Yo yo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik eis wel een motivatie om de posse te joinen. Tauch is een oude bekende schietgrage neger die wij van MW1 en 2 kennen. Die is altijd welkom.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Dames en heren. De kans zit erin dat ik morgen weer een goed werkende verbinding ga krijgen. Dus het is tijd om de meest beruchte groep te maken die het wilde westen zal kennen.
Ik ga beginnen:
Edwinuss
Tauchmeister
SoldMayor
Ik heb een echte leren cowboyhoed in mijn kamer liggen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
Ik eis wel een motivatie om de posse te joinen. Tauch is een oude bekende schietgrage neger die wij van MW1 en 2 kennen. Die is altijd welkom.
Hoe kwam je daar in godsnaam bij dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:20 schreef WSquater het volgende:
game uitgesteld 'until further notice'vals alarm
Dames en heren. De kans zit erin dat ik morgen weer een goed werkende verbinding ga krijgen. Dus het is tijd om de meest beruchte groep te maken die het wilde westen zal kennen.
Ik ga beginnen:
Edwinuss
Tauchmeister
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
LoLquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:01 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal de referenties raadplegen, bel ons niet. Wij bellen u.
quote:Official RDR Weapons List
In black are Rockstar Games' names, in red are the weapons they are based on in reality, or which they closely resemble.
Handguns
•Mauser Pistol - Mauser C96
•Colt 1903 - Colt Model 1903
•Cattleman Revolver - Colt Single Action Army (also available in Golden)
•S&W No.3 Revolver - Smith & Wesson No. 3 Revolver
•LeMat Revolver
•Volcanic Pistol
•Borchardt C-93
•Swing Out Revolver - Colt 1889 Revolver
Rifles
•Spencer Model 1860 Carbine (also available in Golden)
•1860 Henry Rifle
•Winchester 1892 Saddle Ring Carbine
•Repeater Carbine - Evans Repeating Rifle
•1873 Trapdoor Springfield Cavalry Carbine
•Buffalo Rifle - Sharps 1874 Long Range
•Carcano Rifle - Carcano Rifle
•Sniper Rifle - Remington No. 1 Rolling Block (Long Malcolm)
•Springfield Model 1892/Krag Jorgensen Rifle
Shotguns
•Sawed-Off Shotgun - Sawn-Off Shotgun
•Break Action Shotgun - Side-by-Side Shotgun Model 1878
•Pump Action Shotgun - Winchester Model 1897
•Semi-Automatic Shotguns - Browning Auto-5
•Lever Action Shotgun - Winchester 1887
Others
•Cannon - Cannon
•Gatling Gun - Gatling Gun
•Machine Gun - Maxim Gun
•Dynamite - Dynamite
•Firebottle - Firebottle (Molotov Cocktail)
•Knife - Knife
•Lasso - Rope
•Throwing Knife - Throwing Knife
•Binoculars
Known Weapon Animations
•Hammer movement (Revolvers)
•Top Break (Revolvers)
•Swing out cylinder (Revolvers)
•Lever-action (Lever-action shotguns and/or rifles)
•Pump-Action (Pump-action shotguns) (seen in the Gameplay Series: Weapons and Death video, at 1.42 - 1.44)
Weapon Pick-ups
•Weapons that are on the ground after having fallen out of enemies' hands, light up with a bright shiny "star" on them.
Thanks for the positive feedback, guys, there are indeed very many weapons. I wonder how many actually make it to the release. Many games have weapons in early screenshots, but those are unaccesible in the final version of the game.
I'll continue updating this.
quote:Hunting
Hunting
There are approximately 40 animals that can be encountered in Red Dead Redemption, and any of the listed animals can be hunted. Different animals supply the player with different pelts, claws, meat and other resources with different values. Beware, killing some animals may not please their owners, or the town folk for that matter. One can assume that killing someone's horse probably won't be any better than stealing it, and may hold the same results.
At this time, the known animals are:
Armadillos
Bats - Bat Wings
Beavers - Beaver Meat, Beaver Fur
Bighorn Sheep - Bighorn Meat, Bighorn Horns, Bighorn Skin
Bison
Birds
Boars
Bulls
Chickens
Cougars
Coyotes
Cattle
Deer
Dogs
Donkeys
Ducks
Elk
Goats
Grizzly Bears - Bear Furs, Bear Claws, Bear Meat, Bear Teeth
Moose
Mules
Rabbits
Rattlesnakes
Skunks
Vultures
Wolves
Achievements
Two known game achievements involve the hunting and skinning of animals:
Bearly Legal: Kill and Skin 18 Grizzly Bears
Unnatural Selection: Kill one of every animal species in the game in any game mode.
quote:Beware, killing some animals may not please their owners, or the town folk for that matter. One can assume that killing someone's horse probably won't be any better than stealing it, and may hold the same results.
bier, maar ik drink eerst een paar weken in mei bier op vakantiequote:Op donderdag 6 mei 2010 22:48 schreef Edwinuss het volgende:
GTA was ook 1 van de grootste hypes die ik ooit heb gezien. Daarbij komt dat je de vorige delen ongetwijfeld kent of hebt gespeeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:16 schreef Bulletdodger het volgende:
Nog 2 weekjes
Kijk toch best wel uit naar het spel al is het niet zo erg als toendertijd met GTA waar ik 2 1/2 jaar op heb zitten wachten
Maar is dit spel niet een vervolg van Red Dead Revolver?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
GTA was ook 1 van de grootste hypes die ik ooit heb gezien. Daarbij komt dat je de vorige delen ongetwijfeld kent of hebt gespeeld.
Dit is het eerste deel in de franchise.
Nee, zover ik weet staan die spellen gewoon los van elkaar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 08:50 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Maar is dit spel niet een vervolg van Red Dead Revolver?
Volgens mij bijna niemand hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Bulletdodger het volgende:
Ok prima dat wou ik even weten want dat deel heb ik niet gespeeld
Zouden er ergens nacht releases zijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef Silv het volgende:
De tijd gaat wel snel. Hopen dat Wehkamp een beetje snel bezorgt.
Ohja en omdat ie er gewoon teringvet utiziet natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef zatoichi het volgende:
ik wil de posse joinen, zojuist de pre-order geplaatstomdat we het er gisteren zo gezellig over hadden tijden BC2 kan ik hem toch niet laten liggen
Die dingen worden nu beloofd, en als ze dat niet waar kunnen maken zijn er toch een hoop mensen die gaan zeikenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Deze kleine toevoegingen kan ik zo ontzettend waarderen!
Als je een winkel vind let me know!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zouden er ergens nacht releases zijn?
in de nacht van donderdag op vrijdag?
De game is al bijna Gold.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die dingen worden nu beloofd, en als ze dat niet waar kunnen maken zijn er toch een hoop mensen die gaan zeiken
Zelfde verhaal als met Fable
Daarom hoop ik dat ze niet te veel dingen gaan beloven
Dus? Dat was met Fable ook hoor, pas daarna toen de game uit ging komen, werd er verteld dat er bepaalde dingen niet in de gamen zaten.quote:
hoezo? Is net zoals in Oblivion of vele andere spellen? NPC's worden gewoon pissig als je hun shit afpakt of vermoord.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Deze kleine toevoegingen kan ik zo ontzettend waarderen!
Als ik in GTA4 bij iemand een boodschappentas of een broodje hamburger uit zijn klauwen duw, doen ze anders niks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hoezo? Is net zoals in Oblivion of vele andere spellen? NPC's worden gewoon pissig als je hun shit afpakt of vermoord.
Als ik in GTA4 een dikke negert in da getto een klap geef met een honkbalknuppel issie best pissig...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als ik in GTA4 bij iemand een boodschappentas of een broodje hamburger uit zijn klauwen duw, doen ze anders niks.
Oh en hier geef ik me uiteraard voor op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga beginnen:
Edwinuss
Tauchmeister
I shall reign heeft me verteld dat ie ook wel wil joinen, dat is een vriend van me maar hij is gebandquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh en hier geef ik me uiteraard voor op.
Referenties ()
Tauch, Kneus, Ross, en weet ik veel wie nog meer.
(Ik ben trouwens Sommy)
* Nick-GizMo steekt vinger opquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga beginnen:
Edwinuss
Tauchmeister
Als je auto jat of tegen aanrijd heb je wel kans dat ze iets doen! Bij Oblivion was het alleen als de NPC het ook zagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als ik in GTA4 bij iemand een boodschappentas of een broodje hamburger uit zijn klauwen duw, doen ze anders niks.
ik speel 3 weken niet en uit het zicht uit het hartquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh en hier geef ik me uiteraard voor op.
Referenties ()
Tauch, Kneus, Ross, en weet ik veel wie nog meer.
(Ik ben trouwens Sommy)
ow en motivatie zie ik nu:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef duke-forever het volgende:
[..]
I shall reign heeft me verteld dat ie ook wel wil joinen, dat is een vriend van me maar hij is geband
()
hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
fuck de motivatie, ik join 2 weken later gewoon en anders knal ik je knol af Ed
idd alleen maar buitenlanders in Megicoquote:
Ik ga beginnen:
KneusTeun
Edwinuss
Tauchmeister
SoldMayor
Basssie024
Nick-GizMo
Frankii
Je bent grappig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga jullie gewoon telkens joinen en dan zoe dood schieten hé!?
Bassie en Frankkii ken ik volgens mij niet, maar zo met de rest gaat het dikke pret wordenquote:
Dan moet je vanavond even mee doen met BC2.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bassie en Frankkii ken ik volgens mij niet, maar zo met de rest gaat het dikke pret worden!
frankkii is sommy die ken je welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bassie en Frankkii ken ik volgens mij niet, maar zo met de rest gaat het dikke pret worden!
Jammer dat possie oprichten ook een achievement is
Dat spel moet ik nog steeds verkopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond even mee doen met BC2.
check! Die staat idd in de friendlistquote:
nee een vriend vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat spel moet ik nog steeds verkopen
[..]
check! Die staat idd in de friendlistMaar jij bent i shall reign dus?
Dat vriend van denk ik niet maar goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef duke-forever het volgende:
[..]
nee een vriend van
![]()
deze release date is trouwens geniaal, ik ben de dag erna jarig, ik weet al wat ik vraag
als examens af zijn ga ik eerst alan wake doen, dat duurt niet zo lang dus die kan ik nog uitspelen tussen alle examenfeestjes door voordat ik naar kreta gaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat vriend van denk ik niet maar goed! Nog 2 weken, en dan heb ik tussendoor nog Alan Wake
En ook volgende week nog een korte week, en met de release van RDR hebben we ook nog eens lang weekend
Ik ga beginnen:
KneusTeun
Edwinuss
Tauchmeister
SoldMayor
Basssie024
Nick-GizMo
Frankii
Mainframes
Ik ga beginnen:
KneusTeun
Edwinuss
Tauchmeister
SoldMayor
Basssie024
Nick-GizMo
Frankii
Mainframes
I shall reign
kijk eens terug in het topic wanneer ik het al zeiquote:
En compleetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Al die uren in een game en dan nog sta ik er niet bij![]()
Ik pas het zelf wel ff aan.
[..]
Zie je nou wel dat je weer kutkabouter bent! Dat is al de zoveelste keer dat je een kloon aanmaakt tijdens je ban :/quote:
ik was ook helemaal niet ironisch toenstraks, nu ook weer niet uiteraardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En compleet!
[..]
Zie je nou wel dat je weer kutkabouter bent! Dat is al de zoveelste keer dat je een kloon aanmaakt tijdens je ban :/
daar zit ook iets in inderdaad. Dan kan ik er dus wel gewoon bij. Zit er toch dik in dat er bijna altijd wel een paar niet zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik neem aan dat een posse gewoon per avond aangevuld kan worden met friends die online zijn? anders is het lastig steeds 8 man te hebben?
quote:“Are the posses always the same or do they change if u go off online like they’re just teams for that round?” – wyliemyster
Each time you head into Red Dead Redemption multiplayer, you will create new posses according to the players in your session. While posses are not persistent offline, if you and your friends want to always play together as a ruthless band of outlaws, we’ve made the multiplayer menu and invite system simple and easy enough to find each other online, posse up, and challenge others in Competitive matches whenever you’d like.
nice.quote:
ja maar dan krijg je van die situaties van iedereen heeft een paard, en er komt een nieuw iemand bij, en dan sta je daar, in the middle of nowhere, met een paard te weinigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Frankii het volgende:
Ik neem aan dat je niet eerst helemaal pre-game hoeft te gaan om iemand uit te nodigen... maarja, we zullen zien.
noooh, ik zie nou dat 18 mei in amerika isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef WSquater het volgende:
Waarom heeft niemand het door? Nog precies twee weken jongens!En met een beetje geluk ligt-ie al eerder in de winkel, en als je 'm online hebt besteld heb je met een beetje geluk hem al eerder in huis.
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef duke-forever het volgende:
[..]
noooh, ik zie nou dat 18 mei in amerika isniet voor m'n verjaardag dus
19 dus. maar ik heb er geen zak aan want ik speel niet voor de examens zijn afgelopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef WSquater het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?Als je geluk hebt hem je 'm op 20 of 19 mei al binnen als je pre-ordert (niet bij freerecordshop ofzo, want die sturen nooit eerder maar meer bij de kleinere webshops).
Je weet dat je het spel niet zal kunnen laten liggen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef duke-forever het volgende:
[..]
19 dus. maar ik heb er geen zak aan want ik speel niet voor de examens zijn afgelopenmaarja ik vraag mijn ouders wel of ze 2 dagen later m'n cadeau willen geven en dan dat spel kopen
ik heb mijn ouders de xbox preventief laten ruimenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je weet dat je het spel niet zal kunnen laten liggen...
en daar heb ik dus me pre-order staanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef WSquater het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?Als je geluk hebt hem je 'm op 20 of 19 mei al binnen als je pre-ordert (niet bij freerecordshop ofzo, want die sturen nooit eerder maar meer bij de kleinere webshops).
Ik geef 'm geen ongelijk.quote:
Jij weet die wel te vinden. Je ouders zullen de komende 2 weken wel even een middagje weg zijn en dan zet jij het huis op stelten. Zodra je hem hebt sluit je 'm op zolder aan waar nog een oude TV staat met als excuus dat je "oude foto's opzoekt voor een studie opdracht" o.i.d.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders de xbox preventief laten ruimen
ik denk eerder dat je daar niks over te zeggen hadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders de xbox preventief laten ruimen
jamaar, jamaar...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik geef 'm geen ongelijk.
[..]
Jij weet die wel te vinden. Je ouders zullen de komende 2 weken wel even een middagje weg zijn en dan zet jij het huis op stelten. Zodra je hem hebt sluit je 'm op zolder aan waar nog een oude TV staat met als excuus dat je "oude foto's opzoekt voor een studie opdracht" o.i.d.
jawel, ik weet van mezelf dat ik dan heel m'n examens ga verkloten omdat ik kan lolboxen dus ik vroeg of ze het hele zaakje weg konden halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik denk eerder dat je daar niks over te zeggen had
Over een Xbox die verlaten is door z'n eigenaar. Helemaal alleen, ergens in een koude kamer. Nog niet te spreken over de leefomstandigheden... ongeveer het zelfde zoals een eeuw geleden...quote:
Ik ga beginnen:
KneusTeun
Tauchmeister
SoldMayor
Basssie024
Nick-GizMo
Frankii
Sharpdressedman
Edwinuss
kinderen en hun oppasquote:
jij bent kutkabouter toch? wat is je xboxlive ook alweer?quote:
| Forum Opties | |