idd alleen maar buitenlanders in Megicoquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Dames en heren. De kans zit erin dat ik morgen weer een goed werkende verbinding ga krijgen. Dus het is tijd om de meest beruchte groep te maken die het wilde westen zal kennen.
Ik ga beginnen:
KneusTeun
Edwinuss
Tauchmeister
SoldMayor
Basssie024
Nick-GizMo
Frankii
Je bent grappig.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:39 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga jullie gewoon telkens joinen en dan zoe dood schieten hé!?
Bassie en Frankkii ken ik volgens mij niet, maar zo met de rest gaat het dikke pret wordenquote:
Dan moet je vanavond even mee doen met BC2.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bassie en Frankkii ken ik volgens mij niet, maar zo met de rest gaat het dikke pret worden!
frankkii is sommy die ken je welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Bassie en Frankkii ken ik volgens mij niet, maar zo met de rest gaat het dikke pret worden!
Jammer dat possie oprichten ook een achievement is
Dat spel moet ik nog steeds verkopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond even mee doen met BC2.
check! Die staat idd in de friendlistquote:
nee een vriend vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat spel moet ik nog steeds verkopen
[..]
check! Die staat idd in de friendlistMaar jij bent i shall reign dus?
Dat vriend van denk ik niet maar goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:29 schreef duke-forever het volgende:
[..]
nee een vriend van
![]()
deze release date is trouwens geniaal, ik ben de dag erna jarig, ik weet al wat ik vraag
als examens af zijn ga ik eerst alan wake doen, dat duurt niet zo lang dus die kan ik nog uitspelen tussen alle examenfeestjes door voordat ik naar kreta gaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat vriend van denk ik niet maar goed! Nog 2 weken, en dan heb ik tussendoor nog Alan Wake
En ook volgende week nog een korte week, en met de release van RDR hebben we ook nog eens lang weekend
Dames en heren. De kans zit erin dat ik morgen weer een goed werkende verbinding ga krijgen. Dus het is tijd om de meest beruchte groep te maken die het wilde westen zal kennen.
Ik ga beginnen:
KneusTeun
Edwinuss
Tauchmeister
SoldMayor
Basssie024
Nick-GizMo
Frankii
Mainframes
Ik ga beginnen:
KneusTeun
Edwinuss
Tauchmeister
SoldMayor
Basssie024
Nick-GizMo
Frankii
Mainframes
I shall reign
kijk eens terug in het topic wanneer ik het al zeiquote:
En compleetquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
Al die uren in een game en dan nog sta ik er niet bij![]()
Ik pas het zelf wel ff aan.
[..]
Zie je nou wel dat je weer kutkabouter bent! Dat is al de zoveelste keer dat je een kloon aanmaakt tijdens je ban :/quote:
ik was ook helemaal niet ironisch toenstraks, nu ook weer niet uiteraardquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En compleet!
[..]
Zie je nou wel dat je weer kutkabouter bent! Dat is al de zoveelste keer dat je een kloon aanmaakt tijdens je ban :/
daar zit ook iets in inderdaad. Dan kan ik er dus wel gewoon bij. Zit er toch dik in dat er bijna altijd wel een paar niet zijn.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik neem aan dat een posse gewoon per avond aangevuld kan worden met friends die online zijn? anders is het lastig steeds 8 man te hebben?
quote:“Are the posses always the same or do they change if u go off online like they’re just teams for that round?” – wyliemyster
Each time you head into Red Dead Redemption multiplayer, you will create new posses according to the players in your session. While posses are not persistent offline, if you and your friends want to always play together as a ruthless band of outlaws, we’ve made the multiplayer menu and invite system simple and easy enough to find each other online, posse up, and challenge others in Competitive matches whenever you’d like.
nice.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |