Ehrm, werd die ook op de radio gedraaid? Da's al de tweede keer binnen een paar dagen dat een nummer op 3FM is, terwijl ik dat op éxact hetzelfde moment hier via iTunes of Blip draaiquote:
ik zag het idd, vond het ook nogal opmerkelijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ehrm, werd die ook op de radio gedraaid? Da's al de tweede keer binnen een paar dagen dat een nummer op 3FM is, terwijl ik dat op éxact hetzelfde moment hier via iTunes of Blip draai![]()
![]()
.
Wellicht doet de muziekpolitie toch nog wat goed werkquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ehrm, werd die ook op de radio gedraaid? Da's al de tweede keer binnen een paar dagen dat een nummer op 3FM is, terwijl ik dat op éxact hetzelfde moment hier via iTunes of Blip draai![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Wellicht doet de muziekpolitie toch nog wat goed werk.
Wat vind me ma nou net in mijn korte broek, juist jaquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
Pauperbende, dan maar beginnen met overtypen wat ik al heb uitgeprint. Zul je zien, vind ik m'n usb stick net wanneer ik klaar ben met overtypen
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
Juist ja, wat zei ik ook alweer in het vorige topic
[..]
Wat vind me ma nou net in mijn korte broek, juist ja
3x raden hoever ik ben met overtypen.... juist ja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In ieder geval wel weer al mijn CAD-tekeningen terug
Ik wist dat minstens 1 iemand zo zal reagerenquote:
Fijn een stukje fietsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Pino moet straks nog een uur fietsen naar huis
Da's die kerel die ook bij Paul de Leeuw was, geloof ik. Hmja, ik had er niet zoveel mee... Iets te soft en overdreven.... Zal er later nog es een keer goed naar luisteren.quote:
Idd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis dan ook echt een verdomd mooie plaat
Ook lekker gezopen, Hans?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Das Pop. Een standbeeld graag. Wat zijn die gasten fucking goed ! Waar R'dam al om 19:30 ophield met feesten stond in Groningen nog Das Pop en Hot Chip op het programma. Denk dat Das Pop absoluut het mooiste optreden was van de avond. Een mooi verlicht GasUnie gebouw, enthousiast en crowd surfing publiek en een erg gaaf optreden.
Hot Chip is gewoon idioot gebeuk uit een computer met een of andere clown die er wat bij zingt, maar het swingt wel ! Na 30 minuten ben je helemaal murw gebeukt. Opzich leuk hoor, maar Das Pop is monsterlijk ! Wat een contrast verschil t.o.v. de Customs.
Na zo'n aardig lange dag bandjes kijken is er niets zo lekker als een warme douche. De kleren in de was en morgen hoofdpijn / kater want het geluid stond bij Das Pop en HotChip wel heel erg hard
.
Jup !!! uiteraardquote:
Tnx, jij ookquote:
Nee, bij Timoer! niet neequote:Op donderdag 6 mei 2010 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!
BAHquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tnx, jij ook. Blij dat ik zit.. last van mijn rug van al het staan. Ben ik niet gewend als ict' er
Die smiley! Gruwelijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, bij Timoer! niet neeBij Eric dus wel [ afbeelding ]
LOLquote:BAHICT'ers
Nee hoor, geintje
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:13 schreef -Hans- het volgende:
Ongemakkelijk moment van de dag. Shakira klonk uit de speakers en ineens werd ik door een afro knakker aangesproken. " deze muziek van Shakira kan jij toch niet waarderen? " Ik? Ik heb al haar platen man. Pallets vol! " Hij keek mij vreemd aan. Tsja, kan het ook niet helpen dat ik vrijwel alles meezing.
Smilie is van Hyves, maar dat wist je vast alquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die smiley! Gruwelijk. Eric = tof.
[..]
LOL. Maakt mij niets uit hoor
.
Damn, straks maar even een paracetamol nemen.. Nu al hoofdpijn.
Ja, zag het iddquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
Godver Hans, je bent weer terug, gelijk 5 posts achter elkaar
[..]
Smilie is van Hyves, maar dat wist je vast al
Ja, zeker! Jij dan Brennelquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef Brennel het volgende:
Eej, lekker gefeest vandaag?
Hoi!quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi!
Ben dus ook weer van Zwolle, fucking koud nu
Dat bier faalt hard. 0,000000000000000001% alcohol denk ik.
Caro had een veeeelste klein podium, de hele dag waren er kindervoorstellinkjes, en om 22.35 was zij. Het was daar echt SUPER druk, kon er met moeite doorheen
That Man gehoord, en nog een nummer, voor mij onbekend.
Verder was de muziek bij elk podium keihard, ook als je achteraan staat
Echt, als je daar 10 minuten vooraanstond was je gewoon doof
Voorderest was het wel geniaal
Yo!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi!
Ben dus ook weer van Zwolle, fucking koud nu
Dat bier faalt hard. 0,000000000000000001% alcohol denk ik.
Caro had een veeeelste klein podium, de hele dag waren er kindervoorstellinkjes, en om 22.35 was zij. Het was daar echt SUPER druk, kon er met moeite doorheen
That Man gehoord, en nog een nummer, voor mij onbekend.
Verder was de muziek bij elk podium keihard, ook als je achteraan staat
Echt, als je daar 10 minuten vooraanstond was je gewoon doof
Voorderest was het wel geniaal
Nope, moest werken. Achja, feestdagcompensatie enzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, zag het idd. Heb weer wat energie over
.
[..]
Ja, zeker! Jij dan Brennel![]()
Brennelquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nope, moest werken. Achja, feestdagcompensatie enzo.
Kan iemand die vibrator uit de keel van die zangert halen? Dank u.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zeg, eric geeft mij kaarten voor kontrust
Ik denk niet dat je kont veel rust heeft bij dat concertquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
Krijg nou watquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
Topper! congratz man. Leukquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hans, jij bent leuk.quote:
Trusten Roelquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Roos is zo niet grappig
Ik ga maar pitten.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:03 schreef hole1988 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Nl-3FM-article.ogg
en dat Spaanse http://es.wikipedia.org/wiki/Archivo:Profecía.oggquote:
Was te verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:03 schreef hole1988 het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Nl-3FM-article.ogg
Yup, begreep dat ook in Roermond al voordat Balkenende de officiële opening had verricht straten werden dichtgegooid vanwege de enorme drukte. Dus de festivals hebben overal lekker gescoordquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:17 schreef Sersjee het volgende:
Lees net dat Bevrijdingspop een bezoekersrecord heeft. Verbaast me niks, want toen Marc en ik richting station liepen, was het op het terrein al hartstikke druk en er kwam nog een hele meute aan.
Zwolle was echt niet normaal druk. Het Free2Dance gedeelte werd ook afgesloten, omdat het vol was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:17 schreef Sersjee het volgende:
Lees net dat Bevrijdingspop een bezoekersrecord heeft. Verbaast me niks, want toen Marc en ik richting station liepen, was het op het terrein al hartstikke druk en er kwam nog een hele meute aan.
Dan es em es je naar drie drie drie driequote:
Jup geboren Groningerquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Mauster & etc; beiden uit Groningen dan?
Wij hebben ons gister opt bevrijdingsfestival in Den Bosch vermaakt met de grappigste accenten. Ik ben zelf geboren bij Rotterdam, toen een tijd bij Breda gewoond, heel even in Gent (BE) en nu rond Eindhoven. Die twee waren beiden Limburgers en nu ook alweer een hele tijd Eindhovenaren. En dat geeft leuke accenten!
Neem daar nog de optredende artiesten bij, en de echte Bossche feestvierders... heerlijk!
... en getogen? Of woon je nu ergens anders?quote:
Een Groninger die Fries leuk vindt!quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben geboren & getogen Groninger, maar door vrienden in alle mogelijke hoeken van het land ook ervaring met verschillende accenten. Favoriet: Brabants en Fries
Ik hou absoluut niet van Friesen die stug Fries blijven doorpraten tegen je, zelfs als je het niet verstaat - want dat doe ik namelijk niet en vind ik kleinzielig - maar de taal zelf klinkt best tofquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:32 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Een Groninger die Fries leuk vindt!![]()
![]()
Ik ga op vakantie in Brabant, en roep dan steevast 'Houdoe' in winkelsquote:En ik heb idd ook vrienden all over the country, wat maakt dat mijn accent een mengeling is van veel verschillende accenten. Het wisselt ook erg hoor, ik pas me nogal aan aan mijn gesprekspartner. Wat wel is, hoe meliger/dronkener ik word, hoe Brabantser ik word
Ossquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:40 schreef Jannekje7 het volgende:
En waar in Brabant woont ze? Scheelt nogal qua accent...
Ik vind helemaal west- en helemaal oost-brabants leuk. Middenbrabants klinkt een beetje... plat ofzo...
Yupquote:
Ohh, da's wel om aan te horen!quote:
Er is nog wat muzikale ontwikkelingshulp te verrichtenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup![]()
Wel opvallend (nou ja, eigenlijk ook weer niet) dat het alleen dertigers zijn die reageren.
Ik vind Jurk best geinigquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:48 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohh, da's wel om aan te horen!
En kvind t heel erg, maar vind die nummers van Jurk niet eens vervelend...
Yup, hier ook een rijtjequote:Op donderdag 6 mei 2010 11:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ohja, hebben we ook nog ergens cd's van!
quote:3FM
Nieuw Miss Montreal-album begin juli:
Sanne Hans heeft hard gewerkt aan haar nieuwe album en dat is nagenoeg af.... http://bit.ly/c2Auxe
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Hansss!
Nog al een Groninger erbij...
Gelukkig hebben we Roel om het zuidelijke erbij te brengen, anders waren we wel heel erg uit evenwicht hier!
Maaai Jannekequote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Hansss!
Gelukkig hebben we Roel om het zuidelijke erbij te brengen, anders waren we wel heel erg uit evenwicht hier!
Dat is nieuwe hippe muziek, Roel !quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor CRAP?
Het Westen meldt zichquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Hansss!
Trijntje bedoel je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is dit voor CRAP?
nou dan weet ik al dat haar nieuwe single binnenkort megahit zal worden en dat ze komt optreden bij Sander Guis, Michiel en That's Live, ze gaat ook ongetwijfeld te gast zijn bij Ekstra Weekendquote:
Clip een paar keer op TMF gezien. Gaat een hit wordenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb het iig nog nooit gehoord, dus dat zou wel eens kunnen kloppen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:17 schreef alors het volgende:
[..]
nou dan weet ik al dat haar nieuwe single binnenkort megahit zal worden en dat ze komt optreden bij Sander Guis, Michiel en That's Live, ze gaat ook ongetwijfeld te gast zijn bij Ekstra Weekend![]()
![]()
Paul Rabbering gaat haar nieuwe plaat elke dag om 15.50 draaien
![]()
Michiel heeft em ook wel al gedraaid. Ik vind het wel een leuk nummerquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:18 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik heb het iig nog nooit gehoord, dus dat zou wel eens kunnen kloppen
Was je er zelf ook?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maaai Janneke.
Lees dat het de drukste bevrijdingsfestival ooit was voor Groningen. 100.000 mensen tussen 13:00 - 19:00. Tijdens het optreden van Guus stonden er 35.000 mensen op het veld. Damn!
Nee ik was de bob he en aardig vroeg weer thuis. Aangezien ik dacht dat ik vandaag weer naar Groningen moest om te werken maar mijn baas had de hele afdeling gemaild dat we de laatste 2 dagen van deze week maar thuis moesten werken omdat hij geen zin had om het kantoor open te gooien voor 2 dagenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
/Annemieke modus: Nog een kater van gisteren??
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:17 schreef alors het volgende:
[..]
nou dan weet ik al dat haar nieuwe single binnenkort megahit zal worden en dat ze komt optreden bij Sander Guis, Michiel en That's Live, ze gaat ook ongetwijfeld te gast zijn bij Ekstra Weekend![]()
![]()
Paul Rabbering gaat haar nieuwe plaat elke dag om 15.50 draaien
![]()
Hansquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
/Annemieke modus: Nog een kater van gisteren??
Jup, heb er vrijwel de hele dag rondgelopen. Ben om 14:15 begonnen tot 23:30 (Hot Chip). Heb eigenlijk alleen We Were Promised Jetpacks (wie??) gemist en een deel van DeWollf gezien, maar had honger en het optreden vond ik ook niet heel boeiendquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Was je er zelf ook?
Wij zijn niet meer gebleven voor Guus, echt veel te druk...
We hebben m wel zien aankomen met de bus
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee ik was de bob he en aardig vroeg weer thuis. Aangezien ik dacht dat ik vandaag weer naar Groningen moest om te werken maar mijn baas had de hele afdeling gemaild dat we de laatste 2 dagen van deze week maar thuis moesten werken omdat hij geen zin had om het kantoor open te gooien voor 2 dagen
Wel eens wat van gehoord, klonk best leuk!quote:
Las op Twitter er ook wel wat goede reacties over. Ze hebben zo te lezen wat weg van Blocparty en The Artic Monkeys. Opzich niet verkeerdquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wel eens wat van gehoord, klonk best leuk!
Wij waren er rond half 4, maar eerst ff terrasje gedaan voor we naar het Paradeplein gingen. Was nog een hele uitdaging om een beetje een fatsoenlijke plek te krijgen, maar om 17.15u stonden we redelijk vooraan met ons vlaggetje voor Caro. En ze waren zooooo goed! Wat heeft ze toch ook een geweldige band! Super ook dat ze heel de dag heen en weer rennen en vliegen, en vervolgens zulke schitterende optredens geven!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, heb er vrijwel de hele dag rondgelopen. Ben om 14:15 begonnen tot 23:30 (Hot Chip). Heb eigenlijk alleen We Were Promised Jetpacks (wie??) gemist en een deel van DeWollf gezien, maar had honger en het optreden vond ik ook niet heel boeiend. Guus met de bus? Is 'ie bij jullie begonnen dan met optreden? Dacht dat hij met zo'n helikopter rondvloog. Overigens vloog zo'n leger helikopter op volle snelheid over het Stadspark. Damn, wat een snelheid
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. En ze zal wel ruwe handen en een koortslip hebben....
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. En ze zal wel ruwe handen en een koortslip hebben....
Ik niet, gelukkig, ben best visueel ingesteldquote:
Nou, daar zal wat moois gaan uitkomen dan....quote:@paul3fm DJ meeting is pittig. Oververhit megahit overleg.
Prima vermaakt zo te lezenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wij waren er rond half 4, maar eerst ff terrasje gedaan voor we naar het Paradeplein gingen. Was nog een hele uitdaging om een beetje een fatsoenlijke plek te krijgen, maar om 17.15u stonden we redelijk vooraan met ons vlaggetje voor Caro. En ze waren zooooo goed! Wat heeft ze toch ook een geweldige band! Super ook dat ze heel de dag heen en weer rennen en vliegen, en vervolgens zulke schitterende optredens geven!![]()
En ik hoorde dat Guus van Almere (?) naar Den Bosch met de bus ging. Hij zou om 23u spelen, maar daar hebben we dus niet op gewacht. Sfeer zal geweldig geweest zijn, maar het begon alweer helemaal mega druk te worden dus we kozen het hazenpad
Yup!quote:
Juist.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Beiden aanklagen voor 9x doodslag..
Laat maar, beiden kwamen ook om bij de crash![]()
Coen en Sander zijn normaal toch nog op de BNN redactie rond dit tijdstip?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat aardige dames in de studio en Coen komt ook kijken.
Euh... hoezo dat?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:05 schreef Etcetera het volgende:
Wat doen die tutjes daar eigenlijk
Ben ik de enige die zich afvraagt wanneer er Turken in Nederland gaan rellen nav dit onderzoek![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Nou, laten we eens spullen gaan pakken...
Moet hals-over-kop gaan houssitten bij vrienden van me. Zijn vader heeft een zware hersenbloeding gehad in Ierland en nu zijn zij die kant op. Maar ze kunnen de hond en ratjes natuurlijk niet zomaar alleen laten.
Fijn, vrienden aan de andere kant van t land...!
En Paul ook...quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat aardige dames in de studio en Coen komt ook kijken.
megahitvergadering denk ik...quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:06 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Coen en Sander zijn normaal toch nog op de BNN redactie rond dit tijdstip?
Ze hadden het kunnen voorkomen, en het zou me niks verbazen dat dat al voor sommige mensen genoeg reden is omquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Euh... hoezo dat?
Er wordt toch nergens geïmpliceerd dat het 'door de turken' komt?
Je kunt ook overdrijven hoor...
Ik vind dat zo raar, Caro heeft misschien een jazzy sound, maar die liedje zijn ontzettend pop. Het is juist heel erg toegankelijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Yup!
En ben ik het wel mee eens Hans, dat haar muziek daar idd beter bij past... maar toch, ze deden t écht goed!
En God, wat een drukte!
Miss Montreal?quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, daar zal wat moois gaan uitkomen dan....
Klopt, maar ze voelen ergens ook wel heel persoonlijk. En dat komt in zo'n klein zaaltje of zelfs kroegje veel beter over natuurlijk. Voelde dat zelf ook wel...quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar, Caro heeft misschien een jazzy sound, maar die liedje zijn ontzettend pop. Het is juist heel erg toegankelijk.
Je vriend als je die hebt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Help 's?
Ben 4 tot 5 dagen/nachten daar. Wat moet ik meenemen?
- Kleding
- ondergoed
- toiletspullen
- laptop
- portemonnaille/telefoon/lader/cam/dat soorts
- ...?
Mn hoofd werkt nog niet zo goed vanmorgen...
In Turkije werden die piloten volgens mij als helden gezien omdat ze door hun optreden meer doden zouden hebben voorkomen ofzo. Als dan uit dit onderzoek blijkt dat ze gewoon die hele crash hadden kunnen voorkomen, dan zal voor sommige mensen dit een niet acceptabel onderzoek zijn. Die willen graag horen dat de schuld bij de luchtverkeersleiding, Boeing of wie anders dan ook ligt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Euh... hoezo dat?
Er wordt toch nergens geïmpliceerd dat het 'door de turken' komt?
Je kunt ook overdrijven hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
volgens mij is het een x-ray brilquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die kan het natuurlijk allemaal goed bekijken.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij is het een x-ray bril
Mn vriend moet werken...quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je vriend als je die hebt?
Eten, geld..
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:55 schreef gerbenp het volgende:
Eindelijk weer eens een nieuwe plaat van Caro op 3!
kHeb dr gister live gezien Bren!quote:
ik gok op nieuwe MHquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:55 schreef gerbenp het volgende:
Eindelijk weer eens een nieuwe plaat van Caro op 3!
Geen idee of je dit nog leest, maar ik ben tussen 13.00 en 19.45 niet thuis.quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb dr gister live gezien Bren!
Heej, ben jij morgen vrij? Ben benieuwd hoe het in je huisje is
Thanx!quote:
dank uquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de meezingers:
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef Againzender het volgende:
Ik vergeet altijd de tekst van dit nummer
here you goquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de meezingers:
Dank!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voor de meezingers:
<knip>
Natuurlijk kom ik de 15e!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Geen idee of je dit nog leest, maar ik ben tussen 13.00 en 19.45 niet thuis.
Maar je komt de 15e ook toch..?
[1980]quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Pino112 het volgende:
Tjitse Leemhuis
Morgenavond is deze dame te gast bij #EkstraWeekend http://bit.ly/8ZjcVj. Idd, @Gabytje Blaaser. Ook genomineerd voor Beauty of the Year.
3 minutes ago from TweetDeck.
http://twitter.com/tleemhuis/status/13485402704
Zij was leuk de vorige keerquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:51 schreef Pino112 het volgende:
Tjitse Leemhuis
Morgenavond is deze dame te gast bij #EkstraWeekend http://bit.ly/8ZjcVj. Idd, @Gabytje Blaaser. Ook genomineerd voor Beauty of the Year.
3 minutes ago from TweetDeck.
http://twitter.com/tleemhuis/status/13485402704
inderdaad, welke idioot wil nou burgemeester van zo'n stad wordenquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:51 schreef Paul-89 het volgende:
Die Aboutaleb is toch echt een gestoorde vent,,![]()
*Lekker Offtopic*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |