Ik draag nu een D&G shirtquote:
Dat zijn dode witte bloedcellen die gewoon je lichaam verlaten door middel van een puistje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
No manJa als je veel eiwitten binnenkrijgt kan je pukkels krijgen maar dat kan dus zonder whey ook
En ik ben die puberfase al voorbij.
Ik heb blauwe ogen, douchebag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Komt omdat je zelf bruine ogen hebt.
Verschil in smaken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Meh. Blond haar en bruine ogen zijn beter.
Zoeentje met een nepzilveren ding erop?quote:
nigga pleasequote:
Jij moet geen aandacht trekken.quote:
Maar merk je nou ook enig effect van dat Whey?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
No manJa als je veel eiwitten binnenkrijgt kan je pukkels krijgen maar dat kan dus zonder whey ook
Oh okquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:40 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sorry, zo bedoel ik het niet.
Alle stoplichten zitten tegen hier.
4 real of space je em aiiii?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat zijn dode witte bloedcellen die gewoon je lichaam verlaten door middel van een puistje.
Nee. Dat komt altijd wel goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bang dat je zelf wat e-aandacht mis loopt?
quote:
Neejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |