Vroeg me al af wat je met 22.00 uur bedoelde in de OP. Verder goed topic.quote:
quote:
Slagroom.quote:
Tuurlijk, maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:29 schreef edcetera het volgende:
De meeste afleveringen staan toch al op Youtube
Preciesquote:
De meeste films ook. De meeste weerberichten ook. Alle series ook. TV-zenders dan maar afschaffen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:29 schreef edcetera het volgende:
De meeste afleveringen staan toch al op Youtube
Wat denk je ?quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef lachejonge het volgende:
Zometeen weer. Zitten we allemaal klaar?
Thanks voor de reminderquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:45 schreef lachejonge het volgende:
Zometeen weer. Zitten we allemaal klaar?
quote:
Ja iddquote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef lachejonge het volgende:
Oh geweldig, Oboema en JoséAchteraf net zo'n realitysoap over een mislukt BN'er huwelijk.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Piles het volgende:
Zo de bekende uitspraak: "Jaa, dat mag dus niet"
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Piles het volgende:
En dat noemt zich lachejongequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef lachejonge het volgende:
Gemist, vandaag helemaal niet aan gedacht.
Ik weet het, helaas. Vandaag niet om Jiskefet gelachejonge.quote:
Ik vergeefquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Ik weet het, helaas. Vandaag niet om Jiskefet gelachejonge.
Prachtigquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Piles het volgende:
Hij was goed hequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef Osramp het volgende:
Geweldig!! Dit maakt een heel kwartaal goed. Sinterklaas met Jos en Edgar.
Goh, hoe oud is die aflvering wel niet? Mijn vader leefde nog, ik kende mijn vriendin nog niet dus dat is minimaal 15jaar geleden.quote:
Leuke herrinering dan tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Osramp het volgende:
[..]
Goh, hoe oud is die aflvering wel niet? Mijn vader leefde nog, ik kende mijn vriendin nog niet dus dat is minimaal 15jaar geleden.
Ik weet wel nog dat mijn pa er niet van hield, en normaal keek ik op mijn kamer. Die avond keken we toevallig samen......
Na afloop konden we elkaar van de vloer rapen. Mijn vader vond het geweldig.
5 december 1995 uitgezonden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Osramp het volgende:
[..]
Goh, hoe oud is die aflvering wel niet? Mijn vader leefde nog, ik kende mijn vriendin nog niet dus dat is minimaal 15jaar geleden.
Ik weet wel nog dat mijn pa er niet van hield, en normaal keek ik op mijn kamer. Die avond keken we toevallig samen......
Na afloop konden we elkaar van de vloer rapen. Mijn vader vond het geweldig.
Is dat niet gewoon een herhaling van gisteren?quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:53 schreef lachejonge het volgende:
Hè, nu weer?
Nee, dat was Feest! Dit is Stiften!quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een herhaling van gisteren?
Ok mooi, heb ze allebei opgenomen (ook al heb ik ze al tig keer gezienquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:55 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Nee, dat was Feest! Dit is Stiften!
Onzin. Het is droogkomisch en ik vind het hilarisch, al vind ik sommige andere Jiskefet-dingen weer wat minder (vooral de echt vroege, losse sketches). Het appelleert gewoon niet aan je gevoel voor humor.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef BenSherman het volgende:
Debiteuren/crediteuren is zowat het slechtste wat ze ooit gemaakt hebben, bovendien zitten er fouten in. Een van die 2 aan de bureaus vertelde namelijk dat ie vanochtend met de tram was geweest.... sinds wanneer zijn er trams in brabant.
Irritante types ook, die je hard in elkaar geslagen wil zien worden. Alleen ´Storm´ vind ik soms nog wel grappig.
Maar dat zal iedereen wel niet met me eens zijn hier.
Dat is dan weer wel erg goed. Niet zozeer om die 2 in het publiek, maar wel om dat toneelstuk wat gewoon helemaal geimproviseerd gebrabbel is.quote:
Misschien woont Jos wel in de randstad, en moet hij elke ochtend met de tram naar het station om in Brabant te komen. Of het zijn brabanders die in de randstad wonen. Jaja het kan allemaal.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef BenSherman het volgende:
Debiteuren/crediteuren is zowat het slechtste wat ze ooit gemaakt hebben, bovendien zitten er fouten in. Een van die 2 aan de bureaus vertelde namelijk dat ie vanochtend met de tram was geweest.... sinds wanneer zijn er trams in brabant.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef BenSherman het volgende:
Irritante types ook, die je hard in elkaar geslagen wil zien worden. Alleen ´Storm´ vind ik soms nog wel grappig.
Maar dat zal iedereen wel niet met me eens zijn hier.
Fouten in komische sketches?!quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:10 schreef BenSherman het volgende:
Debiteuren/crediteuren is zowat het slechtste wat ze ooit gemaakt hebben, bovendien zitten er fouten in.
Hij zegt ook niet dat ie met de tram geweest is, maar "Ik stond daarnet op de tramhalte"quote:Een van die 2 aan de bureaus vertelde namelijk dat ie vanochtend met de tram was geweest.... sinds wanneer zijn er trams in brabant.
Sint ook hequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef lachejonge het volgende:
Deze was een paar weken geleden al geweest toch? Met dat schilderen.
Ah heb ik dus gemist. Ik was toen te laat en had alleen dit laatste stuk gezien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |