Selectieve verontwaardiging omdat er weer over moslims gesproken wordt. Er stonden ook veel Nederlanders hoor.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
er staan ook heel veel moslims daar. Gedraag je anders een beetje.
Het wordt een thuis en uit herdenkingquote:
Ja, want als dit in Spanje plaats vond dan bleven alle mensen rustig staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef beantherio het volgende:
Leuk voorbeeldje van massahysterie. Heel tekenend voor dit land.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef rena het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik ben benieuwd of al die stoere mannetjes hier waren blijven staan á la Schwarznegger.
Geloof me, als jij daar stond was je ook gaan rennen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef PartyHardy het volgende:
Wat een overdreven reactie haha, er vallen wel vaker mensen flauw ofzo..
Er was ook niks te zien, ik schrok even maar daarna dacht ik ja er zal wel een hek zijn omgevallen..
Preciesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef nozem het volgende:
[..]
Och. Je kunt dit wel gaan zien als een teken van deze tijd, maar dat is zo'n onzin. Er zijn hier in dit topic heel verstandige reacties gepost over psychologische processen die m.i. in alle tijden en in alle mensenmassa's opgaan.
Een soort golfbeweging, ontstaan door een omvallend object, vervolgens een schrikreactie en een heleboel mensen die niet weten wat er precies is gebeurd en gaan rennen. Volgens mij standaard psychologie, niks nieuws.
Het is de schuld van dat domme krijswijf wat je rond de vierde a vijfde seconde hoort blerren.quote:
Nu je het zegt hoorde ik halverwege in de verte een man horen schreeuwen dat leek op vorig jaar.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef VancouverFan het volgende:
Op TV klonk het vergelijkbaar met de geluiden uit Apeldoorn 2009. Dus ik kan me goed voorstellen dat je je te pletter schrikt en daar zo snel mogelijk weg wilt.
Internethelden weer hier
Ja, want dit heerst alleen onder Nederlanders. Lekker selectief bezig zijn we weer vandaag.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Chooselife het volgende:
Mijn God. De angst regeert!
Ik schaam me echt dat Nederlanders zich zo laten inpakken door bangheid, angst. Bang voor iets wat er niet is.
mijn stiefzoon was vorig jaar op nog geen 50 meter van het koninginnedrama en zag het gebeuren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geloof me, als jij daar stond was je ook gaan rennen.
Standaard Telegraaf-reactie.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Chooselife het volgende:
Ik schaam me echt dat Nederlanders zich zo laten inpakken door bangheid, angst. Bang voor iets wat er niet is.
Vertel dat de nabestaanden van de mensen die Karst T. dood reed even.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:21 schreef Chooselife het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |