Ach alle Uni's dus.quote:
quote:
Dat valt misschien nog wel te proberen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maaaaaaaaaar kan je geen touwen eraan vastmaken oid waardoor het wel past?
TS kan er niet mee omgaanquote:
Er zit een downloadknop (soms)quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jammer dat je niet van Soundcloud kan rippen.
En de frees zelf hoor je niets van?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:54 schreef tliciouz het volgende:
Oh ze zijn in onze straat het asfalt aan het verwijderen, hoor je om de 10 seconden een piepje afgaan, hoe irritant
Basisschoolquote:
Nee duh, antigeluid hè, superhip!quote:
Jawel, zo'n zoemen tril geluidquote:
Is dat piepje niet gewoon om een scheldwoord aan te duiden, als hij weer scheld op het asfaltquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, zo'n zoemen tril geluidmaar ik irriteer me meer aan dat piepje aangezien de koelkast ook zo'n zoem geluid maakt en ik er wel gewend aan ben.
Naja piepje is eigenlijk de toeter van die machine maar het is net een piepje. Dat doet hij als de vrachtwagen voor hem moet door rijden.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is dat piepje niet gewoon om een scheldwoord aan te duiden, als hij weer scheld op het asfalt
quote:
Daar dus!quote:
Moet je de deur een poosje open laten staan, kun je ook aan piepjes wennenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jawel, zo'n zoemen tril geluidmaar ik irriteer me meer aan dat piepje aangezien de koelkast ook zo'n zoem geluid maakt en ik er wel gewend aan ben.
Ik woon 4 hoog.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:00 schreef Dee. het volgende:
[..]
Moet je de deur een poosje open laten staan, kun je ook aan piepjes wennen
Ick oock!quote:
wait, what?quote:
quote:
Wil jij ook een leuk Bambishirt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef Desunoto het volgende:
Waarom staat er altijd zoveel leuks in voor meisjes maar niet voor jongens?
mijn fipo weghalen, hoe durf jequote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Nee nee
Maar ik bedoel.. kijk maar gewoon. Heel veel stomme designs.
Omdat het veel belangrijker is dat meisjes leuk zijn om naar te kijken dan jongens.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:37 schreef Desunoto het volgende:
Waarom staat er altijd zoveel leuks in voor meisjes maar niet voor jongens?
Ja dat begrijp ik maar ik wil ook iets leuks kunnen kiezenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:46 schreef Dee. het volgende:
[..]
Omdat het veel belangrijker is dat meisjes leuk zijn om naar te kijken dan jongens.
true that... soms zou ik eigenlijk best willen dat ik een meisje was, staan zoveel toffere dingen voor in de Large enzo..quote:Op dinsdag 4 mei 2010 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar ik wil ook iets leuks kunnen kiezen
Als je een meisje was wou je dan waarschijnlijk weer een jongen zijn. Want het ligt er waarschijnlijk niet aan dat er minder toffe dingen voor jongens in staan, maar meer dat je veel dingen wel tof vind maar niet bij jezelf vind passen.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
true that... soms zou ik eigenlijk best willen dat ik een meisje was, staan zoveel toffere dingen voor in de Large enzo..
Gelukkig bestaat er een pil.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:05 schreef Dee. het volgende:
[..]
Ohja en sowieso wil je natuurlijk niet iedere maand ongesteld worden om een jurkje te mogen dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |