Wij gingen vandaag toch maar niet naar bevrijdingsfestival, dus ben ik net online gegaan zo van; 'Het geld dat ik daarmee bespaar, daar kan ik dat pakketje van betalen'.. Verrrdikkemequote:Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
het herome setje is uitverkocht dus je hoeft niet meer te twijfelen
Prrrquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een mooie kleur zeg, die what's with the cattitude!Ben er helemaal blij mee
Ik! Ze zijn dicht!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:27 schreef MissJ het volgende:
Ik ga ook voor Orly hoor, die rubbere dop is 't 'm die het doet![]()
Ok en nu serieus:
wie oh wie weet of de postkantoren vandaag open zijn?
Kut!quote:
Dat bedrag klopte niet denk ik. Je geeft aan dat je engels niet zo sterk is, zou het kunnen dat er ergens in de communicatie wat mis is gegaan?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:30 schreef miss--moana het volgende:
Ik zat te denken he.....kan het niet zo zijn dat beautyzone2007 nu ook extra kosten heeft met het vervoer en het bedrag daarom zo hoog uitkwam toen ik het ging vragen. Ik heb nog helemaal geen ervaring met eBay maar aangezien het vervoeren bij TD ook omhoog is gegaan kan het natuurlijk ook bij andere web winkels.
Even voor de mensen die het ontgaan is ik zou voor 8 lakjes 90 dollar kwijt zijn dat is incl. verzenden
Ik heb deze week 9 lakjes gekocht bij haar en het verzenden was samen $ 24,50.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:30 schreef miss--moana het volgende:
Ik zat te denken he.....kan het niet zo zijn dat beautyzone2007 nu ook extra kosten heeft met het vervoer en het bedrag daarom zo hoog uitkwam toen ik het ging vragen. Ik heb nog helemaal geen ervaring met eBay maar aangezien het vervoeren bij TD ook omhoog is gegaan kan het natuurlijk ook bij andere web winkels.
Even voor de mensen die het ontgaan is ik zou voor 8 lakjes 90 dollar kwijt zijn dat is incl. verzenden
Nee me vriend heeft het getyptquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedrag klopte niet denk ik. Je geeft aan dat je engels niet zo sterk is, zou het kunnen dat er ergens in de communicatie wat mis is gegaan?
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb deze week 9 lakjes gekocht bij haar en het verzenden was samen $ 24,50.
Heb je wel gezegd dat je via First Class Mail International wilt?quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nee me vriend heeft het getypten zijn engels is erg goed
(had ik maar een beetje van zijn engelse kunde)
Maar miss dat ze het verkeerd heeft begrepen idd
Ik bedoel qua verzending sorryquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:45 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke heb je besteld??
Want dat is echt goedkoop!!
Ehm....neequote:Op woensdag 5 mei 2010 12:46 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd dat je via First Class Mail International wilt?
First Class Mail International is het goedkoopste, dan heb je Priority Mail en Express Mail die beide redelijk prijzig zijnquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ehm....nee![]()
Maar ben een dummy als het op Ebay aankomt, dacht vraag gewoon hoeveel het incl. verzenden kost.
Maar wist ik veel dat er verschillende manieren van verzenden zijn.
Sorry ik dacht bespaard je weer wat geldquote:Op woensdag 5 mei 2010 12:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij gingen vandaag toch maar niet naar bevrijdingsfestival, dus ben ik net online gegaan zo van; 'Het geld dat ik daarmee bespaar, daar kan ik dat pakketje van betalen'.. Verrrdikkeme
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent een sopper of je bent het niet
als jij die 8 lakjes daar bestelt, kost het verzenden 22 dollar. Je kan bij het betaaloverzicht in ebay aanvinken dat je een nieuwe factuur wil van de verkoper. Dan berekent zij het nieuwe totaal voor je.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ehm....nee![]()
Maar ben een dummy als het op Ebay aankomt, dacht vraag gewoon hoeveel het incl. verzenden kost.
Maar wist ik veel dat er verschillende manieren van verzenden zijn.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:10 schreef Nune het volgende:
[..]
Acceptabel? Ik vind hem heerlijk, hoewel die Koh ook wel ver komt.
[ afbeelding ]
Swoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |