Me too. Maar goed, ik ben de meest awesome vriend die m'n vriendin kan wensen, dus ik vrees niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat wel. Maar toch hoop ik dat ik er nooit mee zal worden geconfronteerd.
Ik zie hem.quote:
Ik dacht meer aan samen liggen onder een heldere hemel op een grasveldje naast een meertje =$quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh. Dan neem ik die post boven de jouwe terug. Wanneer kom je het goedmaken met een etentje en een mooie ring met je naam aan de binnenkant gegraveerd?
En dan die ring met onze namen en datum erin?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan samen liggen onder een heldere hemel op een grasveldje naast een meertje =$
Zo kan je ook denken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Me too. Maar goed, ik ben de meest awesome vriend die m'n vriendin kan wensen, dus ik vrees niks.
Hihi, je vergeet de /i weg te halen.quote:
Dat wel inderdaad.quote:
Nou ja het is gebeurt toen ze een tijd in de States zat, vandaar dat ik het wel een beetje snap en ze zegt dat het maar voor een keer was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Why not? En wat denk je dan over de situatie?
k weet niet. Ze zei dat het eenmalig was en dat geloof ik dan ook wel. Maar ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen om jezelf toch wel een beetje boos te maken. Misschien krijgt zij anders straks de indruk dat ze dit wel vaker kan flikken?
Dat idee heb ik inderdaad ook wel, maar ja het komt toch hard aan als je het hoort.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Lakitu het volgende:
Vreemdgaan kan gebeuren. /ontopic
Ze weet gewoon wat de gevolgen zijn als je er achter komt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Me too. Maar goed, ik ben de meest awesome vriend die m'n vriendin kan wensen, dus ik vrees niks.
SOMMIGEN ZEGGEN HET GRAS LIJKT VEEL GROENER AAN DE OVERKANTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
En sowieso, mensen die nooit tevreden kunnen zijn met hun eigen tuin en altijd maar bij de buren over de schutting moeten kijken.
k. bummer.quote:
Schuttingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
En sowieso, mensen die nooit tevreden kunnen zijn met hun eigen tuin en altijd maar bij de buren over de schutting moeten kijken.
Ik ben langer dan de schutting, ik kijk er automatisch in.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SOMMIGEN ZEGGEN HET GRAS LIJKT VEEL GROENER AAN DE OVERKANT
/astoldbyginger
Jij woont op het kamp?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Schuttingen.![]()
Wij hebben klimop tegen ijzerwerk.
In of over?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben langer dan de schutting, ik kijk er automatisch in.
Nou, ik ben 's gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SOMMIGEN ZEGGEN HET GRAS LIJKT VEEL GROENER AAN DE OVERKANT
/astoldbyginger
Waarom zo materialistisch. Doet onze liefde je niets dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En dan die ring met onze namen en datum erin?
Voorlopig weet ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, ik ben 's gaan kijken
om dat gras te vergelijken
het leek groener
maar dat was het dus niet!
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nou, ik ben 's gaan kijken
om dat gras te vergelijken
het leek groener
maar dat was het dus niet!
Ik twijfelde tussen over de schutting en in de tuin, maar ik ging voor over.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Over, dankjewel voor het wijzen op deze typ fout.
Wat een sletje is het ook.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Voorlopig weet ik
wat ik ga doen
ik blijf in het midden
daar is alles groen
Ik heb jou ook een hele mooi gegeven. Heb je die niet om?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom zo materialistisch. Doet onze liefde je niets dan?
Roestige daken, vochtige kelders.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Even serieus, geefbaar of niet?
[ afbeelding ]
Ze kan wel redelijk pijpen denkik.
Een woonwagen dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, ik woon gewoon in een vrijstaand huis.
haha watquote:
Jawel =$ Maar ik ben toch een poor kid. Net als in de films. Rich Dutch girl meets poor Indonesian guy. Een onmogelijke liefde.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een hele mooi gegeven. Heb je die niet om?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
Even serieus, geefbaar of niet?
[ afbeelding ]
Ze kan wel redelijk pijpen denkik.
quote:
Ja. Die klinkt alsof ze verkouden is.quote:
Dat filmpje heb ik. Wel onverwachtse plotwending toen die 2e gast erbij kwam en ze gingen dp'en.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Rich Dutch girl meets poor Indonesian guy.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom geef je me altijd zelfgemaakte dingen van lucifers.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel =$ Maar ik ben toch een poor kid. Net als in de films. Rich Dutch girl meets poor Indonesian guy. Een onmogelijke liefde.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef Chai het volgende:
[..]BAHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Haha, jij bent die knul uit Max Havelaarquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jawel =$ Maar ik ben toch een poor kid. Net als in de films. Rich Dutch girl meets poor Indonesian guy. Een onmogelijke liefde.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat filmpje heb ik. Wel onverwachtse plotwending toen die 2e gast erbij kwam en ze gingen dp'en.
Ja. Maar er zit wel veel liefde achter :$quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daarom geef je me altijd zelfgemaakte dingen van lucifers.
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het rijtjeshuis waar ik in woon is groot. De buurt is cool, en er wonen geen buitenlanders.
En Adinda. Hadden we bij Nederlands gelezen.quote:
Ik heb er geen ervaring mee, dus je hebt vast gelijk.quote:
HIHIHIH ZEI JE VANNACHT OOK TOEN JE ACHTER ME STOND.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja. Maar er zit wel veel liefde achter :$
Haha, wij hebben alleen het eerste en laatste hoofdstuk gelezen en voor de rest de film gekeken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En Adinda. Hadden we bij Nederlands gelezen.
Maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
MaarHeeft ze dan vaak aan jouw leuter gehangen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iiCk bn mAkelaAR in k0ffiiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
Ik ben makelaar in koffi, en woon op de Lauriergracht,
N° 37. Het is myn gewoonte niet, romans te schryven, of
zulke dingen, en het heeft dan ook lang geduurd, voor ik
er toe overging een paar riem papier extra te bestellen, en
en het werk aantevangen, dat gy, lieve lezer, zoo even in de hand
hebt genomen, en dat ge lezen moet als ge makelaar in
koffi zijt, of als ge iets anders zyt.
Wie z'n moeder?quote:
dat is privé talk youknowquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HIHIHIH ZEI JE VANNACHT OOK TOEN JE ACHTER ME STOND.
Belgisch?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef Bragi het volgende:
Ik ben makelaar in koffi, en woon op de Lauriergracht,
N° 37. Het is myn gewoonte niet, romans te schryven, of
zulke dingen, en het heeft dan ook lang geduurd, voor ik
er toe overging een paar riem papier extra te bestellen, en
en het werk aantevangen, dat gy, lieve lezer, zoo even in de hand
hebt genomen, en dat ge lezen moet als ge makelaar in
koffi zijt, of als ge iets anders zyt.
Nee heb haar irl een rijtje van 5 zien afwerken. Duurde 4 minuten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heeft ze dan vaak aan jouw leuter gehangen?
Chocoladerepen ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb haar irl een rijtje van 5 zien afwerken. Duurde 4 minuten.
Gingers zijn FREAKY. FACTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef Mozy het volgende:
Ik heb ooit ben een roodharige in de klas gezeten, die tijdens een wiskunde pw haar tiet liet zien aan een vriend van mij.
En ook heeft ze ooit naschool met iemand afgesproken om mee in de bossen te gaan neuken.
Ze doet VWO.
Nederlands.quote:
Picsquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef Mozy het volgende:
Ik heb ooit ben een roodharige in de klas gezeten, die tijdens een wiskunde pw haar tiet liet zien aan een vriend van mij.
En ook heeft ze ooit naschool met iemand afgesproken om mee in de bossen te gaan neuken.
Ze doet VWO.
Bij ons op school poepten sommigen in de struiken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef Mozy het volgende:
Ze doet VWO.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij ons op school poepten sommigen in de struiken.
quote:
De neuk.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leraren hebben serieus een paar keer menselijke uitwerpselen gevonden.
Take whatever you have to take, you know I love you. Come however you have to come, and get it out. Take it out on me. I'll give it you all. Yes I will give it you all.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
dat is privé talk youknow [ afbeelding ]
Hoe weten ze dat die niet van zwervers waren dan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Leraren hebben serieus een paar keer menselijke uitwerpselen gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |