quote:
Zeik wijf alsof ze zitten te borrelen. Wees blij dat er nog aandacht aan besteed word. Zucht ja ik voel het als Amsterdammer ook in mijn knipquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:56 schreef Toverheks het volgende:![]()
ik kijk zo naar de Dam, en straks mag het *hoge* volk wat massaal aanwezig is, oud burgemeester Job en meer van die hoogwaardigheidsbekleders gezellig aanschuiven aan de lange rij van het overheerlijke buffet, en wie betaald dat allemaal, juist gemeente Amsterdammaar mij hoor je niet hoor, laat staan dat ik uitgenodigt wordt voor zo een lekker buffetje
Ja ik ook maar ´t leek een schreeuw van iemand. Damn wat een paniek opeens, je zal er met je kindjes staan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:03 schreef liesje1979 het volgende:
WTF WAS DAT??
Mijn hart zit in mijn keel, klonk als schoten ofzo!
Wezenloos geschrokken!
Ze zitten lekker te kanenquote:
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Jian het volgende:
Iemand werd onwel en er brak een beetje paniek uit, meer nietO ja en Liesje hoorde schoten
Owww iemand onwel begrijp ik.. Tv maar aanquote:
Iemand schreeuwde heel hard, toen zag je een beeld van iemand die opkeek en toen begon ´t rennen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horen
Toverheks afgeknaldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nou, paniekzaaier als ik ben, ik dacht dat echt te horen
Ja naja ik herinner mij koningeinnedag vorig jaar en vind dit soort gelegenheden waarbij het koningshuis aanwezig is altijd een beetje engig. Om naar te kijken dan, als ik er zou staan zou ik mij niet zo erg "doelwit" voelen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn wel een bang volk geworden, zeg
Die hoorden ook allemaal schoten waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou ja beetje paniek, er rende aardig wat mensen weg en ´t zag er scary uit..
En dat zag er eng uit, vanuit één kant rennende mensen en gegil, In combinatie met mijn ingebeelde schoten was het net een horrorfilm.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand schreeuwde heel hard, toen zag je een beeld van iemand die opkeek en toen begon ´t rennen.
Oh ja? Was dat te hard?quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Die hoorden ook allemaal schoten waarschijnlijkWat Scrut zegt, we overdrijven de laatste tijd een beetje, komt door al die terroristenverhalen
Vond ik ook het was een grapje. Ik heb het niet gezien verderquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja? Was dat te hard?![]()
Ik vond het een domme post, en ik had de schrik nog in de benen zeg maar.
We zijn nu eenmaal conceptdenkers, doe je weinig aanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Toch bizar dat mijn hersens er, als ik mensen in paniek zie rennen, schoten bij denk
Iemand viel van zijn stokje ofzo. Zoiets ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:14 schreef Jian het volgende:
Toch knap van Balkenende dat ie na al die horror nog gewoon z'n toespraak doet. Cool dude dat het is
Ik hoorde ook knallen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:15 schreef liesje1979 het volgende:
Toch bizar dat mijn hersens er, als ik mensen in paniek zie rennen, schoten bij denk
Dat is toch een deel van de ceremonie ? Voordat je je weer in iemands armen stort.quote:
Waar blijven de y-tubesquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
Volgens mij waren die knallen de hekken die omvielen
Is domquote:
die domme post was van voor 8 uur vanavond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja? Was dat te hard?![]()
Ik vond het een domme post, en ik had de schrik nog in de benen zeg maar.
Ja ik ben heel erg op zoek naar nieuw vlees, zoals ik ben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch een deel van de ceremonie ? Voordat je je weer in iemands armen stort.
quote:
Kom op zeg.. Gedraag je ..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die domme post was van voor 8 uur vanavond.
en nee ben niet afgeknald, en ja ben het nog steeds met mijn post voor 8 uur eens, en ja weer dure buffetjes, weer dit en dat en weer kan de gewone amsterdammer ervoor opdraaien, want ja weer worden stadswijken om zeep geholpen, en ja weer worden er weer stadsdelen bij elkaar geplaatst en weer wordt er weer onnodig geld van de amsterdammer gevraagd.
Hij herinnerde zich waarschijnlijk net dat hij nog wat water te managen had.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:23 schreef Jian het volgende:
Maar zagen jullie Prins Pils snel wegschuifelen, i.p.v. voorop te gaan in de strijd tegen die terroristenWie is hier nou onze opperbevelhebber der Nederlandse Strijdkrachten ? Pffff. tegenvaller hoor die man
En ik was het nog wel eens met je, mbt dit.quote:
Nee, dan onze Balk, die sprong meteen richting de vuurhaard, de kanjer, zag je hetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij herinnerde zich waarschijnlijk net dat hij nog wat water te managen had.
Gelukkig ben ik niet de enige.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:30 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Paniek bij herdenking AMSTERDAM - De duizenden belangstellenden bij de nationale Dodenherdenking op de Dam in Amsterdam zijn na twee minuten stilte opgeschrikt door paniek.
Er werden knallen gehoord en in de verwarring ontvluchtten velen van hen de Rokinzijde van de Dam. Uiteindelijk bleek het te gaan om iemand die onwel was geworden. De klappen werden veroorzaakt door omvallende hekken.
In de verwarring kwamen enkele bezoekers, vooral kinderen, ten val. Zij konden ter plaatse worden behandeld.
De koninklijke familie, die tijdens de verwarring snel het paleis op de Dam binnen werd geleid, kwam na 4 minuten weer naar buiten om de ceremonie te hervatten.
Koningin Beatrix en haar gevolg werd ontvangen met applaus.
Jij komt met woorden komen als naïviteit. Tja dan help ik je even dat is gewoon een volwassen woord voor dom. (Heb ik ook geleerd). En verder dacht ik héél even dat we het eens waren en niet gingen zeiken. Maar dat lukt dus niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar gelukkig heb ik jou die mij daar telkens weer op wijst.
Opdat ik niet vergeet.
quote:
Ja we waren het ook eens!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij komt met woorden komen als naïviteit. Tja dan help ik je even dat is gewoon een volwassen woord voor dom. (Heb ik ook geleerd). En verder dacht ik héél even dat we het eens waren en niet gingen zeiken. Maar dat lukt dus niet.
Jammer maar helaas
Jemig zeg... Da's schrikken iid. Maar het is wel kut dat zo iets (waarschijnlijk onbenullig) voor zoveel paniek zorgt. Dat tekent wel over wat voor tijd en samenleving we tegenwoordig leven. Spekkie voor het bekkie voor de PVV helaasquote:
Een stadswijk om zeep, stadsdelen bij elkaar én geld van de Amsterdammer.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die domme post was van voor 8 uur vanavond.
en nee ben niet afgeknald, en ja ben het nog steeds met mijn post voor 8 uur eens, en ja weer dure buffetjes, weer dit en dat en weer kan de gewone amsterdammer ervoor opdraaien, want ja weer worden stadswijken om zeep geholpen, en ja weer worden er weer stadsdelen bij elkaar geplaatst en weer wordt er weer onnodig geld van de amsterdammer gevraagd.
Je schrok ook hequote:
Nu ik het weet hoor ik er ook wel hekken in, ik kon het niet plaatsten en koppelde het aan de paniek denk ik dus hoorde ik schoten.quote:
Het zou me niks verbazen als die het allemaal in scene hebben gezet .... en als dat niet zo is, hebben ze toch tenminste expres zo'n hek omgegooid zodat mensen zouden denken dat er geschoten werdquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Spekkie voor het bekkie voor de PVV helaas
Diegene mag morgen zijn Bonus ophalen bij de betreffende Media... geen Stilte zonder Paniek van 't een of ander!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, paniekzaaiers genoeg in Nederland
Een PVV-flashmobquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die het allemaal in scene hebben gezet .... en als dat niet zo is, hebben ze toch tenminste expres zo'n hek omgegooid zodat mensen zouden denken dat er geschoten werd![]()
Je moet me áltijd weer vóór zijn hé? Paniekgeilert!!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als die het allemaal in scene hebben gezet .... en als dat niet zo is, hebben ze toch tenminste expres zo'n hek omgegooid zodat mensen zouden denken dat er geschoten werd![]()
Echt hè? Je zag de schrik duidelijk op haar gezicht.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
De koningin zwaar ademen, damn die is geschrokken zo vlak na de Apeldoorn-herdenking.
Ja, natuurlijk.quote:
Bij dat gegil dacht ik eerst: Jaaa hoor, beetje respect mag wel hoor. Kutpubers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hè? Je zag de schrik duidelijk op haar gezicht.
En toen keek ze geroerd om zich heen, alsof ze bij zichzelf dacht: "Mijn arme onderdanen"
Ben me echt rot geschrokkenHet eerste dat ik dacht was inderdaad: Godverdegodver, welke fucker heeft het gore lef om op zó'n moment rond te gaan schieten
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een stadswijk om zeep, stadsdelen bij elkaar én geld van de Amsterdammer.
Weet niet wat voor buffetten daar geserveerd worden maar het moet een enorm bacchanaal zijn!
quote:
Wat precies is triest?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook niet grappig, maar gewoon triest
Ja dat was ook t allereerste wat ik dacht, een suffe verstoring.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Bij dat gegil dacht ik eerst: Jaaa hoor, beetje respect mag wel hoor. Kutpubers.
En ineens zie je ze allemaal rennen
Ouwe broze botjes van vóór de 2e Wereldoorlog nog? Da's wel zonde idd...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er zijn zelfs mensen die ledematen gebroken hebben door de paniek.
Hoi!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Echt hè? Je zag de schrik duidelijk op haar gezicht.
En toen keek ze geroerd om zich heen, alsof ze bij zichzelf dacht: "Mijn arme onderdanen"
Ben me echt rot geschrokkenHet eerste dat ik dacht was inderdaad: Godverdegodver, welke fucker heeft het gore lef om op zó'n moment rond te gaan schieten
OMG , waar gaan we met z'n allen naar toequote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Misschien, maar je zag wel duidelijk dat er direct en kordaat gehandeld werd omdat men zo goed voorbereid was. Vind ik een goede zaak, op zich. Ook al kost het bakken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Dit soort dagen qua vieren of herdenken worden echt weird. Niemand vertrouwd iemand meer. Aanslagen en jedoe (Dank Noek) maken mensen zeer bang en labiel.
bron?quote:
Fokking niet normaalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat hoor je vaker (of nog erger).
Allemaal hun eigen hachje proberen te redden, en als het moet ten koste van anderen
Morgen is het concert op de Amstel, ook daar zal de koningin bij zijn. Vorig jaar waren daar meer dan 500 agenten, dat zal dit jaar nog wel erger zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar serieus. Dit soort dagen qua vieren of herdenken worden echt weird. Niemand vertrouwd iemand meer. Aanslagen en jedoe (Dank Noek) maken mensen zeer bang en labiel.
Dat is niet het punt. Het punt is dat mensen niet meer durven om naar zoiets te gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Misschien, maar je zag wel duidelijk dat er direct en kordaat gehandeld werd omdat men zo goed voorbereid was. Vind ik een goede zaak, op zich. Ook al kost het bakken.
Je hebt geen keus als er 500 man achter je staat te drukkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fokking niet normaalEn het waren ook nog eens vooral kinderen die gewond raakten
![]()
Nu ben ik geen kinderliefhebber maar zelfs ik zou niet eens over een kind heen durven lopen in paniek?
Denk dat je daar niks aan kan doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Fokking niet normaalEn het waren ook nog eens vooral kinderen die gewond raakten
![]()
Nu ben ik geen kinderliefhebber maar zelfs ik zou niet eens over een kind heen durven lopen in paniek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |