veel plezierquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:14 schreef livalo het volgende:
En nu ga ik maar eens douchen.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:05 schreef Zeroku het volgende:
IK VRAAG OM EEN BOEKENPLANK, NIET OM M'N BOEKEN WEER TERUG TE LEGGEN WAAR ZE LAGEN.
Niet te filmen dit. Eerst is m'n pa te lui om van de bank af te komen. Dan ga ik een doos halen voor alle rommel in te doen, staat hij opeens in m'n kamer al mijn leesboeken in de kast terug te leggen. Terwijl daar al m'n schoolboeken nog liggen.quote:
Gebruik het als motivatie om beter te leren, ben je sneller van ze af.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet te filmen dit. Eerst is m'n pa te lui om van de bank af te komen. Dan ga ik een doos halen voor alle rommel in te doen, staat hij opeens in m'n kamer al mijn leesboeken in de kast terug te leggen. Terwijl daar al m'n schoolboeken nog liggen.
Ja, dat kan dus niet als ze alles op m'n boeken leggenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gebruik het als motivatie om beter te leren, ben je sneller van ze af.
Rondje lopen, uitrazen, spullen eraf gooien en verder gaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet als ze alles op m'n boeken leggen.
Ja, dat gaan ze helemaal niet leuk vinden als ik weer alles eraf gooi. Ik wacht wel tot hij klaar is, nu is hij opeens aan het stofzuigenquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Rondje lopen, uitrazen, spullen eraf gooien en verder gaan?
Keizer Karel?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku, wist jij dat Duitsland een keizerrijk is geweest?
Nee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zeroku, wist jij dat Duitsland een keizerrijk is geweest?
Dikke fissa gehad?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:27 schreef Renesite het volgende:
Ik ga eens het huis opruimen. Heb ik echt zin in. En fuck yeah ik meen het stiekem ook!
Ja dat zegt mijn examenbundel ook maar ik vind het stom dat ik dat niet wist. Al dat gezeik over Hitler altijd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
Oh, Google zei dat het na WO I afgelopen was met die keizers. Verklaart een hoop.
Geweldig zijn ze hè?quote:
Ik zit dan op Werchter, denk niet dat ik daar dan aan denk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:26 schreef Schieganger het volgende:
1 Juli Nationale Slavernij Herdenking. I'm bringing it here!
Als de oorlogsslachtoffers 2 minuten krijgen, moeten de slavernij slachtoffers dat ook krijgen.
Hitler zuigt alle aandacht opquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zegt mijn examenbundel ook maar ik vind het stom dat ik dat niet wist. Al dat gezeik over Hitler altijd.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die is superleukquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:33 schreef livalo het volgende:
Wat is Sleepy Hollow een ontzettend slechte film zeg. Valt me een beetje tegen van Tim Burton.
Ik moest gewoon lachen toen ik die ruiter zag.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee die is superleukGek.
Dat dacht ik dus ook, daarom heb ik 'm geleend van 'n vriend. Maar dit is dan toch wel echt het dieptepunt van ze geweest.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tim Burton + Johnny Depp is altijd briljant.
Ja het is ook geen enge film ofzo als je dat verwacht.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moest gewoon lachen toen ik die ruiter zag.
En terecht.quote:
Ik vind hem echt geweldig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:35 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, daarom heb ik 'm geleend van 'n vriend. Maar dit is dan toch wel echt het dieptepunt van ze geweest.
Dat dacht ik in het begin wel, en daarom valt 'ie zo tegen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het is ook geen enge film ofzo als je dat verwacht.
Neequote:
Titelquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ga allemaal eens het nieuwe album van Audio Bullys downloaden/kopen.
Ja maar dat maakt het nog geen slechte film.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat dacht ik in het begin wel, en daarom valt 'ie zo tegen.
1-2 lijkt me. Maar je moet wel goed opletten wat je wel en niet moet weten, anders ga je straks moeilijk doen over onderwerpen die je niet hoeft te weten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:37 schreef Ravenous- het volgende:
Mexx, weet jij toevallig of je beter met natuurkunde 1 of natuurkunde 1-2 examens kan oefenen?
Zijn gedachtenkronkels moeten over de hele wereld verspreid worden, zodat wij weten hoe normaal wij denkenquote:
Maar.. Die ruiter..quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt het nog geen slechte film.
Ff zoeken.quote:
Ook in mijn Examenbundel nu, alleen maar gezeik over hoe het na de WO II ging.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Zijn gedachtenkronkels moeten over de hele wereld verspreid worden, zodat wij weten hoe normaal wij denken.
Oke mooi, die heb ik namelijk net uitgeprint.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
1-2 lijkt me. Maar je moet wel goed opletten wat je wel en niet moet weten, anders ga je straks moeilijk doen over onderwerpen die je niet hoeft te weten.
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:40 schreef livalo het volgende:
Hhmm.. Laat maar.. In het echt is z'n kin een beetje eng.
Waarom is Ceauşescu dan niet zo bekend? En Pol Pot? En Vargas? En Franco?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:39 schreef livalo het volgende:
[..]
Zijn gedachtenkronkels moeten over de hele wereld verspreid worden, zodat wij weten hoe normaal wij denken.
Dan heb je volgens mij dezelfde als die ik had, en die was opzich best interessant, welke heb je?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook in mijn Examenbundel nu, alleen maar gezeik over hoe het na de WO II ging.
Hmm. Klinkt tot nu toe wel grappigquote:
Die van 2008-2009. Het is ook wel interessant maar ik weet dat allemaal al wel op zich zegmaar snapje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:41 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan heb je volgens mij dezelfde als die ik had, en die was opzich best interessant, welke heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |