Mooie kleurquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kleur is wat donkerder dan op de foto
En daar kun je bestellen met Paypalquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
De webshop topshop lanceert vanaf morgen een make up lijn waaronder nagellakjes.
[ afbeelding ]
Die dopjes jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:41 schreef tliciouz het volgende:
De webshop topshop lanceert vanaf morgen een make up lijn waaronder nagellakjes, die dopjes
[ afbeelding ]
Hier.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Die dopjes ja![]()
wat is de link van de shop?
Ik lees erin dat Paypal het geld heeft teruggestort, niet TD zelf. Sorry heur.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 19:39 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nee ze hebben het geld al terug geboekt![]()
@ SQ dat is lief! ik ga even kijken en geef een gil als ik je nodig heb
Huh, de shrek lakjes? Of gewoon omdat ie zo fel is?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:11 schreef bernies het volgende:
ik heb net Shrek erop gedaan en nu zie ik dat ze licht geven in het donker!
Wow wat een kleur!
sterkte met afhalenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:54 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik lees erin dat Paypal het geld heeft teruggestort, niet TD zelf. Sorry heur.![]()
Net MAAH opgedaan, maar die is denk ik toch iets te heftig voor werk morgen. Nu iets anders uitkiezen.
Weet waar je aan begint.... voor je het weet heb je je hele mandje vol P2 liggen...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die nog hopeloos op zoek zijn naar lakjes uit Duitsland? Ga donderdag dus stuur maar een PM!
En iemand die nog musthaves weet voor mijzelf?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die nog hopeloos op zoek zijn naar lakjes uit Duitsland? Ga donderdag dus stuur maar een PM!
Vergeet niet te kijken naar de nieuwe Maybelline's! Veel saaie kleuren maar ook een paar heeeele mooie!quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
die zeker! en aangezien je waarschijnlijk niet zo 1,2,3 weer gaat zou ik mn ogen goed de kost geven en bij twijfel wél meenemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik weet niet echt waar je van houd..... maar miss de fruitfimo's??
Weet jij welke maybeline's ze daar verkopen en hoe duur?quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vergeet niet te kijken naar de nieuwe Maybelline's! Veel saaie kleuren maar ook een paar heeeele mooie!
Hoe duur weet ik zo niet maar het zijn niet die.quote:Op woensdag 5 mei 2010 08:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet jij welke maybeline's ze daar verkopen en hoe duur?Zijn het zulke?
[ afbeelding ]
Oh nee dan houd het op ben echt al een tijd opzoek naar die lakjes maar het blijkt dat ze alleen in Amerika verkrijgbaar zijn zo ver ik weetquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe duur weet ik zo niet maar het zijn niet die.Die zijn trouwens ook mooi!
Het zijn ronde flesjes met een even grote ronde witte dop met een heel drukke print erop. Bij de DM waar ik kom hadden ze er een hele stelling van.
Ik kan er geen foto van vinden online.![]()
Het is ook een stomme onoverzichtelijke stelling trouwens want de nagellak staat verspreid over de stelling in diverse rijen van 4 á 5 lakjes en de rest volgens mij ook. Er is dus geen sectie lippenstift, sectie nagellak etc. maar alles ligt min of meer in een georganiseerde chaos.
het herome setje is uitverkocht dus je hoeft niet meer te twijfelenquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:09 schreef princess-a het volgende:
[..]
die zeker! en aangezien je waarschijnlijk niet zo 1,2,3 weer gaat zou ik mn ogen goed de kost geven en bij twijfel wél meenemen
Ik wil dat setje van Herome dat Yes aanbiedt
ook al heb ik geen cent te makken
ook al heb ik niks uit het pakketje nodig
trusten!
Oh dat vind ik wel grappig inderdaad, denk dat vooral het gezicht vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint.... voor je het weet heb je je hele mandje vol P2 liggen...
(sprak zij uit 2x ervaring)
(maar het is stiekem ook wel heel erg leuk, omdat 1. Het gezicht van de vrouw van de kassa 2. Je hebt een heel nagellakleger op je tafel staan als je thuis komt 3. Je maakt andere mensen blij)
Haha, zo vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel grappig inderdaad, denk dat vooral het gezicht vaner ook heel leuk uit gaat zien
De mijne kijkt niet eens meer. Bij het binnengaan van de winkel rolt hij met zijn ogen, vraagt hij of ik een mandje of een karretje nodig zal hebben en dan zegt hij dat hij me over een half uurtje wel weer ziet.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel grappig inderdaad, denk dat vooral het gezicht vaner ook heel leuk uit gaat zien
Goed geregeld!quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De mijne kijkt niet eens meer. Bij het binnengaan van de winkel rolt hij met zijn ogen, vraagt hij of ik een mandje of een karretje nodig zal hebben en dan zegt hij dat hij me over een half uurtje wel weer ziet.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:59 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De mijne kijkt niet eens meer. Bij het binnengaan van de winkel rolt hij met zijn ogen, vraagt hij of ik een mandje of een karretje nodig zal hebben en dan zegt hij dat hij me over een half uurtje wel weer ziet.
lolquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:14 schreef Tammymara het volgende:
Gister nagels gelakt,Ik vroeg mijn man: Kies jij nou even een flesje uit!
Hij graaien, kijken,nog meer graaien, Trekt "Into the limelight" er tussen uit.
Met zo'n geniepige blik.
Tja schat, als ik m niet zou durven opdoen had ik m niet gekocht.
Ik zit hier dus nu met GROENE nagels waar je ogen pijn van doen,maar het is een leuk kleurtje![]()
![]()
Deze bedoel je:quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hoe duur weet ik zo niet maar het zijn niet die.Die zijn trouwens ook mooi!
Het zijn ronde flesjes met een even grote ronde witte dop met een heel drukke print erop. Bij de DM waar ik kom hadden ze er een hele stelling van.
Ik kan er geen foto van vinden online.![]()
Het is ook een stomme onoverzichtelijke stelling trouwens want de nagellak staat verspreid over de stelling in diverse rijen van 4 á 5 lakjes en de rest volgens mij ook. Er is dus geen sectie lippenstift, sectie nagellak etc. maar alles ligt min of meer in een georganiseerde chaos.
Jaah Shrekjesquote:Op woensdag 5 mei 2010 07:52 schreef PeRi het volgende:
Foei princess-a dan mag je het ook niet kopen,
.
I've got baby Shreks!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 07:52 schreef PeRi het volgende:
.
I've got baby Shreks!
[ afbeelding ]
Leuk!quote:
Cutequote:Op woensdag 5 mei 2010 07:52 schreef PeRi het volgende:
.
I've got baby Shreks!
[ afbeelding ]
Ik heb toch een beetje het gevoel dat dat aan jouw manier van lakken ligt... heb er namelijk nog niemand anders over gehoordquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Net Cattitude opgedaan en de kleur is super, maar de formule is net zo teleurstellend als shrekWaterdun, streperig en met 4 lagen nog steeds niet 100% egaal dekkend. Wat is dat ineens van OPI? Hun vorige cremes waren zó supergoed en dan nu ineens dit....
Waarom heb ik het dan bij de oudere opi-lakjes niet? Daar kloppen mijn ervaringen precies zoals bv scrangie het schrijft....quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb toch een beetje het gevoel dat dat aan jouw manier van lakken ligt... heb er namelijk nog niemand anders over gehoord
Geen idee. Weet je wat, ik ga cattitude ook ff smeren, zal ik zo mijn bevindingen delenquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarom heb ik het dan bij de oudere opi-lakjes niet? Daar kloppen mijn ervaringen precies zoals bv scrangie het schrijft....
je reageerde al voor mn editquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee. Weet je wat, ik ga cattitude ook ff smeren, zal ik zo mijn bevindingen delen
Jup!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
je reageerde al voor mn editBen benieuwd. Doe je er ook orly bonder onder? dan doen we het precies hetzelfde...
Oeh, nou ben ik wel benieuwd!! Hopelijk gedraag hij zich bij jou wel een beetjequote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:58 schreef karoltje het volgende:
Heb zojuist m'n eerste suede gelakt. (Lincoln Park after Dark) Ging best gesmeerd! Nu hopen dat ie blijft zitten, ben namelijk vergeten te 'sandwichen'!
Mooi kleurtje is dat!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Swatches, wel met 4 laagjes dus ziet er nu wel ok uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de shrekjes weer erg goed lakken, als je echt vier lagen nodig hebt doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Net Cattitude opgedaan en de kleur is super, maar de formule is net zo teleurstellend als shrekWaterdun, streperig en met 4 lagen nog steeds niet 100% egaal dekkend. Wat is dat ineens van OPI? Hun vorige cremes waren zó supergoed en dan nu ineens dit....
lekker kleurtje hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Same color. 3 laagjes. Inderdaad wat dunner dan sommige andere OPI cremes, maar ik vind dat zelf wel fijn lakken
In je okselquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind de shrekjes weer erg goed lakken, als je echt vier lagen nodig hebt doe je iets niet goed.
Idd wel goed schudden vooraf en even laten staan, komen je lakjes misschien uit de koelkast of andere koude ruimte, dan eerst een beetje opwarmen (niet in de magnetron)
Tussen je bovenbenen wil ook nog wel eens werkenquote:
Jawel, daar is het het warmst!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tussen je bovenbenen wil ook nog wel eens werken
(nee, hoeft niet persé zo hoog tussen je bovenbenen... )
Ghehehhequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, daar is het het warmst!!!
(en zo'n opi heeft nog best een acceptabel maatje, toch Nune?)
Visualsquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent een sopper of je bent het niet
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shrek tussen je benen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Acceptabel? Ik vind hem heerlijk, hoewel die Koh ook wel ver komt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Acceptabel? Ik vind hem heerlijk, hoewel die Koh ook wel ver komt.
[ afbeelding ]
Swoop!
Edoch is het rubberen dopje van Orly het beste voor G-spot stimulatiequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swoop!
Je gaat te verquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Edoch is het rubberen dopje van Orly het beste voor G-spot stimulatie
Geef mij maar Chanel. Lekker dik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Edoch is het rubberen dopje van Orly het beste voor G-spot stimulatie
Mooie nagels
Ik had ook visuals en nu helemaal. Dankje SQquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij gingen vandaag toch maar niet naar bevrijdingsfestival, dus ben ik net online gegaan zo van; 'Het geld dat ik daarmee bespaar, daar kan ik dat pakketje van betalen'.. Verrrdikkemequote:Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
het herome setje is uitverkocht dus je hoeft niet meer te twijfelen
Prrrquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een mooie kleur zeg, die what's with the cattitude!Ben er helemaal blij mee
Ik! Ze zijn dicht!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:27 schreef MissJ het volgende:
Ik ga ook voor Orly hoor, die rubbere dop is 't 'm die het doet![]()
Ok en nu serieus:
wie oh wie weet of de postkantoren vandaag open zijn?
Kut!quote:
Dat bedrag klopte niet denk ik. Je geeft aan dat je engels niet zo sterk is, zou het kunnen dat er ergens in de communicatie wat mis is gegaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:30 schreef miss--moana het volgende:
Ik zat te denken he.....kan het niet zo zijn dat beautyzone2007 nu ook extra kosten heeft met het vervoer en het bedrag daarom zo hoog uitkwam toen ik het ging vragen. Ik heb nog helemaal geen ervaring met eBay maar aangezien het vervoeren bij TD ook omhoog is gegaan kan het natuurlijk ook bij andere web winkels.
Even voor de mensen die het ontgaan is ik zou voor 8 lakjes 90 dollar kwijt zijn dat is incl. verzenden
Ik heb deze week 9 lakjes gekocht bij haar en het verzenden was samen $ 24,50.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:30 schreef miss--moana het volgende:
Ik zat te denken he.....kan het niet zo zijn dat beautyzone2007 nu ook extra kosten heeft met het vervoer en het bedrag daarom zo hoog uitkwam toen ik het ging vragen. Ik heb nog helemaal geen ervaring met eBay maar aangezien het vervoeren bij TD ook omhoog is gegaan kan het natuurlijk ook bij andere web winkels.
Even voor de mensen die het ontgaan is ik zou voor 8 lakjes 90 dollar kwijt zijn dat is incl. verzenden
Nee me vriend heeft het getyptquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedrag klopte niet denk ik. Je geeft aan dat je engels niet zo sterk is, zou het kunnen dat er ergens in de communicatie wat mis is gegaan?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb deze week 9 lakjes gekocht bij haar en het verzenden was samen $ 24,50.
Heb je wel gezegd dat je via First Class Mail International wilt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nee me vriend heeft het getypten zijn engels is erg goed
(had ik maar een beetje van zijn engelse kunde)
Maar miss dat ze het verkeerd heeft begrepen idd
Ik bedoel qua verzending sorryquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke heb je besteld??
Want dat is echt goedkoop!!
Ehm....neequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat je via First Class Mail International wilt?
First Class Mail International is het goedkoopste, dan heb je Priority Mail en Express Mail die beide redelijk prijzig zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ehm....nee![]()
Maar ben een dummy als het op Ebay aankomt, dacht vraag gewoon hoeveel het incl. verzenden kost.
Maar wist ik veel dat er verschillende manieren van verzenden zijn.
Sorry ik dacht bespaard je weer wat geldquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij gingen vandaag toch maar niet naar bevrijdingsfestival, dus ben ik net online gegaan zo van; 'Het geld dat ik daarmee bespaar, daar kan ik dat pakketje van betalen'.. Verrrdikkeme
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als jij die 8 lakjes daar bestelt, kost het verzenden 22 dollar. Je kan bij het betaaloverzicht in ebay aanvinken dat je een nieuwe factuur wil van de verkoper. Dan berekent zij het nieuwe totaal voor je.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ehm....nee![]()
Maar ben een dummy als het op Ebay aankomt, dacht vraag gewoon hoeveel het incl. verzenden kost.
Maar wist ik veel dat er verschillende manieren van verzenden zijn.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Swoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |