abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81062853
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:50 schreef Disorder het volgende:
Alle vrouwen geloven dit zo'n beetje toch?
hoop ik niet, anders ziet de toekomst er bar slecht uit voor veel mannen
de,het,een
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:05:15 #77
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_81076040
Reiki

Dat lijkt me al reden genoeg om haar te dumpen.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_81077564
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:05 schreef L3viathan het volgende:
Reiki

Dat lijkt me al reden genoeg om haar te dumpen.
Eigenlijk wel ja
de,het,een
pi_81078147
Oi! Reiki master hier!
Krentenbaard verhelpen met Reiki? Reiki ondersteunt het zelfgenezend vermogen van het menselijk lichaam (en de geest), maar het is echt niet zaligmakend hoor! Toen ik vorig jaar wondroos opliep tijdens een vakantie in Thailand, ben ik wel mooi voor een penicilline-kuurtje naar de dokter gegaan.

Dat jij zegt dat een Reiki-sessie een uur duurt en "DUS" verloren tijd is, vind ik eigenlijk een best kortzichtige opmerking: zelfs al zou je niet in Reiki geloven: een moment van rust en positiviteit voor jezelf, waarmee je helemaal bewust van je lichaam en geest bent, is sowieso goed voor je: lekker tegen de stress, heerlijk ontspannen enz.

Overigens: is zij zo'n (min of meer volgens jouw woorden) zo'n zielig hoopje ellende geworden DOOR haar geloof in Boeddhisme en Reiki, of zijn er juist andere dingen die meespelen, en gebruikt ze haar geloof in Boeddhisme en Reiki om daar aan te gaan werken?

Feit is in ieder geval dat jullie nu op dit moment compleet anders in het leven staan. Dat is het grootste probleem, niet haar gebrek aan geilheid en haar krentenbaard, tenminste als je echt een vaste relatie voor jarenlang wil. Wil je puur een meid met wie je lol en seks wil hebben: zoek idd een ander, tenzij je bereid bent om echt heel veel tijd en energie in haar wil steken om te achterhalen wat het werkelijke probleem is en dat je daar samen met haar aan gaat werken. Ik zou alleen niet te negatief over haar geloofsovertuigingen doen, want veel mensen sluiten zich dan juist af voor anderen en worden dan juist onzeker en ongelukkig.
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:39:42 #80
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81078247
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:16 schreef Body-x het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja
waar wacht je dan op!
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 6 mei 2010 @ 10:43:22 #81
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81078347
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
Oi! Reiki master hier!
Krentenbaard verhelpen met Reiki? Reiki ondersteunt het zelfgenezend vermogen van het menselijk lichaam (en de geest), maar het is echt niet zaligmakend hoor! Toen ik vorig jaar wondroos opliep tijdens een vakantie in Thailand, ben ik wel mooi voor een penicilline-kuurtje naar de dokter gegaan.
Dat heb ik hem ook vertelt. Ik krijg all1 het idee dat haar moeder (ook master) daar wat rare ideeën op na houd. Hij zegt zelf ook dat ze naar de dokter moet maar ze denkt zelf dat het met reiki wel goed komt. Lijkt mij door de invloed van haar moeder. Die heeft haar immers reiki 1 geleerd.
quote:
Dat jij zegt dat een Reiki-sessie een uur duurt en "DUS" verloren tijd is, vind ik eigenlijk een best kortzichtige opmerking: zelfs al zou je niet in Reiki geloven: een moment van rust en positiviteit voor jezelf, waarmee je helemaal bewust van je lichaam en geest bent, is sowieso goed voor je: lekker tegen de stress, heerlijk ontspannen enz.
Zo kan je t idd ook zien. Mensen gaan ook naar de sauna of gaan mediteren maar daar denken ze veel minder raar over.
quote:
Overigens: is zij zo'n (min of meer volgens jouw woorden) zo'n zielig hoopje ellende geworden DOOR haar geloof in Boeddhisme en Reiki, of zijn er juist andere dingen die meespelen, en gebruikt ze haar geloof in Boeddhisme en Reiki om daar aan te gaan werken?

Feit is in ieder geval dat jullie nu op dit moment compleet anders in het leven staan. Dat is het grootste probleem, niet haar gebrek aan geilheid en haar krentenbaard, tenminste als je echt een vaste relatie voor jarenlang wil. Wil je puur een meid met wie je lol en seks wil hebben: zoek idd een ander, tenzij je bereid bent om echt heel veel tijd en energie in haar wil steken om te achterhalen wat het werkelijke probleem is en dat je daar samen met haar aan gaat werken. Ik zou alleen niet te negatief over haar geloofsovertuigingen doen, want veel mensen sluiten zich dan juist af voor anderen en worden dan juist onzeker en ongelukkig.
Ik denk dat je dat laatste niet kan vragen aan veel van de pubers van tegenwoordig. Maar je hebt wel gelijk.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_81078693
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:36 schreef ToT het volgende:
Oi! Reiki master hier!

het is gewoon jammer dat die hele poppenkast Reiki heet, waarom noemen ze het niet een poging wagen tot iets goeds doen. Dat dekt de hele lading in een keer.
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:20:38 #83
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81079529
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

het is gewoon jammer dat die hele poppenkast Reiki heet, waarom noemen ze het niet een poging wagen tot iets goeds doen. Dat dekt de hele lading in een keer.
Wat maakt het nou uit hoe je iets noemt?
pi_81079753
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:55 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

Hehehe omdat Reiki sowieso wel werken met energie is!
Wat de achterliggende overtuiging is....of het nou uit een hogere bron komt of uit jezelf of dat het energie uit je omgeving is; ik persoonlijk vind dat iedereen vrij is om te geloven wat-ie wil!
pi_81080008
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 10:43 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat heb ik hem ook vertelt. Ik krijg all1 het idee dat haar moeder (ook master) daar wat rare ideeën op na houd. Hij zegt zelf ook dat ze naar de dokter moet maar ze denkt zelf dat het met reiki wel goed komt. Lijkt mij door de invloed van haar moeder. Die heeft haar immers reiki 1 geleerd.

Ow dat stukkie van dat haar moeder haar Reiki-master is, heb ik ff niet gezien.

Da's dan wel apart: ik neem aan dat de vriendin van TS altijd bij moeders gewoond heeft, en toen was het dus een vlotte en geile meid. Vervolgens krijgt z een Reiki inwijding en is het ineens een heel timide poppetje. Aan haar Reiki-master (haar moeder dus) zal het vast niet liggen, want ik denk niet dat die haar als Reiki-master ineens heel andere levenslessen en -regels meegeeft dan als haar moeder zijnde.

Tja, nogmaals: misschien speelt er gewoon meer mee en heeft ze die inwijding voor een reden gekregen.
Aan de andere kant, en dan gaan we weer ff lekker zweverig doen: na zo'n inwijding zit je een paar maand in een reinigingsperiode waarin je lichamelijk en geestelijk enorm veel shit loslaat. Je persoonlijkheid kan inderdaad even goed veranderen omdat je ineens een hele lading onverwerkt verdriet en spanningen en woede los kunt gaan laten. Ook lichamelijk kunnen er veel symptomen optreden: oude pijnen die ineens weer naar boven komen, vreemde uitslag op de huid, verkleuring van de ontlasting enz enz enz enz.

Na een tijdje is dat allemaal wel weer afgelopen en zou ze er juist wel eens sterker en stabieler uit kunnen komen als voorheen.
pi_81080651
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:20 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Wat maakt het nou uit hoe je iets noemt?
Ik kon dus easy Reikimaster worden en de hele filosofie erachter waarom je zoveel geld er normaliter voor neer moet leggen vind ik sowieso niet echt zuiver.
Daarnaast Is er ook shamballah en dat zou weer een veel krachtigere energie zijn dan reiki want als je in de eerste graad ingewijd wordt in shamballah staat dat gelijk aan derde graads reiki
Doet me een beetje denken aan pokemon power.
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:50:11 #87
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_81080704
quote:
Tevens ben ik al een paar weken van plan het uit te maken, maar kom er nu steeds meer achter dat ze naast mij bijna geen contacten heeft, behalve haar gezin thuis. Dit zal dus resulteren in een zeer emotioneel iets voor haar en ik wil niet weten wat de gevolgen kunnen zijn.
Maar als ze bij jou blijft zal ze blijkbaar ook geen moeite doen om nieuwe contacten te zoeken, want dat doet ze nu ook niet. Dan kan je dus voor eeuwig wachten. Als je het uit maakt wordt ze geforceerd om dat wel te doen. Het is verder ook niet jouw verantwoordelijkheid.

Maar wat verwacht je dat de gevolgen kunnen zijn? Polsen doorsnijden?
pi_81080887
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe omdat Reiki sowieso wel werken met energie is!
Wat de achterliggende overtuiging is....of het nou uit een hogere bron komt of uit jezelf of dat het energie uit je omgeving is; ik persoonlijk vind dat iedereen vrij is om te geloven wat-ie wil!
Absoluut, alles is energie, alle bewegingen die je maakt maar ook al je gedachten en woorden die je uitspreekt hebben energie. Ook handoplegging, maar ook je gedachten erbij. en overal om je heen is energie. Ik geloof zelf dat je prima reiki kan doen zonder een enkele inwijding te ontvangen, toen ik geen reiki had, had ik een keer de pijn bij iemand weggenomen door handoplegging, diegene had hevige pijn en ik haalde het binnen 1 minuutje weg door mijn hand op die plek te leggen Zo simpel kan het dus zijn.
v
pi_81081001
Karma is a bitch, dumpen en snel
No Guts, No Glory
pi_81081386
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:54 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

Absoluut, alles is energie, alle bewegingen die je maakt maar ook al je gedachten en woorden die je uitspreekt hebben energie. Ook handoplegging, maar ook je gedachten erbij. en overal om je heen is energie. Ik geloof zelf dat je prima reiki kan doen zonder een enkele inwijding te ontvangen, toen ik geen reiki had, had ik een keer de pijn bij iemand weggenomen door handoplegging, diegene had hevige pijn en ik haalde het binnen 1 minuutje weg door mijn hand op die plek te leggen Zo simpel kan het dus zijn.
Okee dit wordt een offtopic discussie, maar ik denk niet dat iedereen zomaar Reiki kan doen vanuit het niets: je hebt er aanleg voor, of je kunt na veel oefenen en mediteren enzo op een gegeven moment met Reiki aan de slag, of je krijgt een inwijding waardoor je een boost krijgt.
Ik denk niet dat de gemiddelde Vitesse-hooligan of gozert die in de bouw werkt of keiharde topmanager bij een topbedrijf zo ineens pijn bij reumatische oude vrouwtjes weg kan nemen als ze even een hand op de schouder leggen!
Iedereen kan het LEREN ja (en idd ook zonder inwijding), maar lang niet iedereen heeft nu op dit moment de capaciteiten er al voor.
pi_81081720
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:05 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee dit wordt een offtopic discussie, maar ik denk niet dat iedereen zomaar Reiki kan doen vanuit het niets: je hebt er aanleg voor, of je kunt na veel oefenen en mediteren enzo op een gegeven moment met Reiki aan de slag, of je krijgt een inwijding waardoor je een boost krijgt.
Ik denk niet dat de gemiddelde Vitesse-hooligan of gozert die in de bouw werkt of keiharde topmanager bij een topbedrijf zo ineens pijn bij reumatische oude vrouwtjes weg kan nemen als ze even een hand op de schouder leggen!
Iedereen kan het LEREN ja (en idd ook zonder inwijding), maar lang niet iedereen heeft nu op dit moment de capaciteiten er al voor.
ok, ik heb dus cappaciteiten
v
pi_81082698
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:15 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

ok, ik heb dus cappaciteiten
Did you ever doubt that?
pi_81082813
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:40 schreef ToT het volgende:

[..]

Did you ever doubt that?
Ik wil een soort van God worden maar weet nog niet hoe, gewoon zo iemand dat wanneer die spreekt de viberaties door het publiek heen gaan en ze in een soort van trance raken door mijn charismatische uitstraling en mijn krachtige vibes.
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:43:37 #94
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_81082819
Kan dat Reiki gezweef naar een ander topic?
pi_81082868
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef Premium_Quality het volgende:
denk je daarmee het gezweef uit te bannen? je verplaatst het "probleem" dan alleen maar
v
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:51:26 #96
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_81083122
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:44 schreef koalabeertjeee het volgende:

[..]

denk je daarmee het gezweef uit te bannen? je verplaatst het "probleem" dan alleen maar
Yep, naar een plek waar het niet off-topic is
pi_81083942
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:43 schreef Premium_Quality het volgende:
Het is deels ontopic, aangezien TS de geloofsovertuiging van zijn vriendin keihard verwerpt en haar weer als een spontaan geil mokkel wil zien!

Als je echt van elkaar houdt, respecteer je elkaars geloofsovertuiging / levensvisie. Haar steunen met haar problemen kun je uiteraard wel doen!
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:18:39 #98
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81091968
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:51 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Yep, naar een plek waar het niet off-topic is
Zoals ToT al zegt :

Posts over Reiki zijn zeker wel ontopic! De TS heeft het er zelfs over in zn OP.
pi_81092142
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:18 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Zoals ToT al zegt :

Posts over Reiki zijn zeker wel ontopic! De TS heeft het er zelfs over in zn OP.
Hij heeft het ook over een''kuurtje''. Toch neem ik aan dat het niet de bedoeling is om hier een verhitte discussie over antibiotica te krijgen. Tevens maakt het geen zak uit wat wij van reiki vinden en of hij gelijk heeft. Voor hem is het blijkbaar een probleem. Kan me trouwens goed voorstellen dat het een probleem wordt zodra je vriendin met een soort necrotische vlekken rondloopt en behandeling weigert.
We komen hard, zo hard.
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:31:45 #100
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_81092610
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:22 schreef focal het volgende:

[..]

Hij heeft het ook over een''kuurtje''. Toch neem ik aan dat het niet de bedoeling is om hier een verhitte discussie over antibiotica te krijgen. Tevens maakt het geen zak uit wat wij van reiki vinden en of hij gelijk heeft. Voor hem is het blijkbaar een probleem. Kan me trouwens goed voorstellen dat het een probleem wordt zodra je vriendin met een soort necrotische vlekken rondloopt en behandeling weigert.
1. Waar zie jij een verhitte discussie?
2. Met de Reiki posts word all1 maar bedoeld uit te leggen dat ze zeker naar de arts moet gaan en niet moet denken dat Reiki het genezen kan. Dit kan voor hem een hulp zijn om hem te ondersteunen zodat hij haar misschien als nog naar de arts krijgen kan. Als hij haar er op aan spreekt, blijkt het ineens dat ie zich verdiept heeft in iets wat belangrijk is voor haar. (door de posts over reiki hier) Dat kan positief werken naar haar toe en dus is dit zeker wel van belang!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')