Mooi kleurtje is dat!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:22 schreef zoeperzazke het volgende:
Swatches, wel met 4 laagjes dus ziet er nu wel ok uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de shrekjes weer erg goed lakken, als je echt vier lagen nodig hebt doe je iets niet goed.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Net Cattitude opgedaan en de kleur is super, maar de formule is net zo teleurstellend als shrekWaterdun, streperig en met 4 lagen nog steeds niet 100% egaal dekkend. Wat is dat ineens van OPI? Hun vorige cremes waren zó supergoed en dan nu ineens dit....
lekker kleurtje hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Same color. 3 laagjes. Inderdaad wat dunner dan sommige andere OPI cremes, maar ik vind dat zelf wel fijn lakken
In je okselquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind de shrekjes weer erg goed lakken, als je echt vier lagen nodig hebt doe je iets niet goed.
Idd wel goed schudden vooraf en even laten staan, komen je lakjes misschien uit de koelkast of andere koude ruimte, dan eerst een beetje opwarmen (niet in de magnetron)
Tussen je bovenbenen wil ook nog wel eens werkenquote:
Jawel, daar is het het warmst!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Tussen je bovenbenen wil ook nog wel eens werken
(nee, hoeft niet persé zo hoog tussen je bovenbenen... )
Ghehehhequote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, daar is het het warmst!!!
(en zo'n opi heeft nog best een acceptabel maatje, toch Nune?)
Visualsquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent een sopper of je bent het niet
quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shrek tussen je benen....quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Acceptabel? Ik vind hem heerlijk, hoewel die Koh ook wel ver komt.quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gadverdammequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Acceptabel? Ik vind hem heerlijk, hoewel die Koh ook wel ver komt.
[ afbeelding ]
Swoop!
Edoch is het rubberen dopje van Orly het beste voor G-spot stimulatiequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Acceptabel? Ik vind hem heerlijk, hoewel die Koh ook wel ver komt.
[ afbeelding ]
Swoop!
Je gaat te verquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Edoch is het rubberen dopje van Orly het beste voor G-spot stimulatie
Geef mij maar Chanel. Lekker dik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Edoch is het rubberen dopje van Orly het beste voor G-spot stimulatie
Mooie nagels
Ik had ook visuals en nu helemaal. Dankje SQquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent een sopper of je bent het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |