Grappemaker ben jij... Als ik van school/werk kom gaat het wel door tot een uurtje of 12 's avonds...quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:01 schreef Svyatagor het volgende:
Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.
Jij bent zeker 1 van die skaters!quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar.
hehe dan zijn ze te stoned om te skaten. problem solved. slotjequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:13 schreef Salvad0R het volgende:
Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar.
LEZEN KEREL!!! kan hier aub een slotje op, het niveau op dit forum is te triest voor woorden.... 0,0 serieuze reactie.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
Klagen over lawaai overdag.Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt.
Er zijn ook speeltuinen om kinderen te laten spelen, en wielerbanen waar mensen kunnen fietsen, en ijsbanen waar mensen kunnen schaatsen, maar gek genoeg spelen kinderen overal, fietsen mensen overal, en schaatsen de mensen vooral buiten de ijsbanen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:20 schreef rick1111 het volgende:
Denk dat jullie niet echt weten waar je over praat. Ik kan veel hebben, maar het geluid van kletterende skateboards is echt verschrikkelijk irritant. Waarschijnlijk hebben jullie er nooi last van gehad. Je kunt geen moment van de dag rustig studeren. Daarnaast zijn er niet voor niets skatebanen bedacht om skaters weg te krijgen dichtbij huizen. Toch bedankt voor de reacties, ik zal eens met de gemeenten gaan praten en kijken wat die er aan kunnen doen. Slotje
Zeikstraal. Ok, een serieuze reactie op je vraag of je overal mag skaten. Zolang niet bepaald is dat je ergens NIET mag skaten mag je er skaten. Dan hebben we het dus over publieke ruimte, privéterrein is een ander verhaal.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef rick1111 het volgende:
[..]
LEZEN KEREL!!! kan hier aub een slotje op, het niveau op dit forum is te triest voor woorden.... 0,0 serieuze reactie.
Je bent gewoon een ouwe zeikerd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef rick1111 het volgende:
[..]
LEZEN KEREL!!! kan hier aub een slotje op, het niveau op dit forum is te triest voor woorden.... 0,0 serieuze reactie.
Toch nog 1 iemand op dit forum die geen puber/skater isquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:04 schreef Kaza het volgende:
Nou ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Mijn zoon is ook een fanatiek skater, en staat hier in de tuin wel eens van die sprongen (Olly's) te oefenen. Echt irritant hard klinkt dat. Ik stuur hem dan weg om op een nabij gelegen skatepleintje te gaan oefenen.
Geen idee wat je eraan zou kunnen doen, misschien toch eens met die jongelui proberen te praten in ieder geval over de tijden dat ze dat doen op die trappen?
Kijk, overdag kun je er weinig tegenin brengen. Maar na 22 uur moet het volgens mij toch wel stil zijn, en als ze tot 24 uur doorgaan dan kun je wel degelijk van de politie verwachten dat ze daarop ingrijpen.
En ik weet niet of ze ook schade aanbrengen? Als dat zo is dan kan de beheerder van het apartementencomplex misschien wel iets doen?
In Amerika hebben ze geen last van zwak beleid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef rick1111 het volgende:
Ik ben al naar de politie gegaan maar die kunnen er niets aan doen.
Ja kijk dat is een ander verhaal. Het is onzin dat de politie daar niks aan kan doen, want na 22.00 mag je gewoon geen geluidsoverlast meer veroorzaken. Trouwens is het nu dus ook wel duidelijk dat jij onder "serieuze reactie" verstaat "mensen die het met mij eens zijn". Grote jongen hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:36 schreef rick1111 het volgende:
[..]
Toch nog 1 iemand op dit forum die geen puber/skater isNog even voor de duidelijkheid, het gaat inderdaad vooral om de avond en nacht. Gaf alleen aan dat het de hele dag door gaat. Er zijn dagen dat ze tot 1-2 uur snachts aan het kletteren zijn met die skateboarden. Daarnaast heb ik ook andere bewoners gesproken die zich eraan ergeren. Zoals ik al zei ik ga eerst wel langs bij de gemeente, neem aan dat die er wel iets tegen kunnen doen.
Nee hoor, daar gaat het niet om. Wil alleen aangeven dat je aan reacties als ''Zoek een baan. Dan ben je lekker van de vloer overdag.Loop een keer naar die skaters toe met een 10tje wiet, dan krijg je vanalles voor elkaar. Man, zoek een boerderij op in Friesland als je achterlijke stilte wilt'' niet zoveel hebt. Fijne dag verder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja kijk dat is een ander verhaal. Het is onzin dat de politie daar niks aan kan doen, want na 22.00 mag je gewoon geen geluidsoverlast meer veroorzaken. Trouwens is het nu dus ook wel duidelijk dat jij onder "serieuze reactie" verstaat "mensen die het met mij eens zijn". Grote jongen hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |