Was gewoon een links complotquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef ASroma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OH EN IK MAAR DENKEN, AL DIE MENSEN GAAN OPRECHT DE DODEN HERDENKEN![]()
![]()
!!
dat is OOK een websitequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
ja spam, geef dan http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
het gaat om WELKE website.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat is OOK een website
en dat KLOTE silverlight
filmpje, tijdstip?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Blistering het volgende:
What the fuck, die Maxima duwde zo een kind omver
Nederland 2, ook geen server shit...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat is OOK een website
en dat KLOTE silverlight
Echt? Heb je beeldmanoeuvres?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Blistering het volgende:
Altijd weer die wassen beelden!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Bleekscheet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ij_herdenking__.html
"Volgens ooggetuigen was een grote groep mensen van schrik in beweging gekomen nadat iemand in het publiek begon te schreeuwen. "Dat was een orthodox-Joods uitziende man, zo'n type met krullen, die eerst liep te bellen, en daarop werd aangesproken. Toen begon de man als een dolle te schreeuwen, ter hoogte van Madame Tussauds. Een andere omstander sloeg de man, waarschijnlijk om hem stil te krijgen, waarna de schreeuwende man meteen door de politie werd afgevoerd. En toen ontstond pas de paniek,'' aldus een Amsterdamse die vlak naast de oorzaak van het rumoer stond. De paniek leidde uiteindelijk tot het omvallen van dranghekken en gewonden. "
![]()
Ja net op tv, als je goed op let als de koninklijke familie naar binnen wordt afgevoerd, zie je dat ze in de haast zo een jongetje onder de voet looptquote:
Ook pas 150 keer gepost.quote:
Ze mag mij ook even omver komen duwen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Blistering het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:42 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
NOS
Man, ik verdien er niets aan hoor, geen reclame, niets
tis gewoon makkelijk gebruik
Het was net op de livestream van Nos Journaal 24quote:
screencap?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Blistering het volgende:
Kan aan mij liggen hoorquote:
Ik stond dus aan de andere kant van de afzetting. Aan onze kant bij de Bijenkorf sloeg de paniek pas toe toen die hekken omflikkerden icm dat gekrijs, terwijl die man toen al lang ingerekend was.quote:
Het vallen van de dranghekken lijkt me.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Duidelijk filmpje.
-Een schreeuw van 5 seconden
-Een vrouw gilt
-3 seconden later valt er iets met een harde klap
-dan pas paniek
De paniek heeft niet de klap veroorzaakt, maar juist andersom. Belangrijkste vraag dus: wat veroorzaakte de klap?
idd die nos-streams zijn ook vrij doodquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat is OOK een website
en dat KLOTE silverlight
Verstoren van de openbare orde?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:33 schreef nattermann het volgende:
Misschien een domme vraag, maar voor welk strafbaar feit is de verdachte eigenlijk aangehouden?
http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb werkt anders prima.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:44 schreef Tiemie het volgende:
[..]
idd die nos-streams zijn ook vrij dood.
Doet me denken aan:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja net op tv, als je goed op let als de koninklijke familie naar binnen wordt afgevoerd, zie je dat ze in de haast zo een jongetje onder de voet loopt
Mensen die op dat gebouw klimmen.quote:
bedroevend klein 90's beeldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/nos/journaal24-bb werkt anders prima.
Livestream geeft het nu aan dat het zo komt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef Magistic het volgende:
Geen persconferentie op NL2 nu in ieder geval.
Lijkt me wel duidelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de schreeuwer, eerder een gewonde.
Nee, het is duidelijk vóór de grootschalige paniek. Het kan wel hoor dat er een hek omgaat, maar dan niet omdat hij omver geduwd wordt door een mensenmassa. Misschien agenten die eropaf schieten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het vallen van de dranghekken lijkt me.
quote:
Is dat al uitgelekt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:43 schreef lachejonge het volgende:
'Zo gaan we niet met elkaar om in dit land' straks Balkenende.
Het is toch niet Alberto Stegeman!??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |