quote:
Zeik wijf alsof ze zitten te borrelen. Wees blij dat er nog aandacht aan besteed word. Zucht ja ik voel het als Amsterdammer ook in mijn knipquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:![]()
ik kijk zo naar de Dam, en straks mag het *hoge* volk wat massaal aanwezig is, oud burgemeester Job en meer van die hoogwaardigheidsbekleders gezellig aanschuiven aan de lange rij van het overheerlijke buffet, en wie betaald dat allemaal, juist gemeente Amsterdammaar mij hoor je niet hoor, laat staan dat ik uitgenodigt wordt voor zo een lekker buffetje
Ja ik ook maar ´t leek een schreeuw van iemand. Damn wat een paniek opeens, je zal er met je kindjes staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
WTF WAS DAT??
Mijn hart zit in mijn keel, klonk als schoten ofzo!
Wezenloos geschrokken!
Ze zitten lekker te kanenquote:
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Jian het volgende:
Iemand werd onwel en er brak een beetje paniek uit, meer nietO ja en Liesje hoorde schoten
Owww iemand onwel begrijp ik.. Tv maar aanquote:
Iemand schreeuwde heel hard, toen zag je een beeld van iemand die opkeek en toen begon ´t rennen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horen
Toverheks afgeknaldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horen
Ja naja ik herinner mij koningeinnedag vorig jaar en vind dit soort gelegenheden waarbij het koningshuis aanwezig is altijd een beetje engig. Om naar te kijken dan, als ik er zou staan zou ik mij niet zo erg "doelwit" voelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn wel een bang volk geworden, zeg
Die hoorden ook allemaal schoten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja beetje paniek, er rende aardig wat mensen weg en ´t zag er scary uit..
En dat zag er eng uit, vanuit één kant rennende mensen en gegil, In combinatie met mijn ingebeelde schoten was het net een horrorfilm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand schreeuwde heel hard, toen zag je een beeld van iemand die opkeek en toen begon ´t rennen.
Oh ja? Was dat te hard?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Die hoorden ook allemaal schoten waarschijnlijkWat Scrut zegt, we overdrijven de laatste tijd een beetje, komt door al die terroristenverhalen
Vond ik ook het was een grapje. Ik heb het niet gezien verderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja? Was dat te hard?![]()
Ik vond het een domme post, en ik had de schrik nog in de benen zeg maar.
We zijn nu eenmaal conceptdenkers, doe je weinig aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Toch bizar dat mijn hersens er, als ik mensen in paniek zie rennen, schoten bij denk
Iemand viel van zijn stokje ofzo. Zoiets ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Jian het volgende:
Toch knap van Balkenende dat ie na al die horror nog gewoon z'n toespraak doet. Cool dude dat het is
Ik hoorde ook knallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Toch bizar dat mijn hersens er, als ik mensen in paniek zie rennen, schoten bij denk
Dat is toch een deel van de ceremonie ? Voordat je je weer in iemands armen stort.quote:
Waar blijven de y-tubesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
Volgens mij waren die knallen de hekken die omvielen
Is domquote:
die domme post was van voor 8 uur vanavond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja? Was dat te hard?![]()
Ik vond het een domme post, en ik had de schrik nog in de benen zeg maar.
Ja ik ben heel erg op zoek naar nieuw vlees, zoals ik ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch een deel van de ceremonie ? Voordat je je weer in iemands armen stort.
quote:
Kom op zeg.. Gedraag je ..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die domme post was van voor 8 uur vanavond.
en nee ben niet afgeknald, en ja ben het nog steeds met mijn post voor 8 uur eens, en ja weer dure buffetjes, weer dit en dat en weer kan de gewone amsterdammer ervoor opdraaien, want ja weer worden stadswijken om zeep geholpen, en ja weer worden er weer stadsdelen bij elkaar geplaatst en weer wordt er weer onnodig geld van de amsterdammer gevraagd.
Hij herinnerde zich waarschijnlijk net dat hij nog wat water te managen had.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Jian het volgende:
Maar zagen jullie Prins Pils snel wegschuifelen, i.p.v. voorop te gaan in de strijd tegen die terroristenWie is hier nou onze opperbevelhebber der Nederlandse Strijdkrachten ? Pffff. tegenvaller hoor die man
En ik was het nog wel eens met je, mbt dit.quote:
Nee, dan onze Balk, die sprong meteen richting de vuurhaard, de kanjer, zag je hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij herinnerde zich waarschijnlijk net dat hij nog wat water te managen had.
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Paniek bij herdenking AMSTERDAM - De duizenden belangstellenden bij de nationale Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam zijn na twee minuten stilte opgeschrikt door paniek.
Er werden knallen gehoord en in de verwarring ontvluchtten velen van hen de Rokinzijde van de Dam. Uiteindelijk bleek het te gaan om iemand die onwel was geworden. De klappen werden veroorzaakt door omvallende hekken.
In de verwarring kwamen enkele bezoekers, vooral kinderen, ten val. Zij konden ter plaatse worden behandeld.
De koninklijke familie, die tijdens de verwarring snel het paleis op de Dam binnen werd geleid, kwam na 4 minuten weer naar buiten om de ceremonie te hervatten.
Koningin Beatrix en haar gevolg werd ontvangen met applaus.
Jij komt met woorden komen als naïviteit. Tja dan help ik je even dat is gewoon een volwassen woord voor dom. (Heb ik ook geleerd). En verder dacht ik héél even dat we het eens waren en niet gingen zeiken. Maar dat lukt dus niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik jou die mij daar telkens weer op wijst.
Opdat ik niet vergeet.
quote:
Ja we waren het ook eens!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij komt met woorden komen als naïviteit. Tja dan help ik je even dat is gewoon een volwassen woord voor dom. (Heb ik ook geleerd). En verder dacht ik héél even dat we het eens waren en niet gingen zeiken. Maar dat lukt dus niet.
Jammer maar helaas
Jemig zeg... Da's schrikken iid. Maar het is wel kut dat zo iets (waarschijnlijk onbenullig) voor zoveel paniek zorgt. Dat tekent wel over wat voor tijd en samenleving we tegenwoordig leven. Spekkie voor het bekkie voor de PVV helaasquote:
Een stadswijk om zeep, stadsdelen bij elkaar én geld van de Amsterdammer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die domme post was van voor 8 uur vanavond.
en nee ben niet afgeknald, en ja ben het nog steeds met mijn post voor 8 uur eens, en ja weer dure buffetjes, weer dit en dat en weer kan de gewone amsterdammer ervoor opdraaien, want ja weer worden stadswijken om zeep geholpen, en ja weer worden er weer stadsdelen bij elkaar geplaatst en weer wordt er weer onnodig geld van de amsterdammer gevraagd.
Je schrok ook hequote:
Nu ik het weet hoor ik er ook wel hekken in, ik kon het niet plaatsten en koppelde het aan de paniek denk ik dus hoorde ik schoten.quote:
Het zou me niks verbazen als die het allemaal in scene hebben gezet .... en als dat niet zo is, hebben ze toch tenminste expres zo'n hek omgegooid zodat mensen zouden denken dat er geschoten werdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Spekkie voor het bekkie voor de PVV helaas
Diegene mag morgen zijn Bonus ophalen bij de betreffende Media... geen Stilte zonder Paniek van 't een of ander!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, paniekzaaiers genoeg in Nederland
Een PVV-flashmobquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die het allemaal in scene hebben gezet .... en als dat niet zo is, hebben ze toch tenminste expres zo'n hek omgegooid zodat mensen zouden denken dat er geschoten werd![]()
Je moet me áltijd weer vóór zijn hé? Paniekgeilert!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die het allemaal in scene hebben gezet .... en als dat niet zo is, hebben ze toch tenminste expres zo'n hek omgegooid zodat mensen zouden denken dat er geschoten werd![]()
Echt hè? Je zag de schrik duidelijk op haar gezicht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
De koningin zwaar ademen, damn die is geschrokken zo vlak na de Apeldoorn-herdenking.
Ja, natuurlijk.quote:
Bij dat gegil dacht ik eerst: Jaaa hoor, beetje respect mag wel hoor. Kutpubers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hè? Je zag de schrik duidelijk op haar gezicht.
En toen keek ze geroerd om zich heen, alsof ze bij zichzelf dacht: "Mijn arme onderdanen"
Ben me echt rot geschrokkenHet eerste dat ik dacht was inderdaad: Godverdegodver, welke fucker heeft het gore lef om op zó'n moment rond te gaan schieten
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een stadswijk om zeep, stadsdelen bij elkaar én geld van de Amsterdammer.
Weet niet wat voor buffetten daar geserveerd worden maar het moet een enorm bacchanaal zijn!
quote:
Wat precies is triest?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook niet grappig, maar gewoon triest
Ja dat was ook t allereerste wat ik dacht, een suffe verstoring.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bij dat gegil dacht ik eerst: Jaaa hoor, beetje respect mag wel hoor. Kutpubers.
En ineens zie je ze allemaal rennen
Ouwe broze botjes van vóór de 2e Wereldoorlog nog? Da's wel zonde idd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zijn zelfs mensen die ledematen gebroken hebben door de paniek.
Hoi!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hè? Je zag de schrik duidelijk op haar gezicht.
En toen keek ze geroerd om zich heen, alsof ze bij zichzelf dacht: "Mijn arme onderdanen"
Ben me echt rot geschrokkenHet eerste dat ik dacht was inderdaad: Godverdegodver, welke fucker heeft het gore lef om op zó'n moment rond te gaan schieten
OMG , waar gaan we met z'n allen naar toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien, maar je zag wel duidelijk dat er direct en kordaat gehandeld werd omdat men zo goed voorbereid was. Vind ik een goede zaak, op zich. Ook al kost het bakken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Dit soort dagen qua vieren of herdenken worden echt weird. Niemand vertrouwd iemand meer. Aanslagen en jedoe (Dank Noek) maken mensen zeer bang en labiel.
bron?quote:
Fokking niet normaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker (of nog erger).
Allemaal hun eigen hachje proberen te redden, en als het moet ten koste van anderen
Morgen is het concert op de Amstel, ook daar zal de koningin bij zijn. Vorig jaar waren daar meer dan 500 agenten, dat zal dit jaar nog wel erger zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Dit soort dagen qua vieren of herdenken worden echt weird. Niemand vertrouwd iemand meer. Aanslagen en jedoe (Dank Noek) maken mensen zeer bang en labiel.
Dat is niet het punt. Het punt is dat mensen niet meer durven om naar zoiets te gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien, maar je zag wel duidelijk dat er direct en kordaat gehandeld werd omdat men zo goed voorbereid was. Vind ik een goede zaak, op zich. Ook al kost het bakken.
Je hebt geen keus als er 500 man achter je staat te drukkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fokking niet normaalEn het waren ook nog eens vooral kinderen die gewond raakten
![]()
Nu ben ik geen kinderliefhebber maar zelfs ik zou niet eens over een kind heen durven lopen in paniek?
Denk dat je daar niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fokking niet normaalEn het waren ook nog eens vooral kinderen die gewond raakten
![]()
Nu ben ik geen kinderliefhebber maar zelfs ik zou niet eens over een kind heen durven lopen in paniek?
Dat bedoel ikquote:
Lekker naar Haarlem gaan Scrut, Bevrijdingspop, helemaal topquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Morgen is het concert op de Amstel, ook daar zal de koningin bij zijn. Vorig jaar waren daar meer dan 500 agenten, dat zal dit jaar nog wel erger zijn.
Ja, dat is jammer.quote:
Veel te gevaarlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker naar Haarlem gaan Scrut, Bevrijdingspop, helemaal top
Dat mag je vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat is jammer.
Maar om met een 'en een
' te reageren vind ik zo mogelijk nog triester.
Huh? Wat?quote:
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef shomila het volgende:
Ze zeggen de angst komt door 9/11, nou dat denk ik niet .
Ik dacht in iedergeval niet aan terroristen maar meer aan zo een debiel als met koningendag, dat ligt nog vers bij de mensen in het geheugen.
Ik twijfel nog, nog nooit geweest in Zuid Holland.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Relaxed gebeuren man, goeie sfeer, altijd goeie bands, ik ga elk jaar
Rammel effe met de hekken..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Met zoveel mensen bij elkaar moet daar haast wel een aanslag plaats gaan vindenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n bus?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
...klein half uurtje met de bus, geweldig.
Denk het wel eigenlijk. Plus dat het hier in eigen land al recent is is iedereen op zijn hoede. Te triest dat het zelfs vandaag door een onwel mens zoveel impact heeftquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef shomila het volgende:
Ze zeggen de angst komt door 9/11, nou dat denk ik niet .
Ik dacht in iedergeval niet aan terroristen maar meer aan zo een debiel als met koningendag, dat ligt nog vers bij de mensen in het geheugen.
Yep, ook gezien.quote:
uhhh Haarlem, ... Noord Hollandquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, nog nooit geweest in Zuid Holland.
In Groningen ging ik altijd,klein half uurtje met de bus, geweldig.
Maak me gek, waar gaan we heenquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:01 schreef Jian het volgende:
[..]
uhhh Haarlem, ... Noord HollandIk begrijp het, het is de schok nog
![]()
Maar het is wel altijd heel leuk. 2 verschillende grote podia, ruimte genoeg, heerlijke grasvelden waar je bij goed weer lekker op kan liggen, hele goede muziek en helemaal gratis
Welnee we stellen ons aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:02 schreef CarOnline het volgende:
Intussen zijn er tien ambulances naar het Beursplein om mensen die gewond raakten tijdens de paniek na het incident, te verzorgen.
Das best hard gegaan dus.
Kut wijfquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee we stellen ons aan.
Paniekzaaiers.![]()
Ik ben mij rot geschrokken, maar dat is naief.![]()
Om het te benadrukken ---->
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, dus daar kan ik niet over meepratenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bagger.
Totaal niet inhoudelijk op iets in gaan.
Let je straks even op? Met je knopjes?quote:
http://www.5meifestival.nl/programma.phpquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar de ska is, doe jij even zoeken?
Waar moeten we heen? Als zuid holland?
Haarlem is de oudste en ik dacht de grootste, maar volgens mij is er in Den Haag ook een bevrijdingsfestivalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok
Wacht even, even om mijzelf lachen.![]()
Ok, waar moet ik zijn dan?
Qua ZH? of gaat het niet per provincie?
God wat was groningen makkelijk soms, en ja het was een grote steen waar ik onder lag.
Het "officiële" bevrijdingsfestival van Zuid-Holland is in Rotterdam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waar de ska is, doe jij even zoeken?
Waar moeten we heen? Als zuid holland?
quote:20.00 BAD MANNERS (ska): Een van de succesvolste Britse skabands ooit, komt speciaal voor het 5 Mei Festival naar Nederland. De in 1976 in Londen begonnen formatie staat garant voor uitbundige concerten waarbij het publiek naar hartelust kan hossen, springen en met bier gooien. Blikvanger van de groep is de imposante frontman Buster Bloodvessel die nog steeds als een jonge skahond tekeer gaat.
Er staat nu op NOS.nl dat het er 8 zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee we stellen ons aan.
Paniekzaaiers.![]()
Ik ben mij rot geschrokken, maar dat is naief.![]()
Om het te benadrukken ---->
Ah, Gert komt ookquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Gert het volgende:
Het "officiële" bevrijdingsfestival van Zuid-Holland is in Rotterdam.
Maar Den Haag heeft zelf ook wat georganiseerd. En de afsluitende act, op het Spui, is... een ska-band.![]()
[..]
En het zijn altijd weer de zelfde die de schuld krijgen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Er staat nu op NOS.nl dat het er 8 zijn.
Als ik zei steen, denk dan rustig een hunnebed.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.5meifestival.nl/programma.php
8 schoten?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar toch vrontrustend, hoe je gedachten kunnen switchen van "Nooit meer oorlog" naar "Allemaal godverdomme afschieten dat kankertuig".quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
In de eerste minuut stilte was er nog een man met oranje tulband in beeld, vond ´t zo´n mooi beeldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het zijn altijd weer de zelfde die de schuld krijgen...
nadat iemand in het publiek begon te schreeuwen. ,,Dat was een orthodox-Joods uitziende man, zo'n type met pijpenkrullen
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar Den Haag heeft zelf ook wat georganiseerd. En de afsluitende act, op het Spui, is... een ska-band.![]()
[..]
De vraag is nu natuurlijk hoeveel TNT er onder die tulband schuil ging .....quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de eerste minuut stilte was er nog een man met oranje tulband in beeld, vond ´t zo´n mooi beeld.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
Ja dat gaat aardig snel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar toch vrontrustend, hoe je gedachten kunnen switchen van "Nooit meer oorlog" naar "Allemaal godverdomme afschieten dat kankertuig".
De zoon van Sinterklaasquote:
Nog even jouw quote Mera, zo snel gaat dat dus:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Als ik zin heb om de stad in te gaan dan kom ik zeker buurten!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Adem in, adem uit, ik ben chill.
Hoi Gert, heb je zin om mee te gaan met Pietje, Erwin en mij?![]()
Sad, en het is Erwin en IKquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Let je straks even op? Met je knopjes?
Dat je even opnieuw inlogd voor je iedereen gaat mailen dat liesje je een ban heeft gegeven?
Want /care.
Ohaj, dank.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Sad, en het is Erwin en IK
Krijg ik weer een note
En jou vind ik leuk!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stadsnomade Abby van der Louw?
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/4328
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stadsnomade Abby van der Louw?
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/4328
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij was wel weer zeer onlangs in de publiciteit.
En hij is er gek genoeg voorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:42 schreef Copycat het volgende:
Lies! <3
[..]
![]()
Hij stond zaterdag op de voorpagina van Het Parool. Vandaar dat ie top of mind was.
Ook dat.quote:
quote:Volgens ooggetuigen was een grote groep mensen van schrik in beweging gekomen nadat iemand in het publiek begon te schreeuwen. "Dat was een orthodox-Joods uitziende man, zo'n type met krullen, die eerst liep te bellen, en daarop werd aangesproken. Toen begon de man als een dolle te schreeuwen, ter hoogte van Madame Tussauds. Een andere omstander sloeg de man, waarschijnlijk om hem stil te krijgen, waarna de schreeuwende man meteen door de politie werd afgevoerd. En toen ontstond pas de paniek,'' aldus een Amsterdamse die vlak naast de oorzaak van het rumoer stond. De paniek leidde uiteindelijk tot het omvallen van dranghekken en gewonden.
In de pre-aanslagenwereld was het waarschijnlijk met een Sst!! sisser afgelopen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Was dat alles, een onwetende die weigerde z´n snater te houden!
Ik hoorde Waylon gister bij DWDD over een falende Whitney Houston zeggen "dat ze er toch maar stond". Ik kromp ineen van ellende en walging.quote:
Idem hier. Maar zijn tranen vond ik dan weer wel mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoorde Waylon gister bij DWDD over een falende Whitney Houston zeggen "dat ze er toch maar stond". Ik kromp ineen van ellende en walging.
Die uitspraak zal voor ons nooit meer hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoorde Waylon gister bij DWDD over een falende Whitney Houston zeggen "dat ze er toch maar stond". Ik kromp ineen van ellende en walging.
quote:
Er stond ook een kofferquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef Jian het volgende:
Koningin Beatrix bezoekt gewonden
(Novum) - Koningin Beatrix heeft kort na het incident op de Dam mensen bezocht die hierbij gewond zijn geraakt. Ook prins Willem-Alexander, prinses Máxima en premier Jan Peter Balkenende kwamen kijken hoe het met de gewonden was. Dat bevestigt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD).
t Wordt steeds dramatischer !
"Jongen toch", dacht ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Idem hier. Maar zijn tranen vond ik dan weer wel mooi.
En terecht ! Ik zit al klaar met m'n knip, kom maar op met dat banknummerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Er komt vast een monument, en een tv-aktie om geld in te zamelen
Nee, niet nog een monument. D'r staat al een lelijke.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Er komt vast een monument, en een tv-aktie om geld in te zamelen
De eerste weken waren het leukst.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"De eerste man werd gearresteerd omdat hij na ongeveer een minuut stilte zijn handen spreidde en een onverstaanbare tekst uitsprak."quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu spreekt nu al van twee gearresteerde mannen.
Deze zetten ze dan ook in de straat waar de 'onwelworder' woontquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, niet nog een monument. D'r staat al een lelijke.
Hoi.quote:
Nee, daar was die noodverordening voor. Dan kun je feitelijk voor alles gearresteerd worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
"De eerste man werd gearresteerd omdat hij na ongeveer een minuut stilte zijn handen spreidde en een onverstaanbare tekst uitsprak."
Kan je daar ook al voor gearresteerd worden ?Mag morgen wel goed articuleren tijdens Bevrijdingspop, voor je het weet slaan ze je in de boeien ....
Misschien had die man wel een hazenlip en kon de doventolk die was ingeschakeld er weinig van makenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
"De eerste man werd gearresteerd omdat hij na ongeveer een minuut stilte zijn handen spreidde en een onverstaanbare tekst uitsprak."
Kan je daar ook al voor gearresteerd worden ?Mag morgen wel goed articuleren tijdens Bevrijdingspop, voor je het weet slaan ze je in de boeien ....
Volgens mij worden de laatste jaren alle overtallige monumenten en standbeelden in mijn mooie Oosterpark neergepleurd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef D. het volgende:
[..]
Deze zetten ze dan ook in de straat waar de 'onwelworder' woont
Ow. En is daar nu nog plaats?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij worden de laatste jaren alle overtallige monumenten en standbeelden in mijn mooie Oosterpark neergepleurd.
Ik voel die paniek wel even in die youtubes en ik kan het me ook echt voorstellen dat je in paniek raakt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Het "Kan ook dit nou niet eens normaal" - gevoel zeker hè?
Maar 't viel eigenlijk, éigenlijk wel mee. De paniek was erger dan de aanleiding.
Vertel jij eens: hoe waren jouw twee minuten en hoeveel mensen wilden trainen?
Yup.. Da's een omgeschoten hek!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
Zijn het nou schoten of omvallende hekken ?
Liesje, wat denk jij ?![]()
Dat is gewoon de schrik, de afschuw of iets anders wat niet toegegeven mag wordenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:14 schreef Noek het volgende:
Wat een toestand joh! En wat een bizarre reacties overal.
Nee, er zijn al minstens 4 monumenten en het wemelt er van de standbeelden en kunstwerken. Het wordt een beetje te veel.quote:
Nog niks met het hek van de damquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
die koppen in de Televaag![]()
'Mensen vielen om als dominostenen'
Nix over een skreeuwend Jood met een mobiel?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:17 schreef Jian het volgende:
die koppen in de Televaag![]()
'Mensen vielen om als dominostenen'
Instinctief heb je de neiging om méé te gaan rennen, als je mensen met verschrikte ogen uiteen ziet stuiven.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik voel die paniek wel even in die youtubes en ik kan het me ook echt voorstellen dat je in paniek raakt.
Ik zou ook gaan rennen. Jij niet?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Instinctief heb je de neiging om méé te gaan rennen, als je mensen met verschrikte ogen uiteen ziet stuiven.
Eerst doen dan denken. Dat kan in dergelijke situaties levensreddend zijn, als het op secondes aankomt.
Maar bij vals alarm is er -achteraf- onnodige schade bij mensen die onder de voet zijn gelopen. Gelukkig zijn er geen ernstig gewonden.
Maar hoe heb je 't gedaan dan, om 8 uur, met je fans?
Hahaha best wel een vreemde situatie dus. Ie ie ie iequote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan rennen. Jij niet?
Wat dacht je toen je het zag?
Gewoon stil geweest op de fiets terwijl ik zag dat mijn zadelpunt te ver naar rechts stond en dan mag je http://i.fokzine.net/s/loveys.gifdus niks doen en die impuls was echt enorm om het recht te zetten. Zij zaten ook al op de fiets. Met het in en uitlopen liepen ze vanzelf naar binnen. Daarna kwamen we tot de conclusie dat de laatste 15 seconden in een klim zwaar zijn maar dat die 2 minuten stil zijn ook best lastig is.
Eén iemand had een horloge dus die zou het aangeven. Die zei na 2 minuten, 10 minuut'n toch?? Met zo'n boerenaccent. Toen was iedereen blij want het voelde toch wat vreemd. Maar we bleven automatisch allemaal wel fietsen met de benen, hoorde je steeds ie ie ie ie ie.![]()
Zo maar even de tv aan want het is nog lang niet duidelijk dus?
Reactie:quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha best wel een vreemde situatie dus. Ie ie ie ie![]()
Èven herdenk'n!
Ik zou denk ik ook rennen. Maar het is volgens mij dus iets dat, als je er maar vlak genoeg op staat en je niet meteen kan zien hoe dichtbij het mogelijke gevaar is, je niet weloverwogen doet. Je doét het.
Het is wel zo'n beetje duidelijk hoor. Op de vorige pagina staat een quote van een ooggetuige die precies heeft gezien wat er gebeurde. Dat lijkt wel te kloppen, ook gezien de beelden.
De quote komt uit dit artikel.
Hear hearquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Reactie:
Ik vind dit niet kunnen dat dit kan in nederland geen respekt meer hoor zie je wel meer op straat en internet respektenloos maar stem allen op wilders en dit zal beter worden!
....
Ja, gewoon rennen. Is ook je overlevingsstrategie denk ik. Lijkt me enorm kut om mee te maken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha best wel een vreemde situatie dus. Ie ie ie ie![]()
Èven herdenk'n!
Ik zou denk ik ook rennen. Maar het is volgens mij dus iets dat, als je er maar vlak genoeg op staat en je niet meteen kan zien hoe dichtbij het mogelijke gevaar is, je niet weloverwogen doet. Je doét het.
Het is wel zo'n beetje duidelijk hoor. Op de vorige pagina staat een quote van een ooggetuige die precies heeft gezien wat er gebeurde. Dat lijkt wel te kloppen, ook gezien de beelden.
De quote komt uit dit artikel.
Als je erbij had gestaan en je kiddo was onder de voet gelopen had je wel anders gepiept.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef Jian het volgende:
Onze Clairy vraagt zich dramatisch af hoe je je tegen zoiets kan beveiligen ????
Ach ja tuurlijk. Allemaal stoer gelul vanaf de zijlijn. Want je weet natuurlijk niet dat het maar een sicko is die maar iets roept. Tenzij je met de helm op geboren bent en ook dat is vaak gelul.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je erbij had gestaan en je kiddo was onder de voet gelopen had je wel anders gepiept.
Ik zou mjjn virtuele kiddo er nooit naar toe hebben genomen. Hoe triest is datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je erbij had gestaan en je kiddo was onder de voet gelopen had je wel anders gepiept.
Ja. Wat een stemmingmakerij was dat.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:18 schreef Jian het volgende:
Een journaliste op TV concludeert dat de man wel eens veroordeeld is en toch op de Dam was en dat er ook nog iemand met een koffer op de dam was![]()
Hoezo anders gepiept ? Omdat ik suggereer dat er weer een hele mediashow wordt gecreëerd naar aanleiding van een incident dat zich te allen tijde overal en wanneer dan ook kan afspelen, zonder dat iemand daar iets aan kan doen ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ohh echt een koffer op de Damquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Wat een stemmingmakerij was dat.
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja. Wat een stemmingmakerij was dat.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Ach ja tuurlijk. Allemaal stoer gelul vanaf de zijlijn. Want je weet natuurlijk niet dat het maar een sicko is die maar iets roept. Tenzij je met de helm op geboren bent en ook dat is vaak gelul.
Das best een jedoequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Help me herinneren dat ik het nog eens voor je uitbeeld, met veel smileys
quote:
Ow, Noek begrijpt mij soms niet en dan beeld ik het altijd voor d'r uit met plaatjes en smileys en dan snapt ze het meteen veel beter, vind ze ook prettig, heeft ze vanmiddag nog gezegdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh sorry zo lult Noek al een tijdje. As een kip sonder kjop
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, Noek begrijpt mij soms niet en dan beeld ik het altijd voor d'r uit met plaatjes en smileys en dan snapt ze het meteen veel beter, vind ze ook prettig, heeft ze vanmiddag nog gezegd
daar vraag ik niet om, dus wees maar blij voor iemand anders, iemand die het kan gebruiken, jezelf misschienquote:
Ik ga plaatjes kijken !!! Dank je ik ben je zo dankbaar .. Nu snap ik alles stukken beterquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
daar vraag ik niet om, dus wees maar blij voor iemand anders, die het kan gebruiken, jezelf misschien
Huhuhuhuhuquote:
Te laat Gert, ik ga nog een filmpje kijken en Soury gaat vast nog iemand knijpen ofzoquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:15 schreef Gert het volgende:
* Popcorn pakt
Van Duin en Van Dusschoten zijn er niets bij.
Tis al weer doodgevallen geloof ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
Ah, ik ben nog net op tijd.
Voor iets, geloof ik
Was er maar iemand dood gevallen. Nu is al die heisa om niets!quote:
Noem het maar niets.....dit bewijst ter meer dat er nog steeds best veel schort aan de beveiliging hier in Nederlandquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was er maar iemand dood gevallen. Nu is al die heisa om niets!
Geen enkele bescherming kan alle gekken weren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Noem het maar niets.....dit bewijst ter meer dat er nog steeds best veel schort aan de beveiliging hier in Nederland
das waarquote:Op woensdag 5 mei 2010 00:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen enkele bescherming kan alle gekken weren.
Kjop op, Soury. Niet zo boos en gefrustreerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh sorry zo lult Noek al een tijdje. As een kip sonder kjop
Hey kut, alles bagger?quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Kjop op, Soury. Niet zo boos en gefrustreerd.
Oh wacht...
Zure sloot!
Volledig ruk, met jou nog steeds alles fucked up?quote:
Flikker op me je bejaarde sound of musicquote:Op woensdag 5 mei 2010 05:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Volledig ruk, met jou nog steeds alles fucked up?
Met je sound of music sig.
Rot op joh met je niet werkende tubes. Kun je dan echt helemaal niks??quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker op me je bejaarde sound of music
Thuis, ik heb nu ook Oeboentoe op m'n desktopquote:Op woensdag 5 mei 2010 05:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Rot op joh met je niet werkende tubes. Kun je dan echt helemaal niks??
Mag het over 30 seconden nog eens proberen. Nou, mooi niet. Jedoe!!
Waar heb je eigenlijk uitgehangen vannacht?
Ik lag te slapen maar daar was ik alweer snel klaar mee. Dawast.quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Thuis, ik heb nu ook Oeboentoe op m'n desktop
ik ga donderdagavond wel weer los.
En jij?
Eehhquote:Op woensdag 5 mei 2010 05:32 schreef Noek het volgende:
Kijk! Zonder kjop!![]()
Nog één bak en dan hardlopen. Wild spotten. Nerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:34 schreef remlof het volgende:
[..]
EehhDat is dauwtrappen. Dat wil toch niemand! Dat is voor Rik Felderhof mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Hmmm ik wou dit posten:quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik lag te slapen maar daar was ik alweer snel klaar mee. Dawast.
Ubuntu, wat fijn. Hoe voelt het? Verlicht zeker?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm ik wou dit posten:
Maar joetjoep is kaput geloof ik
Ik ook best wel op dit tijdstip trouwens.
Neuken?
Op dit tijdstip wllen rennen en wild spotten is typisch NCRV trouwensquote:Op woensdag 5 mei 2010 05:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is dauwtrappen. Dat wil toch niemand! Dat is voor Rik Felderhof mensen.
Doe de schepping niet zo dissen, hater!quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit tijdstip wllen rennen en wild spotten is typisch NCRV trouwens
Dag lul!quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:43 schreef remlof het volgende:
Mensen die hyperactief zijn op dit tijdstip
Trusten![]()
En bedankt, daar ging m'n erectiequote:Op woensdag 5 mei 2010 05:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe de schepping niet zo dissen, hater!
Ik word er lekker kwiek van.
[ afbeelding ]
En nou muil houden en ga youtube maken!
Supermarkt is tot 21:00u openquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:02 schreef Toverheks het volgende:goedenmorgen en voor de werkers onder ons?/ geen vrij terwijl de supermarkten vroeg sluiten en sommige helemaal niet opengaan de stadsdelen zijn hier in amsterdam ook gesloten.
Hier is de AH geloof ik gewoon openquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:02 schreef Toverheks het volgende:goedenmorgen en voor de werkers onder ons?/ geen vrij terwijl de supermarkten vroeg sluiten en sommige helemaal niet opengaan de stadsdelen zijn hier in amsterdam ook gesloten.
bedoel stadsdeelkantoren die zijn dicht vandaag, dus geen rijbewijs verlengen etc.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier is de AH geloof ik gewoon open
Er worden stadsdelen van Amsterdam afgesloten? Waarom?
Ah ok, ik begreep je verkeerd.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bedoel stadsdeelkantoren die zijn dicht vandaag, dus geen rijbewijs verlengen etc.
en Dtje mijn kassakutje moet maar tot 1 uur vanmiddag werken dan sluit de toko
Schandaligquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:15 schreef Toverheks het volgende:
en Dtje mijn kassakutje moet maar tot 1 uur vanmiddag werken dan sluit de toko
Ik las ga baby's maken.quote:Op woensdag 5 mei 2010 05:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Doe de schepping niet zo dissen, hater!
Ik word er lekker kwiek van.
[ afbeelding ]
En nou muil houden en ga youtube maken!
vond zei niet want vandaag krijg je dubbel betaald of zoiets net als met koninginendagquote:
Jouw kassamiep lucht bij jou haar hart?quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond zei niet want vandaag krijg je dubbel betaald of zoiets net als met koninginendagen ja het leven is duur voor een meid van 18 want, oh man oh man hoor al 3 weken iets over schoenen en een merk en ja daar moeten veel boodschapjes doorgeschoven voor worden.
x2quote:
quote:
nou veel plezier met zijn 2e en rij voorzichtigquote:
Ow, jouw kassamiep is van jouquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik vind het meer zeiken hahaha elke dag hoor ik wel ja mam die schoenen zijn zo leuk en echt moet een spijkerbroek hebben want ik heb niks geloof dat er 20 in de kast liggen maar je kent het wel, meiden van 18 he
nou ik noem haar meestal kassakutje mag dat ookquote:
Er is hier al iemand met boodschappen van de AH binnengekomen, maar dat is al zo'n 2 uur geleden... weet niet of de AH nog steeds open isquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, hier is de AH gewoon open begreep ik. Zo maar eens testen
Zelfs met moeite zie ik dat er niet in. Het zit in jouw hoofd!quote:
Ja tuurllijk mag datquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou ik noem haar meestal kassakutje mag dat ookja de jongste is 18 en verdiend centje bij naast school he.
Nog niet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelfs met moeite zie ik dat er niet in. Het zit in jouw hoofd!![]()
Jij moet ons iets vertellen!
Mens wat was je vroeg, hoe kjan dat dan!quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Zelfs met moeite zie ik dat er niet in. Het zit in jouw hoofd!![]()
Jij moet ons iets vertellen!
quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mens wat was je vroeg, hoe kjan dat dan!
Net wakker, eens even een kjopje kjoffie bestellen
Oh... nog niet, volgens mij zijn jullie gewoon stiekem bezigquote:
Echt? De adrenaline? En dan moet je wéér sporten om het eruit te krijgen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:50 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is de pest met 2 uren lesgeven 's avonds. Het is de adrenaline en dat schijnt echt heel normaal te zijn als ik mijn collega's mag geloven. Normaal gesproken ga ik dan woe.ochtend zelf sporten om het eruit te krijgen maar dan kan niet want de sportschool is dicht dus kon het maar vast achter de rug hebben vanochtend.
Vanavond slaap ik dan weer aardig voor mijn doen.
Geniet ervan en laat het u smaken.![]()
Eens kijken wat het weer gaat doen vandaag. Het is nog een verrassing!
Nee, lesgeven is geen sporten. Met sporten krijg je het hoofd leeg, met lesgeven zit er spanning in want je lichaam werkt, je stem maar je hersenen ook. Wat er in zo'n kjop omgaat dat is met geen pen te beschrijven.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt? De adrenaline? En dan moet je wéér sporten om het eruit te krijgen?
Is dat niet een vizu eh viza eh viezemurmel cirkel dan?
Ja natuurlijk slaap je vanavond als een blok, je hebt er dan 3 dagen opzitten in een paar uur!
Oh oke, dat maakt het wat logischer. Wel vervelend, lijkt me.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, lesgeven is geen sporten. Met sporten krijg je het hoofd leeg, met lesgeven zit er spanning in want je lichaam werkt, je stem maar je hersenen ook. Wat er in zo'n kjop omgaat dat is met geen pen te beschrijven.![]()
Zou jij nu nog een kamer doen deze week?
Oh en Cc, hoe is het met je haar?
Goed! Een paar happen achter eruit, zodat het minder massief en meer springerig is. Nu ben ik een happy hair camperquote:
Zou wel raar zijn als elke bezochte pagina van een provider eens lekker in je Index.dat gaat zitten loeren om een bijpassende advertentie voor je neus te plaatsen.. ergens klinkt dat behoorlijk verboden!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef Gert het volgende:
Zit ik effe "de ochtendkrant" op internet te lezen: staat er op De Telegraaf een riante banner met hotels in Chicago. Nou heb ik net gisteren een hotel in Chicago geboekt. Wie doét dit dan? Is dat google, die van mijn IP-adres bijhoudt waar ik allemaal op zoek?
Of is het toeval? Dat laatste lijkt me niet, want Parijs of New York OK, maar zomaar hotels in Chicago aan gaan bieden.. nee toch?
Dus de konijnen zitten in de pc kamer? Is buiten niet echt hun ding ofzo?quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh oke, dat maakt het wat logischer. Wel vervelend, lijkt me.
Ja, ik ben nu bezig met onze slaapkamer. Dit is nog steeds verhuizing zooi dus he.
Alles is er maar gewoon in gemieterd omdat ik daarna meteen aan het werk ging en we gewoon nog geen tijd gehad hebben om dat eens goed uit te zoeken. Heb al een hele berg liggen voor een arm land en de kisten die ik op de kamer heb staan zijn al uitgezocht, en in de kast de hangkleding al, nu alleen de planken nog![]()
En dan is het klaar. Eigenlijk wil ik nog behangen omdat heel veel behang loslaat, maar dáár kan ik me nog niet toe zetten, met die grote kast!
Gaan we verder met de speelkamer.
Wat dan PC kamer moet worden. Ander behang, de konijnen hebben alles tot een meter hoog eraf geknaagd
O het is wél een artikel met een link naar de VS..quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al je cookies kunnen uitgelezen worden, tel simpel de woorden die erin staan en zet ze op de goede volgorde en je kent Gerts interesses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |