Zelfde naam als op FOK!quote:
Klopt niets van.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt. Deze site zet je Last.fm charts om naar tijd: http://www.normalisr.com/.
quote:
Ja, ik las het net in het vorige topic ook al, je hebt gelijk. Maar goed, helemáál kloppen zal het op geen van beide manieren. Blijft een trade off.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Klopt niets van.
Versailles bij mij 10 plaatsen omlaag, terwijl ik ze eerder omhoog verwacht.
En dan kijk ik bij Versailles in m'n profiel: http://www.last.fm/user/xDesunoto/library/music/Versailles?sortOrder=desc&sortBy=plays
De eerste vier nummers meteen al:
The Revenant Choir The Revenant Choir 0:47 20
Catharsis Jubilee 0:37 17
Aristocrat's Symphony Noble 1:00 16
ASCENDEAD MASTER ASCENDEAD MASTER 0:44 16
The Revenant Choir moet 8 en een halve minuut duren. De drie erna elk ongeveer 6 minuten.
Het gaat niet werken.
Blijft leuk, subscriber zijn. Kun je precies zien wie er allemaal op je profiel komt.quote:
Altijd leuk. Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat werkt met die wiki-OPs, dan kan ik ze erbij zetten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef Felagund het volgende:
Een aantal handige en leuke sites die niet in de op staan:
http://troublewithdreams.com/scrobbler/: Site waarop je charts voor artiesten, liedjes en albums tussen willekeurige tijdstippen kan genereren.
http://lastgraph.aeracode.org/: Maakt hele mooie figuren, vooral het overzicht van artiesten over een langere tijd is mooi.
http://anthony.liekens.net/pub/scripts/last.fm/supereclectic.php?Kijkt naar de 'similar artists' om te bepalen hoe divers je smaak is. Van iedere artiest in je top 50 wordt de top 20 similar artist genomen. Het totaal aantal verschillende similar artist van je top 50 geeft een indicatie hoe verschillend de artiesten zijn die je luisteren.
809/1000quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef Felagund het volgende:
http://anthony.liekens.net/pub/scripts/last.fm/supereclectic.php?Kijkt naar de 'similar artists' om te bepalen hoe divers je smaak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
Of ik zet ze er nu bij op de wiki?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Altijd leuk. Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat werkt met die wiki-OPs, dan kan ik ze erbij zetten.
Ik heb ze al toegevoegdquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Altijd leuk. Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat werkt met die wiki-OPs, dan kan ik ze erbij zetten.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:06 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
809/1000
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat was er verkeerd aan danquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb het even wat netter gedaan als je het niet erg vindEn was toch al bezig
Ik heb het in dezelfde stijl als PiRANiA gedaan, dus metquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat was er verkeerd aan dan? Geen aanval, gewoon een vraagje.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb het in dezelfde stijl als PiRANiA gedaan, dus metdingetjes en de links als tekst (titels sites) ipv gewoon de links.
Noem me een mierenneuker
Het is nu zoals het in de OP van dit topic is.
Dat zijn dus de similar artist van je top 50 artiesten. Het nummer achter de artiest geeft aan hoevaak de betreffende artiest in de top 20 similar artist van je top 50 artist voor komt. Dus het is logisch dat je niet naar alles hebt geluisterd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:18 schreef RacerDKB het volgende:
Ik snap dat supereclectic niet, ik krijg dit lijstje:
* Led Zeppelin (12)
* AC/DC (11)
* Deep Purple (10)
* Whitesnake (9)
* Ozzy Osbourne (9)
* Scorpions (8)
* Megadeth (8)
* The Rolling Stones (8)
* Van Halen (8)
* Black Sabbath (8)
* Iron Maiden (8)
* Aerosmith (8)
* Def Leppard (8)
* Alice Cooper (7)
* Judas Priest (7)
* The Who (7)
* KISS (7)
* Motörhead (7)
* Skid Row (7)
* Metallica (7)
Daar zitten artiesten tussen die ik nog nooit gedraaid heb?Led Zeppelin, Whitesnake, Scorpions, Skid Row, staan geeneens in mn library? En Metallica is 102 keer gedraaid, niet 7 keer?
radio valt ook te scrobbelen, lligt er alleen wel aan welke zender, voor de algemene zenders heb je wel een scrobbelaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Beetje hip hop, folk, indie, drone, lo-fi en zo. Veel radio.
quote:nepthys's super-eclectic score is 733/1000
The Smits en Dillinger Escape Plan in 1 lijstje. Netjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:04 schreef Nepthys het volgende:
Dit is ook nog wel een goede link: Universal Scrobbler. Met deze site kun je handmatig nummers naar je profiel scrobbelen, handig voor muziek die je offline hebt beluisterd of als er iets mis is gegaan met de tags.
[..]
Oh, dat wist ik niet, maar ik bedoelde Last.fm radio stations, dus dat was allemaal ook gescrobbled.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
radio valt ook te scrobbelen, lligt er alleen wel aan welke zender, voor de algemene zenders heb je wel een scrobbelaar
ah ja, ik ben altijd te lui om al die abbonementen af te sluiten, dus ik doe het nog steeds gratisquote:Op woensdag 5 mei 2010 02:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, maar ik bedoelde Last.fm radio stations, dus dat was allemaal ook gescrobbled.
Gewone radio luister ik praktisch nooit, ik bepaal liever zelf mijn programmering.
Your musical compatibility with cerreur is Very Highquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef Bol_Wan het volgende:
Your musical compatibility with cerreur is Super
Music you have in common includes Mumford & Sons, Joshua Radin, John Mayer, Them Crooked Vultures and Vampire Weekend.
Your musical compatibility with donroyco is Superquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:12 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het meeste wat ik ooit gehad heb, dacht ik
okeequote:Op woensdag 5 mei 2010 21:10 schreef Solique het volgende:
Na paar dagen en wat nummers geluisterd te hebben zie je je geluisterde lijst beter en krijg je buurtjes enzo.
Friend invite send.
Maar het balkje helemaal vol of niet?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Your musical compatibility with donroyco is Super
Music you have in common includes The Bloody Beetroots, Gorillaz, Yann Tiersen, The Baseballs and Deadmau5.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww:
Your musical compatibility with donroyco is LOW
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Aww:
Your musical compatibility with donroyco is LOW
quote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Icedwyvern is Very High
Music you have in common includes God Is an Astronaut, Sonata Arctica, Opeth, Daft Punk and Tool.
Ik zie dat je ook naar God Is An Astronaut gaat. Nice! Ik ga zaterdag in Rotterdam![]()
Voeg mij toe, voeg mij toe!quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
*Gaat wat mensen als vriendjes toevoegen*
Your musical compatibility with xDesunoto is Very Lowquote:
Ik ook !quote:
quote:
Cd in iTunes pleuren?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ook !Wordt zeker vet.
Ik heb je geaccepteerd. Deed me eraan denken.. ik moet ook weer eens naar Fintroll luisteren. Maar dat wordt niet gescrobbeled want dat luister ik op cd :-(.
Goeie smaak heb je dus![]()
Wat is dat voor lijstje?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:28 schreef cerror het volgende:
* 1. (1) John Mayer
* 2. (2) The Shins
* 3. (3) Nirvana
* 4. (4) Mumford And Sons
* 5. (5) Sufjan Stevens
* 6. (6) Procol Harum
* 7. (7) Zalza
* 8. (8) Radix
* 9. (9) Ladyhawke
* 10. (10) lizardking
* 11. (11) Frank Seemann (Tao)
* 12. (=11) Chairlift
* 13. (12) Mosaik
* 14. (=12) Malcolm Middleton
* 15. (13) John Mayer Trio
* 16. (14) cerror
* 17. (15) Soulwax
* 18. (=15) Loonie
* 19. (16) Ray LaMontagne
* 20. (17) Reed
* 21. (18) 047
* 22. (=18) Electric Light Orchestra
* 23. (19) Chromeo
* 24. (20) Liam Lynch
* 25. (=20) Felix da Housecat
Heb geen CD speler in m'n laptopquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:19 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ook !Wordt zeker vet.
Ik heb je geaccepteerd. Deed me eraan denken.. ik moet ook weer eens naar Fintroll luisteren. Maar dat wordt niet gescrobbeled want dat luister ik op cd :-(.
Goeie smaak heb je dus![]()
Ik zat jouw collectie ook stiekem al een beetje door te pluizenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nieuwe vriendjes zijn tof, maakt het makkelijker om "nieuwe" dingen te horen wanneer ik geen zin heb in m'n eigen collectie
Niet met mij.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef motdattan het volgende:
http://www.last.fm/user/RichardVD
Ook maar mijn LastFM posten. Benieuwd met wie ik super heb.
Groot gelijk. Zou ik eigenlijk ook vaker moeten doen, maar ik ben lui. En als ik cd's of vinyl draai, heeft m'n computer geen geluid.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Heb geen CD speler in m'n laptop![]()
Ik kan ze wel downloaden, maar vind het ook wel z'n charme hebben om af en toe een CDtje in de stereo te doen. Heb ik ze ook niet voor niets gekocht
Ik laat gewoon je library spelen, hét grootste voordeel van subscriber zijn.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zat jouw collectie ook stiekem al een beetje door te pluizen
Niet Super, maar komt in de buurtquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef motdattan het volgende:
9 van de 10 die bij mij bovenaan staan, komen uit Japan, dus tja..quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:21 schreef rijsttafel het volgende:
Dat we uberhaupt nog iets in common hebben verbaast me als ik jouw top artists zieIk ken er werkelijk geen 1 van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your musical compatibility with RichardVD is Very Lowquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef motdattan het volgende:
Music you have in common includes Blood Red Shoes, Dire Straits, Eagles, Muse and Death Cab for Cutie.
Mjah, is toch iets...![]()
Mja, dat is ook niet echt handig.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Groot gelijk. Zou ik eigenlijk ook vaker moeten doen, maar ik ben lui. En als ik cd's of vinyl draai, heeft m'n computer geen geluid.
Ja, dat kan ook wel handig zijn. Nu zit ik af en toe maar op goed geluk wat bands aan te klikken omdat het plaatje er stoer uitzietquote:k laat gewoon je library spelen, hét grootste voordeel van subscriber zijn. (En ik vind het lollig om te zien wie me begluurt. Muahaha. Ofzo. Ahum.)
Tsja.. daar kom ik niet vandaan inderdaadquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
9 van de 10 die bij mij bovenaan staan, komen uit Japan, dus tja..![]()
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef motdattan het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon een tweede set boxjes hebben. Of, beter gezegd, die héb ik, maar die staan niet aangesloten omdat ik nog een kabeltje mis.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mja, dat is ook niet echt handig.Gelukkig heb ik aparte speakears. Maar ik ken het.. heel de tijd kabels ompluggen is ook irritant.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk gewoon een tweede set boxjes hebben. Of, beter gezegd, die héb ik, maar die staan niet aangesloten omdat ik nog een kabeltje mis.
Hoiquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef motdattan het volgende:
quote:
Your musical compatibility with Zeroku1 is VERY HIGHquote:
De videokaart had voorrang.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ooit liep ik ook altijd te kloten met kabels enzo. Toen was ik het zat en heb ik alles gekocht. En een extra geluidskaart undso. Je zal er geen spijt van krijgen.
![]()
Ik heb nu zelfs een set boxjes in m'n slaapkamer om m'n mp3speler op aan te sluiten.
Ah, dus jij was me aan het beglurenquote:
Nope:quote:
En dat heb ik geaccepteerdquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope:
Your musical compatibility with Zeroku1 is VERY HIGH
Music you have in common includes Eluveitie, Deathstars, Finntroll, Rammstein and Children of Bodom.
Heb je ook even toegevoegd.
Your musical compatibility with Zeroku1 is Lowquote:
Het is dat we Johann Sebastian Bach gemeenschappelijk hebben, anders had ik het niet gedaanquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Het is dat we Johann Sebastian Bach gemeenschappelijk hebben, anders had ik het niet gedaan
quote:
Moet je wat betere muziek gaan luisteren, dan komt dat wel goedquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geaccepteerd, net als alle anderen![]()
Alleen met Chris een hoge overeenkomst
Jouw libraryquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Moet je wat betere muziek gaan luisteren, dan komt dat wel goed![]()
Wat scrobbelen jullie nu? Ik ga eens wat My Dying Bride luisteren.
Ben nu met "I" bezig, das de frontman van immortal.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Moet je wat betere muziek gaan luisteren, dan komt dat wel goed![]()
Wat scrobbelen jullie nu? Ik ga eens wat My Dying Bride luisteren.
Abbath is tof.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:20 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ben nu met "I" bezig, das de frontman van immortal.
Nog steeds? Dan moet het wel interessant zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jouw library
Maar die gaat nu weer even af, want ik heb honger en hier geen eten in de buurt.
Ik dacht echt wtf bij die naam toen ik hem in de top van de FOK! last.fm groep zag staan. De rest kende ik wel (tot artiest 50 of zo kende ik het meest of zei het me in ieder geval iets) maar van Mumford had ik nog nooit gehoord.quote:
Goede muziek en toffe herinneringen aanquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht echt wtf bij die naam toen ik hem in de top van de FOK! last.fm groep zag staan. De rest kende ik wel (tot artiest 50 of zo kende ik het meest of zei het me in ieder geval iets) maar van Mumford had ik nog nooit gehoord.
Ik ken het ook niet qua naam. Maar op Youtube klinkt het wel bekend. En tof.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goede muziek en toffe herinneringen aan
Ja, vorig jaar oktober hun debuutalbum uitgebracht. Toen is het heel snel gegaan. Ze hebben nu iets van 150.000 listeners op Last.FM. Volgens mij hadden ze in het begin, toen het album net uit was, iets van een paar duizend of 10.000.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:30 schreef Desunoto het volgende:
Maar zijn die recent bekend geworden of zo? Ik heb echt nog nooit van die naam gehoord en dat staat tussen Foo Fighters, The Killers, Coldplay, Editors en andere bekende namen.
Het speelt lekker door op de achtergrond.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nog steeds? Dan moet het wel interessant zijn![]()
PS kijk in je fotoboek
Album was al eerder uit in Australiëquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar oktober hun debuutalbum uitgebracht. Toen is het heel snel gegaan. Ze hebben nu iets van 150.000 listeners op Last.FM. Volgens mij hadden ze in het begin, toen het album net uit was, iets van een paar duizend of 10.000.
Klopt. Maar toen kende ik ze nog niet.quote:
Nu weet je het, én vooral luisteren hčquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:38 schreef Desunoto het volgende:
Oh, nu snap ik het. Ze zijn helemaal langs me heen gegaan dus.Meestal pik ik wel wat op van nieuwe populaire namen maar deze glipte voorbij.
Inderdadosquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het speelt lekker door op de achtergrond.
En zoals ik al zei, de perfecte manier om nieuwe dingen te leren kennen of om dingen te herontdekken.:D
*kuch*, kijk eens naar mijn ondertitelquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Inderdados
Zo heb ik net door ons allergrootste vriend Donroyco, Mumford and Suns herontdekt.
Owja, typografie foutje.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
*kuch*, kijk eens naar mijn ondertitel(en het is Zonen. niet Zonnen)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:44 schreef Felagund het volgende:
Het is trouwens niet eens familie van elkaar.
Dus zo erg is dat foutje ook weer niet.
Wist je dat niet? Ze hebben volgens mij de naam alleen maar gekozen omdat het voelt alsof ze familie zijn.quote:
Ja, wist ik wel hoorquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wist je dat niet? Ze hebben volgens mij de naam alleen maar gekozen omdat het voelt alsof ze familie zijn.
Dit topic gaat wel hard, nu al halverwege.
precies mijn top 4, nicequote:Op woensdag 5 mei 2010 23:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu weet je het, én vooral luisteren hč
Pareltjes:Dust Bowl Dance The Cave (2e single) White Blank Page Little Lion Man (1e single)
quote:
ik bedoel maarquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Bol_Wan is Super
Music you have in common includes Mumford & Sons, The Temper Trap, The Asteroids Galaxy Tour, Them Crooked Vultures and The Baseballs.
die zang vind ik juist het mooiste!quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:41 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb net wat Mumford & Sons geluisterd maar ik vind het echt helemaal niets. Vooral de zang niet.
Enige in dat lijstje wat ik nog een beetje kan luisteren is Them crooked vulturesquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Bol_Wan is Super
Music you have in common includes Mumford & Sons, The Temper Trap, The Asteroids Galaxy Tour, Them Crooked Vultures and The Baseballs.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:41 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb net wat Mumford & Sons geluisterd maar ik vind het echt helemaal niets. Vooral de zang niet.
Ik zag dat je Breaking benjamin en Alter bridge luisterdquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:48 schreef Solique het volgende:
Zal vanavond eens wat van artiesten gaan luisteren die fokkers noemen.
Mensen nog aanbevelingen? (evt na bekijken mijn page)
Your musical compatibility with Forskneck is Very Highquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:46 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Enige in dat lijstje wat ik nog een beetje kan luisteren is Them crooked vultures
En The Baseballs man wat zijn die slecht Live
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:21 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Forskneck is Very High
Music you have in common includes Metallica, Slayer, Buckethead, Megadeth and The Cult.
Eindelijk iemand gevonden op FOK! met een hoge music compatibility.
http://www.last.fm/music/Ed+Kowalczykquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:53 schreef RacerDKB het volgende:
Ik was gisteren op Bevrijdingspop waar Ed Kowalczyk aan het optreden was, en hij zei dat er binnenkort een solo album van hem uit komt, en er al een single uit is.
Maar op last.fm staat nog helemaal niks?Het is dus de zanger van Live, die nu solo is gegaan.
Wilde hem toevoegen aan mijn library zodat ik niet vergeet zijn album te luisteren als het uit komt
Ah en dat kon ik dus niet vinden via de Searchquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
http://www.last.fm/music/Ed+Kowalczyk
Ik kan 'm gewoon aan m'n bieb toevoegen heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |