abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81044262
Ten eerste: ik ben een kloon van een vrij actieve gebruiker, maar er gluren vrienden mee, vandaar....

Vorig jaar Oktober leerde ik mijn huidige vriendin kennen en we hebben sinds de jaarwisseling verkering, ze is 3 jaar ouder dan mij en kwam toen over als een normale meid zonder echte problemen.

Nu zijn we dus 4 maanden officieel bij elkaar, maar de laatste 2 maanden ben ik eigenlijk niet meer echt verliefd, en dat heeft de volgende redenen.
Ze is de laatste tijd heel bijgelovig geworden, haar moeder was dat al, en haar zusje ook, maar sinds kort zij dus ook. Langzaam is ze veranderd van een spraakzame spontane (geile) meid naar een labiel, emotioneel meisje met (naar mijn mening) verkeerde gedachten over het leven.
Ze is de laatste tijd heel intensief bezig met het ritueel "Reiki" en gelooft heilig Reïncarnatie en alles wat daarbij hoort. Sommige van jullie weten misschien dat dit inhoud: wanneer je nu goed en gezond leeft, kom je na je dood ook weer gezond en goed ter wereld. Anders juist het omgekeerde (arm en zielig).
Reiki houd in dat je met zogenaamde krachten (die alle mensen bezitten) mensen kunt genezen en verbeteren, door middel van een paar sessies op een dag. Zo'n sessie duurt een uur en is dus verloren tijd. (lees deze Wiki maar eens http://nl.wikipedia.org/wiki/Reiki )
Om het allemaal nog erger te maken heeft ze al 3 maanden heel erg last van krentenbaard, en zoals je weet is dit een zeer besmettelijke aandoening waardoor ze soms bepaalde dagen geweigerd word op stage of school ter preventie.
De dokter heeft al meerdere keren een kuur voorgeschreven maar zij wil er niet aan, want ze denkt dat ze het wel met Reiki zal weg krijgen . Zo verergerd de situatie dus nog meer, ook aangezien ik lichamelijk contact ook liever mijdt.

Ik ben niet gelovig en ben al helemaal niet bijgelovig, dus voor mij is het allemaal niet van belang, maar voor haar is het dus ook niet echt bevorderlijk.

Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.

Eigenlijk zou ik haar willen helpen, maar het is gewoon niet uit haar hoofd te praten.

Wat denken jullie er over, en zijn er hier ook mensen met zo'n situatie, het lijkt me prettig deze hier te delen.

bedankt

[ Bericht 6% gewijzigd door Body-x op 05-05-2010 11:57:30 ]
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:49:53 #2
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81044348
Je blijft alleen bij dr omdat er een kans is op bonken?

Zoja, dan zou ik het maar uitmaken, anders krijg je karma op je dak.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:50:28 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_81044368
Niet uitmaken 'voor de ander' is sowieso geen goed argument. Vroeg of laat gaat het dan alsnog verkeerd en doe je de ander alleen maar meer pijn.
pi_81044439
Ik denk dat het voor jullie beide beter is als je er een punt achter zet.. Kijk als je nou 4 jaar wat met d'r zou hebben, dan is het wellicht nog de moeite er iets tegen te doen, maar 4 maanden??
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:53:46 #5
107445 Jajong
Hadouken!
pi_81044491
Jij denkt dat als je je complete situatie beschrijft inclusief wanneer je elkaar hebt ontmoet, dat je 'vrienden' die meegluren niet doorhebben over wie het gaat?

Fail. Voor de rest gewoon dumpen, wat is 4 maand nou.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:55:04 #6
107445 Jajong
Hadouken!
pi_81044533
Nu even 't topic gelezen en het heeft dus helemaal niks met die Reiki die maken maar gewoon puur met 't feit dat je na 4 maand nog niet geneukt hebt. Zeg dat dan gewoon en lieg niet zo.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_81044593
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Jajong het volgende:
Nu even 't topic gelezen en het heeft dus helemaal niks met die Reiki die maken maar gewoon puur met 't feit dat je na 4 maand nog niet geneukt hebt. Zeg dat dan gewoon en lieg niet zo.
ik zal dat stukje maar ff weghalen dan
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:57:08 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_81044596
Ai. Ik had dat na een relatie van bijna tien jaar... daar was ook geen redden meer aan. Ik ben zelf vrij nuchter, en kan helemaal niets met die onzin.

Maar aan de andere kant: wel flink geneukt in die tijd natuurlijk. :-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  Vis een optie? woensdag 5 mei 2010 @ 11:57:26 #9
70532 loveli
N
pi_81044605
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Body-x het volgende:
Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.
Goed argument om het niet uit te maken.
crap in = crap out
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:58:42 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_81044641
quote:

We hebben in die 4 maanden nog nooit echt sex gehad (lees: geneukt) en daar wacht ik op, want heel misschien kan dat de situatie redden
Dit klinkt wel een beetje 'desperate' van jouw zijde ...
als dat je enige grond is, en je gewoon qua 'belevingswereld' zo ver van haar af staat, zou ik echt afvragen waarom je in godsnaam ermee door zou willen gaan, misschien heb je wel een erg slecht karma uit een vorig leven.

Als het enkel om de kans ooit sex te hebben te doen is, is het bezoeken van een prostitue dan volgens mij nog slimmer dan kennelijk een relatie aanhouden met iemand war je niks voor voelt en die ver van je afstaat qua interesses of 'gedachtes'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_81044652
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Goed argument om het niet uit te maken.
man

[ Bericht 19% gewijzigd door Body-x op 05-05-2010 12:41:35 ]
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:01:52 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81044747
het overeenkomen van een levensvisie is natuurlijk een van de pilaren van een solide relatie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81044816
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Re het volgende:
het overeenkomen van een levensvisie is natuurlijk een van de pilaren van een solide relatie...
inderdaad, daar heb je een punt
de,het,een
pi_81044958
edit, niet nodig

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 05-05-2010 12:17:46 ]
pi_81045170
Boedhisme is helemaal niet erg en heeft een hele mooie levensbeschouwing.

reiki is wat zweverig maar of reiki totaal niet helpt is dus ook nooit bewezen, Jezus genas door handoplegging en bij reiki gaan ze ervan uit dat handen warmte en energie uitstralen waardoor kwalen op energetisch niveau genezen kunnen worden. Ik ben zelf geen fan van Reiki het is erg zweverig maar ik zou iemand niet afwijzen om zijn levensbeschouwing en overtuigingen, als dit pathologisch dreigt te worden dat het diegene zijn gehele leven in beslag lijkt te nemen dan kun je er idd vraagtekens bij zetten of je wel verder wilt.

En een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard? beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.

Ik vind je argumenten om haar af te wijzen erg zwak want dit zijn allemaal persoonlijke en uiterlijke kenmerken. Als je niet van haar houdt kun je besluiten als vrienden verder te gaan als je niet van haar houdt en haar niet leuk vindt kun je het contact verbreken. Ik denk dat het heel simpel is, jij wilt niet verder met haar dus zou ik het contact verbreken, tenzij je zelf ook bang bent dat je geen nieuw vriendinnetje kan krijgen ja dan zou ik het zeker niet uitmaken!!

[ Bericht 0% gewijzigd door koalabeertjeee op 05-05-2010 12:25:46 ]
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:22:50 #16
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_81045372
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Body-x het volgende:

[..]

Gelukkig laat ze mij wel vrij met uitgaan enzo, dus eigenlijk word mijn leven niet echt beperkt door haar, daarom is het niet perse nodig om het uit te maken
Kneus
Maak er aub een einde aan De relatie dan he, je leven moet je zelf weten
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:24:22 #17
52349 purplerose
pi_81045419
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:

reiki is wat zweverig maar of reiki totaal niet helpt is dus ook nooit bewezen, Jezus genas door handoplegging en bij reiki gaan ze ervan uit dat handen warmte en energie uitstralen waardoor kwalen op energetisch niveau genezen kunnen worden. Ik ben zelf geen fan van Reiki het is erg zweverig maar ik zou iemand niet afwijzen om zijn levensbeschouwing en overtuigingen, als dit pathologisch dreigt te worden dat het diegene zijn gehele leven in beslag lijkt te nemen dan kun je er idd vraagtekens bij zetten of je wel verder wilt.

Een een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard? beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.

Ik vind je argumenten om haar af te wijzen erg zwak want dit zijn allemaal persoonlijke en uiterlijke kenmerken. Als je niet van haar houdt kun je besluiten als vrienden verder te gaan als je niet van haar houdt en haar niet leuk vindt kun je het contact verbreken. Ik denk dat het heel simpel is, jij wilt niet verder met haar dus zou ik het contact verbreken, tenzij je zelf ook bang bent dat je geen nieuw vriendinnetje kan krijgen ja dan zou ik het zeker niet uitmaken!!

Wie zegt dat hij al volwassen is want hij klinkt nog als een puber
pi_81045701
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:

En een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard? beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.

Met dat stukje over krentenbaard probeer ik uit te leggen hoe blind zij op iets gelooft waar de werking sowieso niet van bewezen is, of word.

Zij is tijdens de relatie veranderd, vandaar dit topic, eerst was ze gewoon helemaal anders, en ik hoop dat dit weer terug komt.

tevens, ik ben nog een buber, en vriendin is 21
de,het,een
pi_81045787
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Body-x het volgende:

[..]

Gelukkig laat ze mij wel vrij met uitgaan enzo, dus eigenlijk word mijn leven niet echt beperkt door haar, daarom is het niet perse nodig om het uit te maken
Gast.
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:35:38 #20
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81045794
Ik weet niet waar ze die Reiki krijgt. Maar er is imo geen enkele Reiki master die verkondigd dat je niet meer naar de dokter hoeft omdat Reiki alles zou kunnen genezen! (Damn als dat zo was!! )

Zoek eens uit waar ze die Reiki doet. Heeft ze zelf een cursus gevolgd?

Ik weet dat je er niet in gelooft en dat hoeft ook niet. Iedereen heeft dat recht! Maar zo hebben mensen die er wel in geloven ook dat recht. Reiki is een hulp middel! Iets wat je evt sneller kan doen genezen en pijn weg kan halen of verminderen. Dat houd dus in dat ze gewoon naar de dokter moet en daarbij evt Reiki kan ontvangen. Niet andersom!

Ik heb Reiki 1 en 2 en weet waar ik het over heb. Mocht je vragen hebben hoor ik t wel en beantwoord ze daar waar mogelijk (ik weet natuurlijk ook niet alles) graag.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:36:46 #21
52349 purplerose
pi_81045836
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:32 schreef Body-x het volgende:

[..]

Met dat stukje over krentenbaard probeer ik uit te leggen hoe blind zij op iets gelooft waar de werking sowieso niet van bewezen is, of word.

Zij is tijdens de relatie veranderd, vandaar dit topic, eerst was ze gewoon helemaal anders, en ik hoop dat dit weer terug komt.

tevens, ik ben nog een buber, en vriendin is 21
Doe eerst nog maar wat volwassener te worden voor je je aan een relatie waagt

Echt seriously, maak het uit. Is zij van je verlost.
pi_81045896
Waarom zou ze tijdens jullie relatie verandert zijn? De kans is groot dat het je in het begin allemaal niet zo opviel, en dat zij er ook even niet zo mee bezig was, maar nu je wat meer gewend bent aan elkaar de oude gewoontes weer belangrijker worden.
pi_81045916
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet waar ze die Reiki krijgt. Maar er is imo geen enkele Reiki master die verkondigd dat je niet meer naar de dokter hoeft omdat Reiki alles zou kunnen genezen! (Damn als dat zo was!! )

Ik weet dat je er niet in gelooft en dat hoeft ook niet. Iedereen heeft dat recht! Maar zo hebben mensen die er wel in geloven ook dat recht. Reiki is een hulp middel! Iets wat je evt sneller kan doen genezen en pijn weg kan halen of verminderen. Dat houd dus in dat ze gewoon naar de dokter moet en daarbij evt Reiki kan ontvangen. Niet andersom!

Ik heb Reiki 1 en 2 en weet waar ik het over heb. Mocht je vragen hebben hoor ik t wel en beantwoord ze daar waar mogelijk (ik weet natuurlijk ook niet alles) graag.
Ik heb reiki 1 en kon gratis 2 en 3 krijgen en master worden
Maar ik heb feestelijk bedankt...
v
pi_81045940
Het komt op mij een beetje over alsof je die vrienden 'erbij' hebt. Zo van: Ja, het hoeft niet... Maar kan best handig zijn.
pi_81046095
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:

Ze wil ook wel eens reiki bij mij doen, maar ik wil het niet, omdat ik het niet geloof.

Zij heeft trouwens ook Reiki 1, en haar moeder is Master.

Ze denkt zelfs dat ze mijn ogen weer goed kan maken ermee
de,het,een
pi_81046140
Super Saiyan level 90.
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:45:40 #27
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81046152
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

Ik heb reiki 1 en kon gratis 2 en 3 krijgen en master worden
Maar ik heb feestelijk bedankt...
Gratis?

Dan zal t wel 1 of andere vage nep master zijn geweest!

Reiki is nl niet gratis!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:46:33 #28
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81046191
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef Frishe het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof je die vrienden 'erbij' hebt. Zo van: Ja, het hoeft niet... Maar kan best handig zijn.
All1 voor de sex waarschijnlijk. Verder moet ze dr eigen leven maar uitzoeken maar val de TS er aub niet mee lastig!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:47:54 #29
52349 purplerose
pi_81046241
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

All1 voor de sex waarschijnlijk. Verder moet ze dr eigen leven maar uitzoeken maar val de TS er aub niet mee lastig!
En die sex moet die nog krijgen ook
pi_81046319
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef purplerose het volgende:

[..]

doe us nie zo kattig jij
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:52:52 #31
52349 purplerose
pi_81046422
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:50 schreef Body-x het volgende:

[..]

doe us nie zo kattig jij
Verlos haar asjeblief uit haar lijden
Weet zij dat je maar zo half half en lafjes in deze relatie hangt?
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:54:41 #32
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81046488
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Body-x het volgende:

[..]

Ze wil ook wel eens reiki bij mij doen, maar ik wil het niet, omdat ik het niet geloof.

Zij heeft trouwens ook Reiki 1, en haar moeder is Master.

Ze denkt zelfs dat ze mijn ogen weer goed kan maken ermee
Dat moet ze respecteren. Zo iets mag\kan je niet opdwingen.

Ok raar dat haar moeder dr zo brainwashed dan. Ik denk dat t probleem meer bij dr moeder ligt dan bij haar zelf!

Misschien iets verbeteren maar goed maken niet. Anders had ik allang geen bril meer nodig gehad!
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat weet ik maar ja zou jij t kunnen meet iemand met een krentenbaard? Ik iig niet!

Van haar kant : Hij moet zich natuurlijk wel eerst bewijzen dat ie waardig genoeg is om r bloempje te mogen plukken.

Als ik dan zn OP lees gaat t m niet worden!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:58:13 #33
52349 purplerose
pi_81046614
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Van haar kant : Hij moet zich natuurlijk wel eerst bewijzen dat ie waardig genoeg is om r bloempje te mogen plukken.

Als ik dan zn OP lees gaat t m niet worden!
Daar faalt hij nogal hard in vandaar dat ie er niet overheen mag

Hij is nog helemaal niet toe aan een relatie het beste is dat ie nog maar even blijft trekken met zn rechterknuistje
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:02:34 #34
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81046765
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef purplerose het volgende:

[..]

Daar faalt hij nogal hard in vandaar dat ie er niet overheen mag

Hij is nog helemaal niet toe aan een relatie het beste is dat ie nog maar even blijft trekken met zn rechterknuistje
Hoe weet jij dat TS rechts is?!
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:04:33 #35
52349 purplerose
pi_81046832
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:02 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat TS rechts is?!
Was een gokje! Klopt het?
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:10:45 #36
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047003
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:04 schreef purplerose het volgende:

[..]

Was een gokje! Klopt het?
Geen idee ik ken de TS niet. Maar laten we maar stoppen met dit gebagger. Dit topic staat in R&L niet in klb helaas.....
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:14:00 #37
52349 purplerose
pi_81047105
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Geen idee ik ken de TS niet. Maar laten we maar stoppen met dit gebagger. Dit topic staat in R&L niet in klb helaas.....
Tis dan ook een bagger topic wat beter past in klb
pi_81047183
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Gratis?

Dan zal t wel 1 of andere vage nep master zijn geweest!

Reiki is nl niet gratis!
nee, meestal moet je 500 euro neerleggen voor een simpele inwijding

maar ik kon idd van een reiki master een gratis tweede en derde inwijiding krijgen.

dat hele Reiki cultuurtje trekt me overigens totaal niet.
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:25:00 #39
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047438
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:14 schreef purplerose het volgende:

[..]

Tis dan ook een bagger topic wat beter past in klb
Dat is jou conclusie. Voor de TS waarschijnlijk niet. Hoe grappig ik t ook vind het hoort niet. Ook al ben ik mede schuldig.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

nee, meestal moet je 500 euro neerleggen voor een simpele inwijding

maar ik kon idd van een reiki master een gratis tweede en derde inwijiding krijgen.

dat hele Reiki cultuurtje trekt me overigens totaal niet.
Klopt voor Reiki 1 wel ja. Daarna wordt het meestal duurder.

Zeker een goede bekende \ vriend van je want zo sloopt ie zn eigen "markt"

Dat kan. Niemand die zegt dat t wel wat moet zijn voor jou toch?
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:29:29 #40
52349 purplerose
pi_81047585
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat is jou conclusie. Voor de TS waarschijnlijk niet. Hoe grappig ik t ook vind het hoort niet. Ook al ben ik mede schuldig.
[..]

Klopt voor Reiki 1 wel ja. Daarna wordt het meestal duurder.

Zeker een goede bekende \ vriend van je want zo sloopt ie zn eigen "markt"

Dat kan. Niemand die zegt dat t wel wat moet zijn voor jou toch?
Jij vindt het wel een serieus topic dan?
Alleen al aan de manier waarop die post neem ik al niet serieus
En ik heb al een serieus antwoord gegeven, die meid uit lijden verlossen en het uitmaken want dit gaat nergens heen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:33:02 #41
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047695
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef purplerose het volgende:

[..]

En ik heb al een serieus antwoord gegeven, die meid uit lijden verlossen en het uitmaken want dit gaat nergens heen.
Dat weet ik niet. Zolang de mods m geen schop geven naar klb oid dan ga ik er van uit dat ze het serieus genoeg vinden.

Kan je van een puber volwassen reacties verwachten dan? Hij reageerde anders normaal op mijn Reiki reactie naar hem.

Die meid uit r leiden verlossen en het uitmaken!?

Eerst haar vermoorden en t dan uitmaken???
pi_81047727
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik ben links, HAHAHAHAHA

Insert humor

Maar uit leiden verlossen klinkt wel heel erg, maar ik ben waarschijnlijk jonger dan jij, vandaar dat het voor jou misschien minder serieus klinkt, hoewel ik het wel serieus bedoel.
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:35:18 #43
52349 purplerose
pi_81047776
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:33 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Zolang de mods m geen schop geven naar klb oid dan ga ik er van uit dat ze het serieus genoeg vinden.

Kan je van een puber volwassen reacties verwachten dan? Hij reageerde anders normaal op mijn Reiki reactie naar hem.

Die meid uit r leiden verlossen en het uitmaken!?

Eerst haar vermoorden en t dan uitmaken???
Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te laten
pi_81047870
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef purplerose het volgende:

[..]

Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te laten
tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:38:42 #45
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047877
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef purplerose het volgende:

[..]

Mja door mn lesdyctie las ik je reactie ff verkeerd. Het leek er voor mij op dat je dat bedoelde.

Ik ben t iig met je eens dat dit nergens heen gaat en hij het beter uit kan maken. Hoe "geïsoleerd" ze volgens hem ook is. Ze heeft ooit ook wat met hem gekregen nl dus dat zal wel mee vallen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:38:58 #46
52349 purplerose
pi_81047887
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Body-x het volgende:

[..]

Ik ben links, HAHAHAHAHA

Insert humor

Maar uit leiden verlossen klinkt wel heel erg, maar ik ben waarschijnlijk jonger dan jij, vandaar dat het voor jou misschien minder serieus klinkt, hoewel ik het wel serieus bedoel.
I rest my case

Ik was ook serieus toen ik zei dat je ermee moet stoppen, je bent obviously niet echt into her
pi_81047916
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:38 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
"geen ander meisje kunnen krijgen" is bij mij niet van belang, gezien het verleden
de,het,een
pi_81047936
Uit leiden verlossen.

Verhuis naar Amsterdam ofzo.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:40:24 #49
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047942
quote:

[..]

Tja maar zolang hij er niet overheen mag heeft dat dus ook geen nut.

Daarbij zou ik dat als ik hem was niet eens willen zolang ze die krentenbaard heeft.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:41:37 #50
52349 purplerose
pi_81047991
quote:

[..]

Daar heb je je rechter errr linkerhand voor!
Dat geldt idd voor schoenen maar niet voor relaties
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:42:14 #51
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81048016
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef Body-x het volgende:

[..]

"geen ander meisje kunnen krijgen" is bij mij niet van belang, gezien het verleden
Niet persoonlijk opvatten! Dat was imo de intentie ook niet van hem. Gewoon een los staande opmerking dunkt me.
pi_81048019
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:40 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Tja maar zolang hij er niet overheen mag heeft dat dus ook geen nut.

Daarbij zou ik dat als ik hem was niet eens willen zolang ze die krentenbaard heeft.
ik ben er wel overheen geweest. maar dat was in het begin 1 keer
de,het,een
pi_81048021
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:39 schreef Body-x het volgende:

[..]

Je hebt geen belang bij meisjes?
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:43:21 #54
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81048054
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:41 schreef purplerose het volgende:

Dat geldt idd voor schoenen maar niet voor relaties
Voor een berg jongeren wel tegenwoordig!
pi_81048086
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:42 schreef Body-x het volgende:

[..]

waarom nu niet meer dan?

ennuh, laat eens een foto zien
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:44:47 #56
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81048096
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:42 schreef Body-x het volgende:

[..]

Wat is nou je probleem? Het te weinig sex hebben of dat ze van je vervreemd is geraakt?
pi_81048146
TOPICWENDING!!!!
pi_81048147
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:44 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat is nou je probleem? Het te weinig sex hebben of dat ze van je vervreemd is geraakt?
idd, nu wordt alles wel heel vaag, hij vindt haar niet meer leuk om blablablablabla en opeens vindt hij het jammer dat hij niet meer seks met haar heeft?
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:47:27 #59
52349 purplerose
pi_81048169
quote:

[..]

I'm guessing the sex
Daarom is het al bij voorbaat al kansloos om deze relatie in stand te houden
pi_81048196
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:47 schreef purplerose het volgende:

[..]

I'm guessing the sex
Daarom is het al bij voorbaat al kansloos om deze relatie in stand te houden
wat is er mis met seks?
v
pi_81048200
quote:

[..]

Dat dus, en haar moeder is veels te positief over mij, ze verreerd mij bijna als een of andere god ofzo.

ik kan haar wel heel koelbloedig dumpen, maar zo zit ik niet in elkaar Het zal dan gewoon heel hard aankomen daar, natuurlijk is het van mij ook niet slim om te "spelen"
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:50:04 #62
52349 purplerose
pi_81048249
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

wat is er mis met seks?
Helemaal nix lekker juist maar hij is meer bezorgd dat zn pik dan nix meer krijgt dan haar, hij vindt dr toch al niet meer leuk.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:51:07 #63
52349 purplerose
pi_81048285
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:48 schreef Body-x het volgende:

[..]

Dat dus, en haar moeder is veels te positief over mij, ze verreerd mij bijna als een of andere god ofzo.

ik kan haar wel heel koelbloedig dumpen, maar zo zit ik niet in elkaar Het zal dan gewoon heel hard aankomen daar, natuurlijk is het van mij ook niet slim om te "spelen"
Maar je kan haar wel heel koelbloedig in je leven houden voor wat sex, nobel van je

En uitmaken is geen sex meer he
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:51:32 #64
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81048299
quote:

[..]

Als t goed zou gaan trouw je dan met haar moeder of met haar? Dr moeder brainwashed haar imo dus dat is niet iets om je wat van aan te trekken!
quote:
Dumpen komt altijd hard aan en is voor de gedumpte nooit leuk! Spelen komt helaas nog harder aan als ze er ooit achter komt. Dus trek je eigen conclusie maar.
pi_81048325
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:51 schreef purplerose het volgende:

[..]

Maar je kan haar wel heel koelbloedig in je leven houden voor wat sex, nobel van je

En uitmaken is geen sex meer he

Mijn leven, wat doe je
de,het,een
pi_81048354
quote:

[..]

Ze vereerd jou als een een of andere God? laat me raden... ze zegt dat jij een nieuwetijdskind bent met een ultraviolette uitstraling en dat je een high sensetif personalety hebt, daarnaast heb je heel veel liefde te geven en een grote aura en is je ziel al heel oud waardoor je ook zo veel liefde in je hebt?
v
pi_81048423
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:53 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

Ze vereerd jou als een een of andere God? laat me raden... ze zegt dat jij een nieuwetijdskind bent met een ultraviolette uitstraling en dat je een high sensetif personalety hebt, daarnaast heb je heel veel liefde te geven en een grote aura en is je ziel al heel oud waardoor je ook zo veel liefde in je hebt?
Ik draaide om.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:56:05 #68
52349 purplerose
pi_81048448
quote:

[..]

Dat is vast heel snel over als je die moeder verteld dat je haar dochter alleen voor de mogelijkheid tot sex aanhoudt
pi_81048656
wel antwoorden blijven geven op alle vragen he TS? anders bloed je topic dood...
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:07:26 #70
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81048795
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:03 schreef koalabeertjeee het volgende:
wel antwoorden blijven geven op alle vragen he TS? anders bloed je topic dood...
Wordt lastig als hij offline is
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:08:10 #71
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81048817
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:56 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat is vast heel snel over als je die moeder verteld dat je haar dochter alleen voor de mogelijkheid tot sex aanhoudt
Hij zegt toch net dat dat niet zo is! Waarom er dan zo op door blijven gaan?
  woensdag 5 mei 2010 @ 14:11:22 #72
52349 purplerose
pi_81048912
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:08 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

En jij gelooft dat? Ik dacht dat ik goedgelovig was
pi_81049313
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:08 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

quote:
Vorig jaar Oktober leerde ik mijn huidige vriendin kennen en we hebben sinds de jaarwisseling verkering, ze is 3 jaar ouder dan mij en kwam toen over als een normale meid zonder echte problemen.

Nu zijn we dus 4 maanden officieel bij elkaar, maar de laatste 2 maanden ben ik eigenlijk niet meer echt verliefd, en dat heeft de volgende redenen.

Ze is de laatste tijd heel bijgelovig geworden, haar moeder was dat al, en haar zusje ook, maar sinds kort zij dus ook. Langzaam is ze veranderd van een spraakzame spontane (geile) meid naar een labiel, emotioneel meisje met (naar mijn mening) verkeerde gedachten over het leven.

quote:
We hebben in die 4 maanden nog nooit echt sex gehad (lees: geneukt) en daar wacht ik op, want heel misschien kan dat de situatie redden
Oh ja: ze veranderde van een geile, spontane meid naar een labiel en emotioneel meisje. Geil en spontaan terwijl je er maar "1 keer overheen bent gegaan"?
pi_81052435
ik was ff weg
de,het,een
pi_81062853
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:50 schreef Disorder het volgende:
Alle vrouwen geloven dit zo'n beetje toch?
hoop ik niet, anders ziet de toekomst er bar slecht uit voor veel mannen
de,het,een
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:05:15 #77
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_81076040
Reiki

Dat lijkt me al reden genoeg om haar te dumpen.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_81077564
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:05 schreef L3viathan het volgende:
Reiki

Dat lijkt me al reden genoeg om haar te dumpen.
Eigenlijk wel ja
de,het,een
pi_81078147
Oi! Reiki master hier!
Krentenbaard verhelpen met Reiki? Reiki ondersteunt het zelfgenezend vermogen van het menselijk lichaam (en de geest), maar het is echt niet zaligmakend hoor! Toen ik vorig jaar wondroos opliep tijdens een vakantie in Thailand, ben ik wel mooi voor een penicilline-kuurtje naar de dokter gegaan.

Dat jij zegt dat een Reiki-sessie een uur duurt en "DUS" verloren tijd is, vind ik eigenlijk een best kortzichtige opmerking: zelfs al zou je niet in Reiki geloven: een moment van rust en positiviteit voor jezelf, waarmee je helemaal bewust van je lichaam en geest bent, is sowieso goed voor je: lekker tegen de stress, heerlijk ontspannen enz.

Overigens: is zij zo'n (min of meer volgens jouw woorden) zo'n zielig hoopje ellende geworden DOOR haar geloof in Boeddhisme en Reiki, of zijn er juist andere dingen die meespelen, en gebruikt ze haar geloof in Boeddhisme en Reiki om daar aan te gaan werken?

Feit is in ieder geval dat jullie nu op dit moment compleet anders in het leven staan. Dat is het grootste probleem, niet haar gebrek aan geilheid en haar krentenbaard, tenminste als je echt een vaste relatie voor jarenlang wil. Wil je puur een meid met wie je lol en seks wil hebben: zoek idd een ander, tenzij je bereid bent om echt heel veel tijd en energie in haar wil steken om te achterhalen wat het werkelijke probleem is en dat je daar samen met haar aan gaat werken. Ik zou alleen niet te negatief over haar geloofsovertuigingen doen, want veel mensen sluiten zich dan juist af voor anderen en worden dan juist onzeker en ongelukkig.
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:39:42 #80
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81078247
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:16 schreef Body-x het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja
waar wacht je dan op!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:43:22 #81
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81078347
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
Oi! Reiki master hier!
Krentenbaard verhelpen met Reiki? Reiki ondersteunt het zelfgenezend vermogen van het menselijk lichaam (en de geest), maar het is echt niet zaligmakend hoor! Toen ik vorig jaar wondroos opliep tijdens een vakantie in Thailand, ben ik wel mooi voor een penicilline-kuurtje naar de dokter gegaan.
Dat heb ik hem ook vertelt. Ik krijg all1 het idee dat haar moeder (ook master) daar wat rare ideeën op na houd. Hij zegt zelf ook dat ze naar de dokter moet maar ze denkt zelf dat het met reiki wel goed komt. Lijkt mij door de invloed van haar moeder. Die heeft haar immers reiki 1 geleerd.
quote:
Dat jij zegt dat een Reiki-sessie een uur duurt en "DUS" verloren tijd is, vind ik eigenlijk een best kortzichtige opmerking: zelfs al zou je niet in Reiki geloven: een moment van rust en positiviteit voor jezelf, waarmee je helemaal bewust van je lichaam en geest bent, is sowieso goed voor je: lekker tegen de stress, heerlijk ontspannen enz.
Zo kan je t idd ook zien. Mensen gaan ook naar de sauna of gaan mediteren maar daar denken ze veel minder raar over.
quote:
Overigens: is zij zo'n (min of meer volgens jouw woorden) zo'n zielig hoopje ellende geworden DOOR haar geloof in Boeddhisme en Reiki, of zijn er juist andere dingen die meespelen, en gebruikt ze haar geloof in Boeddhisme en Reiki om daar aan te gaan werken?

Feit is in ieder geval dat jullie nu op dit moment compleet anders in het leven staan. Dat is het grootste probleem, niet haar gebrek aan geilheid en haar krentenbaard, tenminste als je echt een vaste relatie voor jarenlang wil. Wil je puur een meid met wie je lol en seks wil hebben: zoek idd een ander, tenzij je bereid bent om echt heel veel tijd en energie in haar wil steken om te achterhalen wat het werkelijke probleem is en dat je daar samen met haar aan gaat werken. Ik zou alleen niet te negatief over haar geloofsovertuigingen doen, want veel mensen sluiten zich dan juist af voor anderen en worden dan juist onzeker en ongelukkig.
Ik denk dat je dat laatste niet kan vragen aan veel van de pubers van tegenwoordig. Maar je hebt wel gelijk.
pi_81078693
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
Oi! Reiki master hier!

het is gewoon jammer dat die hele poppenkast Reiki heet, waarom noemen ze het niet een poging wagen tot iets goeds doen. Dat dekt de hele lading in een keer.
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:20:38 #83
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81079529
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

het is gewoon jammer dat die hele poppenkast Reiki heet, waarom noemen ze het niet een poging wagen tot iets goeds doen. Dat dekt de hele lading in een keer.
Wat maakt het nou uit hoe je iets noemt?
pi_81079753
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

Hehehe omdat Reiki sowieso wel werken met energie is!
Wat de achterliggende overtuiging is....of het nou uit een hogere bron komt of uit jezelf of dat het energie uit je omgeving is; ik persoonlijk vind dat iedereen vrij is om te geloven wat-ie wil!
pi_81080008
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat heb ik hem ook vertelt. Ik krijg all1 het idee dat haar moeder (ook master) daar wat rare ideeën op na houd. Hij zegt zelf ook dat ze naar de dokter moet maar ze denkt zelf dat het met reiki wel goed komt. Lijkt mij door de invloed van haar moeder. Die heeft haar immers reiki 1 geleerd.

Ow dat stukkie van dat haar moeder haar Reiki-master is, heb ik ff niet gezien.

Da's dan wel apart: ik neem aan dat de vriendin van TS altijd bij moeders gewoond heeft, en toen was het dus een vlotte en geile meid. Vervolgens krijgt z een Reiki inwijding en is het ineens een heel timide poppetje. Aan haar Reiki-master (haar moeder dus) zal het vast niet liggen, want ik denk niet dat die haar als Reiki-master ineens heel andere levenslessen en -regels meegeeft dan als haar moeder zijnde.

Tja, nogmaals: misschien speelt er gewoon meer mee en heeft ze die inwijding voor een reden gekregen.
Aan de andere kant, en dan gaan we weer ff lekker zweverig doen: na zo'n inwijding zit je een paar maand in een reinigingsperiode waarin je lichamelijk en geestelijk enorm veel shit loslaat. Je persoonlijkheid kan inderdaad even goed veranderen omdat je ineens een hele lading onverwerkt verdriet en spanningen en woede los kunt gaan laten. Ook lichamelijk kunnen er veel symptomen optreden: oude pijnen die ineens weer naar boven komen, vreemde uitslag op de huid, verkleuring van de ontlasting enz enz enz enz.

Na een tijdje is dat allemaal wel weer afgelopen en zou ze er juist wel eens sterker en stabieler uit kunnen komen als voorheen.
pi_81080651
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit hoe je iets noemt?
Ik kon dus easy Reikimaster worden en de hele filosofie erachter waarom je zoveel geld er normaliter voor neer moet leggen vind ik sowieso niet echt zuiver.
Daarnaast Is er ook shamballah en dat zou weer een veel krachtigere energie zijn dan reiki want als je in de eerste graad ingewijd wordt in shamballah staat dat gelijk aan derde graads reiki
Doet me een beetje denken aan pokemon power.
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:50:11 #87
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_81080704
quote:
Maar als ze bij jou blijft zal ze blijkbaar ook geen moeite doen om nieuwe contacten te zoeken, want dat doet ze nu ook niet. Dan kan je dus voor eeuwig wachten. Als je het uit maakt wordt ze geforceerd om dat wel te doen. Het is verder ook niet jouw verantwoordelijkheid.

Maar wat verwacht je dat de gevolgen kunnen zijn? Polsen doorsnijden?
pi_81080887
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe omdat Reiki sowieso wel werken met energie is!
Wat de achterliggende overtuiging is....of het nou uit een hogere bron komt of uit jezelf of dat het energie uit je omgeving is; ik persoonlijk vind dat iedereen vrij is om te geloven wat-ie wil!
Absoluut, alles is energie, alle bewegingen die je maakt maar ook al je gedachten en woorden die je uitspreekt hebben energie. Ook handoplegging, maar ook je gedachten erbij. en overal om je heen is energie. Ik geloof zelf dat je prima reiki kan doen zonder een enkele inwijding te ontvangen, toen ik geen reiki had, had ik een keer de pijn bij iemand weggenomen door handoplegging, diegene had hevige pijn en ik haalde het binnen 1 minuutje weg door mijn hand op die plek te leggen Zo simpel kan het dus zijn.
v
pi_81081001
Karma is a bitch, dumpen en snel
No Guts, No Glory
pi_81081386
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

Absoluut, alles is energie, alle bewegingen die je maakt maar ook al je gedachten en woorden die je uitspreekt hebben energie. Ook handoplegging, maar ook je gedachten erbij. en overal om je heen is energie. Ik geloof zelf dat je prima reiki kan doen zonder een enkele inwijding te ontvangen, toen ik geen reiki had, had ik een keer de pijn bij iemand weggenomen door handoplegging, diegene had hevige pijn en ik haalde het binnen 1 minuutje weg door mijn hand op die plek te leggen Zo simpel kan het dus zijn.
Okee dit wordt een offtopic discussie, maar ik denk niet dat iedereen zomaar Reiki kan doen vanuit het niets: je hebt er aanleg voor, of je kunt na veel oefenen en mediteren enzo op een gegeven moment met Reiki aan de slag, of je krijgt een inwijding waardoor je een boost krijgt.
Ik denk niet dat de gemiddelde Vitesse-hooligan of gozert die in de bouw werkt of keiharde topmanager bij een topbedrijf zo ineens pijn bij reumatische oude vrouwtjes weg kan nemen als ze even een hand op de schouder leggen!
Iedereen kan het LEREN ja (en idd ook zonder inwijding), maar lang niet iedereen heeft nu op dit moment de capaciteiten er al voor.
pi_81081720
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee dit wordt een offtopic discussie, maar ik denk niet dat iedereen zomaar Reiki kan doen vanuit het niets: je hebt er aanleg voor, of je kunt na veel oefenen en mediteren enzo op een gegeven moment met Reiki aan de slag, of je krijgt een inwijding waardoor je een boost krijgt.
Ik denk niet dat de gemiddelde Vitesse-hooligan of gozert die in de bouw werkt of keiharde topmanager bij een topbedrijf zo ineens pijn bij reumatische oude vrouwtjes weg kan nemen als ze even een hand op de schouder leggen!
Iedereen kan het LEREN ja (en idd ook zonder inwijding), maar lang niet iedereen heeft nu op dit moment de capaciteiten er al voor.
ok, ik heb dus cappaciteiten
v
pi_81082698
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

ok, ik heb dus cappaciteiten
Did you ever doubt that?
pi_81082813
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:40 schreef ToT het volgende:

[..]

Did you ever doubt that?
Ik wil een soort van God worden maar weet nog niet hoe, gewoon zo iemand dat wanneer die spreekt de viberaties door het publiek heen gaan en ze in een soort van trance raken door mijn charismatische uitstraling en mijn krachtige vibes.
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:43:37 #94
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_81082819
Kan dat Reiki gezweef naar een ander topic?
pi_81082868
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef Premium_Quality het volgende:
denk je daarmee het gezweef uit te bannen? je verplaatst het "probleem" dan alleen maar
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:51:26 #96
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_81083122
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:44 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

denk je daarmee het gezweef uit te bannen? je verplaatst het "probleem" dan alleen maar
Yep, naar een plek waar het niet off-topic is
pi_81083942
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Het is deels ontopic, aangezien TS de geloofsovertuiging van zijn vriendin keihard verwerpt en haar weer als een spontaan geil mokkel wil zien!

Als je echt van elkaar houdt, respecteer je elkaars geloofsovertuiging / levensvisie. Haar steunen met haar problemen kun je uiteraard wel doen!
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:18:39 #98
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81091968
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:51 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Yep, naar een plek waar het niet off-topic is
Zoals ToT al zegt :

Posts over Reiki zijn zeker wel ontopic! De TS heeft het er zelfs over in zn OP.
pi_81092142
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zoals ToT al zegt :

Posts over Reiki zijn zeker wel ontopic! De TS heeft het er zelfs over in zn OP.
Hij heeft het ook over een''kuurtje''. Toch neem ik aan dat het niet de bedoeling is om hier een verhitte discussie over antibiotica te krijgen. Tevens maakt het geen zak uit wat wij van reiki vinden en of hij gelijk heeft. Voor hem is het blijkbaar een probleem. Kan me trouwens goed voorstellen dat het een probleem wordt zodra je vriendin met een soort necrotische vlekken rondloopt en behandeling weigert.
We komen hard, zo hard.
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:31:45 #100
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81092610
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef focal het volgende:

[..]

Hij heeft het ook over een''kuurtje''. Toch neem ik aan dat het niet de bedoeling is om hier een verhitte discussie over antibiotica te krijgen. Tevens maakt het geen zak uit wat wij van reiki vinden en of hij gelijk heeft. Voor hem is het blijkbaar een probleem. Kan me trouwens goed voorstellen dat het een probleem wordt zodra je vriendin met een soort necrotische vlekken rondloopt en behandeling weigert.
1. Waar zie jij een verhitte discussie?
2. Met de Reiki posts word all1 maar bedoeld uit te leggen dat ze zeker naar de arts moet gaan en niet moet denken dat Reiki het genezen kan. Dit kan voor hem een hulp zijn om hem te ondersteunen zodat hij haar misschien als nog naar de arts krijgen kan. Als hij haar er op aan spreekt, blijkt het ineens dat ie zich verdiept heeft in iets wat belangrijk is voor haar. (door de posts over reiki hier) Dat kan positief werken naar haar toe en dus is dit zeker wel van belang!
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:42:45 #101
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81095195
Hey dit klinkt bekend!

Ik ben sinds kort uit een relatie met iemand die ook zeer goedgelovig was (toevallig ook reiki).
Ik heb jarenlang moeten doen alsof ze het echt kon en ik kan je vertellen, het werd vervelend op ten duur!
You sunk my battleship! :o
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:44:55 #102
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81095280
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:42 schreef FBreijer het volgende:
Hey dit klinkt bekend!

Ik ben sinds kort uit een relatie met iemand die ook zeer goedgelovig was (toevallig ook reiki).
Ik heb jarenlang moeten doen alsof ze het echt kon en ik kan je vertellen, het werd vervelend op ten duur!
OMFG wat ben jij erg zeg!
pi_81095480
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Re het volgende:
pi_81096464
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Eens, wat een naaistreek. What were you thinking?
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:21:10 #105
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81096537
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:44 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik was heel erg, heel erg gek op haar dus ik wilde haar gevoelens niet kwetsen, liefde maakt blind.
Nu hoeft dat niet meer dus nu kan ik eindelijk zeggen wat ik echt denk.
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:22:26 #106
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81096576
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Eens, wat een naaistreek. What were you thinking?
lees bovenstaande post.
pi_81097429
Eerlijkheid is ook gewoon belangrijk in een relatie: je had ook gewoon kunnen zeggen dat het niet echt jouw ding is. Daar hoeft de relatie niet onder te lijden. Die post van jou klinkt wel erg denigrerend richting haar: ze is een goedgelovig zweefteefje en jij hebt daar maar lekker op ingespeeld. "Oh ja, ik voel het echt hoor!"
Als je het met iets meer nuance zou brengen, zou het vast minder erg over komen, maar dan nog: eerlijkheid in een relatie blijft gewoon zeer belangrijk.

Ennieweej: idd @ posts over Reiki: ze zijn wel ontopic, omdat een fatsoenlijke Reikimaster je ABSOLUUT zal vertellen dat je er niet blindelings op moet vertrouwen en dat als je iets niet vertrouwt, je gewoon meteen nar de huisarts moet gaan. Reiki geeft geen garanties voor genezing. Reiki KAN helpen, maar REKEN er niet absoluut op!
pi_81097500
Als ik het zo oppervlakkig lees word/is je vriendin gebrainwashed door haar moeder? Ik geloof zelf dat ieder mens op een bepaalde leeftijd de bekende levensvragen krijgt en een ieder gaat daar anders mee om. De 1 is met een paar simpele antwoorden tevreden en gaat weer verder met leven, de ander kost het jaren. Je schoonmoeder lijkt me het laatste, sowieso is ze al ouder, zit ze in een andere levensfase en heeft al ervaringen waardoor ze zich nu al die levensvragen kan stellen maar waar je vriendin nog lang niet klaar voor is. Ik weet niet hoe ze met elkaar omgaan maar het lijkt me dus dat de moeder van je vriendin wat meer met reiki/boeddhisme beoefenaars van haar eigen leeftijd moet omgaan en vooral niet haar angsten en hoop op haar dochters projecteren. Misschien kun je haar nog duidelijk maken dat ze te snel gaat in haar spirituele ontwikkeling en dat jij haar daar niet in kunt volgen.

Mocht je vriendin dit niet inzien of niet willen veranderen (of ik heb het topic niet goed doorgelezen) is het een gevalletje dumpen natuurlijk. Troost je in dat geval met het gegeven dat lijden nu eenmaal bij het leven hoort en je door ellende groter word (heel erg boeddhistisch) dus dankzij jou wordt ze in spiritueel opzicht alleen maar groter.
pi_81097595
Mee eens, maar dan nog blijf ik het vreemd vinden: mama's opvoeding heeft van die meid een vlotte geile griet gemaakt, en ineens nu ze Reikilessen van mams krijgt (dezelfde persoon die haar dus opgevoed heeft), is het ineens een heel timide vogeltje?

Raar...
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:49:58 #110
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81097747
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:41 schreef ToT het volgende:
Eerlijkheid is ook gewoon belangrijk in een relatie: je had ook gewoon kunnen zeggen dat het niet echt jouw ding is. Daar hoeft de relatie niet onder te lijden. Die post van jou klinkt wel erg denigrerend richting haar: ze is een goedgelovig zweefteefje en jij hebt daar maar lekker op ingespeeld. "Oh ja, ik voel het echt hoor!"
Als je het met iets meer nuance zou brengen, zou het vast minder erg over komen, maar dan nog: eerlijkheid in een relatie blijft gewoon zeer belangrijk.
Ik zei al vanaf heb begin dat het niet mijn ding was, en ik heb ook nooit gelogen over dat het zo helpen (dat deed het niet).
Ik vermeed alleen de discussie over wat het nu eigenlijk was waarmee ze bezig was (het opwekken van een placebo effect) en zei altijd maar iets van 'misschien ben ik er wel ongevoelig voor'.
Ze gaf trouwens wel het 'je respecteerd mijn spiritualiteit niet' als 1 van de verklaringen waarom dat ze weg ging, dus misschien had ik toch wel gewoon wel gewoon moeten liegen gelukkig had ik daar nog wel net de eigenwaarde voor om dat niet te doen.
pi_81098909
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:46 schreef ToT het volgende:
Mee eens, maar dan nog blijf ik het vreemd vinden: mama's opvoeding heeft van die meid een vlotte geile griet gemaakt, en ineens nu ze Reikilessen van mams krijgt (dezelfde persoon die haar dus opgevoed heeft), is het ineens een heel timide vogeltje?

Raar...
Als de oma van TS' vriendin ook reiki master was dan zou ik het ook raar vinden als ze nu opeens timide word maar het leek me waarschijnlijker dat haar moeder nog niet zo lang geleden met reiki is begonnen, misschien kan TS dit verklaren.
pi_81101563
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:49 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ik zei al vanaf heb begin dat het niet mijn ding was, en ik heb ook nooit gelogen over dat het zo helpen (dat deed het niet).
Ik vermeed alleen de discussie over wat het nu eigenlijk was waarmee ze bezig was (het opwekken van een placebo effect) en zei altijd maar iets van 'misschien ben ik er wel ongevoelig voor'.
Ze gaf trouwens wel het 'je respecteerd mijn spiritualiteit niet' als 1 van de verklaringen waarom dat ze weg ging, dus misschien had ik toch wel gewoon wel gewoon moeten liegen gelukkig had ik daar nog wel net de eigenwaarde voor om dat niet te doen.
Maar je zei dat je jarenlang hebt moeten doen alsof ze het echt kon?
pi_81101612
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:17 schreef loop het volgende:

[..]

Als de oma van TS' vriendin ook reiki master was dan zou ik het ook raar vinden als ze nu opeens timide word maar het leek me waarschijnlijker dat haar moeder nog niet zo lang geleden met reiki is begonnen, misschien kan TS dit verklaren.
Master word je normaal gesproken niet zomaar ff. (Er zijn wel knakencursussen waarbij het wel kan, maar normaal ben je er echt een hele tijd mee bezig.)
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:43:22 #114
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81112435
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Maar je zei dat je jarenlang hebt moeten doen alsof ze het echt kon?
Ja, reiki roept niets meer dan een placebo effect op. Probeer dat maar eens uit te leggen aan je (toenmalige) vriendin (waar je knetter gek op bent) die daar erg mee bezig is.
pi_81112590
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:43 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Ja, reiki roept niets meer dan een placebo effect op. Probeer dat maar eens uit te leggen aan je (toenmalige) vriendin (waar je knetter gek op bent) die daar erg mee bezig is.
Dat is jouw mening, dat het een placebo is, maar goed: DAT is idd GEEN discussie voor hier!
Ikzelf heb genoeg shizzle meegemaakt wat echt niet te verklaren is met het placebo-effect!
pi_81112787
Hey, het kan aan mij liggen hoor, maar ik vind persoonlijk dat TS al genoeg antwoorden en tevens aandacht heeft gehad, oeverloos gezever over Reiki moet idd in een ander topic
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 23:52:05 #117
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81112802
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, dat het een placebo is, maar goed: DAT is idd GEEN discussie voor hier!
Ikzelf heb genoeg shizzle meegemaakt wat echt niet te verklaren is met het placebo-effect!
Ik had er toevallig gisteren een discussie over in de TRU forums.
Maargoed het is inderdaad geen discussie voor hier. (helaas )

Ach, het is al lang verleden tijd
  maandag 10 mei 2010 @ 16:47:21 #118
301941 Body-x
scheren
pi_81257945
Ik heb haar al vaak uitgelegd dat ik er niet in geloof, net als karma en boedisme......ik weet niet of ze dat echt accepteerd van mij, maar ik ben wel eerlijk.

Ik speel zeker niet alsof het werkt ofzo, ze had al een paar keer reiki over mij gedaan zij ze, nou ik heb er niets van gemerkt.

In Reincarnatie geloven betekend vooral dat de mensen niet willen accepteren dat er na de dood gewoon niets meer is.
Je leeft 1 keer, en thats it
de,het,een
pi_81258269
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:47 schreef Body-x het volgende:
In Reincarnatie geloven betekend vooral dat de mensen niet willen accepteren dat er na de dood gewoon niets meer is.
Hoe weet je zo zeker dat er hierna niets meer is?
  maandag 10 mei 2010 @ 17:07:04 #120
52349 purplerose
pi_81258699
quote:
Ik heb haar al vaak uitgelegd dat ik er niet in geloof, net als karma en boedisme......ik weet niet of ze dat echt accepteerd van mij, maar ik ben wel eerlijk.

Ik speel zeker niet alsof het werkt ofzo, ze had al een paar keer reiki over mij gedaan zij ze, nou ik heb er niets van gemerkt.

Ga jij ff bedrogen uitkomen als blijkt dat er wel meer is
  maandag 10 mei 2010 @ 17:10:17 #121
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81258832
TS moet het uitmaken en er tevens bij vermelden dat hij dat doet omdat hij niet samen kan leven met iemand die in een vorig leven blijkbaar zo iets ergs heeft geflikt dat ze er in dit leven een krentenbaard voor terugkrijgt.
Karma, bitch.
zzz
  maandag 10 mei 2010 @ 17:11:56 #122
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_81258905
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:07 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ga jij ff bedrogen uitkomen als blijkt dat er wel meer is
Hoezo ? In het ene geval is er niks, heeft ie gelijk en kan ie in dit leven doen wat ie wil,
in het andere geval is er wel wat, had ie het mis en krijgt ie een nieuw leven om mee te spelen.
Win-win lijkt me
zzz
pi_81259379
Beste tip die je hier gehad hebt is: uitmaken.
  maandag 10 mei 2010 @ 17:35:29 #124
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_81259907
Wees een vent en neuk d'r nou gewoon keihard in d'r krentenbaard.
pi_81260782
quote:

-Heb laatst een boek over reïncarnatie gekocht voor 60 euro
-Wat, zo duur?
-Ja, ik dacht, je leeft tenslotte maar 1 keer

De enige leuke strip die ooit in de Universiteitskrant van Groningen is geweest
pi_81262386
..toch nie
  maandag 10 mei 2010 @ 20:02:52 #127
301973 FBreijer
Wait wut?
pi_81266333
quote:
Op maandag 10 mei 2010 16:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat er hierna niets meer is?
Misschien is hij wel een realist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')