Dat heeft weinig met concentratieverslapping te maken. Ze verliest gewoon wel vaker haar service. Deze wedstrijd dan niet, maar het blijft WTA.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:50 schreef danusz1986 het volgende:
Concentratieverslapping denk ik 0-1 achter![]()
Nee, maar vaak zie je wel na een gewonnen set, verslap je altijd iets, omdat je net een spannende en belangrijke set heb gewonnen. Heb ik zo vaak.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met concentratieverslapping te maken. Ze verliest gewoon wel vaker haar service. Deze wedstrijd dan niet, maar het blijft WTA.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
Heb inmiddels de OP van dit topic in een wiki gegoten.
Ach ze is al een tijdje een degelijke speelster, maar niet meer dan dat.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Die Flipkens was ook een groot-talent in de jeugd trouwens, komt ook weinig van terecht
Sori is er gewoon teveel aan, maar goed hopen dat ze er in ieder geval een wedstrijd van maakt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:21 schreef danusz1986 het volgende:
Netjes.. nu tegen Cristea nummer 2 gesplaatst.
Auwquote:Op woensdag 5 mei 2010 17:30 schreef de_boswachter het volgende:
Netjes!
Ze zal wel flink beloont worden door...
Oh wacht. Verkeerde topic.
Kan jij Mandy even wakker makenquote:
Ik vrees een dezelfde soort uitslag als de vorige twee keer tegen Dominguez Lino. Ze speelt gewoon een spelletje dat Aran totaal niet ligt.quote:
Paar minuten later is het 4-6quote:
Het is zo zonde, want die game houden op 4-4 en je bent mentaal zo in het voordeel. Nu vrees ik ook direct voor die eerste game in de tweede set.quote:
Die kent ze nogquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef borisz het volgende:
Ze staat in de halve finale van het 50k toernooi in Rome-Tiro a Volo. Ze is de nummer 1 geplaatst.
Dr komende tegenstander is DOMINGUEZ-LINO, Lourdes (ESP, 164) of FERGUSON, Sophie ((6)AUS, 142)
Het wordt weer Dominguez Lino, dus ik vrees er voorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:49 schreef borisz het volgende:
Ze staat in de halve finale van het 50k toernooi in Rome-Tiro a Volo. Ze is de nummer 1 geplaatst.
Dr komende tegenstander is DOMINGUEZ-LINO, Lourdes (ESP, 164) of FERGUSON, Sophie ((6)AUS, 142)
quote:BASTAD - Arantxa Rus heeft dinsdag de tweede ronde bereikt van het WTA-toernooi in de Zweedse plaats Bastad.
De Nederlandse was met 6-2 en 6-3 te sterk voor Laura Siegemund uit Duitsland.
Rus speelt in de tweede ronde tegen qualifier Ana Vrljic uit Kroatië, die de als zesde geplaatste Duitse Angelique Kerber zag opgeven.
Dat dusquote:Op maandag 19 juli 2010 19:40 schreef de_boswachter het volgende:
Arantxa gaat lekker door waar ze mee bezig is;
0-6 2-6 tegen Cornetto
Kraai the second? Ik durf er bijna geld op in te zetten dat ze een vriendje of lover heeft ontmoet.
quote:Arantxa Rus gaat tijdens de US Open samenwerken met trainer Ralph Kok. Het afgelopen jaar had bondstrainer Eddy Bank de 19-jarige speelster nog onder zijn hoede, maar die samenwerking werd onlangs opgezegd.
Kok is momenteel ook trainer van de Russin Anastasia Jakimova, die op de wereldranglijst net iets hoger staat dan Rus: 119de om 127ste.
"Het is een uitprobeersel", aldus een woordvoerster van de tennisbond. "Ze gaan kijken of het werkt en na de US Open wordt er geëvalueerd."
Ik wil Aran wel doorstotenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:40 schreef Outlined het volgende:
wat de bakker wel doet (doorstoten) laat zij na, waarom ?
Bij De Bakker lukte het ook pas na veel gestoei.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:40 schreef Outlined het volgende:
wat de bakker wel doet (doorstoten) laat zij na, waarom ?
Nu wel geluktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef franklop het volgende:
rood kruisje TheArt, neem aan dat dat niet de bedoeling was
ik denk dat Rus twee tactieken had;quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:28 schreef de_boswachter het volgende:
Ook niet naar hoofdtoernooi helaas. 3-sets verloren.
Drama het NL-vrouwentennis momenteel.
quote:ALPHEN AAN DEN RIJN - Arantxa Rus heeft zich zaterdag niet geplaatst voor de finale van het challengertoernooi in Alphen aan den Rijn.
© ANP
De als eerste gerangschikte Nederlandse ging in de halve eindstrijd kansloos onderuit tegen de Duitse Julia Schruff.
Rus maakte in de partij slechts twee games: 6-1 6-1.
1 2 3 4 | Stephanie Cohen-Aloro (Fra) ARANTXA RUS...................6-4,6-2 |
quote:Tennisster Arantxa Rus is in de tweede ronde van de kwalificatie in Sydney blijven steken. De Monsterse legde het in drie sets af tegen Bojana Jovanovski uit Servië: 2-6, 7-5, 5-7. Jovanovski is als twaalfde geplaatst. In de eerste ronde had Rus nog eenvoudig met 6-4, 6-2 van de Kroatische Mirjana Lucic gewonnen.
Dan mag ze toch wel eerst zo'n piek hebben gehad die Kraai wel heeft gehad...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef de_boswachter het volgende:
Zal het dit jaar toch waar moeten gaan maken, anders wordt het een Kraai de 2e.
Kwalificatie Aussie Open.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Over Kraai gesproken; Doet die ook nog iets?
Dit deed ze ook weer fantastisch, in de derde set stond ze vannacht *5-3 voorquote:
Extra ondersteuning vanaf de tribunes dus voor Rus, die vaak 'Holland, Holland' zal horen en denken dat het nederlanders zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:34 schreef de_boswachter het volgende:
In ronde 2 van de qualies tegen de nummer 427 van de wereld; Isabella Holland.
Vergeet niet dat Erakovic al top-50 van de wereld stond. En Nara is ook niet te onderschatten. Van Holland moet ze idd wel kunnen winnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:29 schreef Szura het volgende:
Dit moet Rus toch kunnen redden zou je zeggen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:45 schreef Ericr het volgende:
Krajicek dus nu al zover afgezakt qua prestaties dat het alleen nog in topics van andere speelsters aan bod komt.
Kom ik jouw naam opeens tegen op Tennisforumquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:41 schreef borisz het volgende:
Finale. Ze verslaat Honcova 6-4 7-5
Ohja de dubbeltitel heeft ze alvast te pakken
(2) Rus / Yakimova def. (1) Feuerstein / Lykina 6:3 ; 2:6 ; 10:8
link naar livescore?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:57 schreef borisz het volgende:
Mladenovic won de meisjes titel op Roland Garros in 2009.
Inmiddels staat Rus een break achter in de tweede set.
thanksquote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef borisz het volgende:
http://www.tennisscores.de/livescore/itfswe/livescorer.html
Nou, de laatste tijd ging het toch best aardig...wijt het nu duidelijk aan niet fit zijn...maar goed, ze blijft te wisselvallig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
En verloren.
Hoop dat de reden is dat ze nog niet helemaal fit is....
Gaat niet goed met de carriere van Rus iig.
De Bahama's open is een beetje een 'loserstoernooi' van de Indian Wellsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:49 schreef Norrage het volgende:
Goede overwinning, jammer dat er aan zo'n toernooi vervolgens ene Kvitova meedoet
Maar er lijken me vervelendere dingen dan tennissen op de Bahama'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:59 schreef borisz het volgende:
[..]
De Bahama's open is een beetje een 'loserstoernooi' van de Indian Wells.
Zoals eerder in dit topic opgemerkt:quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind haar echt zo'n dommige sletjesuitstraling hebben.
I like!
Tennisforumquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?
Aran gaat lekker.
Ik kan de standen van het toernooi van Naussau op die site niet vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Ah ja, op bet365 staan ook gewoon de standen.
http://www.bet365.com/home/FlashGen4/InPlayConsoleApp.aspquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan de standen van het toernooi van Naussau op die site niet vinden.
Als Aran in de kwart van Rodionova of Yakimova (haar trainingspartner en dubbelpartner) wint, dan staat ze in de top-100.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Norrage het volgende:
Doet ze goed
Gaat goed met Misa en Aran de laatste tijd. Hopelijk staan ze binnenkort beide in de top 100
Als MLDB wint, dan heeft Aran zeker kansen. Veel meer dan tegen Rybarikova.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Rus is binnen: 6-1 6-2
Rybarikova staat het te vernaggelen tegen de schreeuwlelijk Larcher de Brito... break achter in de 3e set
Ze staat virtueel 98e. Maar dat komt omdat ze niets te verdedigen had. Het hangt af wat de rest doet deze week (en of Aran de kwalies doorkomt en wie weet nog verder).quote:Op maandag 21 maart 2011 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Rus nu al voldoende punten gescoord om nu wel de top 100 in te komen?
ongetwijfeldquote:
daar zou je toch ook niet mee in bed willen belanden dan, wat daar dan allemaal uitkomtquote:
Misschien is het een mooi projectje voor Allistar McCawquote:Op maandag 21 maart 2011 16:58 schreef franklop het volgende:
[..]
daar zou je toch ook niet mee in bed willen belanden dan, wat daar dan allemaal uitkomt
Iedereen, werkelijk waar iedereen mag ze treffen, maar laat het asjeblieft geen Dominguez Lino zijn!quote:MEDINA GARRIGUES, Anabel (ESP)
WC: TOMLJANOVIC, Ajla (CRO)
DOMINGUEZ LINO, Lourdes (ESP)
PARRA SANTONJA, Arantxa (ESP)
ZAHLAVOVA STRYCOVA, Barbora (CZE)
WC: SAFINA, Dinara (RUS)
Q: QUALIFIER
BACSINSZKY, Timea (SUI)
SZAVAY, Agnes (HUN)
GOVORTSOVA, Olga (BLR)
KUDRYAVTSEVA, Alla (RUS)
en die treft ze dan ookquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:38 schreef franklop het volgende:
Dominguez Lino is haar angstgegner geworden, zal dr wss wel treffen
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:01 schreef luckass het volgende:
Super! Hopelijk krijgt ze een redelijke eerste ronde, flink wat punten te pakken dan.
Lovegamequote:Op woensdag 23 maart 2011 22:23 schreef TheArt het volgende:
Ze wordt direct gebroken en loopt dan constant achter de feiten aan, gok ik.
10x is scheepsrecht ofzo hequote:
ach had je echt gedacht dat ze een goede kans zou hebben. ze heeft altijd kansloos van lino verloren.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Kleine opleving van Rus, maar dit gaat um niet meer worden.
Bahbah. Kan ze punten scoren faalt
ze zo hard.
Je vergeet ; 'de hoer'.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:26 schreef F.M.D. het volgende:
ach had je echt gedacht dat ze een goede kans zou hebben. ze heeft altijd kansloos van lino verloren.
Aldus onze optimist..quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:39 schreef F.M.D. het volgende:
van 0-3 naar 4-3, maar goed ze zal toch wel verliezen van haar eeuwige plaaggeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |