ja maar dan krijg je van die situaties van iedereen heeft een paard, en er komt een nieuw iemand bij, en dan sta je daar, in the middle of nowhere, met een paard te weinigquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Frankii het volgende:
Ik neem aan dat je niet eerst helemaal pre-game hoeft te gaan om iemand uit te nodigen... maarja, we zullen zien.
noooh, ik zie nou dat 18 mei in amerika isquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef WSquater het volgende:
Waarom heeft niemand het door? Nog precies twee weken jongens!En met een beetje geluk ligt-ie al eerder in de winkel, en als je 'm online hebt besteld heb je met een beetje geluk hem al eerder in huis.
Wanneer ben je jarig?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:42 schreef duke-forever het volgende:
[..]
noooh, ik zie nou dat 18 mei in amerika isniet voor m'n verjaardag dus
19 dus. maar ik heb er geen zak aan want ik speel niet voor de examens zijn afgelopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef WSquater het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?Als je geluk hebt hem je 'm op 20 of 19 mei al binnen als je pre-ordert (niet bij freerecordshop ofzo, want die sturen nooit eerder maar meer bij de kleinere webshops).
Je weet dat je het spel niet zal kunnen laten liggen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:09 schreef duke-forever het volgende:
[..]
19 dus. maar ik heb er geen zak aan want ik speel niet voor de examens zijn afgelopenmaarja ik vraag mijn ouders wel of ze 2 dagen later m'n cadeau willen geven en dan dat spel kopen
ik heb mijn ouders de xbox preventief laten ruimenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:10 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je weet dat je het spel niet zal kunnen laten liggen...
en daar heb ik dus me pre-order staanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:07 schreef WSquater het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?Als je geluk hebt hem je 'm op 20 of 19 mei al binnen als je pre-ordert (niet bij freerecordshop ofzo, want die sturen nooit eerder maar meer bij de kleinere webshops).
Ik geef 'm geen ongelijk.quote:
Jij weet die wel te vinden. Je ouders zullen de komende 2 weken wel even een middagje weg zijn en dan zet jij het huis op stelten. Zodra je hem hebt sluit je 'm op zolder aan waar nog een oude TV staat met als excuus dat je "oude foto's opzoekt voor een studie opdracht" o.i.d.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders de xbox preventief laten ruimen
ik denk eerder dat je daar niks over te zeggen hadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:19 schreef duke-forever het volgende:
[..]
ik heb mijn ouders de xbox preventief laten ruimen
jamaar, jamaar...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik geef 'm geen ongelijk.
[..]
Jij weet die wel te vinden. Je ouders zullen de komende 2 weken wel even een middagje weg zijn en dan zet jij het huis op stelten. Zodra je hem hebt sluit je 'm op zolder aan waar nog een oude TV staat met als excuus dat je "oude foto's opzoekt voor een studie opdracht" o.i.d.
jawel, ik weet van mezelf dat ik dan heel m'n examens ga verkloten omdat ik kan lolboxen dus ik vroeg of ze het hele zaakje weg konden halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ik denk eerder dat je daar niks over te zeggen had
Over een Xbox die verlaten is door z'n eigenaar. Helemaal alleen, ergens in een koude kamer. Nog niet te spreken over de leefomstandigheden... ongeveer het zelfde zoals een eeuw geleden...quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:16 schreef Edwinuss het volgende:
Dames en heren. De kans zit erin dat ik morgen weer een goed werkende verbinding ga krijgen. Dus het is tijd om de meest beruchte groep te maken die het wilde westen zal kennen.
Ik ga beginnen:
KneusTeun
Tauchmeister
SoldMayor
Basssie024
Nick-GizMo
Frankii
Sharpdressedman
Edwinuss
kinderen en hun oppasquote:
jij bent kutkabouter toch? wat is je xboxlive ook alweer?quote:
| Forum Opties | |