ik zal dat stukje maar ff weghalen danquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Jajong het volgende:
Nu even 't topic gelezen en het heeft dus helemaal niks met die Reiki die maken maar gewoon puur met 't feit dat je na 4 maand nog niet geneukt hebt. Zeg dat dan gewoon en lieg niet zo.
Goed argument om het niet uit te maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Body-x het volgende:
Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.
Dit klinkt wel een beetje 'desperate' van jouw zijde ...quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Body-x het volgende:
We hebben in die 4 maanden nog nooit echt sex gehad (lees: geneukt) en daar wacht ik op, want heel misschien kan dat de situatie redden![]()
![]()
![]()
manquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed argument om het niet uit te maken.
inderdaad, daar heb je een puntquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Re het volgende:
het overeenkomen van een levensvisie is natuurlijk een van de pilaren van een solide relatie...
Kneusquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Body-x het volgende:
[..]
Gelukkig laat ze mij wel vrij met uitgaan enzo, dus eigenlijk word mijn leven niet echt beperkt door haar, daarom is het niet perse nodig om het uit te maken
Wie zegt dat hij al volwassen is want hij klinkt nog als een puberquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:
Boedhisme is helemaal niet erg en heeft een hele mooie levensbeschouwing.
reiki is wat zweverig maar of reiki totaal niet helpt is dus ook nooit bewezen, Jezus genas door handoplegging en bij reiki gaan ze ervan uit dat handen warmte en energie uitstralen waardoor kwalen op energetisch niveau genezen kunnen worden. Ik ben zelf geen fan van Reiki het is erg zweverig maar ik zou iemand niet afwijzen om zijn levensbeschouwing en overtuigingen, als dit pathologisch dreigt te worden dat het diegene zijn gehele leven in beslag lijkt te nemen dan kun je er idd vraagtekens bij zetten of je wel verder wilt.
Een een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard?beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.
Ik vind je argumenten om haar af te wijzen erg zwak want dit zijn allemaal persoonlijke en uiterlijke kenmerken. Als je niet van haar houdt kun je besluiten als vrienden verder te gaan als je niet van haar houdt en haar niet leuk vindt kun je het contact verbreken. Ik denk dat het heel simpel is, jij wilt niet verder met haar dus zou ik het contact verbreken, tenzij je zelf ook bang bent dat je geen nieuw vriendinnetje kan krijgen ja dan zou ik het zeker niet uitmaken!!
Met dat stukje over krentenbaard probeer ik uit te leggen hoe blind zij op iets gelooft waar de werking sowieso niet van bewezen is, of word.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:
Boedhisme is helemaal niet erg en heeft een hele mooie levensbeschouwing.
reiki is wat zweverig maar of reiki totaal niet helpt is dus ook nooit bewezen, Jezus genas door handoplegging en bij reiki gaan ze ervan uit dat handen warmte en energie uitstralen waardoor kwalen op energetisch niveau genezen kunnen worden. Ik ben zelf geen fan van Reiki het is erg zweverig maar ik zou iemand niet afwijzen om zijn levensbeschouwing en overtuigingen, als dit pathologisch dreigt te worden dat het diegene zijn gehele leven in beslag lijkt te nemen dan kun je er idd vraagtekens bij zetten of je wel verder wilt.
En een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard?beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.
Ik vind je argumenten om haar af te wijzen erg zwak want dit zijn allemaal persoonlijke en uiterlijke kenmerken. Als je niet van haar houdt kun je besluiten als vrienden verder te gaan als je niet van haar houdt en haar niet leuk vindt kun je het contact verbreken. Ik denk dat het heel simpel is, jij wilt niet verder met haar dus zou ik het contact verbreken, tenzij je zelf ook bang bent dat je geen nieuw vriendinnetje kan krijgen ja dan zou ik het zeker niet uitmaken!!
Gast.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Body-x het volgende:
[..]
Gelukkig laat ze mij wel vrij met uitgaan enzo, dus eigenlijk word mijn leven niet echt beperkt door haar, daarom is het niet perse nodig om het uit te maken
Doe eerst nog maar wat volwassener te worden voor je je aan een relatie waagtquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:32 schreef Body-x het volgende:
[..]
Met dat stukje over krentenbaard probeer ik uit te leggen hoe blind zij op iets gelooft waar de werking sowieso niet van bewezen is, of word.
Zij is tijdens de relatie veranderd, vandaar dit topic, eerst was ze gewoon helemaal anders, en ik hoop dat dit weer terug komt.
tevens, ik ben nog een buber, en vriendin is 21
Ik heb reiki 1 en kon gratis 2 en 3 krijgen en master wordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet waar ze die Reiki krijgt. Maar er is imo geen enkele Reiki master die verkondigd dat je niet meer naar de dokter hoeft omdat Reiki alles zou kunnen genezen! (Damn als dat zo was!!)
Zoek eens uit waar ze die Reiki doet. Heeft ze zelf een cursus gevolgd?
Ik weet dat je er niet in gelooft en dat hoeft ook niet. Iedereen heeft dat recht! Maar zo hebben mensen die er wel in geloven ook dat recht. Reiki is een hulp middel! Iets wat je evt sneller kan doen genezen en pijn weg kan halen of verminderen. Dat houd dus in dat ze gewoon naar de dokter moet en daarbij evt Reiki kan ontvangen. Niet andersom!
Ik heb Reiki 1 en 2 en weet waar ik het over heb. Mocht je vragen hebben hoor ik t wel en beantwoord ze daar waar mogelijk (ik weet natuurlijk ook niet alles) graag.
Ze wil ook wel eens reiki bij mij doen, maar ik wil het niet, omdat ik het niet geloof.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet waar ze die Reiki krijgt. Maar er is imo geen enkele Reiki master die verkondigd dat je niet meer naar de dokter hoeft omdat Reiki alles zou kunnen genezen! (Damn als dat zo was!!)
Zoek eens uit waar ze die Reiki doet. Heeft ze zelf een cursus gevolgd?
Ik weet dat je er niet in gelooft en dat hoeft ook niet. Iedereen heeft dat recht! Maar zo hebben mensen die er wel in geloven ook dat recht. Reiki is een hulp middel! Iets wat je evt sneller kan doen genezen en pijn weg kan halen of verminderen. Dat houd dus in dat ze gewoon naar de dokter moet en daarbij evt Reiki kan ontvangen. Niet andersom!
Ik heb Reiki 1 en 2 en weet waar ik het over heb. Mocht je vragen hebben hoor ik t wel en beantwoord ze daar waar mogelijk (ik weet natuurlijk ook niet alles) graag.
Gratis?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Ik heb reiki 1 en kon gratis 2 en 3 krijgen en master worden![]()
Maar ik heb feestelijk bedankt...
All1 voor de sex waarschijnlijk. Verder moet ze dr eigen leven maar uitzoeken maar val de TS er aub niet mee lastig!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef Frishe het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof je die vrienden 'erbij' hebt. Zo van: Ja, het hoeft niet... Maar kan best handig zijn.
En die sex moet die nog krijgen ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 voor de sex waarschijnlijk. Verder moet ze dr eigen leven maar uitzoeken maar val de TS er aub niet mee lastig!
doe us nie zo kattig jijquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
En die sex moet die nog krijgen ook
Verlos haar asjeblief uit haar lijdenquote:
Dat moet ze respecteren. Zo iets mag\kan je niet opdwingen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Body-x het volgende:
[..]
Ze wil ook wel eens reiki bij mij doen, maar ik wil het niet, omdat ik het niet geloof.
Zij heeft trouwens ook Reiki 1, en haar moeder is Master.
Ze denkt zelfs dat ze mijn ogen weer goed kan maken ermee
Dat weet ik maar ja zou jij t kunnen meet iemand met een krentenbaard?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
En die sex moet die nog krijgen ook
Daar faalt hij nogal hard in vandaar dat ie er niet overheen magquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Van haar kant : Hij moet zich natuurlijk wel eerst bewijzen dat ie waardig genoeg is om r bloempje te mogen plukken.![]()
Als ik dan zn OP lees gaat t m niet worden!
Hoe weet jij dat TS rechts is?!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar faalt hij nogal hard in vandaar dat ie er niet overheen mag
Hij is nog helemaal niet toe aan een relatiehet beste is dat ie nog maar even blijft trekken met zn rechterknuistje
Was een gokje!quote:
Geen idee ik ken de TS niet. Maar laten we maar stoppen met dit gebagger. Dit topic staat in R&L niet in klb helaas.....quote:
Tis dan ook een bagger topic wat beter past in klbquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik ken de TS niet. Maar laten we maar stoppen met dit gebagger. Dit topic staat in R&L niet in klb helaas.....
nee, meestal moet je 500 euro neerleggen voor een simpele inwijdingquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gratis?![]()
Dan zal t wel 1 of andere vage nep master zijn geweest!![]()
Reiki is nl niet gratis!
Dat is jou conclusie. Voor de TS waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis dan ook een bagger topic wat beter past in klb
Klopt voor Reiki 1 wel ja. Daarna wordt het meestal duurder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
nee, meestal moet je 500 euro neerleggen voor een simpele inwijding![]()
maar ik kon idd van een reiki master een gratis tweede en derde inwijiding krijgen.
dat hele Reiki cultuurtje trekt me overigens totaal niet.
Jij vindt het wel een serieus topic dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is jou conclusie. Voor de TS waarschijnlijk niet.Hoe grappig ik t ook vind het hoort niet.
Ook al ben ik mede schuldig.
[..]
Klopt voor Reiki 1 wel ja. Daarna wordt het meestal duurder.
Zeker een goede bekende \ vriend van je want zo sloopt ie zn eigen "markt"
Dat kan. Niemand die zegt dat t wel wat moet zijn voor jou toch?
Dat weet ik niet. Zolang de mods m geen schop geven naar klb oid dan ga ik er van uit dat ze het serieus genoeg vinden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een serieus topic dan?
Alleen al aan de manier waarop die post neem ik al niet serieus
En ik heb al een serieus antwoord gegeven, die meid uit lijden verlossen en het uitmaken want dit gaat nergens heen.
Ik ben links, HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een serieus topic dan?
Alleen al aan de manier waarop die post neem ik al niet serieus
En ik heb al een serieus antwoord gegeven, die meid uit lijden verlossen en het uitmaken want dit gaat nergens heen.
Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te latenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zolang de mods m geen schop geven naar klb oid dan ga ik er van uit dat ze het serieus genoeg vinden.
Kan je van een puber volwassen reacties verwachten dan? Hij reageerde anders normaal op mijn Reiki reactie naar hem.
Die meid uit r leiden verlossen en het uitmaken!?![]()
Eerst haar vermoorden en t dan uitmaken???
tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebtquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te laten
Mja door mn lesdyctie las ik je reactie ff verkeerd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te laten
I rest my casequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Body-x het volgende:
[..]
Ik ben links, HAHAHAHAHA![]()
Insert humor
Maar uit leiden verlossen klinkt wel heel erg, maar ik ben waarschijnlijk jonger dan jij, vandaar dat het voor jou misschien minder serieus klinkt, hoewel ik het wel serieus bedoel.
"geen ander meisje kunnen krijgen" is bij mij niet van belang, gezien het verledenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:38 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
Tja maar zolang hij er niet overheen mag heeft dat dus ook geen nut.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:38 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
Daar heb je je rechter errr linkerhand voor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:38 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Niet persoonlijk opvatten! Dat was imo de intentie ook niet van hem. Gewoon een los staande opmerking dunkt me.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef Body-x het volgende:
[..]
"geen ander meisje kunnen krijgen" is bij mij niet van belang, gezien het verleden
ik ben er wel overheen geweest. maar dat was in het begin 1 keerquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja maar zolang hij er niet overheen mag heeft dat dus ook geen nut.
Daarbij zou ik dat als ik hem was niet eens willen zolang ze die krentenbaard heeft.
Je hebt geen belang bij meisjes?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef Body-x het volgende:
[..]
"geen ander meisje kunnen krijgen" is bij mij niet van belang, gezien het verleden
Voor een berg jongeren wel tegenwoordig!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:41 schreef purplerose het volgende:
Dat geldt idd voor schoenen maar niet voor relaties
waarom nu niet meer dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:42 schreef Body-x het volgende:
[..]
ik ben er wel overheen geweest. maar dat was in het begin 1 keer
Wat is nou je probleem? Het te weinig sex hebben of dat ze van je vervreemd is geraakt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:42 schreef Body-x het volgende:
[..]
ik ben er wel overheen geweest. maar dat was in het begin 1 keer
idd, nu wordt alles wel heel vaag, hij vindt haar niet meer leuk om blablablablabla en opeens vindt hij het jammer dat hij niet meer seks met haar heeft?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem? Het te weinig sex hebben of dat ze van je vervreemd is geraakt?
I'm guessing the sexquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem? Het te weinig sex hebben of dat ze van je vervreemd is geraakt?
wat is er mis met seks?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
I'm guessing the sex
Daarom is het al bij voorbaat al kansloos om deze relatie in stand te houden
Dat dus, en haar moeder is veels te positief over mij, ze verreerd mij bijna als een of andere god ofzo.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Helemaal nix lekker juistquote:
Maar je kan haar wel heel koelbloedig in je leven houden voor wat sex, nobel van jequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef Body-x het volgende:
[..]
Dat dus, en haar moeder is veels te positief over mij, ze verreerd mij bijna als een of andere god ofzo.
ik kan haar wel heel koelbloedig dumpen, maar zo zit ik niet in elkaarHet zal dan gewoon heel hard aankomen daar, natuurlijk is het van mij ook niet slim om te "spelen"
Als t goed zou gaan trouw je dan met haar moeder of met haar? Dr moeder brainwashed haar imo dus dat is niet iets om je wat van aan te trekken!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef Body-x het volgende:
[..]
Dat dus, en haar moeder is veels te positief over mij, ze verreerd mij bijna als een of andere god ofzo.
Dumpen komt altijd hard aan en is voor de gedumpte nooit leuk! Spelen komt helaas nog harder aan als ze er ooit achter komt. Dus trek je eigen conclusie maar.quote:ik kan haar wel heel koelbloedig dumpen, maar zo zit ik niet in elkaarHet zal dan gewoon heel hard aankomen daar, natuurlijk is het van mij ook niet slim om te "spelen"
quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Maar je kan haar wel heel koelbloedig in je leven houden voor wat sex, nobel van je
En uitmaken is geen sex meer he
Ze vereerd jou als een een of andere God? laat me raden... ze zegt dat jij een nieuwetijdskind bent met een ultraviolette uitstraling en dat je een high sensetif personalety hebt, daarnaast heb je heel veel liefde te geven en een grote aura en is je ziel al heel oud waardoor je ook zo veel liefde in je hebt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef Body-x het volgende:
[..]
ik kan haar wel heel koelbloedig dumpen, maar zo zit ik niet in elkaarHet zal dan gewoon heel hard aankomen daar, natuurlijk is het van mij ook niet slim om te "spelen"
Ik draaide om.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Ze vereerd jou als een een of andere God? laat me raden... ze zegt dat jij een nieuwetijdskind bent met een ultraviolette uitstraling en dat je een high sensetif personalety hebt, daarnaast heb je heel veel liefde te geven en een grote aura en is je ziel al heel oud waardoor je ook zo veel liefde in je hebt?
Dat is vast heel snel over als je die moeder verteld dat je haar dochter alleen voor de mogelijkheid tot sex aanhoudtquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef Body-x het volgende:
[..]
Wordt lastig als hij offline isquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef koalabeertjeee het volgende:
wel antwoorden blijven geven op alle vragen he TS? anders bloed je topic dood...
Hij zegt toch net dat dat niet zo is!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dat is vast heel snel over als je die moeder verteld dat je haar dochter alleen voor de mogelijkheid tot sex aanhoudt
En jij gelooft dat? Ik dacht dat ik goedgelovig wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zegt toch net dat dat niet zo is!Waarom er dan zo op door blijven gaan?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij zegt toch net dat dat niet zo is!Waarom er dan zo op door blijven gaan?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Body-x het volgende:
Vorig jaar Oktober leerde ik mijn huidige vriendin kennen en we hebben sinds de jaarwisseling verkering, ze is 3 jaar ouder dan mij en kwam toen over als een normale meid zonder echte problemen.
Nu zijn we dus 4 maanden officieel bij elkaar, maar de laatste 2 maanden ben ik eigenlijk niet meer echt verliefd, en dat heeft de volgende redenen.
Ze is de laatste tijd heel bijgelovig geworden, haar moeder was dat al, en haar zusje ook, maar sinds kort zij dus ook. Langzaam is ze veranderd van een spraakzame spontane (geile) meid naar een labiel, emotioneel meisje met (naar mijn mening) verkeerde gedachten over het leven.
Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.
Oh ja: ze veranderde van een geile, spontane meid naar een labiel en emotioneel meisje. Geil en spontaan terwijl je er maar "1 keer overheen bent gegaan"?quote:We hebben in die 4 maanden nog nooit echt sex gehad (lees: geneukt) en daar wacht ik op, want heel misschien kan dat de situatie redden
hoop ik niet, anders ziet de toekomst er bar slecht uit voor veel mannenquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:50 schreef Disorder het volgende:
Alle vrouwen geloven dit zo'n beetje toch?
Eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 09:05 schreef L3viathan het volgende:
Reiki![]()
Dat lijkt me al reden genoeg om haar te dumpen.
waar wacht je dan op!quote:
Dat heb ik hem ook vertelt. Ik krijg all1 het idee dat haar moeder (ook master) daar wat rare ideeën op na houd. Hij zegt zelf ook dat ze naar de dokter moet maar ze denkt zelf dat het met reiki wel goed komt. Lijkt mij door de invloed van haar moeder. Die heeft haar immers reiki 1 geleerd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
Oi! Reiki master hier!
Krentenbaard verhelpen met Reiki? Reiki ondersteunt het zelfgenezend vermogen van het menselijk lichaam (en de geest), maar het is echt niet zaligmakend hoor! Toen ik vorig jaar wondroos opliep tijdens een vakantie in Thailand, ben ik wel mooi voor een penicilline-kuurtje naar de dokter gegaan.
Zo kan je t idd ook zien. Mensen gaan ook naar de sauna of gaan mediteren maar daar denken ze veel minder raar over.quote:Dat jij zegt dat een Reiki-sessie een uur duurt en "DUS" verloren tijd is, vind ik eigenlijk een best kortzichtige opmerking: zelfs al zou je niet in Reiki geloven: een moment van rust en positiviteit voor jezelf, waarmee je helemaal bewust van je lichaam en geest bent, is sowieso goed voor je: lekker tegen de stress, heerlijk ontspannen enz.
Ik denk dat je dat laatste niet kan vragen aan veel van de pubers van tegenwoordig. Maar je hebt wel gelijk.quote:Overigens: is zij zo'n (min of meer volgens jouw woorden) zo'n zielig hoopje ellende geworden DOOR haar geloof in Boeddhisme en Reiki, of zijn er juist andere dingen die meespelen, en gebruikt ze haar geloof in Boeddhisme en Reiki om daar aan te gaan werken?
Feit is in ieder geval dat jullie nu op dit moment compleet anders in het leven staan. Dat is het grootste probleem, niet haar gebrek aan geilheid en haar krentenbaard, tenminste als je echt een vaste relatie voor jarenlang wil. Wil je puur een meid met wie je lol en seks wil hebben: zoek idd een ander, tenzij je bereid bent om echt heel veel tijd en energie in haar wil steken om te achterhalen wat het werkelijke probleem is en dat je daar samen met haar aan gaat werken. Ik zou alleen niet te negatief over haar geloofsovertuigingen doen, want veel mensen sluiten zich dan juist af voor anderen en worden dan juist onzeker en ongelukkig.
het is gewoon jammer dat die hele poppenkast Reiki heet, waarom noemen ze het niet een poging wagen tot iets goeds doen. Dat dekt de hele lading in een keer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
Oi! Reiki master hier!
Krentenbaard verhelpen met Reiki? Reiki ondersteunt het zelfgenezend vermogen van het menselijk lichaam (en de geest), maar het is echt niet zaligmakend hoor! Toen ik vorig jaar wondroos opliep tijdens een vakantie in Thailand, ben ik wel mooi voor een penicilline-kuurtje naar de dokter gegaan.
Dat jij zegt dat een Reiki-sessie een uur duurt en "DUS" verloren tijd is, vind ik eigenlijk een best kortzichtige opmerking: zelfs al zou je niet in Reiki geloven: een moment van rust en positiviteit voor jezelf, waarmee je helemaal bewust van je lichaam en geest bent, is sowieso goed voor je: lekker tegen de stress, heerlijk ontspannen enz.
Overigens: is zij zo'n (min of meer volgens jouw woorden) zo'n zielig hoopje ellende geworden DOOR haar geloof in Boeddhisme en Reiki, of zijn er juist andere dingen die meespelen, en gebruikt ze haar geloof in Boeddhisme en Reiki om daar aan te gaan werken?
Feit is in ieder geval dat jullie nu op dit moment compleet anders in het leven staan. Dat is het grootste probleem, niet haar gebrek aan geilheid en haar krentenbaard, tenminste als je echt een vaste relatie voor jarenlang wil. Wil je puur een meid met wie je lol en seks wil hebben: zoek idd een ander, tenzij je bereid bent om echt heel veel tijd en energie in haar wil steken om te achterhalen wat het werkelijke probleem is en dat je daar samen met haar aan gaat werken. Ik zou alleen niet te negatief over haar geloofsovertuigingen doen, want veel mensen sluiten zich dan juist af voor anderen en worden dan juist onzeker en ongelukkig.
Wat maakt het nou uit hoe je iets noemt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
het is gewoon jammer dat die hele poppenkast Reiki heet, waarom noemen ze het niet een poging wagen tot iets goeds doen. Dat dekt de hele lading in een keer.
Hehehe omdat Reiki sowieso wel werken met energie is!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
het is gewoon jammer dat die hele poppenkast Reiki heet, waarom noemen ze het niet een poging wagen tot iets goeds doen. Dat dekt de hele lading in een keer.
Ow dat stukkie van dat haar moeder haar Reiki-master is, heb ik ff niet gezien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat heb ik hem ook vertelt. Ik krijg all1 het idee dat haar moeder (ook master) daar wat rare ideeën op na houd. Hij zegt zelf ook dat ze naar de dokter moet maar ze denkt zelf dat het met reiki wel goed komt. Lijkt mij door de invloed van haar moeder. Die heeft haar immers reiki 1 geleerd.
Ik kon dus easy Reikimaster worden en de hele filosofie erachter waarom je zoveel geld er normaliter voor neer moet leggen vind ik sowieso niet echt zuiver.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe je iets noemt?![]()
Maar als ze bij jou blijft zal ze blijkbaar ook geen moeite doen om nieuwe contacten te zoeken, want dat doet ze nu ook niet. Dan kan je dus voor eeuwig wachten. Als je het uit maakt wordt ze geforceerd om dat wel te doen. Het is verder ook niet jouw verantwoordelijkheid.quote:Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.
Absoluut, alles is energie, alle bewegingen die je maakt maar ook al je gedachten en woorden die je uitspreekt hebben energie. Ook handoplegging, maar ook je gedachten erbij. en overal om je heen is energie. Ik geloof zelf dat je prima reiki kan doen zonder een enkele inwijding te ontvangen, toen ik geen reiki had, had ik een keer de pijn bij iemand weggenomen door handoplegging, diegene had hevige pijn en ik haalde het binnen 1 minuutje weg door mijn hand op die plek te leggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe omdat Reiki sowieso wel werken met energie is!
Wat de achterliggende overtuiging is....of het nou uit een hogere bron komt of uit jezelf of dat het energie uit je omgeving is; ik persoonlijk vind dat iedereen vrij is om te geloven wat-ie wil!
Okee dit wordt een offtopic discussie, maar ik denk niet dat iedereen zomaar Reiki kan doen vanuit het niets: je hebt er aanleg voor, of je kunt na veel oefenen en mediteren enzo op een gegeven moment met Reiki aan de slag, of je krijgt een inwijding waardoor je een boost krijgt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Absoluut, alles is energie, alle bewegingen die je maakt maar ook al je gedachten en woorden die je uitspreekt hebben energie. Ook handoplegging, maar ook je gedachten erbij. en overal om je heen is energie. Ik geloof zelf dat je prima reiki kan doen zonder een enkele inwijding te ontvangen, toen ik geen reiki had, had ik een keer de pijn bij iemand weggenomen door handoplegging, diegene had hevige pijn en ik haalde het binnen 1 minuutje weg door mijn hand op die plek te leggenZo simpel kan het dus zijn.
ok, ik heb dus cappaciteitenquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dit wordt een offtopic discussie, maar ik denk niet dat iedereen zomaar Reiki kan doen vanuit het niets: je hebt er aanleg voor, of je kunt na veel oefenen en mediteren enzo op een gegeven moment met Reiki aan de slag, of je krijgt een inwijding waardoor je een boost krijgt.
Ik denk niet dat de gemiddelde Vitesse-hooligan of gozert die in de bouw werkt of keiharde topmanager bij een topbedrijf zo ineens pijn bij reumatische oude vrouwtjes weg kan nemen als ze even een hand op de schouder leggen!
Iedereen kan het LEREN ja (en idd ook zonder inwijding), maar lang niet iedereen heeft nu op dit moment de capaciteiten er al voor.
Ik wil een soort van God worden maar weet nog niet hoe, gewoon zo iemand dat wanneer die spreekt de viberaties door het publiek heen gaan en ze in een soort van trance raken door mijn charismatische uitstraling en mijn krachtige vibes.quote:
denk je daarmee het gezweef uit te bannen? je verplaatst het "probleem" dan alleen maarquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Kan dat Reiki gezweef naar een ander topic?
Yep, naar een plek waar het niet off-topic isquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:44 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
denk je daarmee het gezweef uit te bannen? je verplaatst het "probleem" dan alleen maar
Het is deels ontopic, aangezien TS de geloofsovertuiging van zijn vriendin keihard verwerpt en haar weer als een spontaan geil mokkel wil zien!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Kan dat Reiki gezweef naar een ander topic?
Zoals ToT al zegt :quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:51 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Yep, naar een plek waar het niet off-topic is
Hij heeft het ook over een''kuurtje''. Toch neem ik aan dat het niet de bedoeling is om hier een verhitte discussie over antibiotica te krijgen. Tevens maakt het geen zak uit wat wij van reiki vinden en of hij gelijk heeft. Voor hem is het blijkbaar een probleem. Kan me trouwens goed voorstellen dat het een probleem wordt zodra je vriendin met een soort necrotische vlekken rondloopt en behandeling weigert.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals ToT al zegt :
Posts over Reiki zijn zeker wel ontopic! De TS heeft het er zelfs over in zn OP.
1. Waar zie jij een verhitte discussie?quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef focal het volgende:
[..]
Hij heeft het ook over een''kuurtje''. Toch neem ik aan dat het niet de bedoeling is om hier een verhitte discussie over antibiotica te krijgen. Tevens maakt het geen zak uit wat wij van reiki vinden en of hij gelijk heeft. Voor hem is het blijkbaar een probleem. Kan me trouwens goed voorstellen dat het een probleem wordt zodra je vriendin met een soort necrotische vlekken rondloopt en behandeling weigert.
OMFG wat ben jij erg zeg!quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef FBreijer het volgende:
Hey dit klinkt bekend!
Ik ben sinds kort uit een relatie met iemand die ook zeer goedgelovig was (toevallig ook reiki).
Ik heb jarenlang moeten doen alsof ze het echt kon en ik kan je vertellen, het werd vervelend op ten duur!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Re het volgende:
het overeenkomen van een levensvisie is natuurlijk een van de pilaren van een solide relatie...
Ik was heel erg, heel erg gek op haar dus ik wilde haar gevoelens niet kwetsen, liefde maakt blind.quote:
lees bovenstaande post.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eens, wat een naaistreek. What were you thinking?
Ik zei al vanaf heb begin dat het niet mijn ding was, en ik heb ook nooit gelogen over dat het zo helpen (dat deed het niet).quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:41 schreef ToT het volgende:
Eerlijkheid is ook gewoon belangrijk in een relatie: je had ook gewoon kunnen zeggen dat het niet echt jouw ding is. Daar hoeft de relatie niet onder te lijden. Die post van jou klinkt wel erg denigrerend richting haar: ze is een goedgelovig zweefteefje en jij hebt daar maar lekker op ingespeeld. "Oh ja, ik voel het echt hoor!"
Als je het met iets meer nuance zou brengen, zou het vast minder erg over komen, maar dan nog: eerlijkheid in een relatie blijft gewoon zeer belangrijk.
Als de oma van TS' vriendin ook reiki master was dan zou ik het ook raar vinden als ze nu opeens timide word maar het leek me waarschijnlijker dat haar moeder nog niet zo lang geleden met reiki is begonnen, misschien kan TS dit verklaren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef ToT het volgende:
Mee eens, maar dan nog blijf ik het vreemd vinden: mama's opvoeding heeft van die meid een vlotte geile griet gemaakt, en ineens nu ze Reikilessen van mams krijgt (dezelfde persoon die haar dus opgevoed heeft), is het ineens een heel timide vogeltje?
Raar...
Maar je zei dat je jarenlang hebt moeten doen alsof ze het echt kon?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:49 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik zei al vanaf heb begin dat het niet mijn ding was, en ik heb ook nooit gelogen over dat het zo helpen (dat deed het niet).
Ik vermeed alleen de discussie over wat het nu eigenlijk was waarmee ze bezig was (het opwekken van een placebo effect) en zei altijd maar iets van 'misschien ben ik er wel ongevoelig voor'.
Ze gaf trouwens wel het 'je respecteerd mijn spiritualiteit niet' als 1 van de verklaringen waarom dat ze weg ging, dus misschien had ik toch wel gewoon wel gewoon moeten liegengelukkig had ik daar nog wel net de eigenwaarde voor om dat niet te doen.
Master word je normaal gesproken niet zomaar ff. (Er zijn wel knakencursussen waarbij het wel kan, maar normaal ben je er echt een hele tijd mee bezig.)quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef loop het volgende:
[..]
Als de oma van TS' vriendin ook reiki master was dan zou ik het ook raar vinden als ze nu opeens timide word maar het leek me waarschijnlijker dat haar moeder nog niet zo lang geleden met reiki is begonnen, misschien kan TS dit verklaren.
Ja, reiki roept niets meer dan een placebo effect op. Probeer dat maar eens uit te leggen aan je (toenmalige) vriendin (waar je knetter gek op bent) die daar erg mee bezig is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je zei dat je jarenlang hebt moeten doen alsof ze het echt kon?
Dat is jouw mening, dat het een placebo is, maar goed: DAT is idd GEEN discussie voor hier!quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:43 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ja, reiki roept niets meer dan een placebo effect op. Probeer dat maar eens uit te leggen aan je (toenmalige) vriendin (waar je knetter gek op bent) die daar erg mee bezig is.
Ik had er toevallig gisteren een discussie over in de TRU forums.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, dat het een placebo is, maar goed: DAT is idd GEEN discussie voor hier!
Ikzelf heb genoeg shizzle meegemaakt wat echt niet te verklaren is met het placebo-effect!
Hoe weet je zo zeker dat er hierna niets meer is?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:47 schreef Body-x het volgende:
In Reincarnatie geloven betekend vooral dat de mensen niet willen accepteren dat er na de dood gewoon niets meer is.
Je leeft 1 keer, en thats it
Ga jij ff bedrogen uitkomen als blijkt dat er wel meer isquote:Op maandag 10 mei 2010 16:47 schreef Body-x het volgende:
Ik heb haar al vaak uitgelegd dat ik er niet in geloof, net als karma en boedisme......ik weet niet of ze dat echt accepteerd van mij, maar ik ben wel eerlijk.
Ik speel zeker niet alsof het werkt ofzo, ze had al een paar keer reiki over mij gedaan zij ze, nou ik heb er niets van gemerkt.
In Reincarnatie geloven betekend vooral dat de mensen niet willen accepteren dat er na de dood gewoon niets meer is.
Hoezo ? In het ene geval is er niks, heeft ie gelijk en kan ie in dit leven doen wat ie wil,quote:Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ga jij ff bedrogen uitkomen als blijkt dat er wel meer is![]()
-Heb laatst een boek over reïncarnatie gekocht voor 60 euroquote:Op maandag 10 mei 2010 16:47 schreef Body-x het volgende:
Ik heb haar al vaak uitgelegd dat ik er niet in geloof, net als karma en boedisme......ik weet niet of ze dat echt accepteerd van mij, maar ik ben wel eerlijk.
Ik speel zeker niet alsof het werkt ofzo, ze had al een paar keer reiki over mij gedaan zij ze, nou ik heb er niets van gemerkt.
Misschien is hij wel een realist?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat er hierna niets meer is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |