Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is deze ook in staat om mij 3 jaar lang dagelijks overal warme en droge voeten te geven?
daarom vroeg ik juist naar van Liers, want die waren zo goed bevallen dat ik nadat paar 1 bijna versleten was alvast paar 2 gekocht had in dezelfde kleur en uitvoering
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.quote:
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r grafquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was de lelijkste We'll meet again ooit.
Ja, en als ze nog leeft dan valt ze hier dood bij neerquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r graf
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.
Op zich knap.. iemand doodzingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als ze nog leeft dan valt ze hier dood bij neer.
jaja en die piloot is lekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel verplichtingen, en gezeik, zie Vulture![]()
En daten? Nee, ik hoef geen geroeste fiets.
Ik maak je wel een stadsmensquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof jij in de hoofdstad op een boertje uit Brabant zit te wachen
maar met die van liers ga ik niet pronken maar kan ik wel urenlang per dag op lopen zonder ergens last van te hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigWat je ook zegt over de Manfield schoenen, ze wil per se een van Lier schoen. De kwaliteit is een beetje beter, maar het scheelt niet heel veel.
Dan kun je nog beter deze schoen kopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De geilste schoen die ik heb!!
Ook na de afgelopen 10 minuten?quote:
kunnen we niet ruilenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r graf
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...quote:
Zal deceit gelukkig mee zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.
Voor comfortabele schoenen kun je beter naar de Ecco's gaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar met die van liers ga ik niet pronken maar kan ik wel urenlang per dag op lopen zonder ergens last van te hebben
om te pronken koop ik inderdaad ook andere schoenen![]()
maar ik ga de uitdaging wel aan om mij door u te laten adviseren / op andere gedachen te brengen
Hee hee, wat ben je nou aan het doen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...
ah meneer O heeft een schoenen fetishquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigWat je ook zegt over de Manfield schoenen, ze wil per se een van Lier schoen. De kwaliteit is een beetje beter, maar het scheelt niet heel veel.
Dan kun je nog beter deze schoen kopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De geilste schoen die ik heb!!
de daftigste en oudste van brabo land toch, de heft denk nog steeds dat ze in de middel eeuwen levenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...
Dat zijn toch orthopedische schoenen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor comfortabele schoenen kun je beter naar de Ecco's gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |