Ik weet het wel. Via GPS.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Zeroku het volgende:
Hoe kan de TT als je niet weet waar je trein is?
Ik dacht meteen dat er iemand onwel was geworden ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Stevie is ook zo'n held die METEEN wist dat het hekken waren.
Zozo, knappe jongen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik dacht meteen dat er iemand onwel was geworden ja.
Gezellig naar auswitch.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Met de trein reizen is niet zo moeilijk nee.
Redelijk logisch met al die gekken op deze wereld.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
We maken onszelf gewoon bang. Redelijk jammer.
Al. Het valt nog mee met 6 miljard mensenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Redelijk logisch met al die gekken op deze wereld.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Zeroku het volgende:
Hoe kan de TT als je niet weet waar je trein is?
Heel de wereld is bang, niet alleen Nederland. Je kunt nu wel de grote internetheld spelen, maar als jij op de Dam had gestaan en er schreeuwen mensen, vallen hekken om wat klinkt - let goed op hè, KLINKT - als pistoolschoten en er komt een massa op je afrennen ga jij echt niet stoer denken: "IK BLIJF STAAN WANT HET IS GODVERDOMME EEN HEK!!!".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
We maken onszelf gewoon bang. Redelijk jammer.
quote:Ik zag, tijdens de vlucht, duidelijk hoe Balkenende de Koninigin opzij duwde.
5 minutes ago via TweetDeck
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heel de wereld is bang, niet alleen Nederland. Je kunt nu wel de grote internetheld spelen, maar als jij op de Dam had gestaan en er schreeuwen mensen, vallen hekken om wat klinkt - let goed op hè, KLINKT - als pistoolschoten en er komt een massa op je afrennen ga jij echt niet stoer denken: "IK BLIJF STAAN WANT HET IS GODVERDOMME EEN HEK!!!".
Als jij dat vindt, dan is dat niet mijn probleem. Ik vond het wel als schoten klinken, zo ook veel mensen met mij.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit klinkt in de verste verste niet op een schietincident.
Lees die zin nog eens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit klinkt in de verste verste niet op een schietincident.
Uhu het klinkt als schietenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heel de wereld is bang, niet alleen Nederland. Je kunt nu wel de grote internetheld spelen, maar als jij op de Dam had gestaan en er schreeuwen mensen, vallen hekken om wat klinkt - let goed op hè, KLINKT - als pistoolschoten en er komt een massa op je afrennen ga jij echt niet stoer denken: "IK BLIJF STAAN WANT HET IS GODVERDOMME EEN HEK!!!".
klonk inderdaad echt niet als schieten..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uhu het klinkt als schieten. Ik weet niet waar jij je hekken op laat vallen maar het klinkt echt niet naar schieten. En nu probeer jij jullie bangheid te verbloemen door mijn redelijkheid??
Ik vond het als schieten klinken. Ook veel mensen met mij. En oke, dan laten we het dat het klinkt als schieten eruit halen. Je bent bezig met die 2 minuten stilte, je let niet op wat er verder om je gebeurd en in een keer hoor je mensen krijsen en komt er een massa op je afrennen. Blijf jij dan stilstaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef -SG- het volgende:
[..]
Uhu het klinkt als schieten. Ik weet niet waar jij je hekken op laat vallen maar het klinkt echt niet naar schieten. En nu probeer jij jullie bangheid te verbloemen door mijn redelijkheid??
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond het als schieten klinken. Ook veel mensen met mij. En oke, dan laten we het dat het klinkt als schieten eruit halen. Je bent bezig met die 2 minuten stilte, je let niet op wat er verder om je gebeurd en in een keer hoor je mensen krijsen en komt er een massa op je afrennen. Blijf jij dan stilstaan?
Sorry hoor, maar lees je eens in in psychologie. Het is echt niet zo gek dat mensen deze reactie vertonen na bijvoorbeeld Koninginnedag 2009.
En het is ook niet gek dat mensen hier nog redelijk nadenken (waarom jij dan een persoonlijke aanval opzet mag joost weten). En daarbij zeg ik toch nergens, maar dan ook nergens dat ik niet weg zou rennen. Ik zeg alleen dat het zo jammer iemand zich zo bang laat maken en paniek gaat zaaien terwijl er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond het als schieten klinken. Ook veel mensen met mij. En oke, dan laten we het dat het klinkt als schieten eruit halen. Je bent bezig met die 2 minuten stilte, je let niet op wat er verder om je gebeurd en in een keer hoor je mensen krijsen en komt er een massa op je afrennen. Blijf jij dan stilstaan?
Sorry hoor, maar lees je eens in in psychologie. Het is echt niet zo gek dat mensen deze reactie vertonen na bijvoorbeeld Koninginnedag 2009.
Ja maar dat boeit toch niet of jij dat vindt, het gaat er om wat die mensen op dat moment denken, en als je dat denkt, dan is die reactie toch logisch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
klonk inderdaad echt niet als schieten..
Ach trek toch alsjeblieft niet meteen conclusies zeg. Damned.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Heroinjunk het volgende:
Verder, probeer jezelf eens in te leven in andere mensen. Egocentrisch en egoïstisch gedrag zijn niet de meest positieve gedragskenmerken.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef MarkM het volgende:
Volgens mij is deze trein nu twee minuten stilte aan het houden.
Natuurlijk kan je logisch nadenken, als je er niet ZELF bij bent. Ik leg ook de link niet waarom mensen wegrennen als er iemand onwel is - ik zou dan juist zeggen, ga ze helpen. Maar die mensen zijn er dus wel. En er gilt iemand. En dan schrikken mensen en gillen er nog meer. En als die achteruit deinzen, komt de hele massa in beweging.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
En het is ook niet gek dat mensen hier nog redelijk nadenken (waarom jij dan een persoonlijke aanval opzet mag joost weten). En daarbij zeg ik toch nergens, maar dan ook nergens dat ik niet weg zou rennen. Ik zeg alleen dat het zo jammer iemand zich zo bang laat maken en paniek gaat zaaien terwijl er niks aan de hand is.
Ja als nu de herdenking door kan gaan dan noem ik dat 'niks aan de hand' ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |