Ach alle Uni's dus.quote:
quote:
Dat valt misschien nog wel te proberen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maaaaaaaaaar kan je geen touwen eraan vastmaken oid waardoor het wel past?
TS kan er niet mee omgaanquote:
Er zit een downloadknop (soms)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat je niet van Soundcloud kan rippen.
En de frees zelf hoor je niets van?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef tliciouz het volgende:
Oh ze zijn in onze straat het asfalt aan het verwijderen, hoor je om de 10 seconden een piepje afgaan, hoe irritant
Basisschoolquote:
Nee duh, antigeluid hè, superhip!quote:
Jawel, zo'n zoemen tril geluidquote:
Is dat piepje niet gewoon om een scheldwoord aan te duiden, als hij weer scheld op het asfaltquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, zo'n zoemen tril geluidmaar ik irriteer me meer aan dat piepje aangezien de koelkast ook zo'n zoem geluid maakt en ik er wel gewend aan ben.
Naja piepje is eigenlijk de toeter van die machine maar het is net een piepje. Dat doet hij als de vrachtwagen voor hem moet door rijden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat piepje niet gewoon om een scheldwoord aan te duiden, als hij weer scheld op het asfalt
quote:
Daar dus!quote:
Moet je de deur een poosje open laten staan, kun je ook aan piepjes wennenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, zo'n zoemen tril geluidmaar ik irriteer me meer aan dat piepje aangezien de koelkast ook zo'n zoem geluid maakt en ik er wel gewend aan ben.
Ik woon 4 hoog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Dee. het volgende:
[..]
Moet je de deur een poosje open laten staan, kun je ook aan piepjes wennen
Ick oock!quote:
wait, what?quote:
quote:
Wil jij ook een leuk Bambishirt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef Desunoto het volgende:
Waarom staat er altijd zoveel leuks in voor meisjes maar niet voor jongens?
mijn fipo weghalen, hoe durf jequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee nee
Maar ik bedoel.. kijk maar gewoon. Heel veel stomme designs.
Omdat het veel belangrijker is dat meisjes leuk zijn om naar te kijken dan jongens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef Desunoto het volgende:
Waarom staat er altijd zoveel leuks in voor meisjes maar niet voor jongens?
Ja dat begrijp ik maar ik wil ook iets leuks kunnen kiezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:46 schreef Dee. het volgende:
[..]
Omdat het veel belangrijker is dat meisjes leuk zijn om naar te kijken dan jongens.
true that... soms zou ik eigenlijk best willen dat ik een meisje was, staan zoveel toffere dingen voor in de Large enzo..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar ik wil ook iets leuks kunnen kiezen
Als je een meisje was wou je dan waarschijnlijk weer een jongen zijn. Want het ligt er waarschijnlijk niet aan dat er minder toffe dingen voor jongens in staan, maar meer dat je veel dingen wel tof vind maar niet bij jezelf vind passen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true that... soms zou ik eigenlijk best willen dat ik een meisje was, staan zoveel toffere dingen voor in de Large enzo..
Gelukkig bestaat er een pil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef Dee. het volgende:
[..]
Ohja en sowieso wil je natuurlijk niet iedere maand ongesteld worden om een jurkje te mogen dragen.
mwah, daar heb je opzich een goed punt..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef Dee. het volgende:
[..]
Als je een meisje was wou je dan waarschijnlijk weer een jongen zijn. Want het ligt er waarschijnlijk niet aan dat er minder toffe dingen voor jongens in staan, maar meer dat je veel dingen wel tof vind maar niet bij jezelf vind passen.
Ohja en sowieso wil je natuurlijk niet iedere maand ongesteld worden om een jurkje te mogen dragen.
Al je energie heb je opgebruikt van de week, dus nu is het een kwestie van bijslapenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Al geprobeerd, werkt niet.Koffie werkt niet, even niets doen werkt niet.
druivensuiker!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tips voor energie, iemand?
de week duurt pas 2 dagenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Al je energie heb je opgebruikt van de week, dus nu is het een kwestie van bijslapen
Maar dan krijg je suikerdip of niet?quote:
Ja wat denk je dat ik gedaan heb de afgelopen vier dagen?quote:
Ja ik had het eigenlijk niet moeten doen zegmaar.quote:
hoeft nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar dan krijg je suikerdip of niet?
[..]
Ja wat denk je dat ik gedaan heb de afgelopen vier dagen?
Je verbruikt op één avond zóveel energie, dat je dagen bij moet komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik had het eigenlijk niet moeten doen zegmaar.Maar ik dacht dus dat ik nog drie weken had.
Ik heb dat altijd met energydrank.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:44 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoeft nietik heb nooit een suikerdip, verschilt per persoon, weet je denk ik zelf het beste.
en ik denk dat je je helemaal lam gezopen hebt, en gefeest tot de zon weer opkwam
Ja I know. En sowieso kon gister ook niet slapen enzo. Maar ik ga straks als ik echtecht niet meer kan wel uurtje liggen want het gaaaat nu wel weer. Nu weer leren kusje.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Je verbruikt op één avond zóveel energie, dat je dagen bij moet komen
Noten eten, is goed voor de concentratie enzoquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met energydrank.
Ja zoiets. Daarom dus.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noten eten, is goed voor de concentratie enzo
Lekker kracht zetten met je kaken om ze kapot te krijgen, je gaat er van genieten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ah goed plan, die hebben we toevallig. Danku.
Het zijn pinda's, dat kan ik wel aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Lekker kracht zetten met je kaken om ze kapot te krijgen, je gaat er van genieten.
Haha.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het zijn pinda's, dat kan ik wel aan.
in energiedrank zit ook cafeïne, daarvan krijg je ook een dikke dipquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met energydrank.
Ja zoiets. Daarom dus.
Ja dat verklaart de dip van nu ook wel. Koffie jwt.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:51 schreef tubacloud het volgende:
[..]
in energiedrank zit ook cafeïne, daarvan krijg je ook een dikke dip
dude ik zag alleen het onderste stuk van de foto, dacht dat het een dildo wasquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat verklaart de dip van nu ook wel. Koffie jwt.
Nog steeds gebanned.quote:
Weet je hoe teringlekker dat is. Alleen nergens meer te verkrijgenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
dude ik zag alleen het onderste stuk van de foto, dacht dat het een dildo was
Meer pillen eten en meer seks hebben.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg.
Je moet vaker je kaakspieren trainen.
Precies.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Meer pillen eten en meer seks hebben.
Niet echt. Wel m'n tongspieren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Train jij je kaakspieren als je seks hebt?
hoe leer jij wiskunde? ik weet niet hoe ik het moet lerenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:00 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Hoofdstuk vier klaar.
Beginnen bij hoofdstuk één? Ik heb het al vier keer moeten leren, dus het is overkijken en goed kijken wat ik niet snap.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe leer jij wiskunde? ik weet niet hoe ik het moet leren
Maak al die opdrachten gewoon nog een keerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hoe leer jij wiskunde? ik weet niet hoe ik het moet leren
Poezelsquote:
Over de supermarktbranchequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Awwwwwwwwwww wat een schatjes.
Wat voor enquete?
Wat schuift het?quote:
Kom maar op!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:55 schreef -SG- het volgende:
Nog meer mensen die voor mij even een enquete willen invullen.
Lief zijn ze hè?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Awwwwwwwwwww wat een schatjes.
Wat voor enquete?
Nu wel.quote:
Was het de bedoeling? Of kwamen ze onverwachtquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Lief zijn ze hè?. Heb net beschuit met muisjes gemaakt, want het hele huis is in rep en roer en de buren zijn al langsgeweest voor kraamvisite enzo. Nog nooit zulke lieve jongens gezien als m'n huisgenoten op dit moment
.
De buurvrouw laat ze altijd bij ons naar binnen als ze voor de deur staan en zij buiten staat te roken, dus die heeft ook heel veel met die beesten. Dus ik had d'r gezegd dat ze altijd binnen mocht komen lopen en dat we jonge katjes hebben. En nu kwam ze wat zalm brengen voor Slatan en de katjes bewonderenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Was het de bedoeling? Of kwamen ze onverwacht?
Hij bedoelt de of de jonkies onverwacht kwamen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef livalo het volgende:
[..]
De buurvrouw laat ze altijd bij ons naar binnen als ze voor de deur staan en zij buiten staat te roken, dus die heeft ook heel veel met die beesten. Dus ik had d'r gezegd dat ze altijd binnen mocht komen lopen en dat we jonge katjes hebben. En nu kwam ze wat zalm brengen voor Slatan en de katjes bewonderen.
Ik had het over die poezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:15 schreef livalo het volgende:
[..]
De buurvrouw laat ze altijd bij ons naar binnen als ze voor de deur staan en zij buiten staat te roken, dus die heeft ook heel veel met die beesten. Dus ik had d'r gezegd dat ze altijd binnen mocht komen lopen en dat we jonge katjes hebben. En nu kwam ze wat zalm brengen voor Slatan en de katjes bewonderen.
Ik doe ook mijn ogen dicht. Tel dan heel hard tot 10 en roep. IK KOMquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik doe ook mijn ogen dicht. Tel dan heel hard tot 10 en roep. IK KOM
Je naam.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet neit wat ik veranderd wil zien hoor.
Hihi, grapje. Uhm, nee, nouja, ze was ontsnapt toen er 3 dikke katers voor de deur stonden (huisgenote was zat en gooide de deur open terwijl Slatan daar al dagen op de loer stond om naar buiten te kunnen) en ze werd steeds dikkerquote:
Ziet er wel tof uit.quote:
Hehequote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Hihi, grapje. Uhm, nee, nouja, ze was ontsnapt toen er 3 dikke katers voor de deur stonden (huisgenote was zat en gooide de deur open terwijl Slatan daar al dagen op de loer stond om naar buiten te kunnen) en ze werd steeds dikker, en we zijn nog wel zo slim dat we weten dat 1 + 1 als antwoord 2 heeft.
Smakelijk.quote:
We hebben voor 2 kittens al een huis, en de met de laatste zal het ook wel goedkomen. Maar de jongens gaan eerst langs bij die huizen om te kijken of ze wel geschikt zijn voor katten, anders gaat de deal niet doorquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hehe. Lekker slim dan
. En nu, gaan jullie ze wel gewoon houden?
Heyaquote:
Oh, da's goed om te horenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:33 schreef livalo het volgende:
[..]
We hebben voor 2 kittens al een huis, en de met de laatste zal het ook wel goedkomen. Maar de jongens gaan eerst langs bij die huizen om te kijken of ze wel geschikt zijn voor katten, anders gaat de deal niet door. Dus ze zullen in ieder geval wel goed terecht komen
.
Mwa. Beetje leren enzoquote:
We hebben er al 2. Slatan dus, het vrouwtje, en Pimmetje, een mannetje die gek in z'n hoofd is geworden sinds 'ie gecastreerd is. Dat is echt wel genoeg, hoe lief die beestjes ook zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oh, da's goed om te horen! Op zich is eentje extra ook niet zo'n ramp denk ik. Maarja, aan de andere kant kan een ook net eentje teveel zijn
.
Wiskunde.. Daar had ik dus écht een hekel aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Beetje leren enzo. Vandaag vier hoofdstukken wiskunde gedaan
.
En daar?
Ooh. Die tweede wist ik nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:50 schreef livalo het volgende:
[..]
We hebben er al 2. Slatan dus, het vrouwtje, en Pimmetje, een mannetje die gek in z'n hoofd is geworden sinds 'ie gecastreerd is. Dat is echt wel genoeg, hoe lief die beestjes ook zijn.
Mwa, ik snap het wel ongeveer dus echt heel lastig is het nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:51 schreef livalo het volgende:
[..]
Wiskunde.. Daar had ik dus écht een hekel aan.
Fanatiek zeg, ik schaam me nu wel dat ik zo weinig heb gedaanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa. Beetje leren enzo. Vandaag vier hoofdstukken wiskunde gedaan
.
En daar?
Die tweede loopt nu ook al de hele dag buiten, vind het helemaal niet leuk dat er jonkies zijn. Het arme beest.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh. Die tweede wist ik niet.
[..]
Mwa, ik snap het wel ongeveer dus echt heel lastig is het niet. Alleen kutleraar die dit jaar geen zak heeft uitgelegd
Mooiquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fanatiek zeg, ik schaam me nu wel dat ik zo weinig heb gedaan![]()
Hier is alles ook goed.
Awwquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:53 schreef livalo het volgende:
[..]
Die tweede loopt nu ook al de hele dag buiten, vind het helemaal niet leuk dat er jonkies zijn. Het arme beest.
Jaaa, vanmiddag nog. En daarvoor training gegeven aan de beste minioren (10-11 jaar) van Frieslandquote:
Oh, vetquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaaa, vanmiddag nog. En daarvoor training gegeven aan de beste minioren (10-11 jaar) van Friesland
Jaa, hoor dat wel. Alleen de techniek moet hier en daar nog erg bijgeschaafd wordenquote:
Hehe. Ze zijn nog jongquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaa, hoor dat wel. Alleen de techniek moet hier en daar nog erg bijgeschaafd worden
Daarom. Zaten ook 2 meisjes bij die bij de beste 10 van NL horenquote:
Ons mam heeft de kachel alweer aanquote:
Eens.quote:
Gaat lekker daarboven in't land danquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daarom. Zaten ook 2 meisjes bij die bij de beste 10 van NL horen
Heb je die nou NOG niet weggebracht?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
[..]
* mstr sluit zich bij Tliciouz aan
Wil je soms een bosje bloemen?
Ohquote:
Als het maar geen rozen zijnquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:19 schreef mstr het volgende:
[..]
* mstr sluit zich bij Tliciouz aan
Wil je soms een bosje bloemen?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:25 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen
1400 euro. Had ie beter in hyvesvrienden kunnen investerenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
voor jou een vraag, voor mij een weet
mr. Undercover (62)_!
Herkenbaar. Eerst laten ze je keihard vallen, om daarna met hangende pootjes terug te komenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als het maar geen rozen zijnnee echt he, 2 mensen die tijden niet van zich laten horen hebben nu ruzie met andere vriendinnen en dan komen ze slijmen bij mij.
Ja maar de een is me nicht. En de ander is me vriendin geweest vanaf ik 3 jaar was. Altijd bij elkaar in de klas gezeten en iedereen dacht dat we zusjes waren. Gaat een beetje moeilijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Herkenbaar. Eerst laten ze je keihard vallen, om daarna met hangende pootjes terug te komen. Ik ken heel het verhaal niet, maar ik zou het echt niet accepteren. Heb het zelf ook al een paar keer meegemaakt.
Hmm. Daarom zei ik dus dat ik het verhaal niet kendequote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar de een is me nicht. En de ander is me vriendin geweest vanaf ik 3 jaar was. Altijd bij elkaar in de klas gezeten en iedereen dacht dat we zusjes waren. Gaat een beetje moeilijk
Ja maar dat kan ik nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm. Daarom zei ik dus dat ik het verhaal niet kende. Maargoed, dan wordt het nogal lastig inderdaad. Dan gewoon zo min mogelijk contact houden, als je dat niet wilt. Alleen reageren op dingen van hun, maar zelf geen initiatief tonen o.i.d.
Zo een als uit dat filmpje toen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:38 schreef -SG- het volgende:
TNT bezorger kwam eraan dus ik zo;yeah mijn pakketje
. Blijkt het pakketje voor mijn vader te zijn
.Heeft ie weer zo'n helikoptertje gekocht
.
Gaap.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:23 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
voor jou een vraag, voor mij een weet
mr. Undercover (62)_!
Dan wordt het lastigquote:
Ik zou nooit met zoveel geld de straat op durven he.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaap.
Toentertijd moesten mijn ouders een auto betalen, 14000 euro. Het bedrijf had geen pin-automaat (was denk ik 10 jaar geleden?) dus had ze het handje contantje mee. Niet dat ik daar een foto van had gemaakt of zo!
Auto stond voor de bank. Bank > Auto > in de auto naar het bedrijf > meteen overhandigenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou nooit met zoveel geld de straat op durven he.
Maar anders is het ook zo lastig om het geld daarheen te krijgen..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Via een teleporteerbuisquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar anders is het ook zo lastig om het geld daarheen te krijgen..
Gelukkig is het wel zo.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef DeLuna het volgende:
Vroeger dacht ik dat niemand ouder dan de koningin kon zijn
In bad.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm, straks in bad of onder de douche....
Moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:15 schreef Renesite het volgende:
Hmmmm, straks in bad of onder de douche....
Mijn chocoladecake die ik gisteren gemaakt heb is ook heerlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:23 schreef Ravenous- het volgende:
M'n eerste geslaagde appelpannenkoek![]()
Hij was echt yum
hebben mijn ouders wel eens gedaan met een auto van 25000 gulden.. allemaal briefjes van 1000 guldenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou dan echt denken dat iedereen dat zou kunnen zienquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef Marco001 het volgende:
[..]
hebben mijn ouders wel eens gedaan met een auto van 25000 gulden.. allemaal briefjes van 1000 gulden
En zodra je dat denkt, dan valt het juist op, want dan ga je je ook zo bewegen alsof iedereen 't kan zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou dan echt denken dat iedereen dat zou kunnen zien
dan moet je mijn aarrbeien- of citroenkwarktaarten eens proberen.. Die zijn pas goddelijk(volgens familie..)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn chocoladecake die ik gisteren gemaakt heb is ook heerlijk
Geef mij maar een kersenvlaai.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:25 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dan moet je mijn aarrbeien- of citroenkwarktaarten eens proberen.. Die zijn pas goddelijk(volgens familie..)
Daarom doe ik het maar nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:25 schreef mstr het volgende:
[..]
En zodra je dat denkt, dan valt het juist op, want dan ga je je ook zo bewegen alsof iedereen 't kan zien.
mjah, mijn ouders vonden het ook niet leuk(tegenwoordig doen ze het via spoedboekingen) maar jah, toen was er net internet, en dat hadden wij niet..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou dan echt denken dat iedereen dat zou kunnen zien
Is er nog wat over?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Mijn chocoladecake die ik gisteren gemaakt heb is ook heerlijk
Het gaat mij er meer om of het gestolen wordt of niet. 10 euro boeit niet maar 10.000 is een beetje veel.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mjah, mijn ouders vonden het ook niet leuk(tegenwoordig doen ze het via spoedboekingen) maar jah, toen was er net internet, en dat hadden wij niet..
mij boeit het echt niet, of ik nou met 10 of 10.000 euro op straat zou lopen...
Nee, het is al half 8.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef mstr het volgende:
Ik zou om half 8 weggaan, maar denk niet dat ik het ga redden.
Neem je toch gewoon een pistool mee.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het gaat mij er meer om of het gestolen wordt of niet. 10 euro boeit niet maar 10.000 is een beetje veel.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:35 schreef mstr het volgende:
Ik ga, toch maar 5 minuten achter op schema, dat is niks na zo'n dag als vandaag.
Ceremoniemeester was onwel geworden.quote:
ik kwam eindelijk achter je achternaamquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:13 schreef Renesite het volgende:
Ik zag alweer een lijkbleke Beatrix hoofdschuddend vertellen "Wat er vandaag is gebeurd... ik ben geschokt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |