Ben je vergeten!quote:
Ik ruik opzet! Boycot!quote:
Was er een notaris bij die kon garanderen dat de kaartjes niet gemerkt warenquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
speciaal voor jou... http://scffaithy.nl.pictu(...)K/Sumera---Jaap.html
Duidelijk te zien, ze weet precies welke ze moet pakken!quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
speciaal voor jou... http://scffaithy.nl.pictu(...)K/Sumera---Jaap.html
ik haal hem helemaal onder een stapeltje papieren vandaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Duidelijk te zien, ze weet precies welke ze moet pakken!
Mijn favoriet ligt er al uit voordat het spel begonnen isquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En trouwens zit niet zo te zeiken en stem
wie is je favoriet dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mijn favoriet ligt er al uit voordat het spel begonnen is.
Haha ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mijn favoriet ligt er al uit voordat het spel begonnen is.
klik maar op de namenquote:Op maandag 10 mei 2010 12:54 schreef D. het volgende:
Ik ken die namen allemaal niet hoor, kunnen er geen foto's bij'?
Sollyquote:Op maandag 10 mei 2010 12:42 schreef Kally het volgende:Ik werd een soortement van gedwongen, echt C_A je stalkte me gewoon
![]()
Dat las ik dus net ookquote:Op maandag 10 mei 2010 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klik maar op de namen
[Ronde 1] X Factor Tournament!
Ik had het dan ook beloofd, en belofte maakt schuldquote:Op maandag 10 mei 2010 12:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sollymaar ik dacht iemand die zo actief is in XFA mag dit toernooi niet vergeten natuurlijk
Mijn mijn schoonvader en man op de achtergrond. Soms ook aan het schelden (waren aan de badkamer bezig), en ik steeeds sssst. Man: jij ook met je achterlijke forumquote:Op maandag 10 mei 2010 12:59 schreef D. het volgende:
Die lotingfilmpjes![]()
Je hebt wel goed je best gedaan hoor C_A, dus het minste wat ik kan doen ik er straks even serieus voor gaan zitten om het in te vullen
Dat moeten we voorkomenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:04 schreef charmed_angel het volgende:
Je heb tot donderdagavond de tijd, als je woensdag niet gestemd heb ga ik je stalken
Je kan toch wel een keuze makenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:10 schreef Fir3fly het volgende:
Boeit niet.
Das gewoon op de helft wel en op de helft niet stemmenquote:
ik heb ook een paar open gelaten want kon niet kiezen of het boeide me beiden niet..quote:Op maandag 10 mei 2010 22:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Das gewoon op de helft wel en op de helft niet stemmen
Geef je ook de uitslagen van elke battle?quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Schopje, tot donderdagavond kan er gestemd worden! Daarna ga ik weer loting filmpjes maken
Uiteraardquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef UltraR het volgende:
[..]
Geef je ook de uitslagen van elke battle?
Dus hoeveel stemmen elke kandidaat heeft gekregen?
je vergeet de helftquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef Fairydust het volgende:
Sax – Fierce
Mariska – Matthijs
4Granted – Marija
Cheyenne – Twizzle
Carliene – Dwayne
Marieke – Mikey
Kim – Janna
Janice – Anno
Thirza – Chy-Kiria
3 Times a Lady – Sergio
Maaike – Shelley & Ciceley
Sarina – Sabrina
Sakina – Jessy
Satcha – Mystic Two
Eves – Suzanne
Vogelsisters – Tamara
Cheryl – T&Y
Timmy – Mart
Dion – Kimberly & Joann
Sumera – Jaap
Andre Pronk – The Singhs
Intence – Sisters
BadBoyz – Dony
Kees – Kelvin
Femke – Nabil
Robin – Twice
Danielle – Ivan
Dean – Merel
Romy – Basile
Eyelar - Roxane
quote:
quote:o grapje nog niet helemaal af
[ Bericht 6% gewijzigd door Fairydust op 13-05-2010 15:49 (lol) ]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:49 schreef Fairydust het volgende:
Sumera – Jaap
Het is geen haat hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:17 schreef ranja het volgende:
Beetje jammer wel, die haat van sommige mensen tegen sommige kandidaten.
Heeft al een paar spellen hier verknoeidniet te serieus minder leuk gemaakt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
...
Ik denk zelfs dat Sumera een lief meisje is, en niet arrogant![]()
(ik kom dus terug op mijn woorden van een paar weken geleden)
typfoutjequote:Op donderdag 13 mei 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
volgens mij dion
Dion – Kimberly & Joann 11 - 8 = KIMBERRLY & JOANN DOOR
ik geloof d'r niks van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |