Kan ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Wie wat waar? Waarvan foto's? De drukte?
Als je ergens een hekel aan kan hebben, hequote:Op donderdag 6 mei 2010 01:16 schreef bijdehand het volgende:
In 't Pumpke kwamen we niet eens bij de barEn BB, post een foto
nee, van jou natuurlijk!quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Zonder gekheid he wie heeft nou een plaatje van zn auto als plaatje?Zit op mobiel dus dat kan ik niet zien.. En dit zijn dingen waarvan ik niet kan slapen voor ik het weet
Solly
djayzz heeft dat. Maar foto's van je kop zodat wij weten hoe je eruit zietquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Zonder gekheid he wie heeft nou een plaatje van zn auto als plaatje?Zit op mobiel dus dat kan ik niet zien.. En dit zijn dingen waarvan ik niet kan slapen voor ik het weet
Solly
Ow een foto van mn abkkes?quote:
Gast daar heb ik ook gestaanquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:21 schreef FedExpress het volgende:
zooo, dat was druk! heb denk ik niemand gezien van hier. heb hele tijd rechts voor de silva gestaan.
ik ga slapen, rest reageer ik morgen wel op. lukt niet echt makkelijk via telefoon xD Welterusten!
Ja en 1 van jezelf idd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow een foto van mn abkkes?
Volgens mij heb ik niet eens foto's haha wel een hele scheve van alle mensen. Echt heeel verneukt haha, die zet ik er morgenvroeg op oke?
wat voor auto zag je dan? Ik heb net mijn auto omschrevenquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Solly
Ow nu begin ik dan aan mn speurtocht te twijfelen..quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
djayzz heeft dat. Maar foto's van je kop
zodat wij weten hoe je eruit ziet
Ze wilde jou gewoon graag zien.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat voor auto zag je dan? Ik heb net mijn auto omschreven
Uhm ik zag geen auto haha. Bij die ingang zegmaar daar. Iemand die veel op jou leek met een leren bruine jas en 2vrouwen waarvan een een (roze?) sjaalquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
wat voor auto zag je dan? Ik heb net mijn auto omschreven
Zou het knap vinden als je uit de hele meute precies hem eruit kan pikken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm ik zag geen auto haha. Bij die ingang zegmaar daar. Iemand die veel op jou leek met een leren bruine jas en 2vrouwen waarvan een een (roze?) sjaalzou dikke toeval zijn als je het bent maar toch hahaha
hoezo?quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ow nu begin ik dan aan mn speurtocht te twijfelen..
moet ik je een foto MMS-enquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx ziet BB al met foto en al zoeken naar djayzz. Een echte speurtocht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
dat was ik niet. Als je me zo graag wil zien (zoals supertux vermoed) zal je me toch moeten meetenquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm ik zag geen auto haha. Bij die ingang zegmaar daar. Iemand die veel op jou leek met een leren bruine jas en 2vrouwen waarvan een een (roze?) sjaalzou dikke toeval zijn als je het bent maar toch hahaha
Owja en je zag me letterlijk en figuurlijk over het hoofd haha.
Mits je het was
Ja kweenie, ik blaat maar wat omdat ze het er zo enthousiast over heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat was ik niet. Als je me zo graag wil zien (zoals supertux vermoed) zal je me toch moeten meeten
We have a matchquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kweenie, ik blaat maar wat omdat ze het er zo enthousiast over heeft.
quote:
Als ik het was, hoe had ik jou dan moeten herkennen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 01:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Owja en je zag me letterlijk en figuurlijk over het hoofd haha.
Mits je het was
Maar meeten met hem is best leuk hoor.quote:
Niet. He hequote:Op donderdag 6 mei 2010 01:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik het was, hoe had ik jou dan moeten herkennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |