SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Thomas op ons in slaap valt (wat dus geen probleem is, zo kan hij uren na elkaar slapen overdag) en we bewegen nog maar in de richting dat we hem gaan wegleggen begint hij al te zeuren (zelfs met de truc om hem eerst in een deken te wikkelen zodat hij onze lichaamswarmte niet mist). En vanaf dat we hem wegleggen, is het prijs. En dat betekent dus dat hij al binnen de minuut begint te wenen. We kunnen dus ook niet zeggen dat we hem zouden pakken als hij 5 minuten flink alleen in zijn park ligt want zo lang houdt hij zich niet flink.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 07:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Leo, ik heb ook geen advies voor je wb Thomas. Ik ben een leek op dit gebied, maar is het geen idee om hem eerst 5 minuten alleen te laten, dan 10 en zo verder? Of begint hij direct te huilen als je hem neerzet?
Ik laat Lisa hier wel huilen, maar dat duurt nooit langer dan 5 tot 10 minuten, dan slaapt ze. Verder gebeurt het ook vaak dat ze gewoon 1 of soms zelfs 2 uur achter elkaar wakker ligt te zijn in bed, nouja daar zijn geen prikkels, dus rust ze in ieder geval wel uit. Als ik haar er in dat geval gewoon uit zou halen is ze uit haar humeur, dus ik laat haar lekker liggen.
Ja dit dus, maar het verklaart niet waarom hij elk half uur tot uur wil drinkenquote:
neequote:Op dinsdag 11 mei 2010 09:09 schreef leonieke het volgende:
Hoe lang heeft dat geduurd met Leander, Freecell?
En wat naar dat er niets gebeurd is voor jouw verjaardag als jullie zo'n gewoontes hebben. Maar misschien komt er een extra grote moederdag-verjaardagverrassing aan vanavond(hoop ik voor jou)
Is dit het zwembroekje wat ik opgestuurd heb naar je?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:18 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen allen. Ik loop schromelijk achter in dit topic. Ik red het niet om bij te blijven en ook nog eens op iedereen te reageren, maar ik lees wel alles hoor.
Weekendje weg was heerlijk, lekker genoten van man en kind. Weer viel mee, niet veel zon maar ook nauwelijks regen. Daan heeft gezwommen alleen weten we niet wat hij er nou van vindt eigenlijk. Hij heeft niet gehuild maar echt lachen deed hij ook niet
[ afbeelding ]
Nu is Daan wennen op het kinderdagverblijfNog een goed uurtje en dan kan ik 'm weer ophalen
![]()
![]()
Overigens zit Daan ook in zijn 12 weken sprongetje, dingen pakken is nu helemaal het ding en zit hij sinds een paar dagen zeer verwonderd naar zijn voetjes te kijken ook.![]()
Oh ja, vandaag over precies 2 weken moet/mag ik weer beginnen met werkenben er eigenlijk nog helemaal niet aan toe heb ik het idee, maar hopenlijk valt het mee als ik echt begonnen ben.
Free, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Is dit het zwembroekje wat ik opgestuurd heb naar je?
Leuk
Ja, ik had me een week verrekend eerst (ik was uitgegaan van 2 weken overtijd maar ben met 1 week overtijd bevallenquote:
Ow dat valt tegenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, ik had me een week verrekend eerst (ik was uitgegaan van 2 weken overtijd maar ben met 1 week overtijd bevallen)
leonieke, hier hielp het om het te bekijken als iets wat ie nog moet leren. mijn kinderen konden dat ook niet meteen hoor, zomaar zelf alleen in slaap vallen. bij willem hebben we 't vanaf dat hij ongeveer 2 maanden was rustig aan opgebouwd. in bedje leggen bij eerste tekenenen van vermoeidheid, even aai over de bol en dan uit de kamer gaan. ik liet de deur dan wel op een kiertje en bleef in de buurt, bijvoorbeeld de was ophangen of strijken oid, af en toe even terug om kort te troosten eventueel, maar niet direct uit bed halen als hij huilt. hier werkte dat goed: na niet al te lange tijd hoefde ik al niet meer terug, en na nog wat langer hoefde ik niet eens meer in de buurt te blijven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:22 schreef leonieke het volgende:
Als Thomas op ons in slaap valt (wat dus geen probleem is, zo kan hij uren na elkaar slapen overdag) en we bewegen nog maar in de richting dat we hem gaan wegleggen begint hij al te zeuren (zelfs met de truc om hem eerst in een deken te wikkelen zodat hij onze lichaamswarmte niet mist). En vanaf dat we hem wegleggen, is het prijs. En dat betekent dus dat hij al binnen de minuut begint te wenen. We kunnen dus ook niet zeggen dat we hem zouden pakken als hij 5 minuten flink alleen in zijn park ligt want zo lang houdt hij zich niet flink.
Ik heb gisteren nog maar eens beneden gepoetst. Een hel is dat want ik kan nog geen 2m² dweilen zonder dat hij ligt te krijsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |