veel plezierquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:14 schreef livalo het volgende:
En nu ga ik maar eens douchen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:05 schreef Zeroku het volgende:
IK VRAAG OM EEN BOEKENPLANK, NIET OM M'N BOEKEN WEER TERUG TE LEGGEN WAAR ZE LAGEN.
Niet te filmen dit. Eerst is m'n pa te lui om van de bank af te komen. Dan ga ik een doos halen voor alle rommel in te doen, staat hij opeens in m'n kamer al mijn leesboeken in de kast terug te leggen. Terwijl daar al m'n schoolboeken nog liggen.quote:
Gebruik het als motivatie om beter te leren, ben je sneller van ze af.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet te filmen dit. Eerst is m'n pa te lui om van de bank af te komen. Dan ga ik een doos halen voor alle rommel in te doen, staat hij opeens in m'n kamer al mijn leesboeken in de kast terug te leggen. Terwijl daar al m'n schoolboeken nog liggen.
Ja, dat kan dus niet als ze alles op m'n boeken leggenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gebruik het als motivatie om beter te leren, ben je sneller van ze af.
Rondje lopen, uitrazen, spullen eraf gooien en verder gaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet als ze alles op m'n boeken leggen.
Ja, dat gaan ze helemaal niet leuk vinden als ik weer alles eraf gooi. Ik wacht wel tot hij klaar is, nu is hij opeens aan het stofzuigenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Rondje lopen, uitrazen, spullen eraf gooien en verder gaan?
Keizer Karel?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku, wist jij dat Duitsland een keizerrijk is geweest?
Nee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku, wist jij dat Duitsland een keizerrijk is geweest?
Dikke fissa gehad?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:27 schreef Renesite het volgende:
Ik ga eens het huis opruimen. Heb ik echt zin in. En fuck yeah ik meen het stiekem ook!
Ja dat zegt mijn examenbundel ook maar ik vind het stom dat ik dat niet wist. Al dat gezeik over Hitler altijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
Oh, Google zei dat het na WO I afgelopen was met die keizers. Verklaart een hoop.
Geweldig zijn ze hè?quote:
Ik zit dan op Werchter, denk niet dat ik daar dan aan denk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef Schieganger het volgende:
1 Juli Nationale Slavernij Herdenking. I'm bringing it here!
Als de oorlogsslachtoffers 2 minuten krijgen, moeten de slavernij slachtoffers dat ook krijgen.
Hitler zuigt alle aandacht opquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zegt mijn examenbundel ook maar ik vind het stom dat ik dat niet wist. Al dat gezeik over Hitler altijd.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die is superleukquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef livalo het volgende:
Wat is Sleepy Hollow een ontzettend slechte film zeg. Valt me een beetje tegen van Tim Burton.
Ik moest gewoon lachen toen ik die ruiter zag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die is superleukGek.
Dat dacht ik dus ook, daarom heb ik 'm geleend van 'n vriend. Maar dit is dan toch wel echt het dieptepunt van ze geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tim Burton + Johnny Depp is altijd briljant.
Ja het is ook geen enge film ofzo als je dat verwacht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen toen ik die ruiter zag.
En terecht.quote:
Ik vind hem echt geweldig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, daarom heb ik 'm geleend van 'n vriend. Maar dit is dan toch wel echt het dieptepunt van ze geweest.
Dat dacht ik in het begin wel, en daarom valt 'ie zo tegen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het is ook geen enge film ofzo als je dat verwacht.
Neequote:
Titelquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ga allemaal eens het nieuwe album van Audio Bullys downloaden/kopen.
Ja maar dat maakt het nog geen slechte film.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin wel, en daarom valt 'ie zo tegen.
1-2 lijkt me. Maar je moet wel goed opletten wat je wel en niet moet weten, anders ga je straks moeilijk doen over onderwerpen die je niet hoeft te weten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:37 schreef Ravenous- het volgende:
Mexx, weet jij toevallig of je beter met natuurkunde 1 of natuurkunde 1-2 examens kan oefenen?
Zijn gedachtenkronkels moeten over de hele wereld verspreid worden, zodat wij weten hoe normaal wij denkenquote:
Maar.. Die ruiter..quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt het nog geen slechte film.
Ff zoeken.quote:
Ook in mijn Examenbundel nu, alleen maar gezeik over hoe het na de WO II ging.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Zijn gedachtenkronkels moeten over de hele wereld verspreid worden, zodat wij weten hoe normaal wij denken.
Oke mooi, die heb ik namelijk net uitgeprint.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1-2 lijkt me. Maar je moet wel goed opletten wat je wel en niet moet weten, anders ga je straks moeilijk doen over onderwerpen die je niet hoeft te weten.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:40 schreef livalo het volgende:
Hhmm.. Laat maar.. In het echt is z'n kin een beetje eng.
Waarom is Ceauşescu dan niet zo bekend? En Pol Pot? En Vargas? En Franco?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Zijn gedachtenkronkels moeten over de hele wereld verspreid worden, zodat wij weten hoe normaal wij denken.
Dan heb je volgens mij dezelfde als die ik had, en die was opzich best interessant, welke heb je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook in mijn Examenbundel nu, alleen maar gezeik over hoe het na de WO II ging.
Hmm. Klinkt tot nu toe wel grappigquote:
Die van 2008-2009. Het is ook wel interessant maar ik weet dat allemaal al wel op zich zegmaar snapje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij dezelfde als die ik had, en die was opzich best interessant, welke heb je?
Omdat die verder van huis af staan, en het de mensen daardoor minder interesseerdtdtddtttttt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom is Ceauşescu dan niet zo bekend? En Pol Pot? En Vargas? En Franco?
tquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat die verder van huis af staan, en het de mensen daardoor minder interesseerd.
Jep, I know what you mean. Maar hij is veeeel interessanter dan die andere die ik had, neem dat maar van me aan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Die van 2008-2009. Het is ook wel interessant maar ik weet dat allemaal al wel op zich zegmaar snapje.
Interesseertquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Omdat die verder van huis af staan, en het de mensen daardoor minder interesseerd.
Ja, nu ik 'm op foto's bekeek wel jaquote:
Ik zag het ook toen ik 'm eenmaal zag staanquote:
In de film ook. Hij speelt toch ook de bad boyfriend?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja, nu ik 'm op foto's bekeek wel ja.
Ik heb ook nog nooit van hem gehoord.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Interesseert.
Maar Ceauşescu was én later, én ongeveer net zo dichtbij. En als ik in mijn klas zou vragen wie het was zou niemand het weten.
Maar met hem kreeg niet de hele wereld te maken, en wij volgens mij ook niet, toch? Dat is toch die Roemeen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Interesseert.
Maar Ceauşescu was én later, én ongeveer net zo dichtbij. En als ik in mijn klas zou vragen wie het was zou niemand het weten.
Ja, maar toen dacht ik dat 'ie wel knap was. Heb 'm ook in slechte kwaliteit gedownload zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In de film ook. Hij speelt toch ook de bad boyfriend?
Een of ander dictatortje dacht ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit van hem gehoord.
Shotgun is trouwens vetter, van Audio Bullys.
Dus DAT is de reden. Da's ook gewoon een film op op DVD te hebben. Maar ik ben dan ook Johnny Depp fan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja, maar toen dacht ik dat 'ie wel knap was. Heb 'm ook in slechte kwaliteit gedownload zullen we maar zeggen.
Da's die Roemeen ja. Maar hij zijn gedachtes waren nou ook niet echt normaal. En ook hij heeft nogal wat mensen van de aardbodem laten verdwijnen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar met hem kreeg niet de hele wereld te maken, en wij volgens mij ook niet, toch? Dat is toch die Roemeen?
Hihi.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef livalo het volgende:
Wil iemand zo lief zijn mij dit kwartet te laten maken?
Vooral die kinquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef livalo het volgende:
Wil iemand zo lief zijn mij dit kwartet te laten maken?
Ik heb 'm van een vriend z'n computer gehaald, dacht dat het wel goede kwaliteit zou zijn omdat 'ie altijd goede kwaliteit films heeft (How to train your dragon heb ik ook gezien dankzij hemquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dus DAT is de reden. Da's ook gewoon een film op op DVD te hebben. Maar ik ben dan ook Johnny Depp fan.
Maar er zijn meer dictators dan halve wereldveroveraars.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Da's die Roemeen ja. Maar hij zijn gedachtes waren nou ook niet echt normaal. En ook hij heeft nogal wat mensen van de aardbodem laten verdwijnen.
Ja. Maar daar wordt geen aandacht aan besteed. Terwijl het net zo erg is. Zelfde als met Stalin, die gozer heeft meer dan het dubbele aan moorden dan Hitler op zijn naam staan, toch kent iedereen Hitler, en minder mensen Stalin. Zelfde tijd, zelfde oorlog, alleen wat verder weg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:51 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar er zijn meer dictators dan halve wereldveroveraars.
Jij vindt het toch ook erger als je vader overlijdt dan dat er 20 mensen in Afrika nu sterven aan aids?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Maar daar wordt geen aandacht aan besteed. Terwijl het net zo erg is. Zelfde als met Stalin, die gozer heeft meer dan het dubbele aan moorden dan Hitler op zijn naam staan, toch kent iedereen Hitler, en minder mensen Stalin. Zelfde tijd, zelfde oorlog, alleen wat verder weg.
Nouja, Stalin weet iedereen wel te plaatsen lijkt me, maar eerder als 'dat was die kerel die ook zo slecht was tijdens de oorlog'. Maar het is wel lastig inderdaad. Toch begrijp ik wel dat ze Hitler kiezen, en niet een dictator om les over te geven. Over Hitler is veel bekend, hij heeft erg veel op z'n geweten en vanuit Hitler kan je het over de hele tweede wereldoorlog hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Maar daar wordt geen aandacht aan besteed. Terwijl het net zo erg is. Zelfde als met Stalin, die gozer heeft meer dan het dubbele aan moorden dan Hitler op zijn naam staan, toch kent iedereen Hitler, en minder mensen Stalin. Zelfde tijd, zelfde oorlog, alleen wat verder weg.
De USSR lag tegen Duitsland aan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij vindt het toch ook erger als je vader overlijdt dan dat er 20 mensen in Afrika nu sterven aan aids?
Over Stalin is ongeveer net zoveel bekend. Het enige verschil is dat Hitler de aanstichter was, en dat Stalin reageerde.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Nouja, Stalin weet iedereen wel te plaatsen lijkt me, maar eerder als 'dat was die kerel die ook zo slecht was tijdens de oorlog'. Maar het is wel lastig inderdaad. Toch begrijp ik wel dat ze Hitler kiezen, en niet een dictator om les over te geven. Over Hitler is veel bekend, hij heeft erg veel op z'n geweten en vanuit Hitler kan je het over de hele tweede wereldoorlog hebben.
En daarom kun je het makkelijker over Hitler hebben, hij stichtte alles aan en had de gedachtes, terwijl Stalin er alleen gebruik van maakte/erop reageerde.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De USSR lag tegen Duitsland aan.
[..]
Over Stalin is ongeveer net zoveel bekend. Het enige verschil is dat Hitler de aanstichter was, en dat Stalin reageerde.
Hoe Stalin aan de macht kwam was ook geen pretjequote:Op woensdag 5 mei 2010 14:56 schreef livalo het volgende:
[..]
En daarom kun je het makkelijker over Hitler hebben, hij stichtte alles aan en had de gedachtes, terwijl Stalin er alleen gebruik van maakte/erop reageerde.
Er zijn gewoon teveel klootzakken met zieke gedachtegangen om ze allemaal te behandelen tijdens geschiedenis.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe Stalin aan de macht kwam was ook geen pretje. Maargoed, ik snap je punt wel. Maar alsnog vind ik het raar
.
Pabo, ik heb er al 2 stage's opzitten joh! Groep 3 en groep 8.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Wat voor opleiding doe je eigenlijk, Lieke?
Oh tofquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:59 schreef livalo het volgende:
[..]
Pabo, ik heb er al 2 stage's opzitten joh! Groep 3 en groep 8.
Jep! Groep 3 was heel leuk, die kinderen kijken echt tegen je op en vinden alles super leuk. Groep 8 is wat meer een uitdaging, maar ik ben mee geweest op kamp en dat was echt tof, behalve dat er dus een buikgriepvirus uitbrak (noro). Alleen de opleiding zelf is echt kut, als ik geen stage had gehad dan was ik er allang mee gestoptquote:
Oh, vetquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Jep! Groep 3 was heel leuk, die kinderen kijken echt tegen je op en vinden alles super leuk. Groep 8 is wat meer een uitdaging, maar ik ben mee geweest op kamp en dat was echt tof, behalve dat er dus een buikgriepvirus uitbrak (noro). Alleen de opleiding zelf is echt kut, als ik geen stage had gehad dan was ik er allang mee gestopt.
De lessen. Ik zit heel vaak van kwart voor 9 tot half 5 (of af en toe zelfs half 7) op school zonder het gevoel te hebben iets te hebben geleerd. De lessen zijn gewoon ontzettend saai en gaan vooral in op de stof die de kinderen krijgen, en niet op de manieren hoe je de kinderen het kunt leren of de soorten problemen bij kinderen. Wat ook balen is, we hebben nu nog steeds stof over het jongere kind, terwijl we al vanaf februari stage lopen bij het oudere kind. En juist het oudere kind heeft nog vrij lastige stof om te kennen en te kunnen, laat staan om uit te leggen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, vet. Bij ons ging er toen ook een stagiaire mee
. Ja, een vriend van me wil het ook gaan doen in Helmond. Schijnt een goede school te zijn, maar de opleiding is kut, in wat voor opzicht?
Holy fuck. HALF 7?!quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:05 schreef livalo het volgende:
[..]
De lessen. Ik zit heel vaak van kwart voor 9 tot half 5 (of af en toe zelfs half 7) op school zonder het gevoel te hebben iets te hebben geleerd. De lessen zijn gewoon ontzettend saai en gaan vooral in op de stof die de kinderen krijgen, en niet op de manieren hoe je de kinderen het kunt leren of de soorten problemen bij kinderen. Wat ook balen is, we hebben nu nog steeds stof over het jongere kind, terwijl we al vanaf februari stage lopen bij het oudere kind. En juist het oudere kind heeft nog vrij lastige stof om te kennen en te kunnen, laat staan om uit te leggen.
Paboquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:05 schreef livalo het volgende:
[..]
De lessen. Ik zit heel vaak van kwart voor 9 tot half 5 (of af en toe zelfs half 7) op school zonder het gevoel te hebben iets te hebben geleerd. De lessen zijn gewoon ontzettend saai en gaan vooral in op de stof die de kinderen krijgen, en niet op de manieren hoe je de kinderen het kunt leren of de soorten problemen bij kinderen. Wat ook balen is, we hebben nu nog steeds stof over het jongere kind, terwijl we al vanaf februari stage lopen bij het oudere kind. En juist het oudere kind heeft nog vrij lastige stof om te kennen en te kunnen, laat staan om uit te leggen.
Nergens.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:14 schreef tubacloud het volgende:
iPod is weer gejailbreakt
en het schermpje gebroken helaas![]()
iemand enig idee waar ik die kan laten maken zonder dat ik 100 euro kwijt ben?
FOK! niet fok.quote:
ik vond op een Amerikaanse site een nieuw schermpje, met digitizer, voor 30 dollar, dus laten we zeggen 23 euro, alleen dan moet je hem er zelf op zettenquote:
Oasisquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:31 schreef Zeroku het volgende:
Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
Onlain?quote:
In Arnhem bij de John Frost brug, was echt heel tof, ook allemaal gevechtsvliegtuigen maar ook stuntvliegtuigjes. Waren ook allemaal veteranen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
Fijn als mensen vragen hoe laat je naar het bevrijdingsfestival gaan, vervolgens niet meer reageren en dan met hun vriend gegaan blijken te zijn.Gaat lekker vandaag.
Waar was dat T?
Oh gaaf!quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In Arnhem bij de John Frost brug, was echt heel tof, ook allemaal gevechtsvliegtuigen maar ook stuntvliegtuigjes. Waren ook allemaal veteranen.
http://www.destentor.nl/r(...)estival-gesloten.ecequote:Op woensdag 5 mei 2010 17:01 schreef Mexicaantje. het volgende:En nu word ik afgeraden naar Zwolle te komen door de politie.
Godverkanker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)estival-gesloten.ece
Ohquote:
En, hoe was Zandvoortquote:
dan is het nu tijd voor Riskquote:
Omdat slavernijherdenkings niets is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:26 schreef Schieganger het volgende:
Waarom ben ik volgens mijn ouders opeens een relschopper als ik aandacht wil brengen naar een slavernij-herdenkings?
Wel meer dingen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is nog altijd een groot probleem in de wereld en derhalve dient er aandacht naar te gaan.
M-m-m-mag ik mee?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef tubacloud het volgende:
ik ga straks naar Den Bosch
foto's maken, niet speciaal voor het bevrijdingsfestival
ofja, foto's maken op het bevrijdingsfestival
Neem je bosche bollen mee voor me?quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:57 schreef tubacloud het volgende:
ik ga straks naar Den Bosch
foto's maken, niet speciaal voor het bevrijdingsfestival
ofja, foto's maken op het bevrijdingsfestival
En jouw verjaardag moet een landelijke feestdag worden zeker.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Is nog altijd een groot probleem in de wereld en derhalve dient er aandacht naar te gaan.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Neem je bosche bollen mee voor me?Wel van Jan de Groot graag.
of coursequote:Op woensdag 5 mei 2010 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**********
Janitor: You're stupid.
JD: That's it?
Janitor: Give it time, it'll eat at you.
Voor mij zal het thuisblijven wordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Geen muziek + bij de meest verschrikkelijke mensen OOIT id trein zitten, wat een hel. :/
Jan fucking de Grootquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd in hoeverre de poorten in Zwolle ook echt dicht zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Voor mij zal het thuisblijven wordenOfja, wel wat doen met een maat. Maar verder niets
quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:10 schreef Ravenous- het volgende:
Iemand enig idee waar je compleet witte teenslippers kan kopen?![]()
Als in zo'n malibu commercial:
Hoewel, als d'r iemand met iets uit NL komt hou ik me aanbevolenquote:
holy cow dat is domquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze waren ook gewoon ECHT dom trouwens. Ze praatten over een vriendin die de taxi onder had gekotst nav drugs in d'r drankje "Ja zouden ze dat ook bij drugsverslaafden doen? Gewoon drugs in hun drankje gooien? Ja want als je er ziek van wordt dan doe je het niet nog een keer dus ik snap het niet."
Ja, dat heb ik gedaan volgens mij.quote:
Hoe heb je dat dan gedaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:12 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb het al weggehaald. Het was niet expres.
Omdat ik toevallig!!!!! zag dat je in een ander topic postte.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
NeujJe voorspelde al dat ik zou komen...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat ik toevallig!!!!! zag dat je in een ander topic postte.
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heel veel sneller kan de mijne niet
[ afbeelding ]
sorryquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:47 schreef mstr het volgende:
Wat zou ik soms iemand graag voor zijn/haar kop willen slaan.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:47 schreef mstr het volgende:
http://www.spelstaat.nl/Afreageer+Spellen/Sla+je+baas.html of toch iemand anders?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:47 schreef mstr het volgende:
Mijn baas niet, sorry.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
http://www.spelstaat.nl/Afreageer+Spellen/Sla+je+baas.html of toch iemand anders?
Schiet lekker opquote:
quote:
Je kweekt er wel geduld mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef DeLuna het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn broertje zit trouwens ook te Runescapen mocht dat wat uitmaken.
Stekker d'r uitquote:
DOEN.quote:
Misschien is ie er daardoor mee begonnen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oooh echt wel, zorgen dat zn vrienden het te weten komen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien is ie er daardoor mee begonnen.
Ja, dan schiet het niet op neequote:Op woensdag 5 mei 2010 20:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Misschien is ie er daardoor mee begonnen.
Ik kan dat!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een geniaal plan, was ik zelf nog niet opgekomen.
Broers GF wil Step-up 2 kijken. Dus dat kijken we.quote:
quote:
Jullie zitten onder de plak!quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Broers GF wil Step-up 2 kijken. Dus dat kijken we.
Mensen die verslaafd zijn aan eten...quote:
Heb je van SBS ook zoiets als Uitzending gemist?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Jullie zitten onder de plak!
[..]
Mensen die verslaafd zijn aan eten...
Was het leuk?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:39 schreef Marco001 het volgende:
weer terug van bevrijdingsfestival Groningen...
Yeahquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je van SBS ook zoiets als Uitzending gemist?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heb je van SBS ook zoiets als Uitzending gemist?
Dan kijk ik het daar wel terug, ik kijk nu Kat In De Zak.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:40 schreef mstr het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)427/typeofpage=73941
Kun je nagaanquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar deze kerel ligt de hele dag alleen maar op bed en traint niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |