quote:
Zeik wijf alsof ze zitten te borrelen. Wees blij dat er nog aandacht aan besteed word. Zucht ja ik voel het als Amsterdammer ook in mijn knipquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:![]()
ik kijk zo naar de Dam, en straks mag het *hoge* volk wat massaal aanwezig is, oud burgemeester Job en meer van die hoogwaardigheidsbekleders gezellig aanschuiven aan de lange rij van het overheerlijke buffet, en wie betaald dat allemaal, juist gemeente Amsterdammaar mij hoor je niet hoor, laat staan dat ik uitgenodigt wordt voor zo een lekker buffetje
Ja ik ook maar ´t leek een schreeuw van iemand. Damn wat een paniek opeens, je zal er met je kindjes staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
WTF WAS DAT??
Mijn hart zit in mijn keel, klonk als schoten ofzo!
Wezenloos geschrokken!
Ze zitten lekker te kanenquote:
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Jian het volgende:
Iemand werd onwel en er brak een beetje paniek uit, meer nietO ja en Liesje hoorde schoten
Owww iemand onwel begrijp ik.. Tv maar aanquote:
Iemand schreeuwde heel hard, toen zag je een beeld van iemand die opkeek en toen begon ´t rennen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horen
Toverheks afgeknaldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horen
Ja naja ik herinner mij koningeinnedag vorig jaar en vind dit soort gelegenheden waarbij het koningshuis aanwezig is altijd een beetje engig. Om naar te kijken dan, als ik er zou staan zou ik mij niet zo erg "doelwit" voelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn wel een bang volk geworden, zeg
Die hoorden ook allemaal schoten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja beetje paniek, er rende aardig wat mensen weg en ´t zag er scary uit..
En dat zag er eng uit, vanuit één kant rennende mensen en gegil, In combinatie met mijn ingebeelde schoten was het net een horrorfilm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand schreeuwde heel hard, toen zag je een beeld van iemand die opkeek en toen begon ´t rennen.
Oh ja? Was dat te hard?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Die hoorden ook allemaal schoten waarschijnlijkWat Scrut zegt, we overdrijven de laatste tijd een beetje, komt door al die terroristenverhalen
Vond ik ook het was een grapje. Ik heb het niet gezien verderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja? Was dat te hard?![]()
Ik vond het een domme post, en ik had de schrik nog in de benen zeg maar.
We zijn nu eenmaal conceptdenkers, doe je weinig aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Toch bizar dat mijn hersens er, als ik mensen in paniek zie rennen, schoten bij denk
Iemand viel van zijn stokje ofzo. Zoiets ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Jian het volgende:
Toch knap van Balkenende dat ie na al die horror nog gewoon z'n toespraak doet. Cool dude dat het is
Ik hoorde ook knallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Toch bizar dat mijn hersens er, als ik mensen in paniek zie rennen, schoten bij denk
Dat is toch een deel van de ceremonie ? Voordat je je weer in iemands armen stort.quote:
Waar blijven de y-tubesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
Volgens mij waren die knallen de hekken die omvielen
Is domquote:
die domme post was van voor 8 uur vanavond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja? Was dat te hard?![]()
Ik vond het een domme post, en ik had de schrik nog in de benen zeg maar.
Ja ik ben heel erg op zoek naar nieuw vlees, zoals ik ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch een deel van de ceremonie ? Voordat je je weer in iemands armen stort.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |