote:
Een restaurant dus. Ze hebben daar lekkere clubsandwiches.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja vrijdag! ik smste hem dat ik wel verwachte dat hij me naar een originele plek mee zou nemen.
en we gaan nu naar de chocolat bar, klinkt goed
ja heel de parade bomvol en luid zingen en dansen bij a night like thisquote:
O wie dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er zijn hier in dit topic al verschillende fokkers gekiekt die met een waaier op stap waren, dus daar kan jij dan mooi bij aansluiten
oefening baart kunstquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb best kwaliteiten... maar of me dat lukt...
Ik baal na vanavond extra dat ik haar heb laten schieten voor iets wat later een groot drama werdquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja heel de parade bomvol en luid zingen en dansen bij a night like this
Caro in een heel blauwe jurk
maar de horeca moet vandaag echt een record omzet halen, wat een bult volk was er in de stad
volgens mij was er in heel de stad geen terrasstoel meer vrij
you only read what you wanna read.quote:
dat leer je toch op homoschool?quote:
Kan me goed voorstellen dat dat extra frustrerend is... maar er is vast een goeie verklaring voor... toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baal na vanavond extra dat ik haar heb laten schieten voor iets wat later een groot drama werd
Al was Haarlem qua festival wel een heel leuk iets!
dan zal ie foto's moeten posten om te controlerenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
foute work-out.! Gaat om de kwaliteit, niet om kwantiteit.
O god ja, 5 mei festivals. Iedereen natuurlijk goed in de olie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik baal na vanavond extra dat ik haar heb laten schieten voor iets wat later een groot drama werd
Nee, dat is zuigen alsof je leven er vanaf hangtquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan zal ie foto's moeten posten om te controleren
Ik heb hem net gesproken... gewoon pure jaloezie... hij kreeg niet genoeg aandacht... ik ga er eens goed over nadenken wat ik hier mee moet... want dit is niet de eerste keer dat speelt... en als er nou nog andere kerels in het spel waren... maar het zijn gewoon ZIJN vriendenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kan me goed voorstellen dat dat extra frustrerend is... maar er is vast een goeie verklaring voor... toch?
ja als we met de kennis van nu toen kunnen handelen werder er andere beslissingen genomenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, dat is zuigen alsof je leven er vanaf hangt
I think not.quote:
18.00 uur volgens mijquote:
Beatrix kreeg vanavond bij het 5 mei concert wel eerst een staande ovatie toen ze aan kwam lopen, en er werd volop oranje boven gezongenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O god ja, 5 mei festivals. Iedereen natuurlijk goed in de olie.![]()
Xag net op internet dat van de Dam. (dodenherdenking)
Net alsof je wat zinnigs hier moet zeggen. hEt gaat hier 3 x niets over.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niks zinnigs te zeggen, maar ik ben er nog wel!
Hoi muurbloempjequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb niks zinnigs te zeggen, maar ik ben er nog wel!
Dat dacht ik dus. En ik moet tot 21u werkenquote:
Ik weet niet eens waar het overgaat, maar ik kan de strekking wel begrijpen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem net gesproken... gewoon pure jaloezie... hij kreeg niet genoeg aandacht... ik ga er eens goed over nadenken wat ik hier mee moet... want dit is niet de eerste keer dat speelt... en als er nou nog andere kerels in het spel waren... maar het zijn gewoon ZIJN vrienden
Ze had er wel een hele dikke reet in.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja heel de parade bomvol en luid zingen en dansen bij a night like this
Caro in een heel blauwe jurk
maar de horeca moet vandaag echt een record omzet halen, wat een bult volk was er in de stad
volgens mij was er in heel de stad geen terrasstoel meer vrij
meer dan de helft zullen wel schaafwonden zijn, zijn slechts een paar botbreukenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Beatrix kreeg vanavond bij het 5 mei concert wel eerst een staande ovatie toen ze aan kwam lopen, en er werd volop oranje boven gezongen
Gaaf trouwens om te horen dat Beatrix zelf het initiatief heeft genomen om gisteren direct weer terug te keren nadat ze gehoord had dat het en individuele actie was.
daarna heeft ze dus wat gewonden bezocht en ging ze richting huis,totdat ze telefoon kreeg dat er nog een serie gewonden in het paleis op de dam lagen, Toen heeft ze de chauffeur gesommeerd om om te keren.
Maar 63 gewonden
Haai bloempootje!quote:
heeft hij vanuit het verleden redenen om zo onzeker te zijn en te twijfelen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb hem net gesproken... gewoon pure jaloezie... hij kreeg niet genoeg aandacht... ik ga er eens goed over nadenken wat ik hier mee moet... want dit is niet de eerste keer dat speelt... en als er nou nog andere kerels in het spel waren... maar het zijn gewoon ZIJN vrienden
je mis toch niks behalve dat ajax uitgejoeld gaat wordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus. En ik moet tot 21u werken![]()
Okay, dan ga ik na mijn werk gelijk door naar het Leidseplein om feest te vieren
Hij was boos omdat z'n vrienden jou leuker en interessanter vonden dan hemquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mij een beetje tegensprekenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
I think not.
euh..je hebt me gezien.
Dat bedoelde ik jahquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij was boos omdat z'n vrienden jou leuker en interessanter vonden dan hem
(sorry)
jezus, zoveel? ik las wel botbreuken etc..quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Beatrix kreeg vanavond bij het 5 mei concert wel eerst een staande ovatie toen ze aan kwam lopen, en er werd volop oranje boven gezongen
Gaaf trouwens om te horen dat Beatrix zelf het initiatief heeft genomen om gisteren direct weer terug te keren nadat ze gehoord had dat het en individuele actie was.
daarna heeft ze dus wat gewonden bezocht en ging ze richting huis,totdat ze telefoon kreeg dat er nog een serie gewonden in het paleis op de dam lagen, Toen heeft ze de chauffeur gesommeerd om om te keren.
Maar 63 gewonden
Dat moet er nog bij komenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het overgaat, maar ik kan de strekking wel begrijpen.
Is het een type dat ook in je telefoon snuffelt en je pc checkt?
ik stond links achterin en had slecht zicht op het podium omdat er heel veel mensen op de banken en tafels voor de vreettentjes gingen staanquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze had er wel een hele dikke reet in.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan gediplomeerd hand en machinaal koemelken, dus dat lijkt er wel op
Dat kan ook best een rotgevoel zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(sorry)
Nou niet echt geloof ik... maar dan nog is het niet iets waar ik op zit te wachten...quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heeft hij vanuit het verleden redenen om zo onzeker te zijn en te twijfelen?
doe je ons wel verslag want volgens mij heeft lang niet iedereen een abo daarop ?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:44 schreef creno het volgende:
okay, ik kreeg de opdracht om out tv te kijken om 22.50u dus ik zal er eens voor gaan zitten !
Caroquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ze had er wel een hele dikke reet in.
Jawel, maar om daar nou zo gefrustreerd over te gaan doen...quote:
quote:
Ik snap er echt geen reet van... want het is ook echt niet dat hij ergens buiten viel ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
(sorry)
Ja, en dan nog is het eerder iets wat je beter dan gewoon kan zeggen, ipv geïrriteerd en boos te gaan doen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jawel, maar om daar nou zo gefrustreerd over te gaan doen...
Dan moet ie wel echt heel onzeker zijn. En ergens is dat best een mooi signaal, maar anderzijds moet je daar ook maar net izn in hebben...
ajax is niets meer van wat het vroeger was geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je mis toch niks behalve dat ajax uitgejoeld gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |