Team America had nog een betere sound track dan de South Park film.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
daaaamn wat lang nog, ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe jullie Team America destjids vonden? Ik heb een paar vrienden die enorm van Southpark houden maar niet door het team America stijltje heen konden kijken, ik persoonlijk vond hem briljant!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:57 schreef Quyxz_ het volgende:
* Quyxz_ is wachtende op begin oktober.
Ik gok op 6 oktober.
Ik vond hem ook briljant! Durka durka!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
daaaamn wat lang nog, ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe jullie Team America destjids vonden? Ik heb een paar vrienden die enorm van Southpark houden maar niet door het team America stijltje heen konden kijken, ik persoonlijk vond hem briljant!
Ja klopt, dat is die aflevering dat hij steroids aan Jimmy geeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:46 schreef ImMaxa het volgende:
Goede update TS, alleen het plaatje van 1407 is geloof ik van een oude episode...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:01 schreef schijffie het volgende:
Nathan komt in meerdere aflevering voor?
nopequote:Op donderdag 6 mei 2010 13:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
die wil ik dan ook wel zien, of ik kan hem niet meer herinneren. Is Mimmmmsy daar ook bij? :
owja!quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:02 schreef Felixa het volgende:
Nathan![]()
http://southpark.wikia.com/wiki/Nathan
Nathan is first seen in "Up The Down Steroid" as a dealer who sells Jimmy Steroids. He has also taken a more leading role as Jimmy's antagonist during summer camp in "Crippled Summer"
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |