Zoals eerder in dit topic opgemerkt:quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:30 schreef Chriz2k het volgende:
Ik vind haar echt zo'n dommige sletjesuitstraling hebben.
I like!
Tennisforumquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef luckass het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer aan?
Aran gaat lekker.
Ik kan de standen van het toernooi van Naussau op die site niet vinden.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:52 schreef luckass het volgende:
[..]
Ah ja, op bet365 staan ook gewoon de standen.
http://www.bet365.com/home/FlashGen4/InPlayConsoleApp.aspquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kan de standen van het toernooi van Naussau op die site niet vinden.
Als Aran in de kwart van Rodionova of Yakimova (haar trainingspartner en dubbelpartner) wint, dan staat ze in de top-100.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:01 schreef Norrage het volgende:
Doet ze goed
Gaat goed met Misa en Aran de laatste tijd. Hopelijk staan ze binnenkort beide in de top 100
Als MLDB wint, dan heeft Aran zeker kansen. Veel meer dan tegen Rybarikova.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:35 schreef TheVulture het volgende:
Rus is binnen: 6-1 6-2
Rybarikova staat het te vernaggelen tegen de schreeuwlelijk Larcher de Brito... break achter in de 3e set
Ze staat virtueel 98e. Maar dat komt omdat ze niets te verdedigen had. Het hangt af wat de rest doet deze week (en of Aran de kwalies doorkomt en wie weet nog verder).quote:Op maandag 21 maart 2011 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Rus nu al voldoende punten gescoord om nu wel de top 100 in te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |