borsthaar ftwquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef stef040 het volgende:
Ook die vrouwen die meteen gillen jonge jonge denk na!!
Chill filmpjequote:
Ja die kan wel schreeuwen...quote:
Tering, die vent schreeuwde hard.quote:
Ik dacht al dat ik hem zag op tv toen er nog niks aan de hand was.quote:
Naja, door de 2 minuten stilte werd een klein beetje paniek massale paniek. Als het gewoon lawaaiig was geweest, als in een concert ofzo, was niet de hele Dam alert geweest op iets dat bij Rokin gebeurde (de eerste schreeuw)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef Miwaki het volgende:
[..]
Naar mijn beleving kwamen de mensen toen juist bij zinnen. Als er echt iets heel ergs was gebeurd had je nog wel mensen horen gillen. Dan zou er stilte komen.
Het is muisstil daar, dan hoor je zelfs een speld vallen.quote:
ordeverstoring?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef nattermann het volgende:
Misschien een domme vraag, maar voor welk strafbaar feit is de verdachte eigenlijk aangehouden?
Verstoren van de openbare orde?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef nattermann het volgende:
Misschien een domme vraag, maar voor welk strafbaar feit is de verdachte eigenlijk aangehouden?
Ook een zwaargewonde als ik teletekst mag geloven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo dom is dat. Als mensen gaan rennen en je valt, heb je echt een probleem. Meerdere mensen met botbreuken.
poging tot verstoringquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef nattermann het volgende:
Juist omdat het om de hoek bij Rokin gebeurde, en men op de dam alleen lawaai en een vallend hek hoordequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:32 schreef DrDentz het volgende:
Mooi filmpje. De mensen die dichtbij staan zien dat er eigenlijk niet meer aan de hand is dan een schreeuw en blijven kalm. Die renners staan allemaal veel verder en hebben niets gezien.
Verstoring van de openbare orde?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef nattermann het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |