Me too. Maar goed, ik ben de meest awesome vriend die m'n vriendin kan wensen, dus ik vrees niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat wel. Maar toch hoop ik dat ik er nooit mee zal worden geconfronteerd.
Ik zie hem.quote:
Ik dacht meer aan samen liggen onder een heldere hemel op een grasveldje naast een meertje =$quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh. Dan neem ik die post boven de jouwe terug. Wanneer kom je het goedmaken met een etentje en een mooie ring met je naam aan de binnenkant gegraveerd?
En dan die ring met onze namen en datum erin?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan samen liggen onder een heldere hemel op een grasveldje naast een meertje =$
Zo kan je ook denken.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Me too. Maar goed, ik ben de meest awesome vriend die m'n vriendin kan wensen, dus ik vrees niks.
Hihi, je vergeet de /i weg te halen.quote:
Dat wel inderdaad.quote:
Nou ja het is gebeurt toen ze een tijd in de States zat, vandaar dat ik het wel een beetje snap en ze zegt dat het maar voor een keer was.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
[..]
Why not? En wat denk je dan over de situatie?
k weet niet. Ze zei dat het eenmalig was en dat geloof ik dan ook wel. Maar ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Misschien moet je proberen om jezelf toch wel een beetje boos te maken. Misschien krijgt zij anders straks de indruk dat ze dit wel vaker kan flikken?
Dat idee heb ik inderdaad ook wel, maar ja het komt toch hard aan als je het hoort.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:42 schreef Lakitu het volgende:
Vreemdgaan kan gebeuren. /ontopic
Ze weet gewoon wat de gevolgen zijn als je er achter komt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Me too. Maar goed, ik ben de meest awesome vriend die m'n vriendin kan wensen, dus ik vrees niks.
SOMMIGEN ZEGGEN HET GRAS LIJKT VEEL GROENER AAN DE OVERKANTquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
En sowieso, mensen die nooit tevreden kunnen zijn met hun eigen tuin en altijd maar bij de buren over de schutting moeten kijken.
k. bummer.quote:
Schuttingen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
En sowieso, mensen die nooit tevreden kunnen zijn met hun eigen tuin en altijd maar bij de buren over de schutting moeten kijken.
Ik ben langer dan de schutting, ik kijk er automatisch in.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:45 schreef Bragi het volgende:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SOMMIGEN ZEGGEN HET GRAS LIJKT VEEL GROENER AAN DE OVERKANT
/astoldbyginger
Jij woont op het kamp?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Schuttingen.![]()
Wij hebben klimop tegen ijzerwerk.
In of over?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben langer dan de schutting, ik kijk er automatisch in.
Nou, ik ben 's gaan kijkenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
SOMMIGEN ZEGGEN HET GRAS LIJKT VEEL GROENER AAN DE OVERKANT
/astoldbyginger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |