abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 18:51:42 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_81056914
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja de organisatie treft natuurlijk 0,0 blaam dat ze niet even checken of de uitnodiging is aangekomen. Kom op zeg, je hoeft echt niet pro-PVV te zijn om door te hebben dat dat gewoon geen goede manier van werken is.
Nou... het helpt wel kennelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 5 mei 2010 @ 18:59:25 #62
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_81057180
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:16 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het is natuurlijk superkneuzig allemaal en ik wil het ook niet voor de PVV opnemen, maar de organisatie had ook even kunnen bellen toen ze geen reactie op hun uitnodiging kregen. Alles baseren op één mailtje is als organisatie van zoiets belangrijks ook niet echt superprofessioneel ofzo.
Inderdaad. Ik kan me de verwarring best voorstellen als je de mail niet gezien hebt, zeker bij een partij die nog niet helemaal ingewerkt is in de plaatselijke politiek. Ik ben verre van een PVV-stemmer, maar ik vond dit bericht vanmorgen wel erg stemmingmakend.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_81057218
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 18:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou... het helpt wel kennelijk.
Blijkbaar is het zelfs nodig. Mensen vinden het veel leuker om weer te kunnen bashen, zonder naar beide kanten van het verhaal te kijken. Organisatie hoort gewoon daar achteraan te gaan en ja, de PVV kan zelf ook wat moeite doen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:57:54 #64
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_81061767
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Morthill het volgende:
Organisatie hoort gewoon daar achteraan te gaan
Op zich.

Maar ik kan het me ook wel voorstellen dat ze dat niet gedaan hebben. Dit is nog nooit voorgekomen: dat een politieke partij de dodenherdenking compleet negeert. Als ik in die organisatie had gezeten, was ik er, op basis van 65 jaar geschiedenis, ook gewoon van uitgegaan dat iedereen zou komen. Waarschijnlijk is er al vaker door een partij niet gereageerd op het mailtje, terwijl ze verder wel gewoon kwamen.
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:00:00 #65
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_81061866
Als ik de TT lees, weet je het blijkbaar al. Hoezo suggestief... Overigen bevreemd me hun afwezigheid wel.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_81064032
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 14:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat zoiets aan een complete gemeenteraadsfractie voorbij gaat ...
quote:
De PVV laat via fractievoorzitter Raymond de Roon weten geen uitnodiging van het comité te hebben ontvangen. "We zouden per mail gevraagd zijn te komen. Ik ben tot 3 februari teruggegaan in onze mailbox, maar ik heb niets kunnen vinden. Het spreekt voor zich dat we er anders bij waren geweest als we die invitatie hadden aangetroffen", aldus De Roon. Hij gaat niet in op de vraag of de PVV zelf initiatief had kunnen nemen om acte de présence te geven bij de dodenherdenking.
Waarom zou dat niet waar kunnen zijn?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  woensdag 5 mei 2010 @ 21:57:20 #67
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_81064504
Ik vind het wel vreemd dat juist de PVV er niet bij aanwezig was eigenlijk, gezien hun politieke agenda m.b.t. de Joodse zaak.
AFC AJAX
pi_81065377
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef msnk het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat juist de PVV er niet bij aanwezig was eigenlijk, gezien hun politieke agenda m.b.t. de Joodse zaak.
Lees de reactie boven die van jou. Ik kijk er niet vreemd van op dat ze niet eens een mail hebben gehad met een uitnodiging.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:18:22 #69
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_81065568
ze waren bezig

TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:18:50 #70
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_81065596
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef paddy het volgende:

[..]

Lees de reactie boven die van jou. Ik kijk er niet vreemd van op dat ze niet eens een mail hebben gehad met een uitnodiging.
Tja en na 64 eerdere herdenkingen is het natuurlijk erg vreemd om uit jezelf te bedenken dat je als partij in de Raad op de herdenking verwacht wordt. Het is tenslotte een erg korte traditie....
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_81065863
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja en na 64 eerdere herdenkingen is het natuurlijk erg vreemd om uit jezelf te bedenken dat je als partij in de Raad op de herdenking verwacht wordt. Het is tenslotte een erg korte traditie....
Ik denk werkelijk dat ze daar wel heen zouden willen gaan. Dit is het moment van Nationalisme. Misschien hadden ze het moeten vragen, maar hebben ze dus niet gedaan. Wanneer ze misschien hoorden dat anderen wel een uitnodiging kregen maar hun niet, zouden ze dit als "niet welkom" kunnen ervaren?(zou zomaar kunnen) Ze zitten niet in het college hoor.
pi_81075981
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:47 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Waarom zou dat niet waar kunnen zijn?
Omdat het gewoon gelul is. In elke gemeente worden dodenherdenkingen gehouden. En altijd komen de gemeenteraadsfractiesopdagen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_81076659
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik denk werkelijk dat ze daar wel heen zouden willen gaan. Dit is het moment van Nationalisme. Misschien hadden ze het moeten vragen, maar hebben ze dus niet gedaan. Wanneer ze misschien hoorden dat anderen wel een uitnodiging kregen maar hun niet, zouden ze dit als "niet welkom" kunnen ervaren?(zou zomaar kunnen) Ze zitten niet in het college hoor.

Misschien ga je dan gewoon naar de herdenking.? Het is niet zo dat het een besloten feest is.
Leaf
pi_81076819
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef msnk het volgende:
Misschien hebben ze er problemen mee dat ook andere doden worden herdacht. Er zijn natuurlijk ook Noord-Afrikanen gesneuveld in de oorlog.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:48:46 #75
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81076872
gaat zoiets tegenwoordog per e-mail dan?...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81077020
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:48 schreef Re het volgende:
gaat zoiets tegenwoordog per e-mail dan?...
quote:
De PVV laat via fractievoorzitter Raymond de Roon weten geen uitnodiging van het comité te hebben ontvangen. "We zouden per mail gevraagd zijn te komen. Ik ben tot 3 februari teruggegaan in onze mailbox, maar ik heb niets kunnen vinden. Het spreekt voor zich dat we er anders bij waren geweest als we die invitatie hadden aangetroffen", aldus De Roon. Hij gaat niet in op de vraag of de PVV zelf initiatief had kunnen nemen om acte de présence te geven bij de dodenherdenking.
Blijkbaar. Ik heb geen idee hoe dit altijd ging. Kan me ook niet herinneren dat alle partijen aanwezig waren van een stad. Kan me wel herinneren dat het college aanwezig was in Groningen. En daar zit de PVV niet bij in Almere
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:55:54 #77
262 Re
Kiss & Swallow
pi_81077074
zal wel door het PVV spamfilter zijn weggevangen, ongewenste reclame ofzo
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_81077146
pi_81077522
quote:
Hij gaat niet in op de vraag of de PVV zelf initiatief had kunnen nemen om acte de présence te geven bij de dodenherdenking.
Tja....

En zeggen dat je de mail niet meer kunt vinden, wil natuurlijk niet zeggen dat die nooit verstuurd. Kan natuurlijk ook zo zijn dat die weggegooid is door deze of genen.
Leaf
pi_81077649
M.a.w.: voortaan om een ontvangst- en leesbevestiging vragen bij PVV'ers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')