abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81044262
Ten eerste: ik ben een kloon van een vrij actieve gebruiker, maar er gluren vrienden mee, vandaar....

Vorig jaar Oktober leerde ik mijn huidige vriendin kennen en we hebben sinds de jaarwisseling verkering, ze is 3 jaar ouder dan mij en kwam toen over als een normale meid zonder echte problemen.

Nu zijn we dus 4 maanden officieel bij elkaar, maar de laatste 2 maanden ben ik eigenlijk niet meer echt verliefd, en dat heeft de volgende redenen.
Ze is de laatste tijd heel bijgelovig geworden, haar moeder was dat al, en haar zusje ook, maar sinds kort zij dus ook. Langzaam is ze veranderd van een spraakzame spontane (geile) meid naar een labiel, emotioneel meisje met (naar mijn mening) verkeerde gedachten over het leven.
Ze is de laatste tijd heel intensief bezig met het ritueel "Reiki" en gelooft heilig Reïncarnatie en alles wat daarbij hoort. Sommige van jullie weten misschien dat dit inhoud: wanneer je nu goed en gezond leeft, kom je na je dood ook weer gezond en goed ter wereld. Anders juist het omgekeerde (arm en zielig).
Reiki houd in dat je met zogenaamde krachten (die alle mensen bezitten) mensen kunt genezen en verbeteren, door middel van een paar sessies op een dag. Zo'n sessie duurt een uur en is dus verloren tijd. (lees deze Wiki maar eens http://nl.wikipedia.org/wiki/Reiki )
Om het allemaal nog erger te maken heeft ze al 3 maanden heel erg last van krentenbaard, en zoals je weet is dit een zeer besmettelijke aandoening waardoor ze soms bepaalde dagen geweigerd word op stage of school ter preventie.
De dokter heeft al meerdere keren een kuur voorgeschreven maar zij wil er niet aan, want ze denkt dat ze het wel met Reiki zal weg krijgen . Zo verergerd de situatie dus nog meer, ook aangezien ik lichamelijk contact ook liever mijdt.

Ik ben niet gelovig en ben al helemaal niet bijgelovig, dus voor mij is het allemaal niet van belang, maar voor haar is het dus ook niet echt bevorderlijk.

Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.

Eigenlijk zou ik haar willen helpen, maar het is gewoon niet uit haar hoofd te praten.

Wat denken jullie er over, en zijn er hier ook mensen met zo'n situatie, het lijkt me prettig deze hier te delen.

bedankt

[ Bericht 6% gewijzigd door Body-x op 05-05-2010 11:57:30 ]
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:49:53 #2
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_81044348
Je blijft alleen bij dr omdat er een kans is op bonken?

Zoja, dan zou ik het maar uitmaken, anders krijg je karma op je dak.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:50:28 #3
139330 TNA
For the stars that shine
pi_81044368
Niet uitmaken 'voor de ander' is sowieso geen goed argument. Vroeg of laat gaat het dan alsnog verkeerd en doe je de ander alleen maar meer pijn.
pi_81044439
Ik denk dat het voor jullie beide beter is als je er een punt achter zet.. Kijk als je nou 4 jaar wat met d'r zou hebben, dan is het wellicht nog de moeite er iets tegen te doen, maar 4 maanden??
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:53:46 #5
107445 Jajong
Hadouken!
pi_81044491
Jij denkt dat als je je complete situatie beschrijft inclusief wanneer je elkaar hebt ontmoet, dat je 'vrienden' die meegluren niet doorhebben over wie het gaat?

Fail. Voor de rest gewoon dumpen, wat is 4 maand nou.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:55:04 #6
107445 Jajong
Hadouken!
pi_81044533
Nu even 't topic gelezen en het heeft dus helemaal niks met die Reiki die maken maar gewoon puur met 't feit dat je na 4 maand nog niet geneukt hebt. Zeg dat dan gewoon en lieg niet zo.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_81044593
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Jajong het volgende:
Nu even 't topic gelezen en het heeft dus helemaal niks met die Reiki die maken maar gewoon puur met 't feit dat je na 4 maand nog niet geneukt hebt. Zeg dat dan gewoon en lieg niet zo.
ik zal dat stukje maar ff weghalen dan
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:57:08 #8
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_81044596
Ai. Ik had dat na een relatie van bijna tien jaar... daar was ook geen redden meer aan. Ik ben zelf vrij nuchter, en kan helemaal niets met die onzin.

Maar aan de andere kant: wel flink geneukt in die tijd natuurlijk. :-)
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  Vis een optie? woensdag 5 mei 2010 @ 11:57:26 #9
70532 loveli
N
pi_81044605
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Body-x het volgende:
Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.
Goed argument om het niet uit te maken.
crap in = crap out
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:58:42 #10
33189 RM-rf
1/998001
pi_81044641
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Body-x het volgende:

We hebben in die 4 maanden nog nooit echt sex gehad (lees: geneukt) en daar wacht ik op, want heel misschien kan dat de situatie redden
Dit klinkt wel een beetje 'desperate' van jouw zijde ...
als dat je enige grond is, en je gewoon qua 'belevingswereld' zo ver van haar af staat, zou ik echt afvragen waarom je in godsnaam ermee door zou willen gaan, misschien heb je wel een erg slecht karma uit een vorig leven.

Als het enkel om de kans ooit sex te hebben te doen is, is het bezoeken van een prostitue dan volgens mij nog slimmer dan kennelijk een relatie aanhouden met iemand war je niks voor voelt en die ver van je afstaat qua interesses of 'gedachtes'.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_81044652
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Goed argument om het niet uit te maken.
man

[ Bericht 19% gewijzigd door Body-x op 05-05-2010 12:41:35 ]
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:01:52 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81044747
het overeenkomen van een levensvisie is natuurlijk een van de pilaren van een solide relatie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81044816
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Re het volgende:
het overeenkomen van een levensvisie is natuurlijk een van de pilaren van een solide relatie...
inderdaad, daar heb je een punt
de,het,een
pi_81044958
edit, niet nodig

[ Bericht 92% gewijzigd door Re op 05-05-2010 12:17:46 ]
pi_81045170
Boedhisme is helemaal niet erg en heeft een hele mooie levensbeschouwing.

reiki is wat zweverig maar of reiki totaal niet helpt is dus ook nooit bewezen, Jezus genas door handoplegging en bij reiki gaan ze ervan uit dat handen warmte en energie uitstralen waardoor kwalen op energetisch niveau genezen kunnen worden. Ik ben zelf geen fan van Reiki het is erg zweverig maar ik zou iemand niet afwijzen om zijn levensbeschouwing en overtuigingen, als dit pathologisch dreigt te worden dat het diegene zijn gehele leven in beslag lijkt te nemen dan kun je er idd vraagtekens bij zetten of je wel verder wilt.

En een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard? beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.

Ik vind je argumenten om haar af te wijzen erg zwak want dit zijn allemaal persoonlijke en uiterlijke kenmerken. Als je niet van haar houdt kun je besluiten als vrienden verder te gaan als je niet van haar houdt en haar niet leuk vindt kun je het contact verbreken. Ik denk dat het heel simpel is, jij wilt niet verder met haar dus zou ik het contact verbreken, tenzij je zelf ook bang bent dat je geen nieuw vriendinnetje kan krijgen ja dan zou ik het zeker niet uitmaken!!

[ Bericht 0% gewijzigd door koalabeertjeee op 05-05-2010 12:25:46 ]
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:22:50 #16
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_81045372
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Body-x het volgende:

[..]

Gelukkig laat ze mij wel vrij met uitgaan enzo, dus eigenlijk word mijn leven niet echt beperkt door haar, daarom is het niet perse nodig om het uit te maken
Kneus
Maak er aub een einde aan De relatie dan he, je leven moet je zelf weten
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:24:22 #17
52349 purplerose
pi_81045419
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:

reiki is wat zweverig maar of reiki totaal niet helpt is dus ook nooit bewezen, Jezus genas door handoplegging en bij reiki gaan ze ervan uit dat handen warmte en energie uitstralen waardoor kwalen op energetisch niveau genezen kunnen worden. Ik ben zelf geen fan van Reiki het is erg zweverig maar ik zou iemand niet afwijzen om zijn levensbeschouwing en overtuigingen, als dit pathologisch dreigt te worden dat het diegene zijn gehele leven in beslag lijkt te nemen dan kun je er idd vraagtekens bij zetten of je wel verder wilt.

Een een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard? beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.

Ik vind je argumenten om haar af te wijzen erg zwak want dit zijn allemaal persoonlijke en uiterlijke kenmerken. Als je niet van haar houdt kun je besluiten als vrienden verder te gaan als je niet van haar houdt en haar niet leuk vindt kun je het contact verbreken. Ik denk dat het heel simpel is, jij wilt niet verder met haar dus zou ik het contact verbreken, tenzij je zelf ook bang bent dat je geen nieuw vriendinnetje kan krijgen ja dan zou ik het zeker niet uitmaken!!

Wie zegt dat hij al volwassen is want hij klinkt nog als een puber
pi_81045701
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:

En een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard? beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.

Met dat stukje over krentenbaard probeer ik uit te leggen hoe blind zij op iets gelooft waar de werking sowieso niet van bewezen is, of word.

Zij is tijdens de relatie veranderd, vandaar dit topic, eerst was ze gewoon helemaal anders, en ik hoop dat dit weer terug komt.

tevens, ik ben nog een buber, en vriendin is 21
de,het,een
pi_81045787
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Body-x het volgende:

[..]

Gelukkig laat ze mij wel vrij met uitgaan enzo, dus eigenlijk word mijn leven niet echt beperkt door haar, daarom is het niet perse nodig om het uit te maken
Gast.
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:35:38 #20
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81045794
Ik weet niet waar ze die Reiki krijgt. Maar er is imo geen enkele Reiki master die verkondigd dat je niet meer naar de dokter hoeft omdat Reiki alles zou kunnen genezen! (Damn als dat zo was!! )

Zoek eens uit waar ze die Reiki doet. Heeft ze zelf een cursus gevolgd?

Ik weet dat je er niet in gelooft en dat hoeft ook niet. Iedereen heeft dat recht! Maar zo hebben mensen die er wel in geloven ook dat recht. Reiki is een hulp middel! Iets wat je evt sneller kan doen genezen en pijn weg kan halen of verminderen. Dat houd dus in dat ze gewoon naar de dokter moet en daarbij evt Reiki kan ontvangen. Niet andersom!

Ik heb Reiki 1 en 2 en weet waar ik het over heb. Mocht je vragen hebben hoor ik t wel en beantwoord ze daar waar mogelijk (ik weet natuurlijk ook niet alles) graag.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:36:46 #21
52349 purplerose
pi_81045836
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:32 schreef Body-x het volgende:

[..]

Met dat stukje over krentenbaard probeer ik uit te leggen hoe blind zij op iets gelooft waar de werking sowieso niet van bewezen is, of word.

Zij is tijdens de relatie veranderd, vandaar dit topic, eerst was ze gewoon helemaal anders, en ik hoop dat dit weer terug komt.

tevens, ik ben nog een buber, en vriendin is 21
Doe eerst nog maar wat volwassener te worden voor je je aan een relatie waagt

Echt seriously, maak het uit. Is zij van je verlost.
pi_81045896
Waarom zou ze tijdens jullie relatie verandert zijn? De kans is groot dat het je in het begin allemaal niet zo opviel, en dat zij er ook even niet zo mee bezig was, maar nu je wat meer gewend bent aan elkaar de oude gewoontes weer belangrijker worden.
pi_81045916
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet waar ze die Reiki krijgt. Maar er is imo geen enkele Reiki master die verkondigd dat je niet meer naar de dokter hoeft omdat Reiki alles zou kunnen genezen! (Damn als dat zo was!! )

Ik weet dat je er niet in gelooft en dat hoeft ook niet. Iedereen heeft dat recht! Maar zo hebben mensen die er wel in geloven ook dat recht. Reiki is een hulp middel! Iets wat je evt sneller kan doen genezen en pijn weg kan halen of verminderen. Dat houd dus in dat ze gewoon naar de dokter moet en daarbij evt Reiki kan ontvangen. Niet andersom!

Ik heb Reiki 1 en 2 en weet waar ik het over heb. Mocht je vragen hebben hoor ik t wel en beantwoord ze daar waar mogelijk (ik weet natuurlijk ook niet alles) graag.
Ik heb reiki 1 en kon gratis 2 en 3 krijgen en master worden
Maar ik heb feestelijk bedankt...
v
pi_81045940
Het komt op mij een beetje over alsof je die vrienden 'erbij' hebt. Zo van: Ja, het hoeft niet... Maar kan best handig zijn.
pi_81046095
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:

Ze wil ook wel eens reiki bij mij doen, maar ik wil het niet, omdat ik het niet geloof.

Zij heeft trouwens ook Reiki 1, en haar moeder is Master.

Ze denkt zelfs dat ze mijn ogen weer goed kan maken ermee
de,het,een
pi_81046140
Super Saiyan level 90.
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:45:40 #27
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81046152
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

Ik heb reiki 1 en kon gratis 2 en 3 krijgen en master worden
Maar ik heb feestelijk bedankt...
Gratis?

Dan zal t wel 1 of andere vage nep master zijn geweest!

Reiki is nl niet gratis!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:46:33 #28
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81046191
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef Frishe het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof je die vrienden 'erbij' hebt. Zo van: Ja, het hoeft niet... Maar kan best handig zijn.
All1 voor de sex waarschijnlijk. Verder moet ze dr eigen leven maar uitzoeken maar val de TS er aub niet mee lastig!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:47:54 #29
52349 purplerose
pi_81046241
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

All1 voor de sex waarschijnlijk. Verder moet ze dr eigen leven maar uitzoeken maar val de TS er aub niet mee lastig!
En die sex moet die nog krijgen ook
pi_81046319
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef purplerose het volgende:

[..]

doe us nie zo kattig jij
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:52:52 #31
52349 purplerose
pi_81046422
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:50 schreef Body-x het volgende:

[..]

doe us nie zo kattig jij
Verlos haar asjeblief uit haar lijden
Weet zij dat je maar zo half half en lafjes in deze relatie hangt?
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:54:41 #32
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81046488
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Body-x het volgende:

[..]

Ze wil ook wel eens reiki bij mij doen, maar ik wil het niet, omdat ik het niet geloof.

Zij heeft trouwens ook Reiki 1, en haar moeder is Master.

Ze denkt zelfs dat ze mijn ogen weer goed kan maken ermee
Dat moet ze respecteren. Zo iets mag\kan je niet opdwingen.

Ok raar dat haar moeder dr zo brainwashed dan. Ik denk dat t probleem meer bij dr moeder ligt dan bij haar zelf!

Misschien iets verbeteren maar goed maken niet. Anders had ik allang geen bril meer nodig gehad!
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef purplerose het volgende:

[..]

Dat weet ik maar ja zou jij t kunnen meet iemand met een krentenbaard? Ik iig niet!

Van haar kant : Hij moet zich natuurlijk wel eerst bewijzen dat ie waardig genoeg is om r bloempje te mogen plukken.

Als ik dan zn OP lees gaat t m niet worden!
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:58:13 #33
52349 purplerose
pi_81046614
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Van haar kant : Hij moet zich natuurlijk wel eerst bewijzen dat ie waardig genoeg is om r bloempje te mogen plukken.

Als ik dan zn OP lees gaat t m niet worden!
Daar faalt hij nogal hard in vandaar dat ie er niet overheen mag

Hij is nog helemaal niet toe aan een relatie het beste is dat ie nog maar even blijft trekken met zn rechterknuistje
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:02:34 #34
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81046765
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef purplerose het volgende:

[..]

Daar faalt hij nogal hard in vandaar dat ie er niet overheen mag

Hij is nog helemaal niet toe aan een relatie het beste is dat ie nog maar even blijft trekken met zn rechterknuistje
Hoe weet jij dat TS rechts is?!
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:04:33 #35
52349 purplerose
pi_81046832
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:02 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat TS rechts is?!
Was een gokje! Klopt het?
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:10:45 #36
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047003
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:04 schreef purplerose het volgende:

[..]

Was een gokje! Klopt het?
Geen idee ik ken de TS niet. Maar laten we maar stoppen met dit gebagger. Dit topic staat in R&L niet in klb helaas.....
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:14:00 #37
52349 purplerose
pi_81047105
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Geen idee ik ken de TS niet. Maar laten we maar stoppen met dit gebagger. Dit topic staat in R&L niet in klb helaas.....
Tis dan ook een bagger topic wat beter past in klb
pi_81047183
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Gratis?

Dan zal t wel 1 of andere vage nep master zijn geweest!

Reiki is nl niet gratis!
nee, meestal moet je 500 euro neerleggen voor een simpele inwijding

maar ik kon idd van een reiki master een gratis tweede en derde inwijiding krijgen.

dat hele Reiki cultuurtje trekt me overigens totaal niet.
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:25:00 #39
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047438
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:14 schreef purplerose het volgende:

[..]

Tis dan ook een bagger topic wat beter past in klb
Dat is jou conclusie. Voor de TS waarschijnlijk niet. Hoe grappig ik t ook vind het hoort niet. Ook al ben ik mede schuldig.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

nee, meestal moet je 500 euro neerleggen voor een simpele inwijding

maar ik kon idd van een reiki master een gratis tweede en derde inwijiding krijgen.

dat hele Reiki cultuurtje trekt me overigens totaal niet.
Klopt voor Reiki 1 wel ja. Daarna wordt het meestal duurder.

Zeker een goede bekende \ vriend van je want zo sloopt ie zn eigen "markt"

Dat kan. Niemand die zegt dat t wel wat moet zijn voor jou toch?
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:29:29 #40
52349 purplerose
pi_81047585
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat is jou conclusie. Voor de TS waarschijnlijk niet. Hoe grappig ik t ook vind het hoort niet. Ook al ben ik mede schuldig.
[..]

Klopt voor Reiki 1 wel ja. Daarna wordt het meestal duurder.

Zeker een goede bekende \ vriend van je want zo sloopt ie zn eigen "markt"

Dat kan. Niemand die zegt dat t wel wat moet zijn voor jou toch?
Jij vindt het wel een serieus topic dan?
Alleen al aan de manier waarop die post neem ik al niet serieus
En ik heb al een serieus antwoord gegeven, die meid uit lijden verlossen en het uitmaken want dit gaat nergens heen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:33:02 #41
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047695
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef purplerose het volgende:

[..]

En ik heb al een serieus antwoord gegeven, die meid uit lijden verlossen en het uitmaken want dit gaat nergens heen.
Dat weet ik niet. Zolang de mods m geen schop geven naar klb oid dan ga ik er van uit dat ze het serieus genoeg vinden.

Kan je van een puber volwassen reacties verwachten dan? Hij reageerde anders normaal op mijn Reiki reactie naar hem.

Die meid uit r leiden verlossen en het uitmaken!?

Eerst haar vermoorden en t dan uitmaken???
pi_81047727
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik ben links, HAHAHAHAHA

Insert humor

Maar uit leiden verlossen klinkt wel heel erg, maar ik ben waarschijnlijk jonger dan jij, vandaar dat het voor jou misschien minder serieus klinkt, hoewel ik het wel serieus bedoel.
de,het,een
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:35:18 #43
52349 purplerose
pi_81047776
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:33 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Zolang de mods m geen schop geven naar klb oid dan ga ik er van uit dat ze het serieus genoeg vinden.

Kan je van een puber volwassen reacties verwachten dan? Hij reageerde anders normaal op mijn Reiki reactie naar hem.

Die meid uit r leiden verlossen en het uitmaken!?

Eerst haar vermoorden en t dan uitmaken???
Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te laten
pi_81047870
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef purplerose het volgende:

[..]

Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te laten
tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
v
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:38:42 #45
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047877
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef purplerose het volgende:

[..]

Mja door mn lesdyctie las ik je reactie ff verkeerd. Het leek er voor mij op dat je dat bedoelde.

Ik ben t iig met je eens dat dit nergens heen gaat en hij het beter uit kan maken. Hoe "geïsoleerd" ze volgens hem ook is. Ze heeft ooit ook wat met hem gekregen nl dus dat zal wel mee vallen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:38:58 #46
52349 purplerose
pi_81047887
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Body-x het volgende:

[..]

Ik ben links, HAHAHAHAHA

Insert humor

Maar uit leiden verlossen klinkt wel heel erg, maar ik ben waarschijnlijk jonger dan jij, vandaar dat het voor jou misschien minder serieus klinkt, hoewel ik het wel serieus bedoel.
I rest my case

Ik was ook serieus toen ik zei dat je ermee moet stoppen, je bent obviously niet echt into her
pi_81047916
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 13:38 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
"geen ander meisje kunnen krijgen" is bij mij niet van belang, gezien het verleden
de,het,een
pi_81047936
Uit leiden verlossen.

Verhuis naar Amsterdam ofzo.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:40:24 #49
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81047942
quote:

[..]

Tja maar zolang hij er niet overheen mag heeft dat dus ook geen nut.

Daarbij zou ik dat als ik hem was niet eens willen zolang ze die krentenbaard heeft.
  woensdag 5 mei 2010 @ 13:41:37 #50
52349 purplerose
pi_81047991
quote:

[..]

Daar heb je je rechter errr linkerhand voor!
Dat geldt idd voor schoenen maar niet voor relaties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')