ik zal dat stukje maar ff weghalen danquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Jajong het volgende:
Nu even 't topic gelezen en het heeft dus helemaal niks met die Reiki die maken maar gewoon puur met 't feit dat je na 4 maand nog niet geneukt hebt. Zeg dat dan gewoon en lieg niet zo.
Goed argument om het niet uit te maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Body-x het volgende:
Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.
Dit klinkt wel een beetje 'desperate' van jouw zijde ...quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:46 schreef Body-x het volgende:
We hebben in die 4 maanden nog nooit echt sex gehad (lees: geneukt) en daar wacht ik op, want heel misschien kan dat de situatie redden![]()
![]()
![]()
manquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Goed argument om het niet uit te maken.
inderdaad, daar heb je een puntquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Re het volgende:
het overeenkomen van een levensvisie is natuurlijk een van de pilaren van een solide relatie...
Kneusquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Body-x het volgende:
[..]
Gelukkig laat ze mij wel vrij met uitgaan enzo, dus eigenlijk word mijn leven niet echt beperkt door haar, daarom is het niet perse nodig om het uit te maken
Wie zegt dat hij al volwassen is want hij klinkt nog als een puberquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:
Boedhisme is helemaal niet erg en heeft een hele mooie levensbeschouwing.
reiki is wat zweverig maar of reiki totaal niet helpt is dus ook nooit bewezen, Jezus genas door handoplegging en bij reiki gaan ze ervan uit dat handen warmte en energie uitstralen waardoor kwalen op energetisch niveau genezen kunnen worden. Ik ben zelf geen fan van Reiki het is erg zweverig maar ik zou iemand niet afwijzen om zijn levensbeschouwing en overtuigingen, als dit pathologisch dreigt te worden dat het diegene zijn gehele leven in beslag lijkt te nemen dan kun je er idd vraagtekens bij zetten of je wel verder wilt.
Een een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard?beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.
Ik vind je argumenten om haar af te wijzen erg zwak want dit zijn allemaal persoonlijke en uiterlijke kenmerken. Als je niet van haar houdt kun je besluiten als vrienden verder te gaan als je niet van haar houdt en haar niet leuk vindt kun je het contact verbreken. Ik denk dat het heel simpel is, jij wilt niet verder met haar dus zou ik het contact verbreken, tenzij je zelf ook bang bent dat je geen nieuw vriendinnetje kan krijgen ja dan zou ik het zeker niet uitmaken!!
Met dat stukje over krentenbaard probeer ik uit te leggen hoe blind zij op iets gelooft waar de werking sowieso niet van bewezen is, of word.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:
Boedhisme is helemaal niet erg en heeft een hele mooie levensbeschouwing.
reiki is wat zweverig maar of reiki totaal niet helpt is dus ook nooit bewezen, Jezus genas door handoplegging en bij reiki gaan ze ervan uit dat handen warmte en energie uitstralen waardoor kwalen op energetisch niveau genezen kunnen worden. Ik ben zelf geen fan van Reiki het is erg zweverig maar ik zou iemand niet afwijzen om zijn levensbeschouwing en overtuigingen, als dit pathologisch dreigt te worden dat het diegene zijn gehele leven in beslag lijkt te nemen dan kun je er idd vraagtekens bij zetten of je wel verder wilt.
En een meisje wat een krentenbaard heeft afwijzen om haar krentenbaard?beetje kinderachtig natuurlijk, zoiets doen alleen kinderen bij elkaar maar volwassen mensen zijn als het goed is emotioneel stabiel genoeg om dit geen issue te laten worden.
Ik vind je argumenten om haar af te wijzen erg zwak want dit zijn allemaal persoonlijke en uiterlijke kenmerken. Als je niet van haar houdt kun je besluiten als vrienden verder te gaan als je niet van haar houdt en haar niet leuk vindt kun je het contact verbreken. Ik denk dat het heel simpel is, jij wilt niet verder met haar dus zou ik het contact verbreken, tenzij je zelf ook bang bent dat je geen nieuw vriendinnetje kan krijgen ja dan zou ik het zeker niet uitmaken!!
Gast.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:58 schreef Body-x het volgende:
[..]
Gelukkig laat ze mij wel vrij met uitgaan enzo, dus eigenlijk word mijn leven niet echt beperkt door haar, daarom is het niet perse nodig om het uit te maken
Doe eerst nog maar wat volwassener te worden voor je je aan een relatie waagtquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:32 schreef Body-x het volgende:
[..]
Met dat stukje over krentenbaard probeer ik uit te leggen hoe blind zij op iets gelooft waar de werking sowieso niet van bewezen is, of word.
Zij is tijdens de relatie veranderd, vandaar dit topic, eerst was ze gewoon helemaal anders, en ik hoop dat dit weer terug komt.
tevens, ik ben nog een buber, en vriendin is 21
Ik heb reiki 1 en kon gratis 2 en 3 krijgen en master wordenquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet waar ze die Reiki krijgt. Maar er is imo geen enkele Reiki master die verkondigd dat je niet meer naar de dokter hoeft omdat Reiki alles zou kunnen genezen! (Damn als dat zo was!!)
Zoek eens uit waar ze die Reiki doet. Heeft ze zelf een cursus gevolgd?
Ik weet dat je er niet in gelooft en dat hoeft ook niet. Iedereen heeft dat recht! Maar zo hebben mensen die er wel in geloven ook dat recht. Reiki is een hulp middel! Iets wat je evt sneller kan doen genezen en pijn weg kan halen of verminderen. Dat houd dus in dat ze gewoon naar de dokter moet en daarbij evt Reiki kan ontvangen. Niet andersom!
Ik heb Reiki 1 en 2 en weet waar ik het over heb. Mocht je vragen hebben hoor ik t wel en beantwoord ze daar waar mogelijk (ik weet natuurlijk ook niet alles) graag.
Ze wil ook wel eens reiki bij mij doen, maar ik wil het niet, omdat ik het niet geloof.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
Ik weet niet waar ze die Reiki krijgt. Maar er is imo geen enkele Reiki master die verkondigd dat je niet meer naar de dokter hoeft omdat Reiki alles zou kunnen genezen! (Damn als dat zo was!!)
Zoek eens uit waar ze die Reiki doet. Heeft ze zelf een cursus gevolgd?
Ik weet dat je er niet in gelooft en dat hoeft ook niet. Iedereen heeft dat recht! Maar zo hebben mensen die er wel in geloven ook dat recht. Reiki is een hulp middel! Iets wat je evt sneller kan doen genezen en pijn weg kan halen of verminderen. Dat houd dus in dat ze gewoon naar de dokter moet en daarbij evt Reiki kan ontvangen. Niet andersom!
Ik heb Reiki 1 en 2 en weet waar ik het over heb. Mocht je vragen hebben hoor ik t wel en beantwoord ze daar waar mogelijk (ik weet natuurlijk ook niet alles) graag.
Gratis?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
Ik heb reiki 1 en kon gratis 2 en 3 krijgen en master worden![]()
Maar ik heb feestelijk bedankt...
All1 voor de sex waarschijnlijk. Verder moet ze dr eigen leven maar uitzoeken maar val de TS er aub niet mee lastig!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef Frishe het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof je die vrienden 'erbij' hebt. Zo van: Ja, het hoeft niet... Maar kan best handig zijn.
En die sex moet die nog krijgen ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
All1 voor de sex waarschijnlijk. Verder moet ze dr eigen leven maar uitzoeken maar val de TS er aub niet mee lastig!
doe us nie zo kattig jijquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
En die sex moet die nog krijgen ook
Verlos haar asjeblief uit haar lijdenquote:
Dat moet ze respecteren. Zo iets mag\kan je niet opdwingen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef Body-x het volgende:
[..]
Ze wil ook wel eens reiki bij mij doen, maar ik wil het niet, omdat ik het niet geloof.
Zij heeft trouwens ook Reiki 1, en haar moeder is Master.
Ze denkt zelfs dat ze mijn ogen weer goed kan maken ermee
Dat weet ik maar ja zou jij t kunnen meet iemand met een krentenbaard?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
En die sex moet die nog krijgen ook
Daar faalt hij nogal hard in vandaar dat ie er niet overheen magquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Van haar kant : Hij moet zich natuurlijk wel eerst bewijzen dat ie waardig genoeg is om r bloempje te mogen plukken.![]()
Als ik dan zn OP lees gaat t m niet worden!
Hoe weet jij dat TS rechts is?!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:58 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar faalt hij nogal hard in vandaar dat ie er niet overheen mag
Hij is nog helemaal niet toe aan een relatiehet beste is dat ie nog maar even blijft trekken met zn rechterknuistje
Was een gokje!quote:
Geen idee ik ken de TS niet. Maar laten we maar stoppen met dit gebagger. Dit topic staat in R&L niet in klb helaas.....quote:
Tis dan ook een bagger topic wat beter past in klbquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee ik ken de TS niet. Maar laten we maar stoppen met dit gebagger. Dit topic staat in R&L niet in klb helaas.....
nee, meestal moet je 500 euro neerleggen voor een simpele inwijdingquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gratis?![]()
Dan zal t wel 1 of andere vage nep master zijn geweest!![]()
Reiki is nl niet gratis!
Dat is jou conclusie. Voor de TS waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis dan ook een bagger topic wat beter past in klb
Klopt voor Reiki 1 wel ja. Daarna wordt het meestal duurder.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:16 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
nee, meestal moet je 500 euro neerleggen voor een simpele inwijding![]()
maar ik kon idd van een reiki master een gratis tweede en derde inwijiding krijgen.
dat hele Reiki cultuurtje trekt me overigens totaal niet.
Jij vindt het wel een serieus topic dan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is jou conclusie. Voor de TS waarschijnlijk niet.Hoe grappig ik t ook vind het hoort niet.
Ook al ben ik mede schuldig.
[..]
Klopt voor Reiki 1 wel ja. Daarna wordt het meestal duurder.
Zeker een goede bekende \ vriend van je want zo sloopt ie zn eigen "markt"
Dat kan. Niemand die zegt dat t wel wat moet zijn voor jou toch?
Dat weet ik niet. Zolang de mods m geen schop geven naar klb oid dan ga ik er van uit dat ze het serieus genoeg vinden.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een serieus topic dan?
Alleen al aan de manier waarop die post neem ik al niet serieus
En ik heb al een serieus antwoord gegeven, die meid uit lijden verlossen en het uitmaken want dit gaat nergens heen.
Ik ben links, HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij vindt het wel een serieus topic dan?
Alleen al aan de manier waarop die post neem ik al niet serieus
En ik heb al een serieus antwoord gegeven, die meid uit lijden verlossen en het uitmaken want dit gaat nergens heen.
Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te latenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:33 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zolang de mods m geen schop geven naar klb oid dan ga ik er van uit dat ze het serieus genoeg vinden.
Kan je van een puber volwassen reacties verwachten dan? Hij reageerde anders normaal op mijn Reiki reactie naar hem.
Die meid uit r leiden verlossen en het uitmaken!?![]()
Eerst haar vermoorden en t dan uitmaken???
tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebtquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te laten
Mja door mn lesdyctie las ik je reactie ff verkeerd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wellicht is dat nog een betere optie maar omdat het strafbaar is zou ik het laten bij die meid los te laten
I rest my casequote:Op woensdag 5 mei 2010 13:34 schreef Body-x het volgende:
[..]
Ik ben links, HAHAHAHAHA![]()
Insert humor
Maar uit leiden verlossen klinkt wel heel erg, maar ik ben waarschijnlijk jonger dan jij, vandaar dat het voor jou misschien minder serieus klinkt, hoewel ik het wel serieus bedoel.
"geen ander meisje kunnen krijgen" is bij mij niet van belang, gezien het verledenquote:Op woensdag 5 mei 2010 13:38 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
Tja maar zolang hij er niet overheen mag heeft dat dus ook geen nut.quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:38 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
tenzij je geen andere meisjes kan krijgen en vol met geil testosteron zit, dan zou ik haar ff aanhouden, nooit je oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt
Daar heb je je rechter errr linkerhand voor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:38 schreef koalabeertjeee het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |