Fijn een stukje fietsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Pino moet straks nog een uur fietsen naar huis
Da's die kerel die ook bij Paul de Leeuw was, geloof ik. Hmja, ik had er niet zoveel mee... Iets te soft en overdreven.... Zal er later nog es een keer goed naar luisteren.quote:
Idd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis dan ook echt een verdomd mooie plaat
Ook lekker gezopen, Hans?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:53 schreef -Hans- het volgende:
Das Pop. Een standbeeld graag. Wat zijn die gasten fucking goed ! Waar R'dam al om 19:30 ophield met feesten stond in Groningen nog Das Pop en Hot Chip op het programma. Denk dat Das Pop absoluut het mooiste optreden was van de avond. Een mooi verlicht GasUnie gebouw, enthousiast en crowd surfing publiek en een erg gaaf optreden.
Hot Chip is gewoon idioot gebeuk uit een computer met een of andere clown die er wat bij zingt, maar het swingt wel ! Na 30 minuten ben je helemaal murw gebeukt. Opzich leuk hoor, maar Das Pop is monsterlijk ! Wat een contrast verschil t.o.v. de Customs.
Na zo'n aardig lange dag bandjes kijken is er niets zo lekker als een warme douche. De kleren in de was en morgen hoofdpijn / kater want het geluid stond bij Das Pop en HotChip wel heel erg hard
.
Jup !!! uiteraardquote:
Tnx, jij ookquote:
Nee, bij Timoer! niet neequote:Op donderdag 6 mei 2010 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!
BAHquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tnx, jij ook. Blij dat ik zit.. last van mijn rug van al het staan. Ben ik niet gewend als ict' er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |