Grappemaker ben jij... Als ik van school/werk kom gaat het wel door tot een uurtje of 12 's avonds...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:01 schreef Svyatagor het volgende:
Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.
Jij bent zeker 1 van die skaters!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar.
hehe dan zijn ze te stoned om te skaten. problem solved. slotjequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar.
LEZEN KEREL!!! kan hier aub een slotje op, het niveau op dit forum is te triest voor woorden.... 0,0 serieuze reactie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
Klagen over lawaai overdag.Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt.
Er zijn ook speeltuinen om kinderen te laten spelen, en wielerbanen waar mensen kunnen fietsen, en ijsbanen waar mensen kunnen schaatsen, maar gek genoeg spelen kinderen overal, fietsen mensen overal, en schaatsen de mensen vooral buiten de ijsbanen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:20 schreef rick1111 het volgende:
Denk dat jullie niet echt weten waar je over praat. Ik kan veel hebben, maar het geluid van kletterende skateboards is echt verschrikkelijk irritant. Waarschijnlijk hebben jullie er nooi last van gehad. Je kunt geen moment van de dag rustig studeren. Daarnaast zijn er niet voor niets skatebanen bedacht om skaters weg te krijgen dichtbij huizen. Toch bedankt voor de reacties, ik zal eens met de gemeenten gaan praten en kijken wat die er aan kunnen doen. Slotje
Zeikstraal. Ok, een serieuze reactie op je vraag of je overal mag skaten. Zolang niet bepaald is dat je ergens NIET mag skaten mag je er skaten. Dan hebben we het dus over publieke ruimte, privéterrein is een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef rick1111 het volgende:
[..]
LEZEN KEREL!!! kan hier aub een slotje op, het niveau op dit forum is te triest voor woorden.... 0,0 serieuze reactie.
Je bent gewoon een ouwe zeikerd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef rick1111 het volgende:
[..]
LEZEN KEREL!!! kan hier aub een slotje op, het niveau op dit forum is te triest voor woorden.... 0,0 serieuze reactie.
Toch nog 1 iemand op dit forum die geen puber/skater isquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Kaza het volgende:
Nou ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn zoon is ook een fanatiek skater, en staat hier in de tuin wel eens van die sprongen (Olly's) te oefenen. Echt irritant hard klinkt dat. Ik stuur hem dan weg om op een nabij gelegen skatepleintje te gaan oefenen.
Geen idee wat je eraan zou kunnen doen, misschien toch eens met die jongelui proberen te praten in ieder geval over de tijden dat ze dat doen op die trappen?
Kijk, overdag kun je er weinig tegenin brengen. Maar na 22 uur moet het volgens mij toch wel stil zijn, en als ze tot 24 uur doorgaan dan kun je wel degelijk van de politie verwachten dat ze daarop ingrijpen.
En ik weet niet of ze ook schade aanbrengen? Als dat zo is dan kan de beheerder van het apartementencomplex misschien wel iets doen?
In Amerika hebben ze geen last van zwak beleid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef rick1111 het volgende:
Ik ben al naar de politie gegaan maar die kunnen er niets aan doen.
Ja kijk dat is een ander verhaal. Het is onzin dat de politie daar niks aan kan doen, want na 22.00 mag je gewoon geen geluidsoverlast meer veroorzaken. Trouwens is het nu dus ook wel duidelijk dat jij onder "serieuze reactie" verstaat "mensen die het met mij eens zijn". Grote jongen hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:36 schreef rick1111 het volgende:
[..]
Toch nog 1 iemand op dit forum die geen puber/skater isNog even voor de duidelijkheid, het gaat inderdaad vooral om de avond en nacht. Gaf alleen aan dat het de hele dag door gaat. Er zijn dagen dat ze tot 1-2 uur snachts aan het kletteren zijn met die skateboarden. Daarnaast heb ik ook andere bewoners gesproken die zich eraan ergeren. Zoals ik al zei ik ga eerst wel langs bij de gemeente, neem aan dat die er wel iets tegen kunnen doen.
Nee hoor, daar gaat het niet om. Wil alleen aangeven dat je aan reacties als ''Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar. Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt'' niet zoveel hebt. Fijne dag verder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja kijk dat is een ander verhaal. Het is onzin dat de politie daar niks aan kan doen, want na 22.00 mag je gewoon geen geluidsoverlast meer veroorzaken. Trouwens is het nu dus ook wel duidelijk dat jij onder "serieuze reactie" verstaat "mensen die het met mij eens zijn". Grote jongen hoor!
Je maakt het zelf anders niks hogerquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef rick1111 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:31 schreef Maanvis het volgende:
de gemeente kan een APV afkondigen waarin skaten verboden wordt buiten de skatebaan om.
Aan de andere kant kies je er zelf voor om in een appartement in een stad te gaan wonen, dan moet je alle geluidsoverlast die daar bij hoort op de koop toe nemen. hun recht om te skaten is net zo groot als jouw recht op een rustige woonomgeving.
Stel je niet zo aan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:21 schreef rick1111 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar gaat het niet om. Wil alleen aangeven dat je aan reacties als ''Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar. Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt'' niet zoveel hebt. Fijne dag verder.
Ik skatete vruuger ook, en voetbalde vaak op een pleintje. Toen was er soms wel geklaag door oude mensen, maar zulke zuurpruimen wonen in iedere wijk dus dat negeerden we altijd gewoon.quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:43 schreef jaronsch het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze geen last van zwak beleid.
Oh ja, als je niet de reactie krijgt die je wil horen dan is ineens het niveau 'te triest voor woorden'.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef rick1111 het volgende:
[..]
Het is zo'n debiel die later zo'n oud mannetje gaat worden die kindjes hun voetbal lek gaat steken als die tussen de Afrikaantjes in z'n perfecte tuintje komtquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Oh ja, als je niet de reactie krijgt die je wil horen dan is ineens het niveau 'te triest voor woorden'.
Dat weet je mooi te vertellen zeg, heb je soms een vader die daar goed in is?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is zo'n debiel die later zo'n oud mannetje gaat worden die kindjes hun voetbal lek gaat steken als die tussen de Afrikaantjes in z'n perfecte tuintje komt
Dat dus. Gewoon alle dingen die ze kunnen gebruiken saboteren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:18 schreef tntkiller het volgende:
kan je niet gewoon wat grof zand halen en elke dat wat neer gooien...likt me niet lekker rollen op dat zand voor ze
Nee ik had zo'n buurmanquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef rick1111 het volgende:
[..]
Dat weet je mooi te vertellen zeg, heb je soms een vader die daar goed in is?
en jij een vader die gaat schreeuwen als hij er niet uitkomt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:33 schreef rick1111 het volgende:
[..]
Dat weet je mooi te vertellen zeg, heb je soms een vader die daar goed in is?
Doe dit vooralquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Als ze aan het grinden zijn, kan je de oppervlaktes invetten.
last van schatten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
Zijn ze aan het jumpen of aan het grinden?
Als ze aan het grinden zijn, kan je de oppervlaktes invetten. Vinden ze meestal ook niet leuk.
En daarnaast deel ik de mening van de meeste mensen hier, als je in de buurt van een school gaat wonen heb je last van kinderen, als je in de buurt van schiphol gaat wonen heb je last van vliegtuigen, als je in de buur van een schatparkje gaat wonen heb je ........
Boarders zullen er doorgaans niet blij mee zijn.quote:
Aan beide hoeken van de flat waar ik woon staan gewoon borden dat voetballen tegen die muren verboden is. En de jeugd houdt zich daar ook aan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij ons appartementencomplex is een muurtje waar de lokale jeugd altijd gezellig een balletje tegen trapt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet echt aan stoor. Liever dat ze een beetje voetballen dan dat ze dingen lopen te vernielen.
Het is niet tegen de muur van de flat zelf. De flat is een L vorm, en tegenover de korte zijde van de L staat een soort kiosk achtig winkeltje waar ze ook bloemen enz verkopen. Tegen de achterkant van dat winkeltje wordt gespeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Aan beide hoeken van de flat waar ik woon staan gewoon borden dat voetballen tegen die muren verboden is. En de jeugd houdt zich daar ook aan.
Dus ondanks dat iemand kenbaar geeft dat die er last van heeft gaan jullie stug door?quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:12 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Wanneer wij worden weggestuurd als we aan het skaten zijn houden wij ons meestal even gedeisd en daarna proberen we het weer als het een goede spot is. Maar meestal zijn we niet echt onder de indruk van een paar ouwe graftakken die lopen te klagen omdat ze toch niets beter te doen hebben.
Dus als jij iets doet, en ik heb daar last van, dan stop je er meteen mee?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Dus ondanks dat iemand kenbaar geeft dat die er last van heeft gaan jullie stug door?![]()
Jawel hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Boarders zullen er doorgaans niet blij mee zijn.
Skaters weer wel, maar daar gaat dit topic niet over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |