Met je kaakkramp.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe intensief dat is. Mijn kaken kunnen dat niet hebben anders.
Heb je ook al getest of het niet bezwijkt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja!
Ik kwam 5 centimeter te kort, doordat ik die treden eruit haalde kon de draai net gemaakt worden![]()
Inmiddels alles weer teruggezet met componentenlijm, draadstaal van 12mm, deuvels en beugels die ingevreesd zijn, morgen afplamuren, opnieuw schilderen en je ziet er niks meer van!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:22 schreef wolvendagen het volgende:
Chai, zullen we ook op pijples gaan?Shotgun op die tweede van links.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ja, ik heb er vanmorgen op staan springen, snel heen en weer de trap opgelopen en gestampt zoals kleine kinderen dat kunnen doen en JB overheen laten lopen en niet eens gekraak!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb je ook al getest of het niet bezwijkt?
Gefeliciteerd, de dertigste repost van dit plaatje.quote:
Instant erectie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)_sekstape_maken.html
HOUDT HET DAN NOOIT OP?
Ik ken hem nog nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, de dertigste repost van dit plaatje.
De ultieme test.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vanmorgen op staan springen, snel heen en weer de trap opgelopen en gestampt zoals kleine kinderen dat kunnen doen en JB overheen laten lopen en niet eens gekraak!![]()
En JB zit nu naast me en roept nog een keer dat ze het maar een stom idee vond
Alvast gecondoleerd als er straks iemand doorheen valt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ik heb er vanmorgen op staan springen, snel heen en weer de trap opgelopen en gestampt zoals kleine kinderen dat kunnen doen en JB overheen laten lopen en niet eens gekraak!![]()
Playboymummiequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
HOUDT HET DAN NOOIT OP?
Is hij vandaag al gepost? Zo niet, dan ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, de dertigste repost van dit plaatje.
quote:
quote:
Ik zou hem kijken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
HOUDT HET DAN NOOIT OP?
Goedzo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:
Nee hoor, gaat niks mee gebeurenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Alvast gecondoleerd als er straks iemand doorheen valt.
Ook. Ik vind haar gewoon niet leuk om te zien in zijn geheel.quote:
Mee eens. Ik vind haar saai.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook. Ik vind haar gewoon niet leuk om te zien in zijn geheel.
Appeltietjesquote:
Ze is niet bijzonder of zo. Als ze voorbij zou lopen zou het ook gewoon een face in the crowd zijn.quote:
"saai"quote:
Check. Nouja misschien nu iets gegroeid.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Appeltietjes!
Mooi altijd, door je eigen computer struinen, ik wist niet dat ik een foto had van twee dertienjarige meisjes die met elkaar zoenen.
Or the crowd in a face?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze is niet bijzonder of zo. Als ze voorbij zou lopen zou het ook gewoon een face in the crowd zijn.
Welterusten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Check. Nouja misschien nu iets gegroeid.![]()
[/aandachtshoer]
Ik ga slapen. Welterusten.
johquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
lees ado gaat neukenquote:
Wees gerust, van mij krijg je geen aandacht zonder bewijs.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Check. Nouja misschien nu iets gegroeid.![]()
[/aandachtshoer]
Ik ga slapen. Welterusten.
WTF.quote:
Ik heb nog steeds niet gehaald. Ik hoorde het is slecht voor je huid allesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik ben terug boys & girls. Nog even een whey shake maken.
Ook dat. Maar ik had het over de foto.quote:
Vertel lieffie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey schatje.
Ik had vandaag toch weer een dikke faal.
Snel, hou ons niet langer in spanning. Vertel het ons.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey schatje.
Ik had vandaag toch weer een dikke faal.
Ja, wrijf het er lekker in.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, van zulke afbeeldingen krijg ik ook zin. Gelukkig komt mijn vriend zo.
quote:NOS: De verwachting is dat de persconferentie rond 22.40 uur begint.
Ja maar. Photoshop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar donker haar en blauwe ogen, dat is gewoon aan.
Nou, ik heb dus een treinschatje. Je weet wel, zo iemand die je iedere ochtend in de trein tegenkomtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ik had het over de foto.
[..]
Vertel lieffie.
No manquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet gehaald. Ik hoorde het is slecht voor je huid alles
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Meh. Blond haar en bruine ogen zijn beter.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Jij moet je smoel houden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Snel, hou ons niet langer in spanning. Vertel het ons.
D&G boxersquote:
Dit plaatje straalt instant faal uit.quote:
Ik draag nu een D&G shirtquote:
Dat zijn dode witte bloedcellen die gewoon je lichaam verlaten door middel van een puistje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
No manJa als je veel eiwitten binnenkrijgt kan je pukkels krijgen maar dat kan dus zonder whey ook
En ik ben die puberfase al voorbij.
Ik heb blauwe ogen, douchebag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf bruine ogen hebt.
Verschil in smaken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meh. Blond haar en bruine ogen zijn beter.
Zoeentje met een nepzilveren ding erop?quote:
nigga pleasequote:
Jij moet geen aandacht trekken.quote:
Maar merk je nou ook enig effect van dat Whey?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
No manJa als je veel eiwitten binnenkrijgt kan je pukkels krijgen maar dat kan dus zonder whey ook
Oh okquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoel ik het niet.
Alle stoplichten zitten tegen hier.
4 real of space je em aiiii?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn dode witte bloedcellen die gewoon je lichaam verlaten door middel van een puistje.
Nee. Dat komt altijd wel goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bang dat je zelf wat e-aandacht mis loopt?
quote:
Neejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |