Dat heb je toch gezien. Dat die 2 mensen in beeld genomen werden. Verder werd er niks gedaan. Totdat dat stomme gedoe begonquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:29 schreef Zhenar het volgende:
Wat ik me al heel lang afvraag he: bij het registreren van de Dodenherdenking voor NOS etc, zit er toch ook ergens een regisseur die aanwijzingen geeft aan de crew...? Of hebben ze daar een oplossing voor bedacht? Lijkt mij lastig namelijk.
Ergens stoort het me altijd een beetje, die gedachte dat er ergens in een donker kamertje een druk mannetje zit te schreeuwen: "Camera twee klaar.... Camera twee! Vijf, iets uitzoomen, zodat die dochter van de geėmotioneerde moeder er ook helemaal op staat."
Zou die filmcrew misschien op een apart moment twee minuten stilte houden, uit respect?
Beetje sneue gedachtegang misschien, maar het houdt me bezig
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef bioloogje het volgende:
Ik vroeg me dit dus ook serieus af vandaag bij de beelden. (Waarom/ geen flauw idee, je moet toch wat tijdens die 2 stille minuten)
Die twee minuten stilte worden duidelijk gebruikt zoals de bedoeling is!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:53 schreef yosander het volgende:!
Dat vroeg ik me ook af tijdens de twee minuten stilte!
Maar heb je ook wel eens de dodenherdenking geregisseerd? Want dan hebben we meteen een sluitend antwoordquote:
Natuurlijk heeft hij dat niet, hij wil gewoon ff pimpenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar heb je ook wel eens de dodenherdenking geregisseerd? Want dan hebben we meteen een sluitend antwoord
Welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |