Nou... het helpt wel kennelijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:43 schreef Morthill het volgende:
[..]ja de organisatie treft natuurlijk 0,0 blaam dat ze niet even checken of de uitnodiging is aangekomen. Kom op zeg, je hoeft echt niet pro-PVV te zijn om door te hebben dat dat gewoon geen goede manier van werken is.
Inderdaad. Ik kan me de verwarring best voorstellen als je de mail niet gezien hebt, zeker bij een partij die nog niet helemaal ingewerkt is in de plaatselijke politiek. Ik ben verre van een PVV-stemmer, maar ik vond dit bericht vanmorgen wel erg stemmingmakend.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk superkneuzig allemaal en ik wil het ook niet voor de PVV opnemen, maar de organisatie had ook even kunnen bellen toen ze geen reactie op hun uitnodiging kregen. Alles baseren op één mailtje is als organisatie van zoiets belangrijks ook niet echt superprofessioneel ofzo.
Blijkbaar is het zelfs nodig. Mensen vinden het veel leuker om weer te kunnen bashen, zonder naar beide kanten van het verhaal te kijken. Organisatie hoort gewoon daar achteraan te gaan en ja, de PVV kan zelf ook wat moeite doen.quote:
Op zich.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Morthill het volgende:
Organisatie hoort gewoon daar achteraan te gaan
quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:20 schreef Dichtpiet. het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat zoiets aan een complete gemeenteraadsfractie voorbij gaat ...
Waarom zou dat niet waar kunnen zijn?quote:De PVV laat via fractievoorzitter Raymond de Roon weten geen uitnodiging van het comité te hebben ontvangen. "We zouden per mail gevraagd zijn te komen. Ik ben tot 3 februari teruggegaan in onze mailbox, maar ik heb niets kunnen vinden. Het spreekt voor zich dat we er anders bij waren geweest als we die invitatie hadden aangetroffen", aldus De Roon. Hij gaat niet in op de vraag of de PVV zelf initiatief had kunnen nemen om acte de présence te geven bij de dodenherdenking.
Lees de reactie boven die van jou. Ik kijk er niet vreemd van op dat ze niet eens een mail hebben gehad met een uitnodiging.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef msnk het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat juist de PVV er niet bij aanwezig was eigenlijk, gezien hun politieke agenda m.b.t. de Joodse zaak.
Tja en na 64 eerdere herdenkingen is het natuurlijk erg vreemd om uit jezelf te bedenken dat je als partij in de Raad op de herdenking verwacht wordt. Het is tenslotte een erg korte traditie....quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef paddy het volgende:
[..]
Lees de reactie boven die van jou. Ik kijk er niet vreemd van op dat ze niet eens een mail hebben gehad met een uitnodiging.
Ik denk werkelijk dat ze daar wel heen zouden willen gaan. Dit is het moment van Nationalisme. Misschien hadden ze het moeten vragen, maar hebben ze dus niet gedaan. Wanneer ze misschien hoorden dat anderen wel een uitnodiging kregen maar hun niet, zouden ze dit als "niet welkom" kunnen ervaren?(zou zomaar kunnen) Ze zitten niet in het college hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja en na 64 eerdere herdenkingen is het natuurlijk erg vreemd om uit jezelf te bedenken dat je als partij in de Raad op de herdenking verwacht wordt. Het is tenslotte een erg korte traditie....
Omdat het gewoon gelul is. In elke gemeente worden dodenherdenkingen gehouden. En altijd komen de gemeenteraadsfractiesopdagen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:47 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou dat niet waar kunnen zijn?
Misschien ga je dan gewoon naar de herdenking.? Het is niet zo dat het een besloten feest is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk werkelijk dat ze daar wel heen zouden willen gaan. Dit is het moment van Nationalisme. Misschien hadden ze het moeten vragen, maar hebben ze dus niet gedaan. Wanneer ze misschien hoorden dat anderen wel een uitnodiging kregen maar hun niet, zouden ze dit als "niet welkom" kunnen ervaren?(zou zomaar kunnen) Ze zitten niet in het college hoor.
Misschien hebben ze er problemen mee dat ook andere doden worden herdacht. Er zijn natuurlijk ook Noord-Afrikanen gesneuveld in de oorlog.quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:57 schreef msnk het volgende:
Ik vind het wel vreemd dat juist de PVV er niet bij aanwezig was eigenlijk, gezien hun politieke agenda m.b.t. de Joodse zaak.
quote:
Blijkbaar. Ik heb geen idee hoe dit altijd ging. Kan me ook niet herinneren dat alle partijen aanwezig waren van een stad. Kan me wel herinneren dat het college aanwezig was in Groningen. En daar zit de PVV niet bij in Almerequote:De PVV laat via fractievoorzitter Raymond de Roon weten geen uitnodiging van het comité te hebben ontvangen. "We zouden per mail gevraagd zijn te komen. Ik ben tot 3 februari teruggegaan in onze mailbox, maar ik heb niets kunnen vinden. Het spreekt voor zich dat we er anders bij waren geweest als we die invitatie hadden aangetroffen", aldus De Roon. Hij gaat niet in op de vraag of de PVV zelf initiatief had kunnen nemen om acte de présence te geven bij de dodenherdenking.
Tja....quote:Hij gaat niet in op de vraag of de PVV zelf initiatief had kunnen nemen om acte de présence te geven bij de dodenherdenking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |