abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81048199
Goedemiddag allemaal. Ik woon in een appartementencomplex en heb sinds een aantal maanden veel overlast van skaters. Voor het gebouw bevind zich een groot plein met veel trappen, ideaal dus voor skaters. Nu het weer steeds beter wordt gaat het geskate de hele dag door, en dreunt het geluid letterlijk door je appartement heen. Ik ben al naar de politie gegaan maar die kunnen er niets aan doen. Wat het nog frepanter maakt is dat 500 meter verderop een officiële skatebaan is, maar die wordt waarschijnlijk niet spannend genoeg bevonden. Mijn vraag is, mag je zomaar overal skaten? Hoe krijg ik de skaters weg? Alvast bedankt voor de hulp!
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:55:30 #2
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_81048427
leeftijd?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 5 mei 2010 @ 13:58:04 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_81048513
Wat vinden de andere bewoners van die skaters?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_81048559
inliners of skateboarders?
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:01:15 #5
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_81048610
Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_81048767
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:01 schreef Svyatagor het volgende:
Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.
Grappemaker ben jij... Als ik van school/werk kom gaat het wel door tot een uurtje of 12 's avonds...
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:12:30 #7
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_81048950
Het lijkt me nuttiger om de oplossing te zoeken in je eigen hoofd, dus je af te vragen waarom je je zo ergert aan die skate-geluiden. De politie kan niks voor je doen, daaruit kun je zelf wel opmaken dat er dus geen goede grond is om die skaters daar te weren.
Ik heb ook een buurman die zich werkelijk wild ergert aan iedere jongere die rondhangt in de directe nabijheid van onze flat. Doet me een beetje denken aan jou, want wat hij ervaart als overlast, zijn wat mij betreft gewoon doodnormale dingen waar ik (en de andere buren die ik ken) me werkelijk geen seconde aan irriteer.

Nederland is een overbevolkt landje, en als je dus bijvoorbeeld rondskate, dan kom je al snel langs huizen van mensen. Moeten we daarom skaten verbieden? Het is toch beter dat ze langs je huis skaten, dan dat ze voor je deur bier gaan drinken omdat skaten ook al niet meer mag.

Zovele mensen wonen bij Schiphol, of bij een drukke verkeersweg, of bij een spoorweg. Die zullen hun wenkbrauwen fronzen over jouw 'probleem'. Ik snap dat je probleem in de OP oprecht is, maar ik vind het een beetje naief dat je de oplossing zoek in hoe je die skaters daar weg krijgt. Waarom zoek je de oplossing niet in betere isolatie van je huis bijvoorbeeld of zoiets?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_81048977
Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar.
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:14:46 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_81049015
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar.
Jij bent zeker 1 van die skaters!
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_81049199
Denk dat jullie niet echt weten waar je over praat. Ik kan veel hebben, maar het geluid van kletterende skateboards is echt verschrikkelijk irritant. Waarschijnlijk hebben jullie er nooi last van gehad. Je kunt geen moment van de dag rustig studeren. Daarnaast zijn er niet voor niets skatebanen bedacht om skaters weg te krijgen dichtbij huizen. Toch bedankt voor de reacties, ik zal eens met de gemeenten gaan praten en kijken wat die er aan kunnen doen. Slotje
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:50:19 #11
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_81050098
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
hehe dan zijn ze te stoned om te skaten. problem solved. slotje
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_81050374
Klagen over lawaai overdag. Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt.
pi_81050514
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
Klagen over lawaai overdag. Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt.
LEZEN KEREL!!! kan hier aub een slotje op, het niveau op dit forum is te triest voor woorden.... 0,0 serieuze reactie.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:04:38 #14
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_81050531
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:20 schreef rick1111 het volgende:
Denk dat jullie niet echt weten waar je over praat. Ik kan veel hebben, maar het geluid van kletterende skateboards is echt verschrikkelijk irritant. Waarschijnlijk hebben jullie er nooi last van gehad. Je kunt geen moment van de dag rustig studeren. Daarnaast zijn er niet voor niets skatebanen bedacht om skaters weg te krijgen dichtbij huizen. Toch bedankt voor de reacties, ik zal eens met de gemeenten gaan praten en kijken wat die er aan kunnen doen. Slotje
Er zijn ook speeltuinen om kinderen te laten spelen, en wielerbanen waar mensen kunnen fietsen, en ijsbanen waar mensen kunnen schaatsen, maar gek genoeg spelen kinderen overal, fietsen mensen overal, en schaatsen de mensen vooral buiten de ijsbanen.

Skatebanen zijn net als die andere voorbeelden niet bedacht om skaters weg te krijgen dichtbij huizen. Dat is een redenering vanuit jezelf. Je bezorgt jezelf vooral een eindeloze Don Quichotte-strijd tegen de windmolens, als je als individu ten doel stelt de skaters kwijt te raken. Terroriseren die skaters de buurt, dan kun je misschien meer bewoners meekrijgen in je strijd. Maar daar schrijf je nergens over, dat er een collectief van buurtbewoners is die zich eraan ergert.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_81050537
Nou ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn zoon is ook een fanatiek skater, en staat hier in de tuin wel eens van die sprongen (Olly's) te oefenen. Echt irritant hard klinkt dat. Ik stuur hem dan weg om op een nabij gelegen skatepleintje te gaan oefenen.

Geen idee wat je eraan zou kunnen doen, misschien toch eens met die jongelui proberen te praten in ieder geval over de tijden dat ze dat doen op die trappen?
Kijk, overdag kun je er weinig tegenin brengen. Maar na 22 uur moet het volgens mij toch wel stil zijn, en als ze tot 24 uur doorgaan dan kun je wel degelijk van de politie verwachten dat ze daarop ingrijpen.
En ik weet niet of ze ook schade aanbrengen? Als dat zo is dan kan de beheerder van het apartementencomplex misschien wel iets doen?
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:05:32 #16
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_81050565
Lijm op de grond smeren of of of pek en veren
pi_81050771
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef rick1111 het volgende:

[..]

LEZEN KEREL!!! kan hier aub een slotje op, het niveau op dit forum is te triest voor woorden.... 0,0 serieuze reactie.
Zeikstraal. Ok, een serieuze reactie op je vraag of je overal mag skaten. Zolang niet bepaald is dat je ergens NIET mag skaten mag je er skaten. Dan hebben we het dus over publieke ruimte, privéterrein is een ander verhaal.

Wanneer wij worden weggestuurd als we aan het skaten zijn houden wij ons meestal even gedeisd en daarna proberen we het weer als het een goede spot is. Maar meestal zijn we niet echt onder de indruk van een paar ouwe graftakken die lopen te klagen omdat ze toch niets beter te doen hebben.
pi_81050929
quote:

[..]

Je bent gewoon een ouwe zeikerd.
pi_81051036

Probleem opgelost.
pi_81051459
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Kaza het volgende:
Nou ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn zoon is ook een fanatiek skater, en staat hier in de tuin wel eens van die sprongen (Olly's) te oefenen. Echt irritant hard klinkt dat. Ik stuur hem dan weg om op een nabij gelegen skatepleintje te gaan oefenen.

Geen idee wat je eraan zou kunnen doen, misschien toch eens met die jongelui proberen te praten in ieder geval over de tijden dat ze dat doen op die trappen?
Kijk, overdag kun je er weinig tegenin brengen. Maar na 22 uur moet het volgens mij toch wel stil zijn, en als ze tot 24 uur doorgaan dan kun je wel degelijk van de politie verwachten dat ze daarop ingrijpen.
En ik weet niet of ze ook schade aanbrengen? Als dat zo is dan kan de beheerder van het apartementencomplex misschien wel iets doen?
Toch nog 1 iemand op dit forum die geen puber/skater is Nog even voor de duidelijkheid, het gaat inderdaad vooral om de avond en nacht. Gaf alleen aan dat het de hele dag door gaat. Er zijn dagen dat ze tot 1-2 uur snachts aan het kletteren zijn met die skateboarden. Daarnaast heb ik ook andere bewoners gesproken die zich eraan ergeren. Zoals ik al zei ik ga eerst wel langs bij de gemeente, neem aan dat die er wel iets tegen kunnen doen.
pi_81051602
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef rick1111 het volgende:
Ik ben al naar de politie gegaan maar die kunnen er niets aan doen.
In Amerika hebben ze geen last van zwak beleid.

pi_81051617
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:36 schreef rick1111 het volgende:

[..]

Toch nog 1 iemand op dit forum die geen puber/skater is Nog even voor de duidelijkheid, het gaat inderdaad vooral om de avond en nacht. Gaf alleen aan dat het de hele dag door gaat. Er zijn dagen dat ze tot 1-2 uur snachts aan het kletteren zijn met die skateboarden. Daarnaast heb ik ook andere bewoners gesproken die zich eraan ergeren. Zoals ik al zei ik ga eerst wel langs bij de gemeente, neem aan dat die er wel iets tegen kunnen doen.
Ja kijk dat is een ander verhaal. Het is onzin dat de politie daar niks aan kan doen, want na 22.00 mag je gewoon geen geluidsoverlast meer veroorzaken. Trouwens is het nu dus ook wel duidelijk dat jij onder "serieuze reactie" verstaat "mensen die het met mij eens zijn". Grote jongen hoor!
pi_81052556
kan je niet gewoon wat grof zand halen en elke dat wat neer gooien...likt me niet lekker rollen op dat zand voor ze
pi_81054411
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:43 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja kijk dat is een ander verhaal. Het is onzin dat de politie daar niks aan kan doen, want na 22.00 mag je gewoon geen geluidsoverlast meer veroorzaken. Trouwens is het nu dus ook wel duidelijk dat jij onder "serieuze reactie" verstaat "mensen die het met mij eens zijn". Grote jongen hoor!
Nee hoor, daar gaat het niet om. Wil alleen aangeven dat je aan reacties als ''Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar. Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt'' niet zoveel hebt. Fijne dag verder.
pi_81055786
Wat de gemeente kan doen is een bord laten plaatsen met daarop aangeven de tijden dat er geskate mag worden bv. tussen 8:00 en 22:00 uur.

Zodra er een bord staat kan er ook worden gehandhaafd en kunnen er dus bekeuringen worden uitgedeeld.

De gemeente kan echter niet zomaar een bord plaatsen. Dat moet er eerst een beleidsstuk worden opgesteld t.a.v. het skaten, wat door B&W moet worden goedgekeurd.

De moeilikheid is dat wanneer je eenmaal begint met 1 zo'n bord, dan ineens de bewoners van ieder pleintje zo'n bord willen hebben en dan is het hek van de dam.

Vandaar dat ik vrees dat je niet veel succes zal hebbben bij de gemeente.

Wel zou je kunnen kijken wat er in de APV (Algemene Plaatselijke Verordening) van je gemeente staat over geluidsoverlast in avond- en nachtelijke uren. Wellicht dat daar al iets instaat en dan zou je ze daarop kunnen aanspreken (dus verzoeken ze daar ter plekke te laten handhaven).
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:25:20 #26
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_81056062
quote:

[..]

Je maakt het zelf anders niks hoger
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:31:42 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81056277
de gemeente kan een APV afkondigen waarin skaten verboden wordt buiten de skatebaan om.
Aan de andere kant kies je er zelf voor om in een appartement in een stad te gaan wonen, dan moet je alle geluidsoverlast die daar bij hoort op de koop toe nemen. hun recht om te skaten is net zo groot als jouw recht op een rustige woonomgeving.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_81056509
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:31 schreef Maanvis het volgende:
de gemeente kan een APV afkondigen waarin skaten verboden wordt buiten de skatebaan om.
Aan de andere kant kies je er zelf voor om in een appartement in een stad te gaan wonen, dan moet je alle geluidsoverlast die daar bij hoort op de koop toe nemen. hun recht om te skaten is net zo groot als jouw recht op een rustige woonomgeving.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2010 18:39:26 ]
pi_81056581
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:21 schreef rick1111 het volgende:

[..]

Nee hoor, daar gaat het niet om. Wil alleen aangeven dat je aan reacties als ''Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar. Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt'' niet zoveel hebt. Fijne dag verder.
Stel je niet zo aan.

By the way, wat let je om de skaters zelf aan te spreken? Gewoon een normaal gesprek, vragen of er een tijd afgesproken kan worden dat ze weer weg gaan, zo iets.

Gelijk naar de politie of de gemeente rennen werkt niet namelijk. Je moet zelf eerst iets doen. Praten bijvoorbeeld. Of durf je dat niet?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:42:11 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_81056625
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik skatete vruuger ook, en voetbalde vaak op een pleintje. Toen was er soms wel geklaag door oude mensen, maar zulke zuurpruimen wonen in iedere wijk dus dat negeerden we altijd gewoon.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:40:54 #31
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_81061062
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:43 schreef jaronsch het volgende:

[..]

In Amerika hebben ze geen last van zwak beleid.

Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:43:25 #32
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_81066837
quote:

[..]

Oh ja, als je niet de reactie krijgt die je wil horen dan is ineens het niveau 'te triest voor woorden'.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:51:30 #33
125915 Dribbel_
pi_81067260
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Oh ja, als je niet de reactie krijgt die je wil horen dan is ineens het niveau 'te triest voor woorden'.
Het is zo'n debiel die later zo'n oud mannetje gaat worden die kindjes hun voetbal lek gaat steken als die tussen de Afrikaantjes in z'n perfecte tuintje komt
pi_81092685
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Het is zo'n debiel die later zo'n oud mannetje gaat worden die kindjes hun voetbal lek gaat steken als die tussen de Afrikaantjes in z'n perfecte tuintje komt
Dat weet je mooi te vertellen zeg, heb je soms een vader die daar goed in is?
pi_81106540
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:18 schreef tntkiller het volgende:
kan je niet gewoon wat grof zand halen en elke dat wat neer gooien...likt me niet lekker rollen op dat zand voor ze
Dat dus. Gewoon alle dingen die ze kunnen gebruiken saboteren.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:14:04 #36
125915 Dribbel_
pi_81108096
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef rick1111 het volgende:

[..]

Nee ik had zo'n buurman nouja aan de ander ekant van de straat
pi_81123789
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef rick1111 het volgende:

[..]

en jij een vader die gaat schreeuwen als hij er niet uitkomt?

Ga je nog iets doen met de goed bedoelde adviezen of blijf je mopperend in je sop gaar koken?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_81124866
Zijn ze aan het jumpen of aan het grinden?

Als ze aan het grinden zijn, kan je de oppervlaktes invetten. Vinden ze meestal ook niet leuk.

En daarnaast deel ik de mening van de meeste mensen hier, als je in de buurt van een school gaat wonen heb je last van kinderen, als je in de buurt van schiphol gaat wonen heb je last van vliegtuigen, als je in de buur van een schatparkje gaat wonen heb je ........
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_81126469
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Als ze aan het grinden zijn, kan je de oppervlaktes invetten.
Doe dit vooral
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:29:29 #40
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_81126767
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Zijn ze aan het jumpen of aan het grinden?

Als ze aan het grinden zijn, kan je de oppervlaktes invetten. Vinden ze meestal ook niet leuk.

En daarnaast deel ik de mening van de meeste mensen hier, als je in de buurt van een school gaat wonen heb je last van kinderen, als je in de buurt van schiphol gaat wonen heb je last van vliegtuigen, als je in de buur van een schatparkje gaat wonen heb je ........
last van schatten?
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_81127126
Als al die trappen bij het appartementencomplex staan, zou het goed kunnen dat dit tot de grond van de eigenaar behoord. Dit zou betekenen dat het privé grond is. Een belletje naar de woningbouwvereniging of wat dan ook is meestal genoeg omdat zij ook niet blij zijn met skaters op hun terrein.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 12:58:40 #42
155227 crew  Guppy
dus
pi_81127973
Bij ons appartementencomplex is een muurtje waar de lokale jeugd altijd gezellig een balletje tegen trapt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet echt aan stoor. Liever dat ze een beetje voetballen dan dat ze dingen lopen te vernielen.

Soms gaan ze ook wel eens na tienen door. Dat is wel eens vervelend, als ik graag wil slapen, maar voor dat soort dingen ga ik de politie niet bellen. Als iemand anders dat wil doen, even goede vrienden, maar ik doe dat niet. Ik bel wanneer ze iets in brand steken bijvoorbeeld.

Ik irriteer me ook veel minder aan voetbal en skate geluiden, dan bijvoorbeeld aan de muziek van de buren. Niet dat ik dat vaak hoor, maar mijn schuin-onderbuurman is soms wel eens alleen thuis en mag dan graag daar hardstyle-dance muziek luisteren. Tja, dat is pas irritant.

Tip voor TS, als je je er na tienen nog aan irriteert sta je in je goed recht om de politie te bellen. Het kan. Maar of ze veel kunnen doen is de vraag. Waarschijnlijk komen ze met een opvallende auto, en dan zijn die skaters toch allang weg voor ze uitgestapt zijn...

Misschien is een betere tip nog wel om voor een paar euro oordopjes te halen bij de Etos of zoiets.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81128096
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:22 schreef 720Flip het volgende:

[..]

Doe dit vooral
Boarders zullen er doorgaans niet blij mee zijn.

Skaters weer wel, maar daar gaat dit topic niet over
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_81128100
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij ons appartementencomplex is een muurtje waar de lokale jeugd altijd gezellig een balletje tegen trapt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet echt aan stoor. Liever dat ze een beetje voetballen dan dat ze dingen lopen te vernielen.
Aan beide hoeken van de flat waar ik woon staan gewoon borden dat voetballen tegen die muren verboden is. En de jeugd houdt zich daar ook aan.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 13:11:20 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_81128563
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Aan beide hoeken van de flat waar ik woon staan gewoon borden dat voetballen tegen die muren verboden is. En de jeugd houdt zich daar ook aan.
Het is niet tegen de muur van de flat zelf. De flat is een L vorm, en tegenover de korte zijde van de L staat een soort kiosk achtig winkeltje waar ze ook bloemen enz verkopen. Tegen de achterkant van dat winkeltje wordt gespeeld.

Tja, moeten we dan alles gaan verbieden? Ik kan me zo voorstellen dat ze dan een beetje gaan rondhangen en zo, wat ook weer zorgt voor overlast.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_81138081
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Thomas B. het volgende:

[..]
Wanneer wij worden weggestuurd als we aan het skaten zijn houden wij ons meestal even gedeisd en daarna proberen we het weer als het een goede spot is. Maar meestal zijn we niet echt onder de indruk van een paar ouwe graftakken die lopen te klagen omdat ze toch niets beter te doen hebben.
Dus ondanks dat iemand kenbaar geeft dat die er last van heeft gaan jullie stug door?
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_81138254
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Son-Goku het volgende:

[..]

Dus ondanks dat iemand kenbaar geeft dat die er last van heeft gaan jullie stug door?
Dus als jij iets doet, en ik heb daar last van, dan stop je er meteen mee?

Zo werkt het niet natuurlijk, moraalridder
pi_81139015
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Boarders zullen er doorgaans niet blij mee zijn.

Skaters weer wel, maar daar gaat dit topic niet over
Jawel hoor
pi_81168977
Stap 1 lijkt me idd gewoon eens die jongelui aanspreken op een vriendelijke toon. Volgens mij zijn skaters nou niet echt de meest asociale subgroep onder jongeren.

Gewoon eens savonds naar ze toe lopen en vriendelijk vragen of ze zich misschien savonds naar t skatepark willen begeven, aangezien er een aantal mensen in de flat graag op tijd willen slapen en het geluid van de skateboards best vervelend doorgalmt.

Als je ze vriendelijk en open tegemoet treedt denk ik dat ze daar best gehoor aan zullen geven, zeker omdat je ze niet 'wegjaagt' en er een prima alternatief beschikbaar is. Grote kans dat ze er niet eens bij stil staan dat ze overlast veroorzaken!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_81169847
Bij elke vorm van geluid geldt volgens mij dat het overlast wordt als het niet meer incidenteel is.
Als die skaters daar een uurtje skaten zal er geen probleem zijn, maar als het elke dag, de hele dag door is, dan is dat overlast. In ieder geval voor TS.

Eerlijk gezegd denk ik dat de mensen die hier gaan roepen dat TS een ouwe zeikerd is, dit zelf nooit meegemaakt hebben.
Ik had ooit een buurman die de hele zomer lang, echt weken achter elkaar, elke dag uren met zijn Kärcher buiten stond. Daar wordt je dus echt helemaal gek van. Niet van een uurtje Kärcheren, maar van de hele dag dat geluid, wekenlang.
Nou ben ik zelf misschien wat overgevoelig voor geluid (ik word er heel sjacherijnig van), maar als je 4 dagen achter elkaar een ronkende tractor hebt in het plantsoen naast je huis, dan denk je op een gegeven moment echt wel iets als "rot nou maar op met je tractor".

Het probleem voor TS is, dat hij dit geluid niet kan ontwijken. Tenzij hij de hele dag met een koptelefoon oploopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')