Volgens mij bijna niemand hierquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:32 schreef Bulletdodger het volgende:
Ok prima dat wou ik even weten want dat deel heb ik niet gespeeld
Zouden er ergens nacht releases zijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:15 schreef Silv het volgende:
De tijd gaat wel snel. Hopen dat Wehkamp een beetje snel bezorgt.
Ohja en omdat ie er gewoon teringvet utiziet natuurlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:34 schreef zatoichi het volgende:
ik wil de posse joinen, zojuist de pre-order geplaatstomdat we het er gisteren zo gezellig over hadden tijden BC2 kan ik hem toch niet laten liggen
Die dingen worden nu beloofd, en als ze dat niet waar kunnen maken zijn er toch een hoop mensen die gaan zeikenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Deze kleine toevoegingen kan ik zo ontzettend waarderen!
Als je een winkel vind let me know!!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zouden er ergens nacht releases zijn?
in de nacht van donderdag op vrijdag?
De game is al bijna Gold.....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die dingen worden nu beloofd, en als ze dat niet waar kunnen maken zijn er toch een hoop mensen die gaan zeiken
Zelfde verhaal als met Fable
Daarom hoop ik dat ze niet te veel dingen gaan beloven
Dus? Dat was met Fable ook hoor, pas daarna toen de game uit ging komen, werd er verteld dat er bepaalde dingen niet in de gamen zaten.quote:
hoezo? Is net zoals in Oblivion of vele andere spellen? NPC's worden gewoon pissig als je hun shit afpakt of vermoord.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Deze kleine toevoegingen kan ik zo ontzettend waarderen!
Als ik in GTA4 bij iemand een boodschappentas of een broodje hamburger uit zijn klauwen duw, doen ze anders niks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hoezo? Is net zoals in Oblivion of vele andere spellen? NPC's worden gewoon pissig als je hun shit afpakt of vermoord.
Als ik in GTA4 een dikke negert in da getto een klap geef met een honkbalknuppel issie best pissig...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als ik in GTA4 bij iemand een boodschappentas of een broodje hamburger uit zijn klauwen duw, doen ze anders niks.
Oh en hier geef ik me uiteraard voor op.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Dames en heren. De kans zit erin dat ik morgen weer een goed werkende verbinding ga krijgen. Dus het is tijd om de meest beruchte groep te maken die het wilde westen zal kennen.
Ik ga beginnen:
Edwinuss
Tauchmeister
I shall reign heeft me verteld dat ie ook wel wil joinen, dat is een vriend van me maar hij is gebandquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh en hier geef ik me uiteraard voor op.
Referenties ()
Tauch, Kneus, Ross, en weet ik veel wie nog meer.
(Ik ben trouwens Sommy)
* Nick-GizMo steekt vinger opquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Dames en heren. De kans zit erin dat ik morgen weer een goed werkende verbinding ga krijgen. Dus het is tijd om de meest beruchte groep te maken die het wilde westen zal kennen.
Ik ga beginnen:
Edwinuss
Tauchmeister
Als je auto jat of tegen aanrijd heb je wel kans dat ze iets doen! Bij Oblivion was het alleen als de NPC het ook zagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:29 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als ik in GTA4 bij iemand een boodschappentas of een broodje hamburger uit zijn klauwen duw, doen ze anders niks.
ik speel 3 weken niet en uit het zicht uit het hartquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:14 schreef Frankii het volgende:
[..]
Oh en hier geef ik me uiteraard voor op.
Referenties ()
Tauch, Kneus, Ross, en weet ik veel wie nog meer.
(Ik ben trouwens Sommy)
ow en motivatie zie ik nu:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:18 schreef duke-forever het volgende:
[..]
I shall reign heeft me verteld dat ie ook wel wil joinen, dat is een vriend van me maar hij is geband
()
hahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
fuck de motivatie, ik join 2 weken later gewoon en anders knal ik je knol af Ed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |