Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is deze ook in staat om mij 3 jaar lang dagelijks overal warme en droge voeten te geven?
daarom vroeg ik juist naar van Liers, want die waren zo goed bevallen dat ik nadat paar 1 bijna versleten was alvast paar 2 gekocht had in dezelfde kleur en uitvoering
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.quote:
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r grafquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat was de lelijkste We'll meet again ooit.
Ja, en als ze nog leeft dan valt ze hier dood bij neerquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r graf
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.
Op zich knap.. iemand doodzingenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als ze nog leeft dan valt ze hier dood bij neer.
jaja en die piloot is lekkerquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan heb je zoveel verplichtingen, en gezeik, zie Vulture![]()
En daten? Nee, ik hoef geen geroeste fiets.
Ik maak je wel een stadsmensquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alsof jij in de hoofdstad op een boertje uit Brabant zit te wachen
maar met die van liers ga ik niet pronken maar kan ik wel urenlang per dag op lopen zonder ergens last van te hebbenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigWat je ook zegt over de Manfield schoenen, ze wil per se een van Lier schoen. De kwaliteit is een beetje beter, maar het scheelt niet heel veel.
Dan kun je nog beter deze schoen kopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De geilste schoen die ik heb!!
Ook na de afgelopen 10 minuten?quote:
kunnen we niet ruilenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaad... ik weet niet of Vera Lynn al dood is maar die zou zich 10 keer omdraaien in d'r graf
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...quote:
Zal deceit gelukkig mee zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
We gaan pas daten als het uit is met je vriendje he, dat je het weet.
Voor comfortabele schoenen kun je beter naar de Ecco's gaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar met die van liers ga ik niet pronken maar kan ik wel urenlang per dag op lopen zonder ergens last van te hebben
om te pronken koop ik inderdaad ook andere schoenen![]()
maar ik ga de uitdaging wel aan om mij door u te laten adviseren / op andere gedachen te brengen
Hee hee, wat ben je nou aan het doen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...
ah meneer O heeft een schoenen fetishquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, die die-hard van Lier fans krijg ik regelmatigWat je ook zegt over de Manfield schoenen, ze wil per se een van Lier schoen. De kwaliteit is een beetje beter, maar het scheelt niet heel veel.
Dan kun je nog beter deze schoen kopen![]()
![]()
[ afbeelding ]
De geilste schoen die ik heb!!
de daftigste en oudste van brabo land toch, de heft denk nog steeds dat ze in de middel eeuwen levenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom uit Den Bosch he... da's toch wel een beetje een stad...
Dat zijn toch orthopedische schoenen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor comfortabele schoenen kun je beter naar de Ecco's gaan
het mog nog wel een beetje ogen, en daar heb ik dus die halve boots van geschuurd leer van van lier voorrquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voor comfortabele schoenen kun je beter naar de Ecco's gaan
handtasjequote:
wat gezien je films?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
handtasje![]()
heb je het eigenlijk al gezien?
Dat is raar, van Lier schoenen hebben bijna allemaal een leren zool en dat zit eerst meestal voor geen pieeepquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het mog nog wel een beetje ogen, en daar heb ik dus die halve boots van geschuurd leer van van lier voorr
dat is instappen en weglopen, die hoeve niet eens ingelopen te worden![]()
en die houden het ruim 3 jaar bij me vol met zeer intensief gebruik
hij kwam hier vanmiddag al vertellen dat hij redelijk aangschoten was, dus ik denk dat je die boodschap op een later tijdstip als hij weer nuchter is nog eens moet herhalenquote:
bijna goed Yuriquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah meneer O heeft een schoenen fetish WINKEL
Volgens mij raden huisartsen zelfs de eccoquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zijn toch orthopedische schoenen?
maar jouw "grote" geheim weten we hier allemaal al heel lang, dus voor jou geen zorgen, er valt niks meer te hackenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef mike_hunt het volgende:
o ja, waar we het van de week over hadden.
Gelukkig had ik em nog niet aangemaakt.![]()
Anderhalf miljoen Facebook-accounts gehackt
Die shit is toch gehacked?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoi slome![]()
heb je nu al een facebook profiel gemaakt?
Momenteel vermijd ik drama en alles wat gezeik kan veroorzaken, inclusief zeikmensen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij kwam hier vanmiddag al vertellen dat hij redelijk aangschoten was, dus ik denk dat je die boodschap op een later tijdstip als hij weer nuchter is nog eens moet herhalen
LOLquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij raden huisartsen zelfs de ecco![]()
Oeh ik was met Qnight op stap en toen kwam een hele maffe kerel op me afgestormd: Jaaa heeee hoooi!!
dus ik:hij: 'jaaaaa, jij bent de manager vd Manfield, je hebt me toen geholppeennn, weetje niet meeeer?!?1 Heeeeee Hooooo enzo. En ik eh, sry ik onthou niet iedereen, maar jij komt wel gauw terug he! ik wil je snel weer zien!
hi hi, jij bent ook niet in je éérste leugen gestiktquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij raden huisartsen zelfs de ecco![]()
Oeh ik was met Qnight op stap en toen kwam een hele maffe kerel op me afgestormd: Jaaa heeee hoooi!!
dus ik:hij: 'jaaaaa, jij bent de manager vd Manfield, je hebt me toen geholppeennn, weetje niet meeeer?!?1 Heeeeee Hooooo enzo. En ik eh, sry ik onthou niet iedereen, maar jij komt wel gauw terug he! ik wil je snel weer zien!
je had toch al een date?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Momenteel vermijd ik drama en alles wat gezeik kan veroorzaken, inclusief zeikmensen.
Wat doe je hier dan nogquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
Momenteel vermijd ik drama en alles wat gezeik kan veroorzaken, inclusief zeikmensen.
ja meneer kan niet naar nederland terugkeren als er niet beschikt kan worden over een ruime voorraad neukertjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die shit is toch gehacked?Nee, moet ik nog doen. Ik ben al wel bezig met Gayromeo account voor als ik in Nederland ben.
Is dit een goede foto?
![]()
[ afbeelding ]
foute work-out.! Gaat om de kwaliteit, niet om kwantiteit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:22 schreef MisterO het volgende:
Goeddd.. genoeg MisterO.
Ik ben weg, ff mn dagelijkse workout doen en ik ben slapen
- 100 keer buikspier
- 60 keer gewichtheffen
- 50 keer opdrukken
er zijn hier in dit topic al verschillende fokkers gekiekt die met een waaier op stap waren, dus daar kan jij dan mooi bij aansluitenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Die shit is toch gehacked?Nee, moet ik nog doen. Ik ben al wel bezig met Gayromeo account voor als ik in Nederland ben.
Is dit een goede foto?
![]()
[ afbeelding ]
Ja vrijdag! ik smste hem dat ik wel verwachte dat hij me naar een originele plek mee zou nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |